جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۳۳

طالب زاده: آیا صداوسیما با مردم یمن مشکلی دارد؟

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب: 619095
مستندساز و فیلمساز گفت: سوال من این است که چرا باید تا این حد بیانات سیدحسن نصرالله در مورد یمن در صدا و سیما کم رنگ منعکس شوند آیا مشکلی با یمن دارید؟
طالب زاده: آیا صداوسیما با مردم یمن مشکلی دارد؟
به گزارش جهان نيوز، نادر طالب زاده، مستندساز و فیلمساز امروز در مراسم اربعین شهید علی الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن که در محل موزه استکبارستیزی سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: موضوع یمن یک موضوع کلیدی است و عدم توجه به آن موجب بی برکتی می‌شود. 

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید در زمینه اطلاع رسانی در خصوص موضوع یمن بیشتر تلاش کند، تصریح کرد: موضوع یمن یک موضوع آخرالزمانی است و وقتی که به این موضوع پرداخته می‌شود خشم آمریکا و اسرائیل را برمی انگیزد. 

وی با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان نیز بر مسئله یمن بسیار تاکید دارد، اما نمی‌دانم که چرا سخنرانی‌های او در این رابطه در صدا و سیما به طور کامل پخش نمی‌شود، افزود: باید سخنان سیدحسن نصرالله به طور دقیق ترجمه شود در هر حال او نفر دوم جهان اسلام است، اما نمی‌دانم که چرا حرف‌های ایشان به صورت بریده بریده منعکس می‌شود و این قدر کم رنگ هستند. 

وی افزود: سوال من این است که چرا باید تا این حد بیانات سیدحسن نصرالله در مورد یمن در صدا و سیما به صورت کم رنگ منعکس شوند آیا مشکلی با یمن دارید؟ 

وی با بیان اینکه ما در سال ۱۹۹۲ و در زمان جنگ بوسنی و هرزه گوبین برای مسلمانان با هواپیما سلاح فرستادیم و توانستیم ۲۰۰، ۳۰۰ نفر را نجات دهیم، افزود:، اما پس از آنکه هواپیما و کشتی ایرانی به سمت یمن حرکت کردند و برگشتند الان دیگر غذا و دارو به سمت این کشور نمی‌فرستیم سوال این است که آیا ما از عربستان می‌ترسیم؟ 

وی افزود: یکی از درخواست‌های من این است که باید کشتی کشتی دارو و غذا به یمن بفرستیم و مطمئن باشید عربستان هم جرات حمله به آن‌ها را ندارد.

وی افزود: پس از کنفرانس افق نو در مشهد ۳۰ مقاله از شرکت کنندگان در این کنفرانس در رسانه‌های عمومی منتشر شده است. این افراد اعلام آمادگی کردند که حاضر هستند تا در داخل کشتی‌هایی که به سمت یمن حرکت می‌کنند مستقر شوند در هر حال این افراد کسانی هستند که دارای مناصب دولتی و دانشگاهی بوده اند، ولی به دلیل بیدار کردن مردم آمریکا مناصب خود را از دست داده اند. 

وی افزود: همین افراد اعلام کردند که حاضر هستند در رابطه با حادثه ۱۱ سپتامبر و انهدام برج‌های دو قلوی آمریکا از ایران حمایت کنند و در موضوع یمن هم پای کار هستند. 

طالب زاده با بیان اینکه در زمان برگزاری کنفرانس افق نو حتی یک نفر از وزارت خارجه در این برنامه حضور پیدا نکرد افزود: یمن شاه کلید است، چون تمام نفرت دشمنان اسلام و حقیقت در این ماجرا استتار شده با این وجود وقتی که ما به موضوع یمن می‌پردازیم خشم آمریکا و اسرائیل برافروخته می‌شود.

طالب زاده تصریح کرد: سوال من از حج و زیارت این است که چرا تا زمانی که یمن بمباران می‌شود مردم را به حج می‌فرستند. نمی‌دانم چرا وقتی که این همه حاجی در منا و یا در سال ۶۷ به شهادت رسیدند باز هم مردم را به حج می‌فرستند. سوال این است که آیا قرارمداری با سعودی‌ها وجود دارد در حالی که امام خمینی گفتند ما از آل سعود نمی‌گذریم. 

وی با بیان اینکه مردم یمن اسلحه و جنگجو نمی‌خواهند، تصریح کرد: امروز مردم یمن به خاطر دعوای جمهوری اسلامی شهید می‌شوند سوال این است که مگر ما سفارت آمریکا را برای چه بستیم؟ چرا الان در مورد مسئله یمن کوتاه می‌آییم؟ 

وی تصریح کرد: باید صدا و سیما به مسئله یمن توجه کند از طرفی باید کشتی کشتی به سمت یمن حرکت کنیم و البته افراد صاحب نامی نیز بر دنیا وجود دارند که می‌توانند این کشتی‌ها را همراهی کنند. 

وی افزود: اگر می‌خواهیم این بی برکتی متوقف شود باید با مردم یمن همراه شویم.

وی افزود: وقتی سیدحسن نصرالله می‌گوید مسئله‌ای مهم‌تر از مسئله یمن برای من وجود ندارد این نکته مهمی است. 

وی افزود: امروز مردم معمولی در ایران در مورد حزب الله هم اطلاعات کمی دارند، چون ما کوتاه آمده ایم در هر حال من از دانشجویان و اتحادیه‌های دانشجویی می‌خواهم که در رابطه با موضوع یمن فعال شوند، چون برخلاف برخی‌ها که کوتاه آمده اند وابستگی دانشجویان به این دنیا کمتر است. 

وی افزود: در هر حال یکی از مشکلات ما در رابطه با موضوع یمن تبلیغات کم رنگ و بی رمق است.
 
لازم به ذکر است؛ این مراسم توسط دبیرخانه جهان اسلام بسیج دانشجویی تهران بزرگ و با همکاری جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های تهران و مجاهدین یمنی مقیم ایران برگزار شد.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
عوضش سرودها و آواهای بی معنی و مسخره و سبک خندوانه هر روز پخش می شه. یکی نیست بگه این آواها و صداهای بی معنی چقدر ارزش دارند که مانند ذکر هر روز توسط افراد خونده شده و از صدا و سیما پخش می شه.
Iran, Islamic Republic of
همان زمانی که به کشتی های کمک رسان ما اجازه ندادند کمک های مردمی را به یمن برسانیم و ما هم تسلیم شدیم و پذیرفتیم چند ماه بعد برجامی امضاء شد که امروز نحس بودنش کاملا ثابت کشته و در آینده نیز بیشتر از نحسی آن خواهیم شنید.
فریاد با صدای بلند
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای طالب زاده
یکی از مشکلاتی که ما داریم آینه که کارها و عقاید صحیح خودمون رو مخفی کاری می‌کنیم و بعد که صداش توسط مخالفان نظام در میاد مردم فکر میکنم که کارها اشتباه بوده که ما مخفی کردیم
البته شاید در پس این ماجراهای مخفی کاری دست های خیانت کاران در کار باشه و یک سناریو از پیش طراحی شده باشه!
ما باید عقاید و کارهای خودمون رو در دنیا با صدای بلند فریاد بزنیم
آدمیزاد
Colombia
آقای طالبزاده به بوسنی یادآور شدند، این آمریکا بود که میان قومیت ها و دینهای یوگوسلاوی اختلاف ایجاد کرد وگرنه مردم یوگوسلاوی هزاران سال در کنار یکدیگر زندگی کرده بودند، اما هدف آمریکا تجزیه کشورهای مستقل جهان است ، و همان بوسنی و کوزوو امروز از متحدان آمریکا اند و همواره بر علیه ایران در سازمان ملل رای میدهند ، در حالیکه صربستان در عرصه جهانی بیشتر با ایران و عدالت جهانی همسو بوده است
Iran, Islamic Republic of
احسن
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقاجان لیبرالها که کاری به صداو سیمای ایران ندارند.فقط مردم معمولی می مانند و تخدیر کردن ذهن آنان توسط صداو وسیما.والله در قبال خون شهدا مسوولید.
Iran, Islamic Republic of
مومنین دعا کنند برای مردم مظلوم یمن. خدا ناظر بر همه چیز است.
Iran, Islamic Republic of
مؤمنین دعا کنند برای مردم مظلوم ایران که خدا بر همه چیز ناظر است.
نباتی
Iran, Islamic Republic of
سلام عاقبت بخیر شوی مومن برداشت من بی مقدار ازاینکه رهبر عزیزمان دستور ی صادر نمی کنند چون اینچنین صداهایی در کشور کمتر شنیده می شود التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
آنچه كه ما از صدا و سيما در اين چند سال ديده ايم يك حقيقت تلخ را براي ما ثابت مي كند و آن اينه كه از قرار معلوم بيشتر مديران و برنامه سازان و تصميم گيرندگان صدا و سيما با اصل آرمانها و چارچوبها و ارزشهاي انقلاب اسلامي مشكل دارندو ظلم ستيزي و ايستادگي مردم مظلوم و تنهاي يمن هم يكي از اين مشكلات صدا و سيماست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... کجای حرف من سانسور داشت؟ چرا ادم رو یاد 1984 میندازین؟ دین نداری ازاده باش
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما چرا نمی روی در یمن و به مردم یمن یاری برسانید ؟
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز جان ! ایشون (صدا و سیما ) مشغول گرفتن پیشنهاد و ساخت رپورناژ اگهی واکسن مجهول و حمایت از هنرمندان معلون الحال سریالهای مناسبتی ماه مبارک ( رهایم نکن )هستند !
وقت یمن و بحرین و ... رو ندارند
Turkmenistan
...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
بسم الله
شما راه بیفتید ملت هم هستن
خب یکی باید علم رو برداره
مردم عادی که نمیتونن
یه نامه به رهبری بنویسید و درخواست دستور کنید برای حرکت به یمن
بقیه مجبورن همکاری کنن
نکردن هم به درک
Iran, Islamic Republic of
آقای طالب زاده عزیز در باره وزارت خارجه چیزی نمیگم چون هر چی بگم جهان نیوز سه نقطه اش میکنه. در مورد صدا و سیما هم فقط بگم خیلیهاشون شوتن. چه میدونن اسلام چیه یمن چیه اولویت چیه مسئله مهمه چیه آخرزمان چیه و خیلی هاشون بازم شامل سه نقطه های جهان نیوز میشن
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جناب طالب زاده ازمشکلات اقتصادی مردم ایران هم اطلاعی داری یانه ؟
Iran, Islamic Republic of
مطمأن باش بی خبر نیستن، و مسائلو مثله شما قاطی نمیکنن! وبه وظیفشون می پردازن
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جناب طالب زاده ازمشکلات اقتصادی مردم ایران هم اطلاعی داری یانه ؟
United Arab Emirates
در رسانه بهایی هست. این صدبار
Iran, Islamic Republic of
دیگه وقت کوچ کردن به رسانه های اصلاح طلبانه. اونجا کسی نظر ما رو سانسور نمیکنه. شما راه کیم جونگ اون رو با قوت ادامه بدین.
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت بنده لیش از ۲۰ نظر تو یکی از این سایتای اصلاح طلب گذاشتم کمتر از ۵ تا رو منتشر کردن
هر چی نظر ضد اسلام و نظام و کشور و موافق آمریکا و اسراییل رو منتشر می کنند اما تا یه نظر منطقی و محکم در دفاع از نظام یا در مخالفت با آمریکا و اسرائیل میذاری منتشر نمی کنن
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم استعداد کمی از برادر حسین شریعتمداری و حسن عباسی و امثالهم ندارد. بسم الله تشریف ببیرید یمن
Iran, Islamic Republic of
کاشکی شما هم ۱ هزارمه از این استعداد اینا را داشتی!
Iran, Islamic Republic of
آقا به صدا و سیمایی ها گفتند از آقای طالب زاده مشورت بگیرید ولی اصلا از تحربیات ایشون اونجور که باید استفاده نمیشه
چون صدا و سیمای ما بیشترشون تعطیلن و بقیشون ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر یمنی های باغیرت و دوستدار اهل بیت علیهم السلام
تو هم نفست از جای گرم بلند میشه!
ملت خودمون چی؟
Iran, Islamic Republic of
ملت خودمون كه مثل شير جلو شياطين ايستادن شما نگران ملت ايران نباش چون ياد گرفتن كه چطور ٤٠ سال سرپا بايستن
Iran, Islamic Republic of
میشه نظر حوثی ها در مورد امام زمان توضیح دهید
Iran, Islamic Republic of
خوب اومدی اینو....
خخخخ
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اولا که مسلمون هستند دوما دارند با دشمنای ما یعنی آمریکا و عربستان میجنگند .سوما طرفدار ایران هستند . حداقل این رو بدون که دشمن دشمن تو دوست تو است