پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

۶بازیکن سرباز تراکتورسازی ماندنی شدند

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 619083
6 بازیکن سرباز تیم تراکتورسازی فصل آینده نیز در این تیم توپ خواهند زد.
۶بازیکن سرباز تراکتورسازی ماندنی شدند
به گزارش جهان نيوز، تلاش‌های الیاسی برای حل مشکل بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی بالاخره نتیجه داد و تیم تراکتورسازی قادر به استفاده از 6 بازیکن سرباز خود در لیگ برتر خواهد بود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یک ماه پیش از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شده و محمدرضا زنوزی مالک جدید این تیم معرفی شد.

زنوزی برای هدایت تیم تراکتورسازی با جان توشاک ولزی به توافق رسید، همچنین مهاجری به عنوان مدیر تیم تراکتورسازی و محسن فروزان، علیرضا نقی‌زاده و محمد طیبی به عنوان بازیکن به تیم تراکتورسازی پیوستند.

اما یکی از نگرانی‌های تماشاگران تیم تراکتورسازی وضعیت بازیکنان سرباز این تیم بود. تراکتورسازی از فصل گذشته 6 بازیکن داشت که اگر حق استفاده از بازیکنان سرباز از این تیم سلب می‌شد، مشکلات زیادی برای این تیم پیش می‌آمد.

اما با تلاش‌های عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی مشکل بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی حل شده و سرخ‌پوشان قادر به استفاده از بازیکنان سرباز خود برای فصل آتی خواهند بود.

در حال حاضر احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و رضا شربتی بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی به شمار می‌روند.‌

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *