جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

مطهری: تحریم‌های آمریکا دیگر تاثیر قبل را ندارد

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 619474
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است اروپا ضمانتی به ایران بدهد باید زودتر مشخص شود و سخنان رهبری اتمام حجت برای تسریع در تصمیم‌گیری آنها در قالب برجام بود.
مطهری: تحریم‌های آمریکا دیگر تاثیر قبل را ندارد
به گزارش جهان نيوز، علی مطهری در خصوص صحبت‌های اخیر رهبری و ادامه دادن برجام در قالب فرمایشات رهبر انقلاب تصریح کرد: صحبت‌های اخیر رهبری نوعی اتمام حجت با اروپایی‌ها بود برای اینکه نظر خود را اعلام کنند.

 نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است اروپا ضمانتی به ایران بدهد باید زودتر مشخص شود و سخنان رهبری اتمام حجت برای تسریع در تصمیم‌گیری آنها در قالب برجام بود.

مطهری در خصوص شیطنت برخی جناح‌ها و جریان‌ها در شرایط فعلی اقتصادی که در نهایت علیه مردم تمام خواهد شد، گفت: آمریکا دیگر نمی‌تواند تاثیر قبل را در کشور ما بگذارد و اجماع قبل را نمی‌تواند ایجاد کند. مردم شرایط فعلی کشور را درک می‌کنند و قطعا همبستگی بیشتری خواهند داشت و خود را با آن وفق خواهند داد و تحریم‌های آمریکا دیگر تاثیر قبل را در ایران نخواهد داشت. 

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برشما كه جيبت پر بله تاثير نداره
Iran, Islamic Republic of
اینقدر از این مشت ادما تیتر وخبر نذارید ...
Iran, Islamic Republic of
موافقم.
لب و لوچه آویزون
Iran, Islamic Republic of
یعنی رشد اقتصادی داشتیم؟!!!!!!