جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۸۰
یادداشت/حسین شریعتمداری

با کفش وارد نشوید!

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 620094
آمریکایی‌ها باید بدانند که مردم ایران و تیم ملی این کشور که به نمایندگی از سوی همین ملت به میدان آمده است اهانت آنان در تحریم کفش‌های ورزشی فلان شرکت آمریکایی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.
با کفش وارد نشوید!
گروه سیاسی جهان نيوز: حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی در این روزنامه با عنوان  با کفش وارد نشوید!(نکته) نوشت:

در بخشی از تاریخ قیام سربداران آمده است که وقتی ارغون‌شاه مغول جماعتی از پیروان «شیخ حسن جوری» یکی از رهبران نهضت سر‌بداران را به بند کشیده و در میان آنها شیخ حسن جوری را جستجو می‌کرد، تمامی آن جماعت پاکباخته، خود را حسن جوری معرفی کردند تا شناسایی رهبر و امیرشان برای مغولان نا‌ممکن باشد و در این راه سر‌های خویش را به دار مجازات ارغون‌شاه مغول نیز سپردند. 

شرکت آمریکایی تولید‌کننده لوازم ورزشی «نایک»، چند روز قبل از شروع بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه، اعلام کرد که به علت تحریم‌های آمریکا حاضر نیست کفش‌های تیم ملی فوتبال کشورمان را از تولیدات این شرکت تامین کند! تا اینجای ماجرا، از کینه‌توزی آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی و مردم شریف آن حکایت می‌کند که نه عجیب است و نه غیر منتظره، ولی در این میان نکاتی هست که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت و نباید ناگفته بماند. از جمله اینکه؛

۱- در حالی که شرکت آمریکایی نایک از تامین کفش‌های ورزشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران خود‌داری کرده و این تصمیم خود را نیز به صراحت اعلام کرده بود، متاسفانه چند تن از اعضای تیم ملی کشورمان با پوشیدن کفش‌های «نایک» در میدان حاضر شدند! و حال آنکه کمترین انتظار از آنها این بود که برای اعلام همبستگی ملی و احترام به هموطنان خویش و مردم پاکباخته این مرز و بوم از پوشیدن کفش‌های نایک خود‌داری کنند و با این اقدام ناپسند خود به مردم کشورشان اهانت نکنند! آن هم مردمی که از ژرفای دل، در آرزوی پیروزی آنان بودند و بعد از پیروزی با شور و شوق فراوان این پیروزی را جشن گرفتند. 

۲- ممکن است گفته شود- و گفته شده است- که اعضای یاد شده تیم ملی فوتبال کشورمان کفش‌های ورزشی نایک را از قبل خریداری کرده و یا از طریق اسپانسرهای خود دریافت کرده بودند! که این عذر پذیرفتنی نیست، چرا که پای حیثیت یک ملت در میان بوده و هست.

آن عده از اعضای مورد ‌اشاره تیم ملی که بعد از تصمیم سیاسی و خصمانه شرکت نایک علیه مردم کشورمان- و نه فقط علیه تیم ملی فوتبال ایران- با پوشیدن کفش‌های نایک به میدان رفته‌اند، با این اقدام ناپسند خویش به‌گونه‌ای ناخواسته به ملت بی‌احترامی کرده‌اند و شایسته آن است که برای جبران این حرکت ناشایسته، اولا؛ از پوشیدن دوباره کفش‌های ورزشی نایک خود‌داری کنند و ثانیا؛ بعد از حضور در میدان بعدی مسابقه، در مقابل چشم تماشاگران حاضر در استادیوم و کسانی که از طریق دوربین‌های تلویزیونی مسابقات را دنبال می‌کنند، کفش‌های نایک را به اطراف میدان مسابقه پرتاب کرده و دور بیندازند که از فرزندان ایران اسلامی جز این انتظار نمی‌رود.

آمریکایی‌ها باید بدانند که مردم ایران و تیم ملی این کشور که به نمایندگی از سوی همین ملت به میدان آمده است اهانت آنان در تحریم کفش‌های ورزشی فلان شرکت آمریکایی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد و از مقابله به مثل که حق قانونی و نشانه شخصیت اسلامی و ایرانی آنان است، دست نمی‌کشند و به قول امیرالمومنین علیه‌السلام، سنگ را به همان سو که آمده است پرتاب می‌کنند. 

۳- آمریکایی‌ها در حالی حتی از تحویل کفش ورزشی به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان خودداری می‌کنند که بارها گلو پاره کرده و ‌گریبان دریده‌اند که بازی‌های ورزشی را نباید سیاسی کرد! و حتی در مواردی فیفا - فدراسیون جهانی فوتبال- جمهوری اسلامی ایران را تنها به علت انجام برخی از مراسم مذهبی در ایام خاص، آنهم بدون دخالت دادن آن به بازی‌ها، جریمه نیز کرده است!

به عنوان مثال روز بیست و پنجم مهرماه سال ۱۳۹۵ که با شب تاسوعای حسینی علیه‌ا‌لسلام همزمان بود، فیفا در اعتراض به مراسم نوحه‌خوانی که قبل از شروع بازی ایران و کره در استادیوم آزادی صورت گرفته بود، کشورمان را به پرداخت ۴۵ هزار فرانک جریمه محکوم کرد! و یا آقای احسان حدادی قهرمان دوو‌میدانی کشورمان در مسابقات ۲۰۱۲ لندن، تنها به این علت که روی پیراهنش کلمه مقدس «یا حسین (ع)» نقش بسته بود، با توبیخ! روبرو شد و یا اعلام کرده‌اند که در صورت خودداری کشتی‌گیران میهن اسلامیمان از مواجهه با ورزشکاران رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل، کشتی ایران را از صحنه همه مسابقات حذف می‌کنند و سخن درباره آن است که بعید نیست در صورت تکرار، کل ورزش ایران را حذف کنند! و... در همان حال یقه می‌درند که ورزش را نباید سیاسی کرد! 

۴- گفتنی است تحریم تامین کفش تیم ملی ایران از سوی شرکت نایک در حالی است که لوازم ورزشی این شرکت آمریکایی بازارهای ایران را پر کرده و در تسخیر خود دارد، همان‌گونه که لوازم صوتی و تصویری شرکت سامسونگ -که به بهانه تحریم آمریکا از دادن هدیه به ورزشکاران کشورمان خودداری کرده بود- بازارهای ایران را در تیول خود گرفته و باز هم، همان‌طور که خودرو‌های ژاپنی تویوتا که به خاطر فروش یک دستگاه خودرو به سفارت ایران در هند از آمریکا پوزش خواسته بود، جاده‌ها و خیابان‌های کشورمان را در اختیار دارد و به روی نامبارک خود هم نمی‌آورد که تقریبا تمامی خودروهای مورد استفاده تروریست‌های وحشی داعش از نوع تویوتا بوده است! و... 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز این بابا حرف زد.اقای شریعتمداری شما اصلا اعلام نظر نکن
Iran, Islamic Republic of
چقدر فرد با شخصیتی و عمیق و مطلعی هست جناب شریعتمداری و چقدر متعهد و محکم نسبت به اصول اعتقادی و انقلاب و چقدر ضد انقلاب از ایشان بدش می آید! و چقدر قدرش را بعضی ها در داخل نمی دانند!
Iran, Islamic Republic of
خیلی . یکی از کسانی که پول مفت مملکت را می خورند همین ایشون هستند . حقوق میلیاردی از بودجه مردم و ادعا .ایشان بیان اعلام کنن چقدر پول ملت را ماهانه از بین می برند .
Iran, Islamic Republic of
یک کم فکر کن شاید شما هم داری مفت رزق و روزی خدا را می خوری و خروجیش هم این است.
باز امثال شما به شریعتمداری حساس شدید و نظر مخالف دادید؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
شد یک بار شریعتمداری نظر بدهد و امثال شما، بی غیرتی خود را به رخ دیگران نکشید؟
Iran, Islamic Republic of
اعلام نظر نکنه که میمیره
Iran, Islamic Republic of
آفرین به نکته سنجی شریعتمداری
بی سواد: دریغ از غیرت ملی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا می توانست بیست سی جفت کفش بدهد هزینه آن عددی نبود
ولی این کار آنها نمادین بود و برای تحقیر دولت و ملت ایران
فهم این مطلب خیلی سخت نیست و فقط غیرت ملی می خواهد
Iran, Islamic Republic of
هر کسی که ورزش را سیاسی میکند در نهایت خودش ضرر میکند دلیل ندارد چون رفتار انها زشت و غیر ورزشی هست ما هم مثل انها عمل کنیم
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حرف شریعتمداری و ما همین است
که آمریکا دارد ورزش را سیاسی می کند
و الا هزینه بیست سی جفت کفش برای اونا عددی نیست
و به ورزشکاران ۳۱ کشور دیگر دادند
چرا به ورزشکاران ما ندادند
چون قصد تحقیر ملت و دولت ایران را دارند
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
نترس ، با اعلام نظر حاج حسین ویزای شما باطل نمیشه!!؟
امیری
Iran, Islamic Republic of
کاش حافظه داشتید و تیتر های کیهان یادتان می امد
1- اخر بر جام هیچ است
2- اروپا هیچ قدرتی در برابر امریکا ندارد
3- بار های بار شریعت مداری هشدار داد که این راه به ناکجا اباد می رود و داد زد که نگزارید بتون در قلب راکتور بریند اما شما ها و دولت رسانه ای تان ایشان را دولوپس معرفی کردید کاش الان هم با خودتان و وجدانتان صادق باشید و ببینید چند درصد از پیش بینی ها روحانی و شما درست از اب در اومده و چند درصد از پیش بین ی های شریعت مداری کیهان همچنان جاودانه می درخشد ودر خشش ان صداقت و پایداری ان در خط اصیل ولایت و رهبری می باشد اگر کسی جای شما بود هر جا شریعت مداری اعلام نظر می کرد از شرم اب می شدید چرا که هر چه در مورد بر جام واینده دولت گفت همه درست از اب در اومد اما پیش بینی ها شما چه شد...
وطن
Iran, Islamic Republic of
اولا بحث غیرت ملی است جناب روشنفکر که غضب تون به این سرباز انقلاب در دو کلمه گفتار تون هویداست. اگه پیش صانعی(مرجع روشنفکرها) لااقل هم می رفتی و ی مطلب دینی ازش یاد می گرفتی کاری با اینکه این گفته شریعتمداریه یا روحانی نداشتی اما حیف که امثال شما نه اعتقادی به موضوعات نگاه می کنید و نه ملی.
م ث
Bulgaria
چرا آن عالم اظهار نظر نکند ولی توی جاهل اظهار نظر کنی اندکی انصاف
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت داره با وجود بی احترامی نایک که حتی کی روش هم علیه اش موضع گرفت وخواستار عذرخواهی انها شد،یه عده دوبار حاضر به پوشیدن کفش نایک شدن،اوج خفت وخواری ، ...
Iran, Islamic Republic of
بعضی از افرادی که نام ورزشکار را الان بر خود دارند در واقع کاسبند و از این راه نان می خورند و تعهدی ندارند و اعتقادات درستی هم ندارند. این نتیجه کار کسانیست که در دهه های گذشته بر این طبل کویبدند که باید فوتبال ما حرفه ای شود و مثل بعضی از کارهای دیگر نعل به نعل مانند غربی ها شدند و بلکه بدتر از آن ها چون حداقل این ها تا حدودی مسائل حرفه ای را رعایت می کنند و نسبت به بعضی چیزها تعصب نشان می دهند ولی بعضی از ورزشکاران داخلی و فوتبالیست ها اصلا از نظر فرهنگی در قواره فرهنگ و اعتقادات ما نیستند. نمونه اش هم همین شخصی که می شود گفت با دهن کجی به همین معیارها و اصول کاپیتان تیم فوتبال کشور کردندش!
از بن سلمان چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
بن سلمان را دیگر در خواب ببینید
او مرده و بهتر است به کسی دیگر دل ببندید
Iran, Islamic Republic of
مردم از وضعیت بد اقتصادی که آنهم سوء مدیریتی مدیران نظام ... در عذابند آنوقت برادر حسین افاضه سخن میراند به قول قدما برادر جان برو بساب.همین حالا نایک بخواهد محصولاتش را در ایران حراج کند 70 درصد مردم با جان ودل آنها را خریدئاری میکنند آنوقت شما از چه سخن میرانید
Iran, Islamic Republic of
باید کفش هاشونو پرت کنن و کفش ایرانی بپوشن
Iran, Islamic Republic of
که موقه بازی پاره شوند و یا از پای بازیکنان در بیاید
Iran, Islamic Republic of
تا تفکر تمسخر کالای ایران مقدم بر همه افکار و حرفهات باشه وضعیت تولیدات کشور بهتر از این نخواهند شد
Iran, Islamic Republic of
من کتانی ایرانی خریدم پس از یک ماه کفش جدا شد.این یعنی چه؟ یعنی کیفیت بالا؟!
Iran, Islamic Republic of
دنیا کوچک شده و افکار ملتها بزرگ دوست عریز ولی شما هنوز تو خودکفایی دوران بلشویکها استپ کرده ایی و حاضر نشده ایی عینک کمونیستی ان دوران را از جلوی چشمانت برداری
Iran, Islamic Republic of
کفشها پاره نمی شن ولی قطعا یک جای تحریم کنندگان ایران پاره میشه ...
Iran, Islamic Republic of
از مجموع صحبت حاج حسین این استنتاج می شود که وقتی یک کسی یا کشوری یا ... با شما سیاسی برخورد میکند و قصد کوچک کردن شما و اهانت دارد حتما شما هم اقدام متقابل کنید که حرف بجایی است و انتظار هم از بازیکنان هم همین است.
Iran, Islamic Republic of
... اصلا قضیه تحریم نبوده که اینقدر بزرگش کردید. فقط موضوع قرارداد سامان قدوس بوده.
Iran, Islamic Republic of
اگر به عمرت لگدی به توپ زد بودی می فهمیدی که کفش ورزشی باید با پای ورزشکار سازگار باشه و ظرف مدت کوتاه نمیشه عوضش کرد.
ارزش پاسخ نداری
Iran, Islamic Republic of
آفرین به ادبت
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شما فهم اینو نداری عزیزم. رفیقمون در مورد کفش و سازگاریس درست گفته. باید فوتبالیست باشی تا در مورد اینجور مسائل صحبت کنی. کاش میشد این بابا رو shift+_Delete کرد
Iran, Islamic Republic of
این حرف یعنی مثلا اگر رونالدو یک جفت کفش ورزشی جدید میپوشه به این معنی نیست که تازه پوشیدتش ... نخیر . رونالدو این کفش رو 6 ماه پیش موقع خرید کردن ، مهمانی رفتن، پارک رفتن و ... پاش کرده ، سازگارش کرده بعداز 6 ماه که از سازگاریش گذشت تازه آماده شده برای فوتبال بازی کردن .... خخخخخخخخخخخخخخخخخخ... عجب آدمای خجسته ای هستید شما مثلا خیلی از فوتبال حرفه ای حالیتونه که این نظر رو میدین !!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر به عمرت لگدی به توپ زده بودی می فهمیدی که کفش ورزشی باید با پای ورزشکار سازگار باشه و مارک های زیادی برای این کار وجود داره و فرصتی هم بود که تعویض بشه
Iran, Islamic Republic of
ماجرا خیلی واضحه. هر مارکی مشخصات خودشو داره و پای ورزشکار ظرف یکی دو هفته به برند جدید عادت نمی کنه. ضمنا تمام این مارک ها متعلق به دشمنان ایران هستند
Iran, Islamic Republic of
نزدی که این حرف رو میزنی عزیزم . حداقل 45 روز فرصت لازمه تا سازگاری بوجود بیاد....
Iran, Islamic Republic of
کاش بجای این منزلتی که برای کتانی ورزشی ساختی آرزو می کردی کتانی ساخت ایران به پای فوتبالیست های کشورهای دیگر نیز پوشیده شود
حمید
بابا ورزشکار
تو برو با گالشات بازی کن . عوضش هم نکن چون کفش جدیدا به مذاق پات خوش نمیاد
Iran, Islamic Republic of
نمکدون کی بودی؟
Iran, Islamic Republic of
از شیر مرغ تا کفش نایک در تحلیل های حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب جواب نداره
سفسطه نکن برادر جواب حاج حسین رو با منطق بگو
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت و بی منطق رو چجوری باید با منطق توضیح داد؟ ...
marmaladof
...
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
آقایون توجه داشته باشید: کفش های نایک می توانند در ساخت بمب هسته ای استفاده شوند! لذا آمریکا فوتبالیست های ما را که همگیشون در ساخت بمب اتمی نقش دارند، از خرید این کفش تحریم کرد وگرنه آمریکاییها اصلاً مشکلی با ملت ایران (فوتبالیست ها و ...) ندارند بلکه فقط با دولت ایران مشکل دارند! بله جانم! بله!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مشکل ما اینه که باز هم افرادی در جامعه پیدا می شوند که این جنایت محرز آمریکا که به داروی بیمار صعب العلاج و هواپیمای مسافرین بی نوا هم رحم نمیکنند و حتی برای تحقیر یک کشور کتانی را هم تحریم می کنند را ماله بکشند
Iran, Islamic Republic of
لطفا یه گزارشی هم از حمایت فلسطینیها ازمراکش با ایران بنویسیدتااقای شریعتمداری تحلیل کنند
همانطورکه میدونیدفلسطینیهادربازی ایران بامراکش حمایت مراکش روکردن
لطفا نگیدم تقصیردشمن وفلان
اگرنایک کفش نداده وبده حمایت فلسطین هم ازمراکش بده
Iran, Islamic Republic of
خبر که جعلی و سانسور بود ، جناب کواکبیان هم حسابی شرمنده ،...
Iran, Islamic Republic of
اولا اگر حمایت کرده باشند چه کار خطایی کرده اند؟ حمایت از یک کشور در یک مسابقه فوتبال!
ثانیا حمایت مردم فلسطین از حریف ورزشی چه ربطی به بحث مطرح شده داشت؟!
ثالثا این ادعای مضحک شما مبنی بر حمایت فوتبال دوستان فلسطینی شایعه از آب در آمد
Iran, Islamic Republic of
ربطش اینه که اگرنایک اون کارروکرده اشتباه بوده امااین کارفلسطین هم خوب نبوده فکرکنی ربطشومیفهمی
ربطش اینه که این اقامنتظرفقط سوژه های منفیه من دراوردیه اگراینومیگه اونم بیادیگه
جواب نایک روهم کیروش جون خوب داد
Iran, Islamic Republic of
فلسطینی ها آدم هستند و مختارند طرفدار هر تیم فوتبالی که دوست دارند باشند و ضمنا نمیشه معیاری برای اندازه گیری نظر میلیون ها فلسطینی داشت و دانستنش هم هیچ اهمیتی نداره و همونطور که دوستمون گفتن این خبر از اساس شایعه بوده
Iran, Islamic Republic of
مثلا طرفدار صدام باشند و پس از مرگش سه روز عزای عمومی اعلام کنند
Iran, Islamic Republic of
چه فاسطین فلسطینی میکنی داداش یکم آروم تر
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بابا شایعه کجا بود ؟؟؟؟
م.ا
خدمت این دوست عزیز عرض شود اولا فلسطینیها دو گروهند جنبش فتح که تجاوز اسرائیل به کشورشان را در عمل با پیروی از سیاستهای امریکا و اسرائیل و سعودی پذیرفته اند و اسرائیل را با این کار خود شیر کرده اند تا به تجاوزات خود به انها ادامه دهد و جنبش حماس که در مقابل اسرائیل مقاومت می کند. ثانیا همراهی جمهوری اسلامی ایران با مستضعفین بر مبنای دستور قران و سنت و اموزه های ان است
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
احسنت
دقیقا مثل ما ایرانی ها که دو گروهیم
یک گروه طرفدار عزت کشور و اسلام و مسلمین و با غیرت و امید مستضعفان و مظلومان و خار چشم دشمنان و آمریکا و اسراییل
و دوم طرفدار ذلت مردم و کشور و اسلام آمریکایی و بی غیرت و امید ظالمان و منافقان و دشمنان و زخمی بر آلام مظلومان و بزک کنندگان آمریکا و اسرائیل و طرفداران آنها و اقدامات شان
از کامنت های اینجا نیز مشخص است!
Iran, Islamic Republic of
فدراسيون فوتبال فلسطين مربوط به دولت سازشكار محمود عباس(تشكيلات خودگردان) در كرانه باختري رود اردن است.
حمايت ما از فلسطين بيشتر مربوط به نوار غزه و دولت حماس و اكثريت مردم فلسطين است كه اصلاً فدراسيون فوتبال در سطح بين الملل ندارد. فهم اين موضوع خيلي سخت نيست ...
Iran, Islamic Republic of
من نمیتونم تصور کنم بازیکنان ایرانی همچین کاری کرده باشند
پس عزت و غیرت کجا معنا پیدا میکند؟
مگر کفش حرفه ای از برندهای دیگر در دسترس نبوده؟
Iran, Islamic Republic of
و ایضا در راستای هم بستگی با ملت مظلوم تحریم شده و حفظ اقتدار و حریت و استقلال کشور مدیران دو تابعیتی برکنار و آقازاده ها از کانادا و آمریکا ووو به آغوش پدران خود برگردند اعم از سیاسیون و مدیران
Iran, Islamic Republic of
منفی هاتون برا چیه اخه؟
فقط حاج حسین حرف حق میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چشم حسین آقا
فقط همین مونده بود درباره فوتبال اظهار نظر کنی!
Iran, Islamic Republic of
اگر هنر داری بجای متلک پرانی اظهار نظرش رو جواب بده
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
باهوش !
ایشان
در مورد فوتبال نظر نداده
در مورد غیرت ملی و دفاع از آن نظر داده که متاسفانه بعضیا ندارند
Iran, Islamic Republic of
بحث تحریم است و بحث فوتبال نیست .
هاشمی : بحث تحریم نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا برای لوازم آرایش و شبکه های ماهواره ای و خیلی چیزهای دیگر ما را تحریم نمی کنند
چون اینها به ضرر ماست و به نفع آنها
ولی در مورد نیازهای اساسی ما را تحریم می کنند
هیات علمی دانشگاه تبریز
Iran, Islamic Republic of
زهی بی غیرتی به ارث رسیده از اصلاح طلبان فاسد که روح مردانگی و غیرت را از بخش عمده ورزش کشور را ریوده است

البته همیشه حتی زمان جنگ هم عده ای اقلیت پایدار و مقاومت ملتها را سرفراز کرده است و همانها هم آن کشور را به قله های پیروزی رسانده اند کم من فئة قلیلة غلبت فئة كثير ة باذن الله لذا نباید در انتظار پایداری و مردانگی و مقاومت همه هم بود اثر کار انقلابی یک ورزشکار ابا کننده از مصاف با تیم اسرائیل غاصب خود دارای اثر قیام یک ملتی است کما اینکه امام (ره) فرموده بودند بهشتی یک ملت بود. نبود؟ والله بود بالله بود یک تنه در مقابل عوامل منافقین و بنی صدر خائن ایستاد تا بشهادت رسید.
آری تمام عزتمان را مدیونقطره قطره خونهای پاک آن پاکبازان و پایمردان تاریخیم....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ولی لاکردار این کفش های نایک عجب کفشهایی است ، دیدید سامان قدوس با این کفش چه سانتر مواجی کرد که حتی روی کله بازیکن مراکش هم کات داشت و رفت تو گل ؟
بی تام
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم احسان حاج صفی سانتر کرده نه سامان قدوس !!!
Iran, Islamic Republic of
قابلیت ها و توانایی های سامان قدوس رو با این حرفها بی ارزش نکنید.
ح.م.
این حرکت فقط شامل برند نایک میشود یا تمام محصولات آمریکایی؟
آقای ایرادگیر محترم نظرتان راجع به هواپیمای بویینگ یا دیگر محصولات آمریکایی چیست که به ورزشکارا گیر دادین؟هر چی گفتن تحریم باید دور انداخت؟
Iran, Islamic Republic of
یکی از ابعاد یک سیاستمدار انقلابی وقت شناسی است.
1- ورزشکاران حرفه ای عادت به استفاده از لوازم و تجهیزات تخصصی دارند و عوض کردن آن قبل از بزرگترین تورنمنت جهانی عملا بسیار مشکل است و تاثیر بسیاار منفی روی عملکرد آنها دارد.
2- بیان این گله ها اگر حتی به جا باشد، میتواند بعد از برگزاری تورنمنت انجام شود تا یکپارچگی ملی حفظ شود و روحیه و اتحاد ملی حفظ شود نه اینکه در وسط میدان جنگ از پشت جبهه به اسم انقلابیگری صدایمان به غر و لند بلند شود و عملا باعث تضعیف روحیه ملی و تیم ملی شود!
3- عده ای هنوز جنگ را فقط در میدان های سخت میفهمند. ورزش، هنر و ... همگی میدان مبارزه است. آقای شریعتمداری و دوستان مشابه ایشان باید این را بفهمند و با مشاوره با افراد آگاه راه حلهای مناسب ارائه کنند. کما اینکه اتفاقا در شبکه های اجتماعی اعتراضات جالب و مناسبی به اقدام نایک شد.(خصوصا بعد از برد تیم ملی)
4- متاسفانه بعضی از دوستان انقلابی در اطراف خود اتمسفری از بایدها و نبایدهای غیرمعقول و از سرعدم اطلاع کافی درست کرده اند و با اقدامات و حرف های بی حساب و کتاب فقط گل به خودی میزنند. ایکاش آقای شریعتمداری به جای اینکه سمت گلوله تفنگ خود را به سمت بازیکنان تیم ملی تنظیم میکرد به سمت دشمن تنظیم میکرد.
ایکاش بعضی از دوستان به بازنشستگی هم فکر کنند.
Iran, Islamic Republic of
اینها بازنشستگی ندارند مسلمان
مصطفی
مرگ بر آمریکا ما تمام محصولات آمریکا را باید زیر پا له کنیم نه به پا کنیم .
ح.م.
مراقب باش مدل گوشی یا لپ تاپت اپل آییفون نباشه اونوقت بدجوری سه داره
ح.م.
در کل درسته که وحشی ترین و بی ادب ترین دولت آمریکاست اما باید قبول کنیم که برترین محصولات و خرکارترینش هم آمریکاییه وتا تحریم اونها راه درازی در پیش داریم
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتمداری بالاخره عده ای هستند که نشان دهند فرزند خلف ............... اعوذ من الشیطان اللعین ( خداوند به حضرت آدم و حوا گفت از تمام میوه های بهشتی بخورید فقط به درخت ممنوعه نزدیک نشویدو آن شد ....
حال ما اینست چه کنیم ؟
Iran, Islamic Republic of
اقای شریعتمدار شما اعلام نظر نکن !!!!!!
بزک کنندگان کدخدا بدشان می اید اااخر چرا به ولی نعمت یک عده توهین می کنید
سعید
Iran, Islamic Republic of
اگر بجه ها این کار را انجام دهند واقعا دل همه خنک میشود و در واقع حسابی حال نایک گرفته میشود ولی بشرطی که اگر بعضی بچه ها که به این کفش عادت دارند با تغییر آن بتوانند راحت بازی کنند.
دوم این که صرفنظر از دل خنک شدن و حال نایک را گرفتن تکلیف بقیه چیزها چه میشود؟ مثلا چون خرید هواپیمای مسافرتی تحریم است باید هواپیماهای موجود را کنار بگذاریم؟ و یا چون تسلیحات هم ممنوع است ایا باید تسلیحاتی را که از قبل داریم مانند فانتوم و تانک های چیفتن را برگردانیم؟
Iran, Islamic Republic of
جالبه که همیشه به خودش حمله می کنند نه سخن و تحلیلش!!
چون حق پاسخ ندارد
نقد انگیزه بجای انگیزش از مغالطات همیشگی افساد طلبان شب کور است
United Arab Emirates
متاسفم برا اینکه هممون خوابیم ودشمن بیدار. خواب غفلت
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین دمت گرم. اما بعضی‌ از ماها خیلی خودمون رو بخواب زدیم.!!!