جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عامل اصلی ربایش دختران در ایرانشهر دستگیر شد

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 620090
فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه عامل اصلی را دستگیر و بررسی‌های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت، گفت: به زودی با اتمام رسیدگی‌های قانونی، اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.
عامل اصلی ربایش دختران در ایرانشهر دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نبی بخش داوودی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی‌های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خداوند متعال و دعای خیر مؤمنان پرونده به طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به عنوان رئیس شورای تأمین به مردم قول می دهم که در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و به زودی با اتمام رسیدگی‌های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از همه بزرگواران تقاضا داریم اجازه دهید تا بدور از هرگونه اقدامات احساسی و غیرقانونی و جلوگیری از سوءاستفاده بد خواهان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و به زودی نتیجه امر به سمع و نظر عزیزان رسانده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *