کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پدر قاتل بنیتا:

هرچه بخواهید پول می دهم، اعدامش نکنید

23 خرداد 1397 ساعت 9:26

پدر قاتل بنیتا در حالی برای رضایت اولیای دم پیشنهاد یک میلیاردی را مطرح کرده که قاتل در جلسه صلح و سازش خواستار اعدام سریع خود شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از جام‌جم، محمد متهم است که 29 تیر سال گذشته کودک هشت‌ماهه‌ای به نام بنیتا را در حالی که سوار خودروی پدرش در محله مشیریه تهران بود، همراه دوستش ربود و بعد خودرو را در مامازند پاکدشت رها کرد. گرما، تشنگی و گرسنگی باعث مرگ بنیتا شد.

او پس از محاکمه به قصاص محکوم شد. چند روز پیش پدر محمد با حضور نزد سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که حاضر است برای جلب رضایت خانواده بنیتا، کامیون و بقیه اموالش را بفروشد و یک میلیاد تومان دیه بپردازد تا پسرش اعدام نشود.

با این درخواست جلسه صلح و سازش باحضور والدین مقتول در دادسرای جنایی تهران انجام شد و آنها خواستار حکم قصاص بودند.

مرد اعدامی از زندان رجایی‌شهر کرج به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جلسه هیات صلح و سازش دادسرا گفت: من بابت جنایتی که انجام دادم باید مجازات شوم. آبروی خانواده‌ام را بردم. پول بابت پرداخت دیه ندارم و نمی‌‌خواهم پدرم دیه را بپردازد. خانواده‌ای را داغدار کردم و معلوم نیست که اگر رضایت بگیرم و از زندان خارج شوم انسان درستی شوم و از کار خلاف دست بردارم. از این وضع خسته شدم، زودتر اعدامم کنید .


کد مطلب: 619415

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/619415/هرچه-بخواهید-پول-می-دهم-اعدامش-نکنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com