جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۶۴

امنیت ایران را چه کسی حفظ کرد؛ تاج زاده یا حاج قاسم؟

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 620069
اگر اصلاح‌طلبان امنیت ایران را تأمین کرده اند پس چرا شخص آقای تاجزاده به دلیل فعالیت براندازانه خیابانی علیه نظام اسلامی دستگیر شده و چرا همواره «خیابان»، نقطه کانونی تحلیل‌های اصلاح‌طلبان است.
امنیت ایران را چه کسی حفظ کرد؛ تاج زاده یا حاج قاسم؟
به گزارش جهان نيوز، «مصطفی تاجزاده»، فعال اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه سال 88، اخیراً در بخشی از مصاحبه با روزنامه شرق درباره اصلاحات گفته است:

«اصلاحات در ایران هنوز گفتمان برتر در همه عرصه‌هاست؛ یعنی همچنان که اصلاحات، امنیت ایران را چه در زمان آقای خاتمی و چه در حال‌حاضر تأمین و ایران را از جنگ دور کرده، و با تحریم‌ها جنگیده است و کوشیده ایران جایگاه مناسب‌تری در عرصه بین‌المللی به دست آورد و همچنان که همه پذیرفته‌اند اصلاحات مدافع حقوق شهروندی آحاد مردم است و ایران را برای همه ایرانیان می‌خواهد»

*در اشاره به اظهارات تاجزاده بیان چند نکته ضروریست...

یکم: اگر اصلاحات جنگ را از ایران دور کرده پس چرا اصلاح طلبان با جنگ برون مرزی ایران در کشور بوسنی و هرزگوین در دهه 70 مخالف بودند و چرا با نبرد ایران با تکفیری ها در سوریه مخالفت‌های شدیدی ابراز داشتند و آنرا دفاع از دیکتاتوری اسد! نامیدند؟!

دوم: اگر اصلاح‌طلبان امنیت ایران را تأمین کرده اند پس چرا شخص آقای تاجزاده به دلیل فعالیت براندازانه خیابانی علیه نظام اسلامی دستگیر شده و چرا همواره «خیابان»، نقطه کانونی تحلیل‌های اصلاح‌طلبان است و چرا در هر سه فتنه کوی دانشگاه، فتنه 88 و فتنه اقتصادی دیماه 96، رد پای اصلاح‌طلبان دیده می‌شود؟!

از طرفی این جریان هنوز که هنوز است پاسخ دقیقی به این مسئله نداده است که چگونه در سال 88 مستظهر به حمایت عبدالمالک ریگی، تروریست معدوم بود اما سخنی در مخالفت با این قضیه نمی گفت! آیا ریگی موجد امنیت کشور و مردم بوده است؟

سوم: اگر اصلاح‌طلبان امنیت را به ایران آورده‌اند و جنگ را از کشور دور کرده‌اند پس چرا تندترین فحاشی ها و مخالفت های علیه فعالیت های موشکی کشور از سوی همین جریان و منتسبین آن ایراد شده به نحوی که حتی رزمایش‌های موشکی کشور «کم عقلی» هم خوانده شده است؟!

و چهارم: در مسئله ادعای تاجزاده مبنی بر تلاش اصلاحات برای جایگاه بهتر ایران در عرصه بین المللی و جنگ با تحریم ها نیز چند نکته مد نظر است!

اولا چرا کسانی از اصلاح طلبان سابق در نامه ای به رئیس جمهور آمریکا رسما و صراحتا خواستار تحریم ایران شدند؟
ثانیاً چگونه ممکن است جایگاه بهتر ایران با نامه دولت اصلاحات به آمریکا موسوم به «نامه 2003»[7] که سراسر عجز و اظهار خفت در برابر آمریکا بود، تأمین شود؟! و یا چپها چطور تصور کردند که با کدخدا نامیدن آمریکا، کم عقلی خطاب کردن رزمایش های موشکی کشور، عبور از خطوط قرمز نظام و سیاه نمایی از اوضاع کشور، شرایطی بهتری برای کشور بوجود خواهد آمد؟

و ثالثاً آقای تاجزاده بهتر از هرکسی می داند که اصلاح طلبان این روزها با کوبیدن بر طبل ناامیدی و بحرانی بودن شرایط کشور و نیز دادن آدرس خیابان به مردم، در حال دمیدن بر پروژه «اعتراض ظالمانه» هستند که مشخص نیست آیا امثال او پس از وقوع احتمالی این قضیه که پیش لرزه آن در دیماه 96 رخ داد؛ آیا باز هم مدعی ایجاد امنیت برای ایران و مردم ایران خواهند بود یا خیر؟

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر کشور را بدیم دست اصلاح طلب ها یک چیزی شبیه این کشورهای بی خاصیت عربی میکروسکوپی خلیج فارس از آن درست میکنند. خیلی خوشگل و ظریف میخواهند جمهوری اسلامی ایران را از درون استحاله کنند. انقلاب و همه ایدئولوژی های انقلابی و اسلامی را در حد تیتر و کتاب و مقاله نگه دارند و از اسلام هم یک نسخه جدید دست ساز آمریکا و انگلیس به مردم ارائه کنند.
پس از آن همه قدرت های نظامی و بازدارندگی و دفاعی را در حد یک تحقیقات تقلیل بدهند و نه دیگر مرگ بر آمریکا و اسرائیل میگوییم و نه حامل حزب الله .
خدا همه اصلاح طلب ها را دوستانشان محشور کند.
Iran, Islamic Republic of
چه بدبختیست که حاج قاسم را با این افراد مقایسه کنند!
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی اول انقلاب گفت اگر قدرت داشتیم همه سلاحهای دنیا را نابود می کردیم ولی چون نمی توانستیم امام دستور تشکیل سپاه را داد و حافظ انقلابش کرد تا با قدرت نامتوازن ابر قدرتها را زمین گیر کند. حال برخی هی بر طبل ضعف بکوبند تا خسته شوند. امروز از هر روزی بیشتر کروز نیاز است.
Iran, Islamic Republic of
یقینا در فتنه بعدی هیچ رحمی به امثال تاجزاده و هیچ خیانتکار دیگری نخواهد شد ....
United States
امنیت این کشور را هیچ کسی جز خود مردم تامین نمی کنن .
Iran, Islamic Republic of
دادن کشور دست این و اون وظیفه شما نیست. اگه به وصیت امام راحل عمل شود وهمه به رای مردم گردن نهند(رای واقعی) آنگاه هیچ کس و هیچ قدرتی نمی تواند به مردم آسیب وارد کند.هر نظامی که خود را بالاتر از فهم مردم بداند وبرای آنها تصمیم بگیرد پایدار نخواهد بود. مخصوصا برای ملت ایران.مردم ایران خیلی صبورند.وتحمل آنها در برابر چنین حکومتهایی بالاست ولی اگه آستانه صبوریت وتحمل آنها بالا رود آنوقت است که هیچ قدرتی نمی تواند آنها را کنترل کند.
Iran, Islamic Republic of
مرگ برمنافقین و کفار
مرگ بر فتنه گر
United States
مرگ بر روسیه
مرگ بر بابا پوتین
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر عموسام
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که یادم میادم
اصلاح طلبان خیلی اهل توهم و خیال پردازی و رویا هستند
ایشان در توهم به سر میبرد
هیچ کس نه و اصلاح طلبان
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
وقتی جنگی در کار نیست ودشمن می ترسد حمله کند همه می توانند ادعا کنندما امنیت اوردیم اصلاح طلبان می توانند ادعا کنند امنیت سوییس والمان هم دستاورد ماست اما خانم کلینتون در کتاب خاطراتش خلاف این را میگوید وبقیه مقامات غربی هم می گویندجسارت حمله به ایران وجود نداشت جنگ عراق قرار بود یکماهه تمام شود وایران اجازه نداد با مصیبت توانستیم از ان جنگ رهاشویم امنیت صدقه سر جنگ8ساله است بگفته خود غرب که امروز اصلاح طلبان رزمندگان مظلوم جنگ را به 4 نفرهوچی غربزده وفحاش میفروشند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
در دنیای کنونی امنیت هیچ کشوری با لبخند تامین نمی شود
به قول شاعر :
برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی
که در نظام طبیعت ضعیف پامال است
امنیت ما با آمادگی دفاعی ما تامین می شود
نه با باج دادن به کدخدا و کدخدایان
Iran, Islamic Republic of
منفی گرایان و نفی گرایان به پیش روید که نفی منفی شما نزدیک است. از نظامی گری خوشم نمی اید ولی دنیای وحشی ما فقط همین را می خواهد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نه تاج زاده نه حاج قاسم
امنییت یعنی رفاه یعنی ارامش و.....
کدومش رو داریم؟
Iran, Islamic Republic of
اونیکه مسئول امنیته و کارش نظامی گیریه که کارش رو درست انجام داده که الان ناموس من و تو دست داعشی ها نیفتاده ، برو یقه اونهایی رو بگیر که رفاه و اقتصاد و معیشت مردم دستشونه و هیچ کاری نکردن و حالا آروغ روشنفکری میزنن .
این دو تا رو با هم مقایسه نکن
Iran, Islamic Republic of
ناموس من وتو یه بار در جنگ تحمیلی از داعشی بدتر دست بعثی ها بود ولی این مردم غیور ایران فارغ از هر قوم ومذهب ومسلک بود که توانست ناموس من وتو را از دست آنها برهاند.همین رهانیدن با دست خالی از چنگال ددمنشان با بن دندان مسلح به جهان نشان داد ایرانی جماعت بر عکس تمامی مردم جان بادی نیست که بخواهند با هر بیدی آنها را بلرزانند. ومخصوصا با ناموس آنها بازی کرد.مطمئن باش اگه هر زمانی هر نامردی بخواهد نگاه چب به ناموس ایرانی چه عرب چه ترک چه کرد چه گیلک چه بلوچ چه لر وشیعه وسنی کلیمی مسیحی وحتی ناموس بهایی بیندازد بب چنان سیلی خروشانی روبرو خواهد شد که درس عبرتی برای جهانیان خواهد بود.پس آنقدر ملت غیور ایران را با داعش نترسانید.
Iran, Islamic Republic of
اگر امنیت نداشته باشی نیازی به آرامش و رفاه و اقتصاد هم نداری. چونکه اساسا وحوش داعش یا سربازان یانکی و اروپایی و اسرائیلی ما را به دیار باقی میفرستند.
شک نداشته باش که حقوق بشر برای همه آنها یک ابزار کاربردی است.
Iran, Islamic Republic of
مقاله بالا نشاندهنده نکاتی است که اشاره میشود.1-مردم ایران صلح طلبند نه جنگ طلب.2-صلح طلبی مردم ایران نشاندهنده بی غیرتی انها نسبت به تجاوز هر دشمنی نسیت همانطور که در جنگ تحمیلی مردم ایران فارغ از هر قومیتی ویا مذهبی در جنگ برای بیرون راندن دشمن شرکت کرده وشهید تقدیم نمودند.3-نظام ایران باید برای حفاظت از سرزمین پاک چندین هزار ساله خویش همیشه آماده باشد واین آمادگی با تحریک شعار نابودی هر دشمنی فرق میکند.4- برای نشان دادن امادگی خویش لزومی ندارد بهانه دست سازمان ملل جهت شروع کردن جنگ یا نظام تهاجمی داشتن بدهیم.5- ملت ایران در حسرتند که چذا نظامشان نمی تواند با صلح وصفا با جهانیان در ارتباط باشند پاسپورت ایرانی بعد از انقلاب گواه در ارتباط بودن با جهانیان است
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای ۹:۱۲
جمهوری اسلامی ۴۰ سال است تلاش کرده که دشمنان نتوانند بهانه ای بدست آورند
اگر موردی داری که ما بهانه دست سازمان ملل داده ایم لطف کن آدرس بده
از طرف ملت ایران لطفا صحبت نکن
اتفاقا صلح و صفا بین کشورها بیشترین سودش به جمهوری اسلامی می رسد
چون چهل سال است با ایجاد جنگ و در گیری های داخلی و خارجی نگذاشته اند جمهوری اسلامی به بازسازی داخلی و خدمت به مردم شریف برسد گرچه با وجود همه این موانع باز هم خیلی کار شده است
Iran, Islamic Republic of
این زمانه زمانه ای نیست که بتوان هر زمانی کشوری که خود را در اوج قدرت ببیند بخواهد به کشورهای دیگر حمله نظامی کند.در این زمانه هر کشوری که با کشور دیگر در خصومت باشد سعی میکند در خفا نسبت به پایه های حکومتش خدشه وارد کند و نسبت به اینگونه امور زیر بار اتهامات نمی رود یا آنکه در فضای رسانه ای جهان دم از دوستی با آن کشور میزند تا بهانه ای دست آنها ندهد مثل کشور اسراییل که با ایران دشمن است ودر خفا عملیات انجام میدهد وزیر بار اتهامات آن عملیات نمی رود تازه سخن از دوستی با مردم ایران و ارایه راه حل بحرانهای اجتماعی میدهد.ولی ما علنا در رسانه های جهان روی موشک مینویسیم که اسراییل باید نابود شود.و خیلی راحت اسراییل را در فضای رسانه ای جهان مظلوم نشان میدهیم.و موجب میشویم که با دست خودمان اعلام کنیم که ما موشک داریم برای نابودی کشورها نه دفاع از خودمان.این نمونه ای است از بهانه دادن دست دشمنان
اونی که بش رای دادی قرار بود به پاسپورتت اعتبار ببخشه حالا که...پاسپورتت از چشم نظام می بینی؟؟؟؟؟؟
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
حیف از وقت که پای ... مثل تاج زاده نشست.

او عددی نیست ...
Iran, Islamic Republic of
یعنی وقتی تاج زاده اصلاح طلب است حاج قاسم اصولگراست؟! لطفا این شخصیت ها ر وارد جناح بازی خودتان نکنید
Iran, Islamic Republic of
تا موقعی که همه چی غیر شفاف است و ثروت ملت ایران توسط عزیزانی که خود را همه کاره ملت ایران می‌دانند هزینه میشود چه درست و چه نادرست این پرسش شما قابل جواب دادند نیست .مثلا هزینه های جنگ سوریه برای ملت ایران چقدر بوده است وهر ایرانی بابت دفاع از بشار اسد یا هر انچه که دوستان دوست دارند بگویند دفاع حرم چقدر بوده است
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
شما فرض کنید سهم هر ایرانی بابت سنگر ایران در سوریه مثلا ده میلیون تومان بوده خوب که چی برای هر مسئله امنیتی و کشوری باید رفراندوم گذاشت ؟ کجای دنیا اینکار را می کنند ؟ و در انصورت اصلا چنین چیزی ممکن است ؟ اصلا یک مقدار در ذات قضیه دقیق شو و ببین ابعاد عملی قضیه چطور است . ضمن اینکه برخی از جزییات امنیتی و تصمیم سازی ها را بیش از یک سطح نمی شود در تریبون های عمومی باز کرد . به هر صورت دورتادور ما دشمن پایگاه زده و من بسیار متعجب و دلزده ام از بی تفاوتی و یا بی توجهی دوستان محترم و هموطنان عزیزی چون جنابعالی که امیدوارم زیاد نباشید .اتفاقا یکی از نقاط قوت نظام همین کار سوریه بوده است .
توجهات :
1 - البته حقیر معتقد به شفاف سازی است ولی نه در همه چیز .
2- مثال رفراندم با توجه به محتوا و لحن نوشته جنابعالی اورده شد .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا فرانسه و انگلیس و آمریکا و عربستان هم اول رفراندم کردند بعد در جنگ یمن وارد شدند. دوستان امروز دموکراسی در جهان متمدن مسخره ای بیش نیست.
United States
من و خانواده ام که راصی نیستیم و اینجا شاید زورمون نمیرسه ولی سر پل صراط می تونیم ...
Iran, Islamic Republic of
سرپل صراط هم نمی توانید چون مسئله را صفر - یک و تک بعدی می بینید
بعضی چیزها در ذات خود مهم است . اگر کاری درست باشد و به امنیت ملی و خون و مال مردم ارتباط داشته باشد و تنها یک درصد هم راضی باشند شما حق ندارید امنیت ان یک درصد را به خطر بیاندازید چه رسد به اینکه موافقین خضور ایران در سوریه خیلی بیشتر از این حرفهاست .
Iran, Islamic Republic of
جالبه امنیت یه درصد مهم شده ولی امنیت 99درصد در جاهای دیگر مهم نیست؟فهمیدی چی گفتی؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه کاربرمحترم 1397/04/28 08:48

کلی گویی ممنوع . مثال بزن ، دلیل متقن بیار . کی گفته امنیت 99 درصد درمقابل امنیت 1 درصد مهم نیست ؟ شما چرا مطلب را درست نمی خوانید ؟ من گفتم حتی اگر یک اقلیت یک درصدی هم حق داشته باشند اکثریت 99 درصدی ناحق به هیچ وجه حق پایمال کردن حق امنیت ان یک درصد را ندارند چه رسد به اینکه این توزیع برعکس هم باشد . چرا کلی گویی و بعد نتیجه گیری غلط شما اینقدر فاحش است ؟
.بنده بارها و بارها شده با زجر و ناراحتی برخی نظرات در فضای مجازی که معرف بی پیرایه درون افراد و خلق خوی انها هست را میخوانم . برخی اوقات انسان متحیر می شود که چگونه ما این ابزارهای فیزیکی و روحی موجود در خود را اینقدر اسف بار بکار می گیریم .
بی تفاوتی و جزیره ای حرکت کردن مسلمانان است که وضع انها را در دنیا به شهروندان درجه دو تبدیل کرده است . در نظر قبلی من بلایلی
اکرا ه داشتم بگویم حتی یک مظلوم در هر جای دنیا هم که باشد انسانیت حکم می کند که با تمام قوا - البته هر کس در حد و سعش - از او دفاع کند چه رسد به سوریه که مستقیما با امنیت ملی ما در ارتباط است .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
کسی که خود را به خواب زده نمی توان بیدار کرد
اگر ما هزینه ای در سوریه و عراق کردیم برای دفاع از امنیت و منافع خودمان است
چطور آمریکا از دهها هزار کیلومتر فاصله می آید در سوریه و عراق دخالت می کند و می گوید ما منافع داریم شما هم قبول می کنید
ولی قبول ندارید که امنیت سوریه و عراق با امنیت ما ارتباط مستقیم دارد
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی ما به اینکار امریکا میگویم امپریالسیم و استسمار گر حال به کار خود که مثل کار اوست چه میتوانیم نام بگذاریم
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آن امپریالیست استثمارگر می خواهد توسط داعش عراق را اشغال کند سوریه را اشغال کند تا بعد بیاید سراغ ما
آیا این را قبول نداری
البته منافع آمریکا استثمار است ولی منافع ما پیشگیری از تقویت دشمن و حمله به خاکمان است
که گفته اند
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم سرباز رهبر است و این ارزش است . همین و بس
سرباز رهبر خود را درگیر جناح بندی ها نمی کند
Iran, Islamic Republic of
این آقای تاجزاده ارزش حواب دادن هم نداره
بهتره همون عموپنجلی جوابش رابده
"بزنم دهنت"؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی حرفی برای گفتن نداره به زدن رو میاره
Iran, Islamic Republic of
این حرفت یعنی خودت هم در حد همون عمو پنجعلی هستی
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده! چرا که نا امنی هم اگر جرات نزدیک شدن به خاکمان را نداشته باشد این آقا و همپالگانش از پنجره ناامنی را وارد خانه می کنند
Iran, Islamic Republic of
اگر اصولگرایان چوب های خود را از چرخ دولت منتخب ملت بیرون بکشد و بگذارند دولت منتخب ملت کارش را انجام دهد معلوم میشود پاسخ سوال شما
Iran, Islamic Republic of
کل اقتصاد و بودجه و دولت و مجلس و حدود 90 درصد کل سرمایه های مالی و اوراق و سهامها و پولها دسته این دولت و مجلس اصلاح طلبه و تازه میگید کسی چوب لای چرخ نکنه ؟ بلد نیستید کار کنید یه بهونه دیگه بتراشید
شما اصلاح طلبها کلا با خودتون چند چندید داداش؟
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر . بین دفاع و سیاست و قدرت نظامی و سیاست ارتباط مستقیم وجود دارد بیشتر مطالعه کنید و ارتباط مستقیم ایندو را بدانید. رفتار امروز غرب و آمریکا نشان داد که اگر کشوری در یک بال سیاست حرکت کند باید باج بدهد مگر خود کشورهای غربی در حال بروز رسانی تسلیحات خود نیستند که از ما انتظار دارند که فقط سیاست بازی کنیم . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
رفتار شرق و روسیه نشان داده است که حتی برای لحظه ایی هم نمیتوان به ان اطمینان کرد ازفروش اسلحه به صدام تا نیروگاه هسته ای بوشهر گرفته تا خرید اس 300 تا نبرد در سوریه تا تحریمها و رفاقت شش دانگش با اسراییل
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما کلا در کشور دو جریان سیاسی بیشتر نداریم ، یا انقلابی یا ضد انقلابی .
جریان و تفکر انقلابی امنیت و اقتصاد و شرف و عزت ایران و ایرانی براش مهمه و فقط فکر توسعه و پیشرفته مادی و معنویه کشور است و ایران رو ذلیل و وابسته نمیخواد و دنبال رسیدن به همه قله های پیشرفته که رهبری و اکثر مردم ایران جز این دسته هستن و فقط مسئولانی که توی عمل به کشورشون خدمت میکنن جز این دسته هستن
جریان دوم هم ضد انقلابه که فقط دنبال سیاسی بازی و متشنج کردن آرامش مردم و به جون هم انداختن مردم و خیانت اقتصادی و سیاسی است و کشور رو میخواد دو دستی تحویل غربی ها بده و اصلا هیچ عزتی برای ایران قائل نیست که اکثرا توی همین جریانهای اصولگرایی و اصلاح طلبی و اعتدالی و بهاری خلاصه شده و اکثر مردم جزئشون نیستن . حالا یکی با ریش و تسبیح و بکی با شش تیغه کردن و ژست روشنفکری و فقط دنبال تریبون که حرف مفت بزنن و وعده صد من یه غاز بدن که این کار رو خواهیم کرد و اون کار را در دست اقدام داریم.
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خنده دار ترین حرف روز. دوست عزیز این چوب و چرخ که میگی سراب دولت برای ملت است. چه کسی دولت را مجبور کرده کار نکنه و بترسد و خراب کند و ...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با آنهمه بگم بگمش آخردرتلویزیون آمدش وجلوی میلیون ها بیننده گفتش من هیچکاره ام .نگذاشتن من کارهایم را انجام دهم.بعدش میگی همه چیز دست دولته.خودت باور میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
امنيت كشور چه ربطي به فتنه گر ورانت خواري كه در زمان وزارت آقاي خاتمي در وزارت ارشاددر خارج با هزينه دولت درس مي خواند و ماموريت هم از آن وزارت مي گرفت دارد .
كاش امثال اين آقايان به اشاره و خط دهي امريكاصهيونيسم كشور را به بهانه هاي واهي به آشوب نكشند امنيت پيشكش آنها
Iran, Islamic Republic of
بنده ازآقای تاجزاده یک سئوال دارم درزمان جنگ 8 ساله ایران و عراق دقیقاً درکجا بودند و در چند عملیات شرکت فعال داشتند؟
Iran, Islamic Republic of
تامین امنیت یک کشور محصول کار یک فرد و یا یک نفر نیست مجموعه عواملی باعث امنیت میشود که شامل سیاست، اقتصاد و فرهنگ و مسائل احتماعی میشود. و اینکه ما بخواهیم از هرچیزی استفاده جناحی بکنیم.و امعنی واژه پرباری چون امنیت را وارد سیاسی بازی کنیم درست نیست. واگر شما معتقدید که وجود حاج قاسم باعث امنیت شده ایشان را پای دیگر کارهایی که باعث امنیت میشود بیاورید. مثل سروسامان دادن به اوضاع اقتصادیو دیگر مشکلات کشورو.....
Iran, Islamic Republic of
افرین بر شعور شما دوست عریز هدف باید فقط منافع کشور باشد نه احزاب سیاسی .و احزابی موفق خواهند بود که فقط منافع ملت الگوی انها باشد. با نظر شما صد در صد موافق هستم امنیت یک کشور محصول کار یک فرد نیست که ما بخواهیم از اب گل الود ماهی حزبی و سیاسی خود را صید کنیم
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جهان ، این چه مطلبیه گذاشتی مثل خوارج همش داری تخم فساد میافکنی
امنیت ایران را در درجه اول الله ودر درجه دوم مردم و حاج قاسم هم به پشتیبانی مردم .
هیچ حزب و جناهی نمیتواندامنیت مردم وکشور را تأمین کند همشون برای پول ومنافع شخصی و حزبی ؛ مثل تو (جهاننیوز) نفاق میکنند.
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده
...
چه نام اشنایی در ...
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
بابا این چه سوالیه؟!!!!از هر کودکی بپرسی میگه که کار تاجزاده وامسال ایشون بوده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همه آرمان تاجزاده تبدیل ایران به کشوری مانند عربستان و یا مصر است که گوش به فرمان آمریکا و غرب باشد و بدون مجوز آنها حتی آب هم نخوره. حالا یه سوال از جناب تاجزاده. آیا وجهه بین المللی ایران بالاست یا عربستان و مصر و بحرین و قطر......
یونس
Iran, Islamic Republic of
قطعا امنیت ایران عزیز فقط و فقط بخاطر مردمش هست همین مردم بینظیر ...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف حاج قاسم که با این قماش ... مقایسه بشه.
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
گفتمان برتر در ایران!!!
این همون گفتمانی نیست که در سال 78 به جان مردم و دانشجویان افتاد! همون گفتمانی نیست که سال 88 فتنه سبز را به وجود آورد و هر جنایتی را مرتکب شد!؟ همون تفکر و گفتمانی نیست که سال 96 به بهانه معیشت مردم هر گناهی را مرتکب شد!؟
تاج زاده درست گفته، گفتمان برتر ند! !!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه حاج قاسم ومدافعین حرم نبودن الان آقای تاج زاده توبغل انگلیس نشسته بود واونجا ازنرفتن حاج قاسم وبچه های مدافع حرم به سوریه انتقادمیکرد نه تاجزاده البته اکثر اصلاح طلبااا
Iran, Islamic Republic of
استراتژی!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
کسانی که به حق داعیه ی ولایت مداری دارند ، باید یک خانه تکانی در میان خودشان بکنند و راه خود را از دنیا پرستانی که فقط شعار اصولگرایی دارند ولی ثابت کرده اند که دنبال پر کردن جیب خودشان هستند،جدا بکنند .این کارسختی نیست . آینده نظام اسلامی به کسانی همچون دولت بهار نیازی ندارد . ما نیازمند کسانی هستیم که در تکانه های سیاسی از این طرف جاده ی سیاست و یا آنطرف جاده ی سیاست بیرون نیافتند .بلکه پای خود را جای پای رهبر بگذارند . بخدا قسم هیچ مسئولی در این نظام برای مردم دلسوز تر از رهبری نیست.مردم عاشقانه پشت سر رهبری صف کشیده هستند . باید در انتخاب آینده دقت کنیم و راه خود را از کسانی که فقط بلدند شعارهای خوشگل بدهند جدا کنیم ...