پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
گرشاسبی:

امید زیادی به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات نداریم

شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 620049
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بررسی پرونده محرومیت طولانی شده است و به همین علت امید زیادی به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم.
امید زیادی به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات نداریم
به گزارش جهان نيوز،حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه نخستین تمرین تیم پرسپولیس جهت آمادگی بازی های لیگ هجدهم اظهار کرد:این نخستین سال است که تمرین تیم را با تعداد زیادی از بازیکنان آغاز می کنیم اما  چند بازیکن  هم مرخصی گرفتند و ۲ نفر هم در اردوی تیم ملی حضور دارند. تمرین امروز با نشاط و سبک برگزار شد  و برانکو هم روز گذشته به تهران بازگشت و از فردا تمرینات اصولی  انجام می شود تا با این نفرات  همانند ۳ سال قبل پر قدرت در مسابقات ظاهر شویم. 

او  ادامه داد:  احمد زاده، محرمی و مسلمان از تیم ما جدا شدند  اما  مهدی شریفی و مهدی شیری را به خدمت گرفتیم که تا نیم‌فصل قادر به همراهی تیم نیستند. همچنین  امید عالیشاه قراردادش را تمدید کرده و احمد نوراللهی هم آماده بازی های لیگ هجدهم است. 

اقدام فیفا در لغو نکردن محرومیت نقل و انتقالاتی بی انصافی است 
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره  آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالات این باشگاه اظهار کرد: بررسی پرونده محرومیت طولانی شده است و این موضوع باعث شده که از لغو این محرومیت ناامید شویم و چندین بار هم صدور رای به تعویق افتاده است. همچنین تاکنون در تاریخ  سابقه نداشته که فیفا رای خودش را بشکند و به همین علت طی صحبت با بازیکنان اعلام کردم که ممکن است پنجره نقل و انتقالات باز نشود  و باید با شرایط موجود روانه مسابقات شویم. پرسپولیس وضعیت خوبی دارد اما متأسفانه خبرهای خوبی برای هواداران نداریم و امید زیادی به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم البته مدارک و مستندات خود را در اختیار فیفا قرار دادیم و اگر پنجره باز نشود این کار آنها بی‌انصافی  محسوب می شود. 

تکلی که به پای بازیکن ما خورد یک پای باشگاه را از کار انداخت 
گرشاسبی درباره اینکه  علی‌اکبر طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس نباید بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کند،اظهار کرد:‌ هیچ مدیری دوست ندارد برای تیم خود مشکل ایجاد کند و همه تلاش می‌کنند تا روند بهتری داشته باشند. به طور مثال در فوتبال تکل می‌زنید که گاهی این تکل به توپ برخورد می‌کند و گاهی پای بازیکن حریف را می‌زند. متأسفانه تکلی به پای پرسپولیس خورد که یک پای باشگاه را از کار انداخت اما بازیکنان مردانگی کردند و با تیم ماندند. این هم هنر نیست که من علیه مدیران سابق صحبت کنم چرا که تیم دچار مشکلات روحی و روانی می‌شود. هواداران حمایت خوبی کردند  و هر زمان که کج رفتیم به ما شوک دادند تا به راه اصلی برگردیم تا این هواداران را پرسپولیس دارد غم ندارد. تلاش ما این است که این نیم‌فصل را به خوبی مدیریت کنیم تا محرومیت ما رفع شود و بتوانیم در ادامه به صورت آزادانه بازیکن بگیریم.

او درباره اینکه  آیا نقل و انتقالات متوقف شده است، گفت:  فعالیت خود را برای جذب بازیکن متوقف نکردیم و مشاهده کردید که مهدی شیری و مهدی شریفی را هم جذب کردیم و دو گزینه دیگر هم مدنظر ما هستند و اگر آنها را هم جذب کنیم تیم هماهنگ‌تر می‌شود.البته  در حال حاضر یک جای خالی داریم و سه نفر به تیم اضافه خواهند شد که با مدیریت برانکو باید دو بازیکن را از لیست کنار بگذاریم. به طور حتم در نیم‌فصل دوم روند تیم بهتر می شود. 

امیری و بیرانوند در پرسپولیس می مانند 
گرشاسبی درباره  اینکه  وحید امیری و بیرانوند از پرسپولیس جدا می‌شوند، اظهار کرد: هر دو بازیکن به من گفتند که اگر پنجره باز نشود در پرسپولیس می مانند و حتی  بیرانوندخودش بازیکنان را تشویق می‌کند تا به تیم ما  بیایند. امیری هم در صحبتی که با  من داشت گفت که بعد از جام جهانی به باشگاه می‌آید تا با هم مذاکره کنیم.

برای برپایی اردوی خارجی پول قرض می گیریم 
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره  اینکه اردوی خارجی به علت مشکلات مالی برگزار می شود یا نه! گفت:  به هر حال پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای است و در راه آماده‌سازی تیم حرفه‌ای نباید مشکلی ایجاد شود حتی اگر مجبور باشیم پول قرض می‌گیریم و اردو را برگزار می کنیم و باید خواسته کادر فنی را انجام دهیم تا با آمادگی بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر حاضر شویم. در حال حاضر بین کرواسی و اوکراین یک گزینه انتخاب می‌کنیم و تا فردا محل اردوی ۱۲ روزه را مشخص می کنیم. 

او درباره انتخاب سرپرست جدید تیم پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر با برانکو توافق کرده‌ایم که با نیروهای موجود کار را پیش ببریم.

گرشاسبی درباره اینکه آیا خبیری به عنوان سرپرست پرسپولیس منصوب می‌شود، بیان کرد: این اتفاق رخ نمی دهد  بلکه کار را به همین شکل و با نفرات موجود پیش می بریم. 

انصاری طبق قراردادش می تواند از پرسپولیس جدا شود 
او درباره درباره اینکه احتمال لژیونر شدن محمد انصاری وجود دارد، خاطر نشان کرد: طبق بند قرارداد انصاری در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، او  می تواند قراردادش  را فسخ کرده  و با پرسپولیس تسویه حساب کند  و این کار ما را سخت کرده است اما با رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم در تلاش هستیم این مسئله را حل کنیم و او را متقاعد کنیم تا قرارداد امضا کرده و در پرسپولیس بماند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *