سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۶
۱۰۷

قرآن درباره امثال مسیح علینژاد چه می‌گوید؟

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 619093
اشاعه کنندگان فحشا و منکر در جامعه‌ی مومنین هم در دنیا و هم در آخرت مورد عذاب دردناک الهی قرار می‌گیرند. باید در نظر داشت که این یک وعده حق الهی است و شکی در تحقق آن نیست.
قرآن درباره امثال مسیح علینژاد چه می‌گوید؟
گروه فرهنگی جهان نيوز، آرش براری: با یک نگاه اجمالی به کلیپ‌های منتشر شده از سوی مسیح علینژاد مشخص می‌شود در اکثر قریب به اتفاق این تصاویر یک یا چند شهروند عادی متذکر وضعیت خلاف عرف طرف مقابل می‌شوند که این نکته پیام‌های قابل توجهی به همراه دارد.

اولا نشان می‌دهد در مقابل هر هنجار شکن که کاملا سازماندهی شده دست به چنین اقداماتی می‌زنند یک یا چند نفر از مردم عادی هستند که بصورت خودجوش متذکر وضعیت خلاف عرف آن‌ها می‌شوند. این به آن معنی است که برخلاف تبلیغات گسترده، ساختار شکن‌ها نه تنها در اکثریت نیستند بلکه اقبال عمومی هم با آن‌ها همراه نیست و اینگونه اقدامات را بر نمی‌تابد.

ثانیا تذکرات خودجوش مردمی حاکی از آن است که واجب بزرگی به نام امر به معروف و نهی از منکر هنوز در جامعه زنده و رایج است اگر چه با عتاب و پرخاشگری بی مورد و عوام فریبانه طرف مقابل مواجه شود.

ثالثا ویدئو‌های منتشر شده بریده‌ای گزینشی و ویرایش شده از یک اتفاق هستند که در اغلب آن‌ها نیز طرف هنجارشکن با داد و فریاد کردن و مانور مظلوم نمایی قصد برانگیختن احساسات عمومی را دارد.

درصورتی که با یک پیگیری ساده مشخص خواهد شد غالبا ماجرا از یک تذکر آرام لسانی شروع شده و با فحاشی و بی حرمتی‌های وقیحانه طرف مقابل همراه بوده است. (به عنوان مثال ماجرای تذکر سه خانم چادری به یک بد حجاب در متروی تهران که کاشف به عمل آمد در همان برخورد اول آمران به معروف با حمله شدید فرد هنجارشکن مواجه شدند.)


شکی نیست که اقدامات علینژاد در ترویج اینگونه هنجارشکنی‌ها برنامه ریزی شده و همراه با پشتوانه مالی و سیاسی است چنانچه در ماه‌های اخیر نیز رسید مبالغ دریافتی وی از دولت آمریکا جهت برنامه سازی منتشر شد. به همین جهت بد نیست برای روشن شدن موضوع اشاره‎ای کنیم به یکی از آیات قرآن مجید که آینده اینگونه افراد و اقدامات را صراحتا بیان کرده است.

خداوند متعال در آیه ۱۹ سوره مبارکه نور میفرماید:«إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ ۚ. وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ (۱۹)»همانا کسانی که دوست دارند گناه و فحشا در میان مومنان شایع شود در دنیا و آخرت مورد عذابی دردناک قرار خواهند گرفت.

با یک نظر ساده به آیه کریمه فوق نکات حائز اهمیتی دریافت می‌شود از جمله اینکه اشاعه کنندگان فحشا و منکر در جامعه‌ی مومنین هم در دنیا و هم در آخرت مورد عذاب دردناک الهی قرار می‌گیرند باید در نظر داشت که این یک ادعای ساده و بی اساس از سوی یک روحانی یا فرد وابسته به جمهوری اسلامی نیست بلکه وعده حق الهی است و شکی در تحقق آن نیست اگر چه به تعویق بیفتد که البته این تاخیر هم از سر رحمت نخواهد بود چراکه خداوند متعال در آیات دیگری میفرماید ما به اینگونه افراد مهلت می‌دهیم تا روز به روز به جرم خود بیافزایند.

همچنین در آیه مذکور خدا نفرموده کسانی که اشاعه فحشا کنند بلکه می‌فرماید «کسانی که دوست دارند...» یعنی تاکید دارد کسانی هم که حتی به این کار راضی هستند در دنیا و آخرت معذب خواهند شد پس چه برسد به کسانی که دست به چنین اعمالی می‌زنند.

لذا با توجه به وعده خدا به طور حتم اقدامات امثال مسیح علینژاد محکوم به شکست خواهد بود و اگر رویه خود را تغییر ندهند قطعا سرشان به سنگ خواهد خورد و باید در همین دنیا نیز منتظر عذاب دردناک الهی باشند.

والعاقبة للمتقین
https://jahannews.com/vdcf11dvmw6dyxa.igiw.html
jahannews.com/vdcf11dvmw6dyxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشا ءاله
United States
مطمئن باشید جای کسانی که زور میگن و به مردم ظلم می کنن و کسانی که از بیت المال می برند و فکری به حال مردم کشورشون نمی کنن 1000000 برابر بدتر از امثال علینژاد هست . کسانی که با 2 زار پول چشمشون را روی حقیقت می بندند . کسانی که در کشورشون بانکشون نزول 30% میده . حجاب واجب تر هست یا دزدی و اختلاس و نزولخوری ؟ واقع شما در کجا سیر می کنید >>؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر چیزی جای خودش. تو چرا ناراحت شدی؟
Iran, Islamic Republic of
این جواب را بارها گفته اید و گفته اند " هر چیزی جای خودش را دارد " در مورد چیز های دیگر اقدامی نمی شود و فقط گشت ارشاد خانمها در خیابان دیده می شود ....
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره کسانی که با مفاسد اقتصادی برخورد میکنند تابلو به گردن خودشان آویزان کنند و در خیابان راه بروند؟!!!
از بس که ماهواره گفت گشت ارشاد شماها هم همش تو خیابان دنبال گشت ارشاد میگردین. خدا باعث و بانی فتنه گر و آمران به فساد را لعنت کند.
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم میگوییم باید با فساد برخورد کرد چه فساد مالی و چه فساد اخلاقی گشت ارشاد هم کمی از ماموریت خودش رو انجام میده اگر با تمام توان کار میکرد هیچ اوباش و بی سر و پایی به گشت ارشاد توهین نمیکرد
جاوید
Iran, Islamic Republic of
عجب !!! این چه حرفیست آقا
گشت ارشاد وظیفه خودش را انجام می دهد
مشکل مملکت ما اینه که غرب زده شده و باید جلوی این غرب زدگی گرفته بشه
اگه منظور شما از نوع رفتار و سلیقگی مامورانه ؛ خب منم موافق .
اما اگه فردا جلوی بدحجابی گرفته نشه باید منتظر ...شدن عده ای از خانمها باشیم ووو ........ مسائل دیگه
United States
هر چیزی جای خودش ؟ من هم از همین کشورم . من هم از این کشوری هستم که تو بوجود امدی . من هم دارای شناسنامه ایرانی هستم . من به عنوان یک ایرانی از این همه نا عدالتی شکایت دارم . از شهروند درجه 2 بودن . از اینکه فرزانداتون در امریکا و اروپا هستند و پول دولتی می گیرید و در کمال رفاه زندگی می کنید ولی ما با این همه دوندگی نمی تونیم زندگی خودمون را جمع کنیم . برای شما مرگ بر امریکا گفتن که کاری نداره دلار بشه 10000 تومان نون بشه 5000 تومان مهم نیست . دستتون توی جیب مردم هست . ولی ما که نیست چی ؟ من یک کارافرینم با 10 نفر که حق بیمه میدم ولی دارم از بین میرم .چون کسی در اینجا جوابگو نیست . چون پارتی و فامیل ندارم . چون وصل نیستم .برید ببینید با 1 سامانه نیما ارزی چرا رانتی برای از ما بهترون ایجاد کردید . فقط تمام زندگیتون شده 4 تا موی زن که در هیچ کشور مسلمانی اجباری نیست . برید ببینید 1 کارافرین دون سند 2 زار نمی تونه بگیره بعد همه ایران برای از ما بهترونها هست . برید ببینید بانکتون برای کارافرینها چیکار می کنه !! رفتم بانک یک وام بگیرم . اولین چیز از سند ملک می پرسه و وقتی میگم ندارم مسخره می کنه !!!! متاسفم واقعا که افکارتون برای قرون وسطا هست و زندگی مردم براتون هیچ اهمیتی نداره .
Iran, Islamic Republic of
دزدی و اختلاس و فساد، گناه بی بندو باری و بی غیرتی رو نمیشوره

لعنت به خائنین و اختلاس گراها که بهونه دست شماها میدن واسه توجیه بی عفتی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید آقای کارآفرین شما از کجا فهمیدید این کاربر ۱۰:۵۰ از هموناییه که داره ماهی خدا تومن پول میگیره و از گرونی دلار سود میبره و دستش تو جیب شماست دوما خیلیا تو ایران به حجاب مقید هستن حالا چون شما رفتی بانک خواستی وام بگیری بهت گفتن سند بده باید به اعتقادات مردم توهین کنی بگی قرون وسطایی
قرون وسطایی کسایی هستن که تمدن رو فقط تو لخت بودن مثل حیوانات میدونن
ثالثا شما که موقع رای دادن و تصمیم گیری برای آینده خودتون و کشورتون به توصیه های این مو فرفری زشت عمل میکنید
الان هم برید از همین آدم زشت طلبکار بشید که چرا دلار گرونه و ....
جاوید
Iran, Islamic Republic of
آفرین داداش
دهنت درد نکنه
خداییش ایول داری خوشم اومد .خدا کنه درک کنه این آقای مثلا !!! کارآفرین
Iran, Islamic Republic of
یانکی بی وطن قبلا گفتم تو برو دوغته بنوش
جاوید
Iran, Islamic Republic of
به به به عجب کار آفرینی
معلومه سواد هم داری اره ؟
خب آقای محترم ما کار برا در اینجا از همه چی انتقاد میکنیم از بی ناموسی . از بی غیرتی . از اختلاسگر. از بی عدالتی و این خانم عفریطه هم یکی از موضوعات انتقاد ماست و خواهشن مغلته نکن
لطف کن درست بفهم و درست درک کن و درست حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
آقای کارآفرین با اجازتون من هم یک کارآفرینم. زمانی از خود میپرسیدم، اینکه میگویند هر چه میخواهی از خدا بخواه، یعنی چه، خدا چه جوری میدهد؟ و خداوند لطف کرد و نه به اندازه لطف خود بلکه شاید به اندازه لیاقت به من داد.باور کن که هرگز انتظار نداشتم که با 12000 تومان سرمایه گذاری مستقیم در بیست سال پیش اینهمه برکات در همان سالها ببینم.
تو هم چنانچه کارآفرینی واقعی هستی به خدا توکل کن. بانک و وام و هیچ چیز نمیتوانند مانع کار خدا شوند.
Iran, Islamic Republic of
حرفهای نامعقول نزن. مرگ بر امریکا می گوییم و فشارها را هم تحمل می کنم و می کنیم. خداوند هم آن هایی که ظلم می کنند را لعنت کند و..مشکل شمایان این است که چیزی به اسم مکتب یرایتان مهم نیست و معنا ندارد. همه اش طلبکارید. اگر دنیایی حرف بزنیم باید مدافعان حرم و شهدای مرزها و...طلبکار باشند نه شما ها! حواسها جمع شود به افراد بی عرضه رای ندهند و همه خودشان و هم دیگران را به زحمت نیاندازند. در ضمن شما چرا با نماد امریکا مطلب می گذارید؟ مگر در ایران کارآفرین نیستی؟ چه علاقه ای به امریکا داری شما؟!! در ضمن کسانی در قرون وسطی فکر می کنند که دنبال امریکایند و اونا کدخدا می دانند و دنبال اربابند تا نونشون بدهد.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا حزبتون با اختلاسگرا کار نداره اینقدر مدعی خدا پیغمبرین
بهت میگم چرا چون جراتشو ندارین زورتون به ۴ تا بدبخت بیچاره و مردم عادی میرسه
جاوید
Iran, Islamic Republic of
هر چیز و هر کاری و هر کسی جای خودش
من هم اعتراض به اختلاسگران دارم . اما بهتره موضوع را اختلاط نکنیم .
این به اصطلاح خانم علینژاد یه وطن فروش غرب زده
است و بهتره دیگه در موردش حرف زده نشه
Iran, Islamic Republic of
آرزوی سقط شدن این مسیح عفریته و پولکی را داریم
Iran, Islamic Republic of
این آدم اصلا" مهم نیست. او برای این کار استخدام شده. یعنی مزدوری. بدون شاخ و دم.
امیر ت
Iran, Islamic Republic of
مگر مبارزه با بی عفتی و بی غیرتی منافاتی با مبارزه با فساد اقتصادی دارد که تا بحث حجاب میاد ان رو به رخ می کشید
عامل هر دو نکبت جامعه مدیران و افراد بی تقوا هستند
Iran, Islamic Republic of
هر چیزی جای خودشه
Iran, Islamic Republic of
بله غارت های آقازاده ها و پدرانشان خیلی گناه بزرگتری است !!!
حقوق های نجومی !!!
ذخایر نظام!!!!!
فضولباشی
Iran, Islamic Republic of
دوست من
خب ما از علی نژاد نگیم
چشم نمی گیم ولی
اگر از غارتگران بیت المال و حقوقهای نجومی هم بگیم باز شما عصبانی میشید
اگه از خاوری ها و اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان هم بگیم باز عصبانی میشید
چرا به دولت اعتراض نمی کنید که بهره های بانکی بالا را کنترل و کاهش دهد
نقل شده که رضاخان پهلوی یک روز به شهید مدرس گفت سید اینقدر پا روی دُم من نگذار
مدرس فورا گفت حضرتعالی محدوده دُمتان را مشخص کنید تا ما بدانیم دم شما تا کجاست
چون هر جا ما پا می گذاریم ظاهرا روی دُم شماست
حالا شما هم مشخص کنید ما از چی انتقاد کنیم که ما را بی سواد و بی شناسنامه و تر سو و بز دل و عصرحجری و لرزان و پنجاه لقب دیگر نگوئید
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی روشنفکرنما! تو برو دوغته بنوش ور ور مفت نکن
بیژن
یه قسمتهایی راخوب اومدی ولی رو حجاب خراب کردی!منفی بهت دادم
صادق
Iran, Islamic Republic of
حرف شما هم درسته ماشین هم چرخ میخواد هم پیچی که چرخو نگه داره هیچکدوم جای دیگری رو نمیگیره
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه اونهایی که اختلاس و دزدی می‌کنند حساب اونها جداست مسیح علی‌نژاد فتنه انگیز چکار به حجاب زنان ایران داره خیلی غلط میکنه..
Iran, Islamic Republic of
مسیح یهود نژاد
چه اسم قشنگی
United States
چون گشت ارشاد برای هدایت مردم هست . مسولین و نهادها و دوستان ما که نیاز به هدایت ندارند. خودشون همه درستند . اونها امدن که ما را به راه راست هدایت کنن .
Iran, Islamic Republic of
...اولئک الذین لم یرد الله ان یطهر قلوبهم لهم فی الدنیا خزی و لهم فی الاخره عذاب عظیم.(سوره مائده آیه41)
... آنان کسانی هستند که اراده نکرده است خداوند، اینکه پاک گرداند قلبهایشان را، برای آنان در دنیا خواری و برای شان در آخرت عذابی بزرگ است.
احمد حق پرست راد
Iran, Islamic Republic of
جالبه یک عده به آیه قرآن رای منفی می دهند؛ به کجا چنین شتابان ...
Iran, Islamic Republic of
اینا طبقه منفی هفت جهنم رو رزرو کردن و برای رفتن به اونجا عجله دارن
جوادالامه
Germany
...
جواد الائمه
Germany
من فکر کردم نظرمو اینجا نوشته بودم ، ولی گویا شما تصمیم گرفتید اون نظر تبدیل به سه نقطه بشود. دوران هارون الرشید آزادی ابراز عقیده بیشتر از الان بود والله.رواقیون و مجوس و شیعه و سنی و حنفی و شافعی و یهود و نصاری و رواقی و صوفی مینشستند به بحث ، بعد شما از یک کامنت می ترسید؟
Iran, Islamic Republic of
...
sadid
Iran, Islamic Republic of
مسیح یهود نژاد!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
یهود نژاد شما هستید که به راحتی به همه تهمت و ناسزا میگید...
یکم از تنگ نظری و تفکرات پوچ فاصله بگیرید...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تو هم یه کم به دستورات صریح خداوند توجه کن ...
امیر ت
Iran, Islamic Republic of
رسیدن به فساد غرب و نابودی خانواده ها و تولد سه پنجم تولدهای غیرازدواج رسمی ژرف نگری است ؟
اقدام این زنیکه ناخلف که حتی خانواده اش ننگشون میاد بگن دختر ماست و شرمنده وار ابراز براتت می کنن در راستای مبارزه با قوامین اسلام و کشور اسلامی که به لطف خون شهدای گرانقدر از هجوم اوباش داعشی و صدامی حفظ شده نیست ؟ در مسیر اسلام زدایی صهیونیست نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای sadid عزیز شنیدی میگن چوب رو که بر داری گربه دزده فرار می کنه
ببین شما گفتی یهود نژاد . گربه دزده اعتراض کرد
Iran, Islamic Republic of
گربه دزده
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر یهود نژاد و طرفدارانش
جاوید
Iran, Islamic Republic of
جناب هادی خان
مسیح علینژاد و هر کسی که اوونور آبه داره پاچه خواری غربی های شیاد را میکنه ، از نظر ما دشمن جمهوری اسلامی ایرانه . حالا هر ...میخواد باشه باشه
وسلام
Iran, Islamic Republic of
حیف یهود یا هر آیین دیگه ای. این فقط عقده ایه همین
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
M.sh
Iran, Islamic Republic of
وجالبتر اینکه اگر اشتباه نکنم امام صادق علیه السلام در مورد این آیه فرمودند که شامل حال افرادی هم میشه که گناه را یه جایی مشاهده می کنند ودر جای دیگر بیان می کنند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قران در مورد غارت کنندگان بیت المال هم چیزی گفته؟
Iran, Islamic Republic of
در مورد همه گناهان گفته. هر چیزی به جای خود.
Iran, Islamic Republic of
هر موضوعی جداگانه بررسی میشود.
غارت کنندگان بیت المال مساوی دعوت کنندگان به فسادهای اخلاقی نیست.
ارتباط دادن این دو با هم جز مغلطه کلامی سودی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی دارد آدم های مثل شما وقتی کم می آرید سریع به یه چیز دیگه می چسبانید
Iran, Islamic Republic of
بله. هر چیز جای خودش باهوش!
حمید
Iran, Islamic Republic of
دوست و هموطن گرانقدر من، وجدان خودت رو قاضی کن و سراغ کسانی برو که غارت کننده بیت المال هستند. ببین اکثر این افراد در باطن و خفای خودشون و بعضی از اونها هم علناً موافق ترویج فحشا و منکرات و سرگرم شدن مردم به این گناهان هستن تا خودشون راحت تر به چپاول بیت المال ادامه بدن.
مونا
Iran, Islamic Republic of
علی نژاد یک بیمار روانی است
Iran, Islamic Republic of
قران درباره مفت خورها و مال مردم خورها و کسانی که سرمایه مردم را یک شبه ناچیز کردند و ملت را بیچاره و اسیر خود کردند چیزی نگفته ؟
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
نه ظاهرا قرآن فقط برای من و تو هستش
درباره نزول و ربا هم اگر چیزی گفته بد نیست سرمشق بانک های فاسد ایران قرار بگیره
امیر ت
Iran, Islamic Republic of
اشنباه مثبت زدم
کسانی که یک گناه بخاطر گناه دیگر مباح می دانن یا نا اگاه هستند یا مریض
مری
Iran, Islamic Republic of
قرآن، با ما (به‌اصطلاح!) مسلمونها همه چیز رو اتمام حجت کرده، فقط مسئله اینجاس که هرکی هرجاش رو که دوست داشته باشه بر میداره حفظ و تفسیر و تعبیر میکنه...
...
آزاد
Iran, Islamic Republic of
این چه تفکر مزخرف و فرافکنانه و چه استدلال پیش پا افتاده هست که استفاده می کنید؟
اولا در اسلام هر جرم و گناهی بد و قبیح و شایسته مجازات است.
ثانیا کدام دلیل منطقی به شما حکم میکند که در مقابل فلان جرم و رفتار ناشایست سکوت کنیم و منتظر بمانیم تا رفتار ناشایست و جرم دیگر مجازات شود اونوقت به سراغ این یکی بیایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا همونها که شما بهشون اشاره میکنید و به خیال خودتان متلک نثار افراد اخلاق گرا میکنید هم مثل شما فکر میکنند یعنی دقیقا با همین فرمول شما (فلان کس یا فلان مجرم چرا مجازات نمی شود؟و تا وقتی او مجازات نشده چرا من اخلاق و وجدان و شرع را رعایت کنم؟)
وااااااااااااااااااای بحال ما
Iran, Islamic Republic of
خدا در قرآن درباره همه فسادها توضیح داده. حالا اگر مال مردم خوار بود حجاب را بی خیال بشویم؟ من که میگم حالا که مال مردم خوار هست دیگر به دزد و قاچاقچی کاری نداشته باشیم!
هر چیزی در جای خودش.
Iran, Islamic Republic of
بحث اینه که در این مملکت اکثر گناهان در حال رخ دادن است و کسی آنها رو نمی بینه وتنها گناهی که دیده میشه حجابه.بحث اکثر بحث کنندگان همینه که مسئولینی که فقط دنبال حجاب هستند دیدگاهشان را بر روی گناهان دیگر باز کنند وبرای آنها هم از قران آیه بیارن
Iran, Islamic Republic of
بخاطر اینکه بدحجاب یک گناه علنی و آشکار است. اما فساد اقتصادی تابلو ندارد. من در خیابان هر ماشین مدل بالا دیدم نمیتوانم بگویم صاحبش دزد است.
Iran, Islamic Republic of
چطور جلوی هر بدحجابی رو میگیرید اما جلوی خودروهای میلیاردی نمیگم ۵۰۰ میلیونی جلوی خودروهای میلیاردی رو نمیگیرید تحقیق و تفحص کنید اگه میگید هیچ کشوری تو دنیا جلوی خودروها رو نمیگیره هیچ کشوری هن تو دنیا جلوی بد حجابها رو نمیگیره نه مساله اینه که شما نفعتون تو اینه که مردم و مشغول کنید با مبارزه با بدحجابی که تازه اونم ظاهریه وگرنه جلوی فعالیت امثال آزاده نامداری رو میگرفتید که مردم حواسشون از دزدیها و ...پرت بشه
Iran, Islamic Republic of
داری مغلطه میکنی، خودتم میفهمی.
ما، باید جلوی ظلمی رو بکنیم که اثبات شده و علنی هست، نه اینکه بریم در زندگی مردم تجسس کنیم، آرامش روانیشون رو به هم بزنیم که شاید فسادی داشته باشه. ماشین یک میلیاردی، اسراف، و حال به هم زن هست قطعا. کلی علنا نشانه دزدی نیست. بله دلالی، نوعی دزدی غیر رسمیست. اما قانونا که جرم نیست.
اما بی حجابی با هر نوع ستم و زورگویی خیابانی، علنی و اثبات شده است. لذا اگر به اون خانم گفتند قانون رو رعالت نکردی، تهمتی مطرح نشده.
از ادبیات خودت استفاده میکنم. مسئله امثال شما، برخورد با همه جرائم نیست. مسئله، اینست که چون در مقابل منطق قوی اسلام، کم می آورید، سراغ جنگ روانی میروید و عاقبت هم اسلام، شما را شکست میدهد.
Iran, Islamic Republic of
قرآن در مورد دنبال غذا گشتن كودك ايراني در سطل آشغال و سفره افطار در فلسطين از پول نفت همان كودك چيزي نگفته؟
Iran, Islamic Republic of
اول تحقیق کنید که باید جوابگوی اظهاراتمان باشیم.
شما چقدر مطمئن هستید که از "پول نفت " برای مردم فلسطین افطاری داده شده است؟
کاری نداریم که اگر این طور هم که شما می فرمایید باشد یعنی کمک مظلومین و مستضعفین که وظیفه همه مسلمانان هست و فرقی ندارد که ایرانی باشند یا غیرایرانی.
باید مشکلات مردم کشورمان را حل کنیم اما نمیشه به "بهانه" آن خیلی از مسایل مهم دیگر رو نادیده گرفت.
امیر ت
Iran, Islamic Republic of
منابع کمک به گرسنگان سایر کشورها از محل کمیته امداد جداست
مثلا در نجف کمیته امداد صندوق دارد و تقریبا همه زوار دیدن
ایا مگر بناست کمک مردم انجا در ایران هزینه شود ؟
در لبنان و بسیاری کشورهای دیگر هم کمیته امداد فعال است
پس ایجاد شبهه در این مورد از سوی دشمن عجیب نیست ولی اشاعه ان توسط اوباش بی دلیل نیست
Iran, Islamic Republic of
مولا علی شب خود و فرزندانش گرسنه می خوابیدند تا از مال خود به مظلومی بی پناه کمک کند.
تو کز محنت دیگران بی غمی
نشاید که نامت نهند آدمی
کریم
Iran, Islamic Republic of
علی (ع) از مال کودک فقیر گرسنه انفاق نمیکرد
Iran, Islamic Republic of
حالا کی این کارو کرده؟
Iran, Islamic Republic of
از مال کودک فقیر، افطار داده نشده است. از اموال بنده و امثال بنده که به مظلومین کمک می کنیم، کمک شده به همان کودک فقیر فلسطینی. تو هم برو کمک کن به کودک فقیر ایرانی.
United States
اقای 15.10 تو و امثال تو دستتون را از جیب مردم در بیارید کمک پیش کش .
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر 16:34
شما دستت را از جیب من در بیار تا دستم را از جیبت در بیارم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
زورت اومده نتونستی ته جیب مردم رو بزنی و مردم کمک میکنن به فقرای فلسطینی؟ اختیار مالمون رو داریم. دوست داریم همه اش رو بدیم به مستمندان و مظلومین فلسطین و یمن تا چشم چپت درآد. به تو چه؟! مگه شماها پولتون رو حروم خرید تی شرت و شال و مانتوی سبز و بنفش میکنید و میریزد تو آشغالی، کسی متعرضتون میشه؟
دزد خودتی که نگاهت به اموال یتیمه. به این پول ها فکر هم نکن. اینا حاصل زحمات خودمون و ریالیش هم به ناسیونالیست های نژادپرست نمیرسه. حواسمون هست نزنیش.
Canada
احسنت کریم جان احسنت
Iran, Islamic Republic of
...
United States
یعنی مردم ایران گرسنه بخوابند تا مردم فلسطین و سوریه و لبنان سیر بخوابند ؟ منظورت این هست ؟
Iran, Islamic Republic of
بله منظورمون این هست که مردم ایران و فلسطین نداریم. دقیقاً منظورم این هست. منتهی با پول خودمون. شما مشکلی داری؟!
United States
پول خودتون ؟ مملکت ارث پدریتون هست . من که راضی نیستم ریالی از سهمم در جایی بجز ایران خرج بشه
Iran, Islamic Republic of
مغلطه نکن آمریکایی موذی.
گفتیم پول خودمان. تو میگی مملکت؟ پول ما، پول ماست، نه مملکت. اگر کر نیستی، پس ابلهی.
وانگهی، پول مملکت‌ نداریم. منابع، مال خدا، است و امانتدارش، حکومت اسلامی و هر لازم باشد، خرج میکند. چه کسی گفته نفت برای شماست؟! نفت، و منابع طبیعی، اموال خدا، است. پول تو و مردم، میشه پول حاصل از کار و شغلتون که تو حسابتونه و اگه کسی از اون برداشته کمک کرده، اعلام کن.
Iran, Islamic Republic of
...
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ۹:۴
بله گفته
امام علی (ع)فرمودند
هیچ کاخی ساخته نمی شود مگر در کنار آن خانه های زیادی ویران می شود
یعنی وقتی وزیر ما به خودرو چند صد میلیونی خود افتخار کرده و آن را لازم می داند در کنار آن کودکان زیادی باید در زباله ها دنبال غذا و نان بگردند
شهید رجائی ظرف ناهارش را از خانه به محل کار ریاست جمهوری می برد
و اکنون وزرای ما زندگی شاهانه دارند و کودکان فقیر باید
در زباله دان دنبال نان خشک بگردند
واقعا اگر انسان آزاده از این غم بمیرد عجیب نیست
Iran, Islamic Republic of
درکت میکنم درست میگی ولی هیچوقت حجاب را با اقتصاد قاطی نکن هر چیزی جای خودش
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
جهان هم بداند که ظلم و ستم و دروغ پردازی و تهمت و تخریب بر علیه دیگران (دکتر احمدی نژاد مظلوم) در قرآن خداوند، شدیدا محکوم شده و مجازات های سخت دنیوی و اخروی برای هر کدام از این خصلت ها در نظر گرفته شده است...
البته بعید است که جهان نداند، اما حب دنیا و دنیاپرستی نمی گذارد که رعایت کنند!!!
United Arab Emirates
اشتباهی منفی زدم عدالتخواه عزیز
Iran, Islamic Republic of
قرآن درباره امثال مسیح علینژاد چه می‌گوید؟
می گوید جهان نیوز از بی مخاطبی رنج می بری توی کار دیگران فضولی نکن! آخه به تو چه مربوطه؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
به به از این همه درایت وهوش سیاسی و اجتماعی جنابتان!!
40 سال بعد از انقلاب به این درجه از فهم رسیدی؟ یهودای شمر نژاد!!
امیر ت
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی مجبور نیستی مطالب جهان نیوز رو بخونی
البته موردی که به قران نسبت دادی در قران که وجود ندارد ان با ان لحن کار بسیار زشتی انجام دادی که اگر اعنقاداتی داری باید استغفار کنی
...
Iran, Islamic Republic of
آره جهان عزیز
بگذار فضول ها فضولی کنند
تو فضولی نکن
Iran, Islamic Republic of
مخاطب نداره تو اینجا چیکار میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
خوندن بعضي از نظرات واقعا آدم رو كسل مي كنه و نشوندهنده اينه كه نويسنده مطلب يا اصلا اعتقادي به دين نداره يا اعتقاد نصف و نيمه اي داره و دستورات دين رو به دو دسته ي قبول دارم و قبول ندارم تقسيم مي كنه. طبق نص صريح قرآن ، كساني كه قسمتي از دستورات دين رو قبول دارند و قسمتي رو قبول ندارند خداوند اونها رو به اشد العذاب تهديد كرده يعني شديدترين عذابها! آيات 84 و 85 سوره بقره رو بخونيد
وقتي كسي حجاب رو قبول نداشته باشه و تا اسم حجاب مياد چند تا بهانه مياره مشمول اين بيان قرآن قرار مي گيره
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها هم به اسلام چاپ واشنگتن و یا لندن معتقدند.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا به این خانم توجه میکنید.من ایشون رو میشناسم اصلا صحبتهاش با واقعیات جامعه ما متفاوت است ایشون از سوژه های معمولی با مخلوطی از طنز و...سعی میکنه مخاطب رو جلب کنه لیکن این خانم از زمانیکه از ایران رفته دیکته های دیگران را میخونه .
Iran, Islamic Republic of
گویا همولایتی شما هم هست
امیر ت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ازش متنفرم عقده ای
Iran, Islamic Republic of
لطفا بنویسید قران در رابطه با غارتگران بیت المال چه میفرمایید.؟
Iran, Islamic Republic of
در مورد هر کسی که فساد کند و حق دیگران را پایمال کند و امر خدا را، رعایت نکند، وعده عذاب قطعی داده است. چه فساد با بی حجابی، چه با غارت بیت المال.
فهمیدی یا که قصد فهمیدن نداری؟
Iran, Islamic Republic of
الا ان الظالمین فی عذاب مقیم
و امثال این آیه فراوانه( آیه ها در مورد کم فروشی و ربا خواری و ظلم به دیگران)
دست درازی به اموال بیت المال یکی از مصادیق بارزه ظلمه و هر چه این دس درازی بیشتر باشه قطعا عذاب شدیدتری داره
ضمنا فقط دزدی علنی نیست هر فردی که در کارش کم کاری کنه یا دانسته اجری بیش از حقش ببره و یا کارفرمایی که حق کارمند یا کارگر زیر دستش را نده و...
شما اگه یه بار به چشم خریدار همه قران را بخونی حتما دیگه چنین سئوالاتی نمی پرسی
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
مسیح... با دست گذاشتن برسر بعضی مشکلات مردم قصد دارد خودش را منجی معرفی کرده ودرمقابل قرار دادی که با سازمانهای جاسوسی مثل موساد وسیا ونیز براندازهایی چون رضا پهلوی بسته هزینه بیشتری دریافت کنه. هوشیار باشید.....گول این زن وطن فروش رو نخورید....
Iran, Islamic Republic of
خدا مرگش یده
علی
Canada
....... و باید در همین دنیا نیز منتظر عذاب دردناک الهی باشند.!!!!!
این یعنی تهدید به ترور؟؟؟!!!!
من اگر که جای این زنه بودم از ترس میمردم !!!!
United States
قران میگوید لا تجسس !
فریاد
Germany
خلایق هر چه لایق ملت ایران مستحق همینیه که توشه، نبود قبول نمی کرد
لطفا منتشر شود
Iran, Islamic Republic of
چرا بچه حزب اللهی ها اکانتی رو حتی شده با نام مستعار راه نمی اندازن و از طرف دیگه به آمران به معروف و ناهیان از منکر گفته نمیشه که متقابلا وقتی میبینن دوربین به دست این بدکاره ها است ازشون فیلمبرداری کنن تا در اینترنت منتشر بشه. اینجوری پلیس راحت میتونه این بدکاره ها رو گیر بیاره و حالشون رو جا بیاره. از طرف دیگه گوشی دست این بدکاره ها میاد که هرکی هرکی نیست. امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی است و این کار نباید ترس داشته باشه. پس قانون باید جلو حملات مجازی رو بگیره. ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زنیکه ..... بدرک واصل بشی