پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

بیشتر مردان هنگام ازدواج چه شغلی دارند؟

جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب: 619977
کارمندان امور اداری و دفتری بیشترین فراوانی مشاغل اعلام شده برای مردان در زمان ازدواج بوده است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه، سازمان ثبت احوال کشور از سال 1395 نسبت به انتشار شغل همسران در زمان ثبت ازدواج اقدام کرد.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی سازمان ثبت احوال کشور و با توجه به اینکه اعلام شغل در زمان ثبت ازدواج اختیاری است، تنها 40 درصد مردان و 9 درصد زنان اطلاعات مربوط به شغل خود را نوشته بودند.

طبق این آمار گروه شغلی کارمندان امور اداری با 24 درصد، صنعت گران و کارکنان مشاغل مربوط با 20.8 درصد، کارکنان خدماتی و فروشندگان با 13.3 و کارکنان ماهر 11.4 به ترتیب بیشترین فراوانی مشاغل اعلام شده برای مردان بوده است.

همچنین کارمندان امور اداری و دفتری با 45.7 درصد، متخصصان با 38 درصد، قانون گذاران، مقامات عالی رتبه و مدیران با 4.31 درصد و تکنسین ها و دستیاران با 4.1 درصد بیشترین فراوانی مشاغل اعلام شده برای زنان در زمان ثبت ازدواج بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
برای اینکه کارمندان (کارمندان بانکها و ادارات و ...) معمولا حقوق ثابتی دارند ولی بقیه حتی فوق لیسانس مهندسی که تو کارخونه کارمیکنه یه ماه حقوق میگیره یه ماه نمیگیره هرآن هم با خطر تعدیل نیرو مواجهِ