شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۹۰
هجمه سایت نزدیک به سید حسن خمینی به حجت‌الاسلام رحیمیان

به جای حمله به امینِ امام پاسخگوی همگامی با دشمنان حضرت روح الله باشید!

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 619384
سایت جماران وابسته به موسسه حفظ و نشر آثار امام (ره)، به دنبال انتشار مصاحبه حجت‌الاسلام رحیمیان که خواستار پاسخگویی افراد نفوذ کرده در بیت امام نسبت به هتاکی اطرافیان آیت‌الله منتظری و نهضت آزادی نسبت به بنیانگذار جمهوری اسلامی شده بود به فردی که امام خمینی(ره) ایشان را امین، صالح و خدمتگزار به اسلام خوانده بود حمله و اهانت کرد.
به جای حمله به امینِ امام پاسخگوی همگامی با دشمنان حضرت روح الله باشید!
گروه سیاسی جهان نيوز: در پی انتشار گفت‌وگوی تفصیلی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان با عنوان «نمی‌دانم حواریون حاج احمد خمینی چگونه مدافع منتظری و نهضت آزادی شده‌‌اند» سایت جماران در مطلبی توهین‌آمیز به این یار دیرین امام و رهبری حمله کرد.

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام رحیمیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس درباره امام خمینی، به انتقاد از انفعال یاران سابق مرحوم حاج احمد خمینی در برابر هجمه‌های نهضت آزادی و جریان آیت‌الله منتظری پرداخته و گفته بود: «خیلی عجیب است و من واقعاً نتوانسته‌ام هنوز یک توجیه برای این قضیه پیدا کنم که چطور می‌شود کسانی که یک‌ زمانی خودشان را جزو حواریون حاج احمد معرفی می‌کردند، رنج‌نامه حاج احمد آقا را چاپ و منتشر کنند البته برخی از این افراد در حال حاضر نیز در همان خاک‌ریز و سنگر پیرامونی دفتر و بیت امام جا خوش کرده‌اند و از حواریون فرزندان حاج احمد آقا تلقی می‌شوند؛ چطور می‌شود امروز دلباخته و مدافع همان کسی باشند که امام در نامه 6/1 /68 خطاب به او فرمود: «... برای این‌که در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به ‌اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند»
 
حجت‌الاسلام رحیمیان در این گفت‌و‌گو همچنین اظهار داشته بود‌: «‌چطور می‌شود همان‌هایی که در آن زمان به‌حسب ظاهر به پیروی از امام پیشتاز تقابل با نهضت آزادی و جبهه ملی بودند و امروز همچنان مدعی خط امام و قرابت خاندان امام هستند و گویی خود را وارث انحصاری خطه جماران می‌پندارند امروز در محافل و پیام‌هایشان و...به‌طور اغراق‌آمیز نسبت به جریان به‌ اصطلاح نهضت آزادی عرض ارادت می‌کنند و حتی آقایان جماران‌نشین پای درس تفسیر عضو برجسته نهضت آزادی زانو می‌زنند درحالی‌که امام درباره آنان و حتی تفسیر قرآنشان این‌گونه فرمودند: «و ضرر آن‌‌ها به اعتبار آن‌که متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی‌مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تاویل‌های جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروهک‌های دیگر حتی منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان بیشتر و بالاتر است»

حجت‌الاسلام رحیمیان گفته بود‌: «‌من می‌خواهم بپرسم آیا نهضت آزادی عوض‌شده و انقلابی شده است و اصول خط امام را پذیرفته است و به ولایت‌فقیه اعتقاد پیداکرده است؟! آنها آن زمان معتقد به جدایی دین از سیاست بودند آیا از این نگاه خود برگشته‌اند؟ یا شما عوض‌شده‌اید یا اینکه از ابتدا نیز در اعتقاد به امام صادق نبوده‌اید یا...»

رحیمیان با انتقاد از سیاست‌های رسانه‌ای موسسه تنظیم و نشر آثار امام درباره این دوجریان ادامه داده بود‌: «تمجیدهایی که در سایت جماران از آقای یزدی بعد از فوت او داشتند و مطلبی که آقای خاتمی در تکریم و تجلیل از یزدی نوشت جای تعجب دارد و آنها چطور می‌خواهند توجیه کنند که هم پیرو خط امام هستند و هم طرفدار نهضت آزادی!»

نفوذی‌ها حمله را شروع کردند!
به گزارش کیهان، به دنبال انتشار این گفت‌و‌گو و سوال‌های کاملا مشخص حجت‌الاسلام رحیمیان سایت جماران در یادداشتی به شدت هتاکانه شخصیت و اقدامات انقلابی ایشان را زیر سؤال برده و نوشت: جناب رحیمیان همان روز اول بعد از فوت امام، دفتر امام را ترک کرد. تا اینجا هیچ‌اشکالی متوجه ایشان نیست. طبیعی است که در دفتر امام دیگر وجوهات گرفته نمی‌شد و ایشان در آنجا کاری نداشت. اما در طول این سال‌ها به عدد انگشتان دو دست هم به بیت امام سر نزد. نه یادی از حاج احمد آقا گرفت و نه از حاج حسن آقا.»

نویسنده سایت جماران بدون اینکه به هیچ یک از سوالات حجت‌الاسلام رحیمیان پاسخ بدهد در بیانی سخیف تصریح کرده است‌: «قبض نویس کجا و امین یادگار ایشان(امام) بودن کجا؟»

نویسنده قبل از هجمه به حجت‌الاسلام رحیمیان و قبض‌نویس بیت امام خواندن ایشان کافی بود به صحیفه امام نگاهی از سر اختصار بیندازد و ببیند که حضرت روح الله با چه اوصافی از ایشان یاد کرده است.

شهادت حضرت روح الله درباره امانت‌داری حجت‌الاسلام رحیمیان
15 آذر 1361 امام خمینی(ره) در نامه‌ای ضمن دفاع و تائید مراتب امانتداری و خدمات آقایان حسن صانعی‌، سید هاشم رسولی محلاتی و محمد حسن رحیمیان با‌ اشاره به خدمات سیدهاشم رسولی محلاتی تصریح کرده‌اند‌: بيني و بين‌‌الله شهادت مي دهم كه از اول زماني كه با من آشنا شده و متصدي امور مالي گرديده اند- چه قبل از 15 خرداد و تبعيد من به خارج ، و چه پس از بازگشت از تبعيد، و چه اوقاتي كه انفرادي متصدي بودند، و چه پس از آنكه به واسطه زيادي كار و بعض مصالح با شركت جنابان : آقاي حاج سيدهاشم رسولي و آقاي رحيميان -حفظهماالله تعالي - متصدي شده‌اند - با كمال صداقت و امانت و صميميت بوده و هستند، و ديناري تجاوز و تعدي به وجوه شرعيه ننموده‌اند، و با تمام همت و جديت و حسن نيت‌، اينجانب را اعانت نموده‌، و هرگز چشم‌داشت مادي نداشته و ندارند و اكنون نيز كه با آقايان مذكور به اعانت اينجانب صرف عمر مي نمايند، تمام اين آقايان امين و صالح وخدمتگزار به اسلام مي باشند.

امام امت در پایان تصریح کرده بودند‌: «خداوند تعالي اينان و همه خدمتگزاران به اسلام را از شر بدخواهان و منحرفان حفظ فرمايد، و توفيق اطاعت از خداوند تبارك و تعالي و خدمت به بندگان او مرحمت فرمايد.» (صحیفه امام، جلد 17، صفحه 131)

امروز این بدخواهان و منحرفان لانه کرده در برخی مراکزی که بایستی حامی نظرات بنیانگذار جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان باشند یاران امین امام امت را مورد هجمه و توهین قرار می‌دهند و باید گفت که آنان اگر متصدی دفاع و حفظ و نشر آثار امام امت هستند در مقابل دشمنان آن حضرت بایستند نه اینکه به بزرگانی حمله کنند که امام آنان را امین، صالح و خدمتگزار به اسلام خوانده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
وابستگان امام جای برای دفاع نگذاشته اند از ماست که بر ماست ....حضرت امام از خانواده اش در حال ضربه خوردن است...
Denmark
همه انسانها جایز الخطا هستند جز پیامبر و امامان پس بهتر است دوستان در این ماه مبارک مواظب کلام خود باشند شاید انها دارند اشتباه میکنند
سرور
Iran, Islamic Republic of
همه انسانها ممکن الخطا هستند و نه جایز الخطا و برای همین خداوند متعال برخلاف حیوانات به انسانها نیروی عقل و منطق و استنتاج را عطا فرموده است.
جایز دراینجا همان معنای ممکن را دارد و به اصطلاح جایز فقهی نیست بلکه جایز در عرف اصطلاحی علم کلام. البته نظرتان را کاملا قبول دارم و جانماز آب کشیدن ناشیانه کسی که دعوت به حرف نزدن در ماه صیام کرده را مردود می دانم.
Denmark
تاریخی گواهی میکند همه پرده پوشی ها را و بسیاری را رسوا میکند ...
Iran, Islamic Republic of
برادر مجید امام و خاندانش در دل و جان جای دارند و آنها حافظ بیت امام هستند
حساب امام بزرگوار از بیت جداست هرکسی از اهل بیت ایشان ملتزم به خط ایشان باشد محبوب دلها و هر کس زاویه بگیرد مورد بغض پیروان امام است. با کسی رودربایستی نداریم.
United States
امام و خاندانش را جدا نمیدانیم خمینی بت شکن و آل خمینی را مانند جان گرامی میداریم
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح و برادر امام حسن عسکری را بیاو آور هر کس مسول اعمال شخص خود میباشد دلیلی ندارد چون شخصی وابسته به شخص مورد احترامی باشد پس همتن جایگاه را دارد
United States
خمینی و آل خمینی را دوست میداریم
United States
...
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر امام امت خمینی بزرگ و خاندان معظمش
Iran, Islamic Republic of
خمینی و خاندانش را مردم از عمق جان دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
از منفیات معلومه
United States
دلتو به منفیا خوش کن ولی خمینی و آل خمینی بر قلبها حکومت میکنند
United States
ما خمینی را دوست داشتیم به خاطر فکر و عمل و شجاعتش. هیچ اثری از فکر و عمل خمینی در خاندانش نباشد پس دلیل ندارد دوستشان داشته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
خمینی کبیر و خاندانش از هم جدا شدنی نیستند و دوستشان داریم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امام از هیچ چیزی ضربه نخواهند خورد. آن کس که ازامام فاصله بگیرد ضربه می خورد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در مملکت ما آقازاده ها نهایت سو استفاده را میکنند هر کس پدرش یا برادرش یه روز کاره ای بود تا ابد سو استفاده میکند
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمیان رییس بنیاد شهید در زمان امام بود و اخلاقا فردی یسیار ارام و غیر دنیایی بود. اکنون ملاک صحت سخن افراد، نداشتن مشکل اقتصادی و پستی است و گرنه همه چیز با دنیا طلبی توجیه دارد.
United Arab Emirates
درود بر خمینی و یارانش! یار باقی ماندن سخت است ولی کارمند فلان دفتر شدن راحت! عجیب است تشکیلاتی که برای اعتلای نام و راه امام درست شده در غیاب او به همراهی با مخالفان امام علاقه دارد!!
صادقی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عشق به سیدحسن خمینی نواده بزرگوار خمینی بت شکن در قلبها جاری است
Iran, Islamic Republic of
احتمالا فقط در قلب تو جای دارند...
Iran, Islamic Republic of
همین قبض نویس وفادار ب امام و ارمانهای امام 100شرف بلکه 1000 شرف به حواریون دیروز و مدافعان جریان غربگرای ضدامام امروز می ارزد.
Iran, Islamic Republic of
امام ساده زیست و قاطع در برابر آمریکا کجا و اینها کجا
Iran, Islamic Republic of
خداوند امام بت شکن را رحمت و یوسف آل خمینی را حفظ بفرمایند
Iran, Islamic Republic of
با این اسامی و شعار ها مردم رو به اشتباه ندازیم . به گفته خود امام هر کس که دشمن ازش تعریف کرد همون در خط امام نیست.
United States
مردم اشتباه نمیکنند و خمینی و آل خمینی را عاشقانه دوست دارند و شما هم نگران مردم نباش و هی دشمن دشمن نکن
Iran, Islamic Republic of
شما هم خیر نوه امام را نمیخواهی و از جای دیگری میسوزی آب بریز همون جات
Iran, Islamic Republic of
طبیعتاً بیت امام در بین بدخواهان انقلاب که جایی نخواهد داشت و با این اقدامات و سخنان ساختارشکن از بین انقلابیون نیز مطرود می شوند. در نهایت این تصفیه شدن های جبهه انقلاب از عناصر سست را به فال نیک می گیریم
United States
تو فال خودتو و همفکراتو بگیر خاندان امام محبوب ملت قدرشناس ایرانن
Iran, Islamic Republic of
حاج حسن آقا بدانه فرزندان معنوی حضرت روح الله میتوانند بهتر از او محافظ و نگهبان بهتری برای میراث بزرگ امام خمینی (روحی فداه) باشند.
Iran, Islamic Republic of
خواب دیدی برادر خیر باشه هیچگاه کسی یارای مقابله لا امام و خاندانش را ندارد
Iran, Islamic Republic of
مردم قضاوت امام در مورد یکی از نوه های خودشون رو یادشون هست و سرنوشت یار دیرین امام و قائم مقام معزول رو دیدند . ...
United States
چه ارتباطی داره برادر؟ اگر امام در چهل سال پیش در مورد فردی حرفی زده چه ارتباطی به الان داره؟ بهونه دیگری پیدا کن اخوی
Iran, Islamic Republic of
برو بابا پی کارت مردم فقط امام خودش را قبول داشتند ... پسر سید مصطفی هم نوه امامبود امام خود دستور دستگیری او را داد
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، حالا قبض نویس یا هر چیز دیگر، جواب سوال ایشان چیست؟ چرا جواب سوال را نمی دهید؟ کلاً به اصطلاح "اصلاح طلبان" راه دیگری برای فرار از سئوالهای ساده و منطقی ندارند و همیشه به جای جواب صریح به پرسشها، با طرح مسائلی بی ارتباط و موضاعات حاشیه ای ، از پاسخ به سوالها فرار می کنند.
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خمینی و خاندانش را دوست دارم
امام خمینی را دوست دارم و هر یک از خاندان او پیرو راه آن عزیز باشد محبوب دل ماست و روی چشم ما و منحرفان از راه امام را اگر از نسل آن بزرگوار هم باشند بی ارزش می دانم.
United States
خمینی و آل خمینی هرگز از هم جدا شدنی نیستند
United States
تشخیص منحرفین راه امام را به مردم بسپار که مردم بهترین تشخیص دهنده هستند نه شماها
م ج
Iran, Islamic Republic of
حاج آقاخیلی اول انقلاب یار امام بودند که حلا شیطان را هم درس میدن مردم تعداد نفر ها را می دانند ؟
Iran, Islamic Republic of
مردم عاشق امام و بیت امام هستند افکار خودتو به مردم ارتباط نده اخوی
Iran, Islamic Republic of
فقط خود امام و بس هیچ کس دیگری محلی از اعراب ندارد
United States
خمینی و آل خمینی الهم صلی علی محمد و آل محمد
Iran, Islamic Republic of
آیا از هاشمی به امام کسی نزدیکتر بود هاشمی رفسنجانی امین امام بود بیشتر از رحمیمیان ولی چرا آن روز که به هاشمی هجمه شد شما نه تنها اعتراض نکردید بلکه خودتان هم با فحاشان هم صدا شدید.
United States
آفرين دوست عزيز ! با اين فرمايش منطقى و متين شما برجك شريعتندارها فرو ريخت، جوابى دندان شكن داديد
Iran, Islamic Republic of
فحاشی که نه، ولی نقد به ایشان به خاطر موضع گیریهای ایشان بعد از فوت امام در موارد مختلفی بود که با ایده های امام راحل و رهبر انقلاب تضاد داشت.
United States
فحاشی های برادران به یار امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی اظهرو من الشمسه اونوقت این برادر میگه نقد و حتما نقد همراه با فحاشی اسمش نقد سازنده هم هست؟
United States
از کی تا اسم فحاشی شده نقد
حسین
Iran, Islamic Republic of
چون هاشمی هم به همان راهی می رفت که حاج حسن اقا دارن میرن ما که چیزی از امام خمینی در ایشون نمی بینیم الا نام خانوادگیش
Iran, Islamic Republic of
...فتنه 88 را چه کسی و خانواده جه کسی رهبری کرد.واقعا شمافراموشکارید یا درک سیاسی شما همین قدراست این کشور حداقل ده سال دیگر هم تاوان فتنه 88 را می دهد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
تبت یدا ابولهب برید باد دست فهد
درود بر خمینی کبیر ویادگار عزیزش...
Iran, Islamic Republic of
درود بر خمینی کبیر و یادگارش سید حسن خمینی
Iran, Islamic Republic of
این قرآن سر نیزه کردن ها جواب نمیده عمو
United States
بازم هم که قیاس به نفس کردی اخوی
Iran, Islamic Republic of
سید حسن نصرالله
United States
خداوند سید حسن نصرالله و سید حسن خمینی را برای مسلمین جهان حفظ بفرماید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تا آنجا که من مطلع هستم آقای رحیمیان که درنقاشی هم درگذشته دستی داشته اند با دامادشان هنوز که هنوز است بعد از دهه ها برموضوعات اینچنین اختلاف فکری دارند بعید میدانم با روحیه هایی که درآنها مشاهده کرده ام بتوانند درزیر یک سقف اتحاد قرارگیرند بهتره مردم وخوانندگان هم ذهن خود را به چنین مطالبی مشغول نکنند چون دنیا و آخرت خود را برباد رفته خواهند دید.
شما؟
دنیا که گفتی معلومه
این آخرت که گفتی یعنی چه؟!!
عمو! داری به این بنده خدا فحش میدی و اهانت می کنی اونوقت از آخرت سخن میگی؟!
جمعش کنید
مؤسسه محو آثار امام زیبنده ترین نام برای این دکانی است که برای خودتان درست کرده اید.
Iran, Islamic Republic of
کسی که از اهانت به دیگران ایراد میگیره خودش به چه راهی اهانت میکنه؟ چرا چیزی میگید که خودتونم بهش عمل نمیکنید؟ به کجا چنین شتابان برادر
Iran, Islamic Republic of
قربون من رهگذری هستم که ازاون لنگه دنیا ورودپیدا کردم به جهان نیوز اما بدان که کسب اطلاعات حدومرزنمی شناسد بلکه مرزها را مینوردد. آخرت هم به این معنی است که سالهای سال است یقه هم پاره میکنند والذین معهم اشداء علی الکفاررحماء وبینهم نبوده ونیستند کسی ویا کسانیکه به موضوعات بسیار ساده کنارنمی آیند چطورانتظارداری ملتی متحد دربرابرسایرکسانیکه حتی حاضرنیستند نفس کشیدن شما را ببینند حمله میکنید ویقه پاره میکنید بوقتش شما باید یقه دشمنان را پاره کنید که من آنرا محال میدانم وفرصت مخفی یافتن را مناسبتراز رودروی آنان میبینم .
United States
قربون دهنت از هر کجای دنیا باشی دستاتو میبوسم کاملا حق داری. دشمن دندان تیز کرده و چنگال خون آلودش را به ما نشان میدهد آنوقت ما سرگرم بازیهای جناحی و به فحش و ناسزا به هم مشغولیم میترسم دیر بیدار شویم. فاعتبرو یا اولی البصار
Iran, Islamic Republic of
آنها عوض نشده اند بلكه در ضديت با نظام جري تر هم شده اند ولي اين آقايان در آن زمان نقاب دوستدار امام بودن را برچهره زده اند
رضا
Iran, Islamic Republic of
با مجید هم نظرم .از اینکه بیت امام به شکل پیش میروند ما قلبا ناراحت هستیم...
Iran, Islamic Republic of
بیت امام و امام را عاشقانه دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
مشخصه تمام این نوع کامنت ها را یک نفر می ذاره و جواب هم برا یمنطق آقای رحیمیان ندارند.
United States
یه نفر میزاره یا صد نفر مهم اینه که چی میگه و وارد بحثهای شخصی نمیشم و کلی حرف میزنم
United States
مراقب قلب مهربونت باش برادر ولی شما نگران خاندان امام نباش یوسف آل خمینی به خوبی در راه امام پیش میرود
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمیان از هر نظر (بخصوص در ساده زیستی و دوری از تجملگرایی و بویژه از لحاظ فکری و عملی) از خیلی از حضرات... به امام راحل نزدیکتر هستند.
Iran, Islamic Republic of
کسی بد نیست عزیزمن بلکه نکته ایی که مدنظراست گفته شده ولیکن رعایت حال یکدیگررا نمیکنند و درمحیطی که عده ایی آماده اند هیچیک ازشما نباشید دائما"دررنجند بنابراین به ثالثیها هم نظرداشته باشید.
مقدم
Iran, Islamic Republic of
قطعا خود را مديون زحمات و جانفشاني هاي امام خميني رحمت الله عليه ميدانيم و دعا ميكنيم كه أن شاء الله رهرو راستين راهش باشيم ولي عقد اخوتي با خانواده امام نداريم اگر آنها هم در مسير امام راحل بودند كه مانند ديگر سربازان و خدمتگزاران به انقلاب برايشان احترام قائليم ولي اگر إيمان به مسير امام رحمت الله و فرمايشات ايشان نداشتند و روزي با نهضت آزادي ها نرد عشق ريختند و روزي از زندگي تجملاتي سردرآوردند كه حتي مراسم عمامه گزاري شان هم نمايش قدرت بود و نوادگان هيچ فرقي با أمثال سلبريتي هانداشتند قطعا و حتما آنها را به رسميت نميشناسيم ، بيت امام و خاندان امام رزمندگان جان بر كف جبهه هاي نبرد بوده و هستند كه تا آخرين لحظه حياتشان نگران بر زمين ماندن فرمايشات امام رحمت الله عليه بودند ٠٠٠
United States
خمینی و آلش هرگز با بهانه های واهی از هم جدا نمیشوند. خداوند محبت خمینی و آلش را هر روز بیش از گذشته در قلب مردم شعله ور تر کند انشاالله
Iran, Islamic Republic of
...
شما هم به جای حمله مداوم به بیت شریف امام، پاسخگوی عملکرد خودتون باشید.
Iran, Islamic Republic of
ما حرفی نداریم فقط میگوییم که با تجمل گرایی و تشریفات و خودبرتر بینی که امام اصلا با آن بیگانه بود نمی توان شعار بیت امام را داد.
بماند
Iran, Islamic Republic of
یادمه مرحوم سید احمد می گفت یا در جایی نوشته بود که من وصیت کرده ام فرزندانم روحانی شوند تا محفوظ بمانند....
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است ...
منتظر
Iran, Islamic Republic of
امام که داوند هر روز بر درجاتش بیفزاید آمد که بگوید ملاک تقوا و سلامت نفس است نه وابستگی به من و هر بزرگ دیگری.
United States
ملاک تقواست نه حرف شماها و تشخیص تقوای لفراد هم با مردم است و امام و بیتش مورد تکریم هستند
United States
تا وقتی جلوی پول های نجومی و ردیف بودجه های سرسام اور و عناصر نفوذی و بد سابقه و مخالف امام خمینی (ره) ....گرفته نشود افکار و تئوریهای خطر ناک نهضت ازادی و عملیات مخرب اطرافیان مرحوم اقای منتظری و موسسه باران و... ..
United States
شما نگران موسسات و سازمانهای همفکر خودتان باش که هزاران برابر بیشتر ردیفهای بودجه دارند.. یه سوزن به خود و یک جوالدوز به دیگران لطفا این ضرب المثل قدیمی رو فراموش نکن
از جان یاران امام و بیت امام چه می خواهید؟
Iran, Islamic Republic of
نهضت آزادی غرب گرا و تفکر امام شهیدان کجا؟ نسبت ها با حضرت امام ( ره) در صورتی می تواند ماندگار باشد که با خط و راه آن عز یز سفر کرده همخوانی داشته باشد. نمی توان با استفاده از جریان رسانه ای تجزیه طلب ، مشکوک و آن ور آبی حقایق را کتمان کرد.
Iran, Islamic Republic of
ازقبل از سال ۴۲ که بتدریج نهضت وارد مبارزه شد و دراین راه کسانی بودند که همه زندگی خودشان را دراین راه هزینه کردند وحتی از جان و مال وآبروی خود مایه گذاشتندآنروزها نوجوانان و جوانانی بودندکه درآن مقطع چاره ایی جزمبارزه نداشتند و چه روزهایی را که درگوشه سلولها گذرانیدند تااینکه بااستقرارجمهوری اسلامی و سپری یافتن سالهاعمرنظام، ازآنجا که قدرت وشاکله جمهوری اسلامی دردستانشان بود وهست متاسفانه گاهی گوشه وکنارصداهایی را بدروغ ویا به واقعیت می شنومیم که وقتی حقیقت آن رابررسی میکنیم ودرقیاس با قبل ازانقلاب قرارمیدهیم باید ذکرمصیبتی را خواندوبحال گذشته که چه بودیم وچه شد گریه واگرازاین دغدغه دق کنیم سزاواریم کافیست بروید وتحقیقات میدانی کنید به همان نتایجی میرسید که من رسیده ام .