سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۴
۲۸

هزينه ۳۰۰ ميليوني سرويس‌هاي بهداشتی مجلس!

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۷
کد مطلب: 619380
اين مثل افطاری‌هاست. به نماینده‌ها و مديران مي‌گوييم چرا افطاري مي‌دهيد، اين كار خلاف قانون است، مي‌گويند: با هزينه شخصي مي‌دهيم، در حالي كه دروغ مي‌گويند. دروغ مي‌گويند چون در سالني اين كار را مي‌كنند كه آب و برق آن مال بیت‌المال است. اگر راست مي‌گويند بروند و در بيرون سالن اجاره و از جيب خودشان هزينه كنند.
هزينه ۳۰۰ ميليوني سرويس‌هاي بهداشتی مجلس!
گروه سیاسی جهان نيوز: ماجراي انتقادات از تصميم برخي نمايندگان مجلس براي سفر به روسيه و ديدن بازي‌هاي جام جهاني با وجود لغو تصميم همچنان ادامه دارد و از دل اين اظهارات اعتراضي نكات جالب توجهي شنيده مي‌شود. 

به گزارش جهان نيوز، حسن كامران در گفت‌وگویی گفته «بسياري از سفرهايي كه نمايندگان مجلس مي‌روند، لازم نيست. وقتي فقيري نان شب براي خوردن ندارد، حاكمان نبايد ریخت‌وپاش كنند، متأسفانه مجلس ما ریخت‌وپاش‌هاي زيادي دارد كه يكي از اينها سفرهاي خارجي نمايندگان است. »

او در ادامه از وجود اسنادي در دفترش مي‌گويد كه نشان مي‌دهد چه ميزان هزينه تعميرات دستشويي‌هاي ساختمان مجلس شده است: «مجلس ما آن‌قدر ریخت‌وپاش دارد كه به مستراح هم بند كرده است؛ خرج تعمير یک دستشویی در مجلس 26 ميليون تومان شده است. اگر شما عكسي از آن مي‌گرفتيد، مي‌ديديد كه دستشويي قبلي سنگ مرمر و كاشي‌هاي مرتب داشت، اما مجلس یک‌دفعه تصميم گرفت آن را تعمير كند. دستشويي‌هاي سالم را خراب كردند و دستشويي جديد ساختند. الان مجلس هفت طبقه و در هر طبقه دو دستشويي دارد كه روی‌هم‌رفته و با حساب سرانگشتي براي هر دستشويي 26 ميليون هزينه كرده‌اند كه سرجمع آنها مي‌شود چيزي حدود 300 ميليون تومان كه خارج از مناقصه به افراد واگذار شده تا ساخته شود. »

اين نماينده مجلس در پاسخ به اينكه برخي از نمايندگان ادعا مي‌كنند، با هزينه شخصي سفر خواهند كرد، گفت: «اين مثل افطاری‌هاست. به نماینده‌ها و مديران مي‌گوييم چرا افطاري مي‌دهيد، اين كار خلاف قانون است، مي‌گويند: با هزينه شخصي مي‌دهيم، در حالي كه دروغ مي‌گويند. دروغ مي‌گويند چون در سالني اين كار را مي‌كنند كه آب و برق آن مال بیت‌المال است. اگر راست مي‌گويند بروند و در بيرون سالن اجاره و از جيب خودشان هزينه كنند. »
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این پولها که به قول رئیس مجلس هدر رفتن بیت المال نیست هست؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در سال 94 هم 3 میلیارد تومان هزینه دیوارکشی دور مجلس شد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
زمینی که ساختمان مجلس در آن بنا نهاده شده است متعلق به سازمان بهزیستی است و این درحالیست که افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی از حداقل امکانات محرومند.
مجلس بجای هزینه های غیرلازم، پول زمین سازمان بهزیستی رو بدهد تا برای معلولین، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان کار و .... هزینه شود.
Iran, Islamic Republic of
جهان جان خبرات نشان میدهد که کم آوردی و رسیدی به هزینه مستراح
Iran, Islamic Republic of
خوب.. برای شما خوبه دیگه
Iran, Islamic Republic of
...
United States
وای بر شما
Iran, Islamic Republic of
حساب سرانگشتی یک نماینده مجلس
{مجلس هفت طبقه و در هر طبقه دو دستشويي دارد كه روی‌هم‌رفته و با حساب سرانگشتي براي هر دستشويي 26 ميليون هزينه چيزي حدود 300 ميليون تومان }
7طبقه مجلس ضربدر 2توالت = 14 توالت. هر توالت هم به گفته 26میلیون تومان جمعش می شود 364 میلیون!!!!
نماینده مذکور یا حساب بلد نیست یا.... لطف کنند سندش را رو کند؟!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
حالا اینقدر ملا لغتی نباشید.
بعدش هم گفته اند حدود 300 میلیون.
Iran, Islamic Republic of
جهان جان کاش قیل از این تیتر قشنگ" هزينه 300 ميليوني سرويس‌هاي بهداشتی مجلس" یه حسابی می کردی بنابر اطلاعات مجموعش میشود 364 میلیون تومان ها
سرور
Iran, Islamic Republic of
اولا دقت بفرمایید که هزینه مزبور برای تعمیر دستشویی ها بوده است و نه ساخت آنها.ضمنا حتما معنای حدودا و حساب سرانگشتی را هم می دانید.اصل مطلب این است که چرا برای تعمیر 26 تا دستشویی باید حدود 300 ملیون تومان بدهند.آیا فکر می کنید اگر از جیب من و شما نبود چنین خرجهایی می کردند.تازه این هزینه از دستشان در رفته و به بیرون درز کرده است.
البته بنده فکر می کنم مهمترین کار غالب مجلسی های فعلی در دستشویی است و برای آنها ده برابر این هزینه هم کم است.به آنها جفا شده است.
Iran, Islamic Republic of
جناب ؛ 26 تا نبوده که ... 14 تا بوده ...
Iran, Islamic Republic of
64 میلیون هم حتما دستمال توالت گرفتن!! از نوع شش لایه با جذب بالا!!
Iran, Islamic Republic of
جناب حسن كامران نماینده محترم
ریاضی دان کی بودی؟ دو دوتا میشه هرچی خواستی!!!!
Iran, Islamic Republic of
امان از بهانه های قوم بنی اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
64 میلیون بهتون تخفیف دادن باز هم ناراحتید
ghavidel
عدم نظارت و ترس از اجرایی قانون ایران عزیزمان را روز به روز ضعیف و ضعیف تر می کند به قانون عمل نمی شود و حاکمان از اجرای عدالت می ترسند چون خودشان نیز خلاف قانون عمل کردند و می ترسند فسادشان اشکار شود. متاسفم حال و روز سرزمین مان به اینجا کشیده. متاسفم
Iran, Islamic Republic of
چه شود آن دستشويي و يا به اصطلاح مستراح.
چون نمايندگان در سطح مجلس كه نمي انديشند چه بسا كه اين كار سبب شود اندكي از كارهايي كه باعث لطمه به كشور مي شود را در مستراح فكر كنند.
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر کامران
به مستراحها بیافزایید نمای ساختمان رفیع کنار مجلس که سراپا شیشه سبز ژیگولی پوشید و پس از چندی فعلا "خلع شیشه" شده‌است. به همکارانتان یادآوری کنید هشدار قرآن را که: اَینَما تَکونوا یُدرِککُم المَوت و لَو کُنتُم فی بُروجٍ مُشَیَّدَةٍ.
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
چرا مطلبم را مقطوع کردید؟ خودم که از خوف خفیه‌نگاران مطلبم را مختون کرده‌بودم، چرا مقطوعش کردید؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خصلت مطالبه گر بودن قشری از مردم به اطاعت محض از صاحبان جراید و مشاهیر سینما تقلیل یافته و حتی حساسیت هایشان هم در اختیار خودشان نیست و تنها در جایی که این جریانات تشخیص بدهند حساس هستند و خط فکری می گیرند و این مساله موجب اطمینان خاطر مسئولین شده که هر کاری بکنند کسی بازخواست نخواهد کرد
چرا نظارت و قانون مداری در جامعه ما اینقدر کمرنگ شده؟
Iran, Islamic Republic of
كم بخورن كه نياز نباشه دم ساعت دستشويي برن
Germany
مدارسی می شناسم که با وضعیت اسف بار در مناطق محروم سالهاست منتظر تعمیر دستشویی هستند و دریغ از یک ریال سرانه
متاسفیم برای این نمایندگانی که رفته اند توی اون کاخ واسه کوخ نشینان رفاه تصویب کنن
Iran, Islamic Republic of
...
جاوید
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم جهان نیوز
با عرض سلام و خسته نباشی
شما تیترها و خبرهای درست و دست اول میزارین
و ما کاربران هم این خبرهارو میبینیم و ناراحت میشیم پس لطفا" حرف دل ما کاربران را منتقل کنید. ...
Iran, Islamic Republic of
در روزگار وانفسای امروز هدر دادن یک ریال از بیت المال هم گناه و خیانت به مردمی است که استخوانهایشان زیر فشار گرانی در حال خرد شدن است حال این هدر دادن توسط هر کی میخواد باشه
Netherlands
۳۰۰تا نماینده داریم یعنی هر نماینده یک میلیون تومان خرج توالت رفتنش در ماه میشود یعنی روزی سی هزار تومان. بابا برای ملت ارزون حساب کردند انتقاد نکنید
شهریار
Iran, Islamic Republic of
به اینها میگن نماینده که برای یک دستشویی 1.5×2 مبلغ 26 میلیون خرج میکنن بعد برای مردم سر÷ل ذهاب برای هر خانه 35 میلیون تومان در نظر میگیرن ....