کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سروری: مردم ما فرقی با اوایل انقلاب نکرده‌اند

22 خرداد 1397 ساعت 12:57

دبیر کل جمعیت رهپویان گفت: بهترین اقدام در مواجهه با توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم این است که مسئولان به تحلیل واحد در مسائل سیاست خارجی و داخلی، حقوق بشر و فرهنگی برسند، وجود تحلیل واحد دشمن را در رسیدن به اهداف خود در کشور ناامید می‌کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با میزان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام بیان داشت: برخی مسئولان با بعضی اظهارات و ا قدامات‌شان به تعبیری پیاده نظام دشمن هستند و با رفتارهای خود  مردم را نیز دچار چنددستگی می‌کنند.


وی ادامه داد: بهترین اقدام در مواجهه با توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم این است که مسئولان نظام به تحلیل واحد در مسائل سیاست خارجی و داخلی، حقوق بشر و فرهنگی برسند، وجود تحلیل واحد  دشمن را در رسیدن به اهداف خود در کشور ناامید می‌کند.
 
سروری خاطر نشان کرد: به‌طور مثال اگر درباره  برجام، یک تحلیل بین همه مسئولان وجود داشته باشد طبیعتاً دشمن کار بسیار سختی برای نفوذ در کشور دارد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم ما فرقی با اوایل انقلاب نکرده اند بلکه مقاوم‌تر شده اند. اگرمردم ببینند بعضی از مدیران و مسئولان‌شان تحلیلی را که دشمن دارد، درسر دارند و نمی‌توانند در یک صف واحدی حرکت کنند، دچار اعوجاج و تردید می‌شوند و چنین مواردی آفت‌های بزرگی را برای بر هم زدن انسجام در پی دارد. و به جای هم‌افزایی، واگرایی را به دنبال می‌آورد.

سروری تاکید کرد: مردم در فرصت‌های مختلف و بزنگاه‌های گوناگون نشان داده اند که هنوز به انقلاب و رهبری دل داده اند. لذا با وجود وحدت و انسجام بین مسئولان کشور سریع‌تر می‌تواند مسیر رشدو توسعه را طی کند.


کد مطلب: 619260

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/619260/سروری-مردم-فرقی-اوایل-انقلاب-نکرده-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com