سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

وزیر ورزش با کی‌روش گفت و گو کرد

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 619338
وزیر ورزش در تماسی تلفنی از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواست تا تمام تلاش خود را برای شاد کردن مردم به کار بگیرد.
وزیر ورزش با کی‌روش گفت و گو کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفت وگوی تلفنی با کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی ایران از او خواست تمام تلاش خود را برای پیروزی و شادمان کردن مردم به کار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: میلیاردها نفر در سراسر جهان بازی تیم ملی ایران را به عنوان نمادهای ارزشمند کشوری با عظمت، با فرهنگ و دارای تاریخ کهن و پرافتخار تماشا می کنند و بازی خوب شما باعث انسجام و افزایش غرور ملی خواهد شد و نام پرآوازه ایران را پرافتخارتر می کند.
در این تماس تلفنی کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی، بازیکنان و اردوهای تدارکاتی بشیکتاش ترکیه و کمپ لوکوموتیو مسکو به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

مسعود سلطانی فر با تقدیر از زحمات سرمربی و کادر فنی تیم ملی ایران ، به کی روش گفت: تیم ملی فوتبال تنها یک تیم 23 نفره نیست، بلکه قلب‌های 80 میلیون ایرانی همراه تیم ملی در جام جهانی است. ‏مردم سربلند ایران همواره دعاگوی جوانان ارزشمند و ورزشکار ایران هستند و از شما می خواهند که از همه توانمندی ها و تجربیات خود برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران استفاده کنید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود مقتدرانه و زود هنگام تیم ملی فوتبال ایران و قرار گرفتن در جمع 32 تیم برتر فوتبال جهان، افتخار بزرگی برای ورزش کشور است و انشاالله با بازیهای مقتدرانه شما در جام جهانی تکمیل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان تقارن اولین بازی ایران با عید فطر را به سرمربی تیم ملی یادآور شد و اظهار داشت: این موضوع را به فال نیک می گیریم و امیدوارم در این عید بزرگ، شما عیدی مناسبی به ملت ایران بدهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *