جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چهار شیوه پرداخت غیرحضوری زکات فطره اعلام شد

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 619371
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، چهار شیوه پرداخت غیرحضوری زکات فطره را تشریح کرد.
چهار شیوه پرداخت غیرحضوری زکات فطره اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علی‌محمد ذوالفقاری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به  اینکه  مردم در سال ۹۶ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان فطریه و کفاره به پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در سطح شهر یا مساجد پرداخت کردند خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده فطریه از شهری به شهر دیگر منتقل نمی‌شود و در میان نیازمندان همان منطقه توزیع می‌شود.

وی با اعلام اینکه هم‌زمان با برگزاری عید سعید فطر ۶۰ هزار  پایگاه‌ کمیته امداد زکات فطره روزه‌داران را جمع‌آوری می‌کند گفت: مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌ سنا، تلفن نیکوکاری (۰۹۶۸۸۷۷)، شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* یا مراجعه به سایت www.emdad.ir زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

ذوالفقاری تاکید کرد: برای پیش‌گیری از کلاهبرداری‌های احتمالی در فرآیند جمع‌آوری وجوه زکات فطره، صندوق‌های تعبیه شده در پایگاه‌ها دارای نشان شورای زکات است.

وی از جذب ۶۰ هزار حامی برای دو طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در این مدت علاوه بر اطعام نیازمندان با کمک خیران، امکان فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد در بازارچه‌های جشن رمضان نیز فراهم شد.

ذوالفقاری به رشد قابل‌توجه مشارکت‌های مردمی در ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: مشارکت‌ مردمی درزمینهٔ پرداخت صدقه و زکات و حضور در طرح اکرام ایتام و محسنین در دوماهه نخست امسال ۱۷۹ میلیارد تومان بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اعلام کرد: بیشترین جذب کمک‌های مردمی را استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، اصفهان و آذربایجان شرقی داشتند.

شایسته ذکر است، برای دریافت نرم‌افزار اپلیکیشن سنا باید عدد ۳ را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *