شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۷

جزئیاتی از «سند امضا شده» بین ترامپ و اون

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 619230
خبرگزاری فرانسه گزارشی درباره برخی جزئیات سند امضا شده بین رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی منتشر کرد؛ سندی که هنوز رسما از آن رونمایی نشده است.
جزئیاتی از «سند امضا شده» بین ترامپ و اون
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یک رسانه غربی گزارشی درباره جزئیات سند امضا شده بین سران آمریکا و کره شمالی در نشست سنگاپور منتشر کرد.

رهبران آمریکا و کره شمالی پس از مدت‌ها رایزنی فشرده و تنش‌های به وجود آمده برای برگزاری دیدار مشترک، امروز سه شنبه در سنگاپور برای اولین بار دیدار و گفت‌وگو کردند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، در سندی که ترامپ و کیم امضا کردند، آمریکا به ارائه «تضمین‌های امنیتی» به کره شمالی و همچنین برقراری »یک رابطه جدید» بین دو کشور متعهد شده است.

بنا بر گزارش این رسانه، سران آمریکا و کره شمالی همچنین در این سند تعهدشان را درباره خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره  اعلام کردند.

بنا بر گزارش‌های منابع خبری، قرار است به صورت رسمی سند یا اسناد امضا شده بین ترامپ و کیم تا کمتر از دو ساعت دیگر در اختیار رسانه‌ها و عموم قرار گیرد.برخی منابع رسانه‌ای هم خبر داده‌اند کاخ سفید پس از کنفرانس خبری امروز ترامپ قرار است سند یا اسناد امضا شده بین او و کیم را منتشر می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یاسر
Iran, Islamic Republic of
برجامی دیگر .
Iran, Islamic Republic of
برجام دوم نسخه کره شمالی در راه است. آماده باشید.
Iran, Islamic Republic of
عجب دنیای عجیبی!
احتمالا جایزه صلح نوبل رو هم میدن به ترامپ بابت این حرکت
هر کی مسلمان بیشتر می کشه، صلح نوبل رو بیشتر می بره
اسلام مظلوم ..
وحید
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه ترامپ برای حفظ وجهش مجبور باشه به این سند پایبند باشه چون خروجش از برجام و معاهده پاریس و اختلافش با گروه هفت ب اندازه کافی وجهشو خراب کرده. هرچند اونجاهم افتدار اقتصادی آمریکا رو نشون میده. اون هم بهترین زمان ممکن داره با آمریکا مذاکره میکنه. هرچند بعید نیست سال بعد آمریکا بزنه زیرش اما باز همینجوری هم خیلیگام مهمیه. اینکه اون اون غرور ایدئولوژیک و مقدس مابی خودشو گذات کنار اومد جلو مهمه. و اینکه تماشای روسیه و چین هم جالبه.
Canada
حالا فقط ما موندیم و حوضمون
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب
اما نیاز های ایران برای مذاکره با آمریکا چیست؟
داشتن قدرت اتمی کامل مثل کره
داشتن تیم مذاکره کننده قوی و بدون جاسوس
و آنوقت دیدار با ترامپ و مذاکره مستقیم برای رفع تحریمها
Germany
کدام احمقی است که به «تضمین‌های امنیتی» رژِیم ایالات متحده آمریکا اعتماد کند؟