جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
المیادین:

فرانسه هیچ عملیاتی در الحدیده انجام نداده است

جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 619948
شبکه المیادین به نقل از وزارت دفاع فرانسه گزارش داد که این کشور هیچ عملیات نظامی در الحدیده صورت نداده است.
به گزارش جهان نيوز، المیادین به نقل از وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد که این کشور عملیات نظامی در بندر الحدیده  انجام نداده است.

در حالی که دو روز از حمله گسترده اماراتی‌ها به بندر الحدیده یمن می‌گذرد، یک مقام اماراتی از کنار کشیدن آمریکا از تأمین تجهیزات نظامی مورد نیاز این حمله خبر داد.

رویترز اعلام کرد که اماراتی‌ها درخواست خرید تجهیزات جمع‌آوری اطلاعات، مین‌روب و پهپاد شناسایی را داشته‌اند که آمریکا آن را رد کرده است. منبع این خبر یک مقام اماراتی است که نمی‌خواهد نامش فاش شود.

این منبع بی‌نام گفته که فرانسه برای متوقف نشدن عملیات در الحدیده، قول تأمین تجهیزات مین‌روب را به اماراتی‌ها داده است.

نظامیان اماراتی از روز چهارشنبه گذشته، در پی اعلام خبر تغییر وضعیت به حالت تهاجمی، حمله زمینی و هوایی سنگینی را به بندر الحدیده آغاز کرده و گفتند که در پی عقب راندن سریع انقلابیون یمن از این مکان راهبردی هستند.

یمنی‌ها اما، تاکنون مقاومت سرسختانه‌ای از خود نشان داده‌اند؛ آنها روز چهارشنبه 4 نظامی اماراتی را کشتند و دیروز پنج‌شنبه هم مواضع مهاجمین را با موشک بالستیک هدف قرار دادند.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *