جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترامپ: خلع سلاح هسته‌ای به زودی آغاز می‌شود

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 619205
ترامپ و اون در پایان مذاکرات خود در سنگاپور یک سند مشترک امضا کردند.
ترامپ: خلع سلاح هسته‌ای به زودی آغاز می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان امضای این سند گفت که کار برای اجرای مفاد این سند به زودی و با سرعت زیاد آغاز خواهد شد.رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که این سند یک توافق کامل است و همه چیز را در بر می‌گیرد.

دونالد ترامپ پس از امضای این توافقنامه گفت به آنچه که به دست آورده‌ایم افتخار می‌کنیم. آنچه که امضا شد توافقنامه کاملی است که به زودی جزئیات آن در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز پس از امضای توافقنامه با ترامپ رو به خبرنگاران گفت: دیداری تاریخی داشتیم و به مرحله جدیدی پای گذاشتیم و جهان شاهد تغییری گسترده خواهد بود.

ترامپ نیز رو به خبرنگاران گفت: وارد روابطی استثنایی و خاص با کره شمالی شده‌ایم و امید داریم که بتوانیم خطر سلاح های هسته‌ای که بطور جدی جهان را تهدید می‌کرد از سر جامعه جهانی برداریم. زمان خوبی را با هم گذراندیم دیدار و توافق‌ها بیش از انتظارها بود و باید گفت دیداری موفق داشتیم

ترامپ گفت که خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی خیلی سریع و به زودی آغاز خواهد شد.رئیس‌جمهور آمریکا همچنین از اون برای سفر به آمریکا و دیدار در کاخ سفید دعوت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *