پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
بر اساس یک نظرسنجی؛

آمریکایی‌ها کلینتون را «شکارچی جنسی» می‌دانند

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 619181
اکثریت مردم آمریکا بر این باورند که «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین این کشور یک «شکارچی جنسی» است نه «قربانی بازی‌های سیاسی».
آمریکایی‌ها کلینتون را «شکارچی جنسی» می‌دانند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، نظرسنجی‌های موسسه «راسموسن» در آمریکا نشان داد که بیش از نیمی از اهالی این کشور «بیل کلینتون» رئیس جمهور پیشین آمریکا را یک «شکارچی جنسی» می‌دانند.

جدیدترین نظرسنجی موسسه راسموسن که از طریق تلفنی و بررسی‌های آنلاین صورت گرفت نشان داد که تنها 24% رای دهندگان آمریکایی بیل کلینتون را قربانی رقبای سیاسی برمی‌شمارند.

بر اساس این گزارش، 53% رای دهندگان آمریکایی کلینتون را یک «شکارجی جنسی» می‌دانند. در این نظر سنجی 55% مردان کلینتون را شکارچی جنسی دانسته و در بین بانوان حاضر در این نظرسنجی 50% چنین نظری را نسبت به بیل کلینتون داشتند.

این درحالی است که رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه‌ای گفته بود که لزومی برای عذرخواهی از «مونیکا لوینسکی» منشی خود که با وی روابط نامشروع داشت، نمی‌بیند. در این نظرسنجی 44% شرکت کنندگان خواستار معذرت خواهی کلینتون از لوینسکی شدند.

بیل کلینتون از سال 1993 تا 2001 رئیس جمهور آمریکا بود. وی همچنین دومین رئیس جمهور آمریکا پس از «آندرو جانسون» بود که استیضاح شد. سنای آمریکا در سال 1999، کلینتون را به اتهام ادای شهادت دروغ و تلاش برای جلوگیری از اجرای عدالت استیضاح کرد اما او با یک رای اضافی توانست از برکناری رهایی یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *