پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بمباران شدید الحدیده از سوی ائتلاف سعودی

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 619691
منابع یمنی از بمباران شدید الحدیده از سوی ائتلاف ضد یمن و نیز حملات هوایی ائتلاف تحت سرکردگی سعودیها به صعده در شمال یمن خبر دادند.
بمباران شدید الحدیده از سوی ائتلاف سعودی
به گزارش جهان نيوز اسپوتنیک از حملات هوایی شدید ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها به الحدیده خبر داد.

منابع یمنی نیز به المیادین گفتند: ائتلاف سعودی مناطق النخیله والشجیره در جنوب الحدیده را به شدت بمباران کرده است.

خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف سعودی جاده الحدیده-تعز تا منطقه کیلومتر ۱۶ در غرب یمن را بمباران کرده اند.

راشد: حمله نیروی دریایی یمن به ناو متجاوزان سیلی قوی به مزدوران آمریکا و اسرائیل است
عزیز راشد معاون سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن گفت: حمله نیروی دریایی پیامی به دشمن است که نیروی بازدارنده در مرحله ابتدایی خود قرار دارد. این حمله نیروی دریایی یمن به متجاوزان سیلی قوی به مزدوران آمریکا و اسرائیل است.

وی تاکید کرد: آنچه برای جنگ در مرحله بعد آماده شده است توان ترسناک است.
شایان ذکر است که یکی از مسئولان انصارالله ساعاتی قبل اعلام کرد که نیروهای یمنی موفق شدند یکی از ناوهای جنگی وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی را در نزدیکی سواحل استان الحدیده تنها چند ساعت بعد از آغاز نبرد در این استان هدف قرار دهند.

وی در ادامه افزود: ۲ ناو اماراتی که حامل نیرو و تجهیزات نظامی و در حال پیاده کردن نظامیان در نزدیکی سواحل الحدیده بودند هدف قرار گرفته و یکی از این ناوها در مقابل منطقه «غلیفقه» منهدم شد و ناو دیگر به سمت جزیره «زقر» فرار کرد.

«محمدعلی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نیز اعلام کرد که این ناو در حال سوختن است. منابع یمنی نیز اعلام کردند که ستونی از دود و آتش از کشتی جنگی متعلق به ائتلاف متجاوز به یمن که نیروهای مشترک آن را در ساحل غربی هدف قرار دارند به آسمان بلند شده است.

منابع یمنی همچنین از فرار کشتی های جنگی ائتلاف متجاوز به یمن پس از هدف قرار گرفتن یکی از آنها از ساحل الحدیده خبر دادند. آنها تاکید کردند که آرامش کاملی بر الحدیده حاکم است و نبردها در مناطق الطائف و النخیله در حومه «الدریهمی» متمرکز است.

تداوم حملات هوایی به صعده
از سوی دیگر منابع یمنی اعلام کردند که در حملات هوایی ائتلاف ضد یمن به منطقه آل عمار در صعده در شمال یمن دو نفر شهید شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *