کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه می‌توان زیاد خورد و چاق نشد!

22 خرداد 1397 ساعت 10:24

همه افراد تمایل دارند غذای زیادی بخورند اما چاق نشوند. در این ازخبر برخی از روشهایی نام می‌بریم که می‌تواند وزن شما را کم می‌کند.


 به گزارش جهان نیوز به نقل ازمیزان ، همه افراد تمایل دارند غذای زیادی بخورند اما چاق نشوند. در این ازخبر برخی از روشهایی نام می‌بریم که می‌تواند وزن شما را کم می‌کند.

برای این کار باید یک سری غذا را کم خورد و یک سری غذاها را زیاد خورد. غذاهایی که تراکم انرژی زیادی دارند و زود انرژی ازاد می‌کنند باعث گرسنگی شما می‌شوند پس باید این غذاها را کم خورد. غذاهایی که تراکم انرژی کمی داند دارند برای آزاد کردن انرژی زمان زیادی می‌برند پس فرد کمتر احساس گرسنگی می‌کند.

سبزیجات، برنج و گوشت کم چربی جز غذاهایی هستند که فرد با خوردن آن کمتر احساس گرسنگی می‌کند و کالری کمتری نیز مصرف می‌کند.

گروه محققان پس از تحقیقات14هفته ای به برخی برای تغذیه سبزیجات، ماهی، پاستا، برنج، تخم مرغ، میوه، لبنیات کم چرب دادند. یک گروه دیگر روزانه 1400 کالری دریافت می‌کرد.

گروه اول تقریبا پنج کیلو کاهش وزن داشتند و گروه دوم سه کیلو. این گروه محققان افزودند افرادی که رژیم می‌گیرند بین وعده های غذا احساس گرسنگی می‌کنند اما افرادی که از غذاهایی با تراکم انرژی کم تغذیه می‌کردند این مشکل را نداشتند.


کد مطلب: 619196

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/619196/چگونه-می-توان-زیاد-خورد-چاق-نشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com