پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مفقودان سیل رودسر همچنان زیر آوار هستند

شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 620014
به گزارش جهان نيوز، مهدی ولی پور در رشت با اشاره به جاری شدن سیل و رانش زمین در روستای کاکرود بخش رحیم‌آباد رودسر اظهار کرد: در حال حاضر 10 تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در محل حادثه حضور دارند.

وی از اعزام یک تیم امداد هوایی در محل حادثه خبر داد و افزود: یک فروند بالگرد امدادی صبح امروز به محل حادثه به جهت کاوش و یافتن جان‌باختگان و آسیب دیدگان احتمالی اعزام و تاکنون چهار بار عملیات گشت و کاوش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به شمار قربانیان و کشته‌شدگان حادثه سیل و رانش زمین در بخش رحیم‌آباد رودسر گفت: تاکنون چهار تن در این حادثه جان خود را ازدست‌داده‌اند.

ولی پور با بیان اینکه همچنان کشته شدگان قطعی این حادثه مفقود هستند خاطرنشان کرد: به دلیل رانش زمین و فقدان تجهیزات برای آواربرداری منتظر رسیدن ادوات و تجهیزات هستیم و امیدواریم تا عصر امروز مفقود شدگان پیدا شوند.

وی همچنین مصدوم شدن چند تن در این حادثه خبر داد و گفت: علاوه بر مصدومان سه نفر نیز به دلیل بیماری و به‌خصوص بیماری دیالیز به بیمارستان رودسر منتقل‌شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در پاسخ به اینکه برخی از شاهدان عینی در روستا از مفقود شدن مسافران در خودروهای شخصی خبر داده‌اند افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از محل راش تا شعاع پنج کیلومتری را بررسی کرده‌اند و تنها یک خودرو پراید را در پایین‌دست مشاهده‌شده است.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *