جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ترکیب تیم ملی عوض نمی شود

جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 619947
کارشناس برجسته کشورمان اعتقاد دارد امروز تیم ملی نسبت به بازی های قبلش، تغییر چندانی نخواهد داشت.
ترکیب تیم ملی عوض نمی شود
به گزارش جهان نيوز، بیژن ذوالفقارنسب، درباره بازی عصر امروز تیم ملی ایران برابر مراکش گفت: بازی بسیار بسیار سخت و پایاپایی خواهد بود. هر دو تیم شدیدا سعی می کنند تا اخبار و اطلاعات لازم را به بیرون از اردو ندهند. حتی دیدیم که در بازی دوستانه، حضور تماشاچی و خبرنگاران قدغن بود و هیچ کس از وضعیت تیم ملی کشورمان اطلاعی ندارد. خب این یعنی یک برنامه ریزی فشرده و جنگ روانی خوب برای حریفان.

وی افزود: همه ما می دانیم تیممان باانگیزه است و در فاز دفاعی خیلی خوب کار می کند. در این دوره هم به همین نسبت در فاز تهاجمی قوی هستیم.

مربی سابق تیم ملی در رابطه با ترکیب احتمالی تیم ملی هم گفت: در این باره ما هم مثل بقیه اطلاعی نداریم ولی فکر می کنم آقای کی روش ترکیبی مشابه با آنچه در دو بازی دوستانه آخر بازی کردند را به میدان می فرستد و نود پنج درصد نفرات همان ها هستند. این صحبت ها بیشتر روش کاری آقای کی روش است که روی مسائل روانی حریف کار می کند و تصور نمی کنم که سورپرایز خاصی در کار باشد یا مثلا به یک باره پنج تغییر ایجاد شود.
منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *