پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پلوسی: ترامپ به «وعده‌های مبهم» کیم امتیاز داد

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب: 619357
رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس جمهور این کشور بابت نتایج ملاقات با رهبر کره شمالی انتقاد کرد.
پلوسی: ترامپ به «وعده‌های مبهم» کیم امتیاز داد
به گزارش جهان نيوز، «نانسی پلوسی» رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا  روز سه شنبه از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور نسبت به پذیرش وعده های رهبر کره شمالی در نشست امروز سه شنبه انتقاد کرد.

 به نوشته وبگاه «واشنگتن اگزمینر» نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان  آمریکا روز سه شنبه دیدارترامپ با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی را گامی «شتابزده» از سوی ترامپ خواند.

وی در بیانیه‌ای دراین زمینه اعلام کرد: «عدم اشاعه سلاح‌های اتمی ستون امنیت ملی آمریکا است و ما از تصمیم جدی و تلاش‌های واقعی دیپلماتیک برای حصول به این اهداف در شبه جزیره کره حمایت می‌کنیم اماترامپ به رهبر کره شمالی امتیازهایی را در برابر وعده‌های مبهم داد که به مسیری روشن و جامع برای عدم گسترش سلاح‌های اتمی نزدیک نمی‌شود. ترامپ در عجله خود برای رسیدن به یک توافق، وعده ارتقاء سطح کره شمالی را به سطح آمریکا را با حفظ این  رژیم داد. میلیون‌ها خانواده درحال حاضر با  ترس سلاح‌های اتمی در منطقه زندگی می‌کنند و سزاوار رهبری قوی و هوشمندانه‌ای هستند که بر مبنای دیپلماسی و تعامل با همکاران و متحدان منطقه‌ای ما ایجاد شود.»

نانسی پلوسی همچنین از اقدام‌های ترامپ در نشست «جی -7» انتقاد کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *