پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

عملکرد افشانی همچنان در هاله‌ای از ابهام

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 619324
عضو سابق شورای شهر گفت: توقف خط 6 و 7 متروی تهران و بسیاری از پروژه های نیمه کاره و پروژه هایی که درصد بسیار کمی تا بهره برداری آن مانده بود منجر به افزایش ناامیدی مردم از تیم جدید مدیریت شهری شد.
عملکرد افشانی همچنان در هاله‌ای از ابهام
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل قناعتی با بیان اینکه اولین شوک بر شهر تهران با مدیریت دکتر نجفی بر شهر تحمیل شد گفت: مدیریت آقای دکتر نجفی اولین شوکی بود که شورای اسلامی شهر تهران به شهروندان تحمیل کرد، بهتر است اینگونه عنوان شود از روز روی کار آمدن آقای نجفی به عنوان شهردار تهران تمام آنچه به نام توسعه عمرانی، خدماتی و فرهنگی باید در این دوره دنبال می شد به ناگهان متوقف شد و درست برخلاف الگوی پیشین کاری در دوران مدیریت دکتر قالیباف که هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح می شد هر ماه شاهد افزایش مشکلات وتحمیل ناکارآمدی ها بر مردم شهر بودیم.

وی دراین باره افزود: هر چند شعارهای آقای نجفی و تیم ایشان و شورای شهر پرطمطراق و جالب بود اما با گذشتن کوتاه زمانی از روی کار آمدن این مدیریت مشخص شد خوابیدن و توقف پروژه ها امری بدیهی است از این رو نمی توانستیم امیدوار باشیم که همچنان شاهد تداوم روندی باشیم که در دوره مدیریت دکتر قالیباف اتفاق می افتاد. توقف خط 6 و 7 متروی تهران و بسیاری از پروژه های نیمه کاره و پروژه هایی که درصد بسیار کمی تا بهره برداری آن مانده بود منجر به افزایش ناامیدی مردم از تیم جدید مدیریت شهری شد.

عضو سابق شورای شهر با مبهم خواندن عملکرد شهردار فعلی تهران اظهار داشت: عملکرد آقای افشانی به عنوان دومین مدیرشهر تهران از سوی شورای اسلامی شهر همچنان در هاله ای از ابهام است چرا که آنچه انجام می شود همچنان تداوم برنامه ها و پروژه هایی است که طبق جدول زمان بندی مدیریت آقای نجفی لحاظ شده از این رو همچنان پیمانکاران و معاونین دست روی دست نظاره گر هستند تا براساس اراده شهردار جدید مشغول فعالیت شوند. به هر حال اراده شهردار بسیار مهم است و اوست که با اولویت بندی ها و توانایی مالی شهرداری می تواند موجب افزایش روند کاری یا توقف آن شود.

قناعتی با تاکید بر توقف بسیاری از پروژه های توسعه عمرانی شهر خاطر نشان شد: متاسفانه تا کنون هیچ روند قابل قبولی که نشانه تغییرات کلی و اساسی باشد از سوی شهردار جدید تهران مشاهده نشده و با گذشت سه ماه از سال جاری همچنان سرنوشت بسیاری از پروژه ها در ابهام است و مشخص نیست اولویت های شهر در اعتبار سال 97 چگونه برنامه ریزی شده و چه عاقبتی درانتظار شهر است.

وی در پایان با ذکر برخی از معضلات حل نشده شهر تهران افزود: آلودگی هوای تهران, تعطیلی خطوط 6 و7 که به گفته شهردار جدید تا پایان شهریور ماه امکان راه اندازی آن وجود ندارد در حالی که قرار بود تا پایان سال 96 به بهره برداری برسد،  افزایش ترافیک و مشکلات ناشی از طرح ترافیک کلانشهر تهران, توقف پروژه های مهم شهر, بی توجهی به مسائل فرهنگی و بافت فرسوده و بسیاری از مسائل مهم شهر بیانگر آن است که مدیریت شهری خواسته یا ناخواسته موارد یاد شده را در زمره اولویتهایش قرار نداده است! هر چند زمان زیادی تا پایان این دوره مدیریت شهری و شهرداری باقی نمانده و نمی توان انتظار تحول خاصی در شهر داشت اما امید می رود پروژه های عمرانی شهر و سایر طرح ها و برنامه ها براساس  جدول زمان بندی پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته باشد تا در سال جاری نسبت به برنامه سال 97 با مشکلات عدیده ای در شهر وبرای شهروندان مواجه نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ج
Iran, Islamic Republic of
آقای قناعتی این آشی بوده شما وهمکاران شورای شهر برای تهرانی ها پخته اند؟که از شوری خودتان هم نمی توانید بچشید شما اصلاح طلبان یک بار هم که شده یکی را غیر خودی بگذارید آسمان بزمین نمیاد؟
Iran, Islamic Republic of
گرد نحسی ریختند بر صندلی شهردار تهران.
بگم قالیباف بیاد ؟
یک فوت کنه این گرد میره هااااا !! بگم بیاد ؟