پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲

رهبرانقلاب به وکیل و وصی احتیاجی ندارند

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 620124
نماینده مردم کرمانشاه گفت: نماینده باید از عقل و خرد خود استفاده کند.اینکه عده ای به دنبال بهانه ای هستند که امری را شایع کنند تالازم نباشد فکر کنند به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.
رهبرانقلاب به وکیل و وصی احتیاجی ندارند
به گزارش جهان نيوز، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به توئیت یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر نظر مساعد دفتر مقام معظم رهبری نسبت به لوایح مبارزه با پولشویی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به هیچ وکیل و وصی احتیاج ندارند چراکه سابقا اگر ایشان به موضوعی نظر داشتند چه نفیا و چه اثباتا خودشان به لطف خدا و با حریت علی وار مطلب خود را مطرح کردند.
 
مقام معظم رهبری به وکیل و وصی احتیاجی ندارند/ نماینده نباید قدرت عقل خود را از دست بدهد
 
وی افزود: اگر موضوعی به نقل از ایشان مطرح شود که دارای اطلاعیه رسمی نبوده و مبنا نداشته باشد چه در اثبات یک موضوع باشد چه در نفی آن و این مطلب از سوی هرکس نقل شود بنده آن را نمی پذیرم چون امام ما حی و زنده است و اگر احتیاج باشد خودشان به روشنی مطلبی بیان می کنند.
مصری تصریح کرد: نماینده باید از عقل و خرد خود استفاده کند.اینکه عده ای به دنبال بهانه ای هستند که امری را شایع کنند تالازم نباشد فکر کنند به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.

وی تاکید کرد: اخیرا عده ای گفتند آقای شمخانی نظر مثبت نظام مبنی بر الحاق ایران به لوایح مبارزه با پولشویی را تایید کرده و عده ای دیگر گفتند رد کرده است. آقای شمخانی عزیز ماست و رد و تایید ایشان برای ما یکی از معیارها است اما نماینده باید فکر کند و براساس مصلحت و اندیشه ای که برای نظام قائل است به وظیفه اش عمل کند.
نماینده مردم کرمانشاه خاطرنشان کرد: مگر اینکه از نظر شرعی مرجع تقلید آن فرد مطلبی را حکم کند که تا حکم نکرده نماینده نباید قدرت عقل خود را از دست بدهد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *