چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

وقتی رئیس‌کودک‌کش‌ها نگران مردم اصفهان می‌شود

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 619079
صفحه رسمی رژیم صهیونیستی در توئیتر، نقل قولی از نخست‌وزیر این رژیم کودک‌کش منتشر کرد که ادعای انتقال دانش برای حل بحران کم‌آبی ایران را داشته و در پایان از هشتگ #اصفهان_آب_ندارد استفاده کرده است.
وقتی رئیس‌کودک‌کش‌ها نگران مردم اصفهان می‌شود
به گزارش جهان نيوز، صفحه رسمی رژیم صهیونیستی در توئیتر، نقل قولی را از نخست‌وزیر این رژیم منتشر کرده که ادعای انتقال دانش برای حل بحران کم‌آبی ایران را دارد.

در این توئیت آمده است: «پیشنهاد بی‌سابقه نتانیاهو به مردم ایران: دانش خود در زمینه آب را با شما به اشتراک می‌گذاریم. رژیم ج.ا فریاد مرگ بر اسرائیل می‌زند. ما در پاسخ می‌گوییم زنده‌باد مردم ایران. شما نباید در برابر این رژیم بی‌رحم تنها باشید. ما با شما هستیم. #اصفهان_آب_ندارد #بحران_آب.»

بنیامین نتانیاهو در همین توئیتر در یک پیام ویدئویی اعلام کرد: «اسرائیل یک وب‌سایت ویژه به زبان فارسی ایجاد کرده است که مختص پروژه‌های مربوط به مدیریت منابع آب و دیگر مسائل همچون آبیاری است تا ایرانیان بتوانند از آن برای غلبه بر بحران کنونی آب در این کشور بهره ببرند.»

نتانیاهو در ادامه این پیام مدعی شده است که رژیم کودک‌کش صهیونیستی از فناوری خوبی در این زمینه برخوردار است؛ وی همچنین با ادعای اینکه میلیون‌ها کودک ایرانی  از سوء‌مدیریت و بی‌کفایتی رنج می‌برند مدعی شد که ابتکار عمل بشردوستانه به حفظ جان ایرانی‌های بی‌شماری کمک خواهد کرد.

این سخنان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درست دو روز بعد از راهپیمایی مردم ایران علیه این رژیم غاصب مطرح می‌شود، راهپیمایی مردم شب‌زنده‌داری که در گرمای طاقت‌فرسا و با زبان‌های روزه بر سر شعار «مرگ بر اسرائیل» اتفاق نظر داشتند.

همچنین چندی پیش بود که رژیم صهیونیستی در چند مرحله با نقض حریم دولت قانونی سوریه و بی‌دلیل اقدام به بمباران مناطقی از این کشور کرده بود.

از سوی دیگر، شخصی ادعای کمک کرده و ژست انسان‌دوستانه نشان می‌دهد که در چند هفته اخیر بیش از 120 نفر از غیرنظامیان ساکن فلسطین را با گلوله‌های جنگی به خاک و خون کشیده که در میان آن‌ها دختر پرستار و غیرمسلح فلسطینی و کودک شیرخواره هم دیده می‌شود.

و اما در خصوص آب، غزه با جمعیت بیش از یک میلیون و 800 هزار نفری به عنوان یکی متراکم‌ترین نقاط جهان شناخته می‌شود، رژیم صهیونیستی با تصرف منابع آبی مردم نوار غزه مشکلات بی‌شماری را برای زندگی روزمره ساکنان این منطقه ایجاد کرده است.

فلسطینی‌ها در نوار غزه با کمبود منابع آب آشامیدنی و حتی آب کافی برای آبیاری مزارع کشاورزی و درختان زیتون خود که یکی از منابع درآمد مردم این منطقه است مواجه هستند؛ صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) نیز اوایل سال 2017 هشدار داد که کودکان غزه با بحران آب سالم و بهداشت مواجه‌اند.

صفحه وزارت خارجه این رژیم در حالی این پیام ویدئویی رو منتشر کرده است که بنیامین نتانیاهو روز یک‌شنبه به کابینه خود گفت که  اسرائیل با مشکلاتی در زمینه کمبود آب مواجه است.

به گزارش فارس، معاون رئیس کل بانک جهانی در سال 1995 اعلام کرد: «در حالی که بسیاری از جنگ‌ها در قرن حاضر بر سر نفت بوده است، جنگ‌های قرن آینده بر سر آب خواهد بود»؛ این تنها اظهارنظر در این رابطه نیست و کم نیستند کسانی که جنگ آینده بر سر آب می‌دانند؛ در این میان ادعاهای اینچنینی که برای آب جایگزینی وجود دارد، نه از لحاظ علمی و نه دینی هنوز اثبات نشده است.

چند سالی است استفاده از پساب و تسویه آب فاضلاب به صورت جدی در کشور مطرح شده و از جمله در صنعت به مرحله عملیاتی هم رسیده و به عنوان نمونه کارخانه‌های فولادی اصفهان با امضای قراردادهایی به دنبال جایگزینی پساب به جای آب تازه هستند که تا امروز بیش از 30 درصد مصرف آب فولاد مبارکه و ذوب‌آهن از پساب تصفیه شده تأمین می‌شود؛ استفاده از پساب در کشاورزی هم در برخی نقاط کشور اتفاق افتاده است.

همچنین طرح‌های در زمینه مدیریت مصرف و مدیریت برداشت از آب‌های جاری در قالب طرح‌های مختلف از جمله طرح 9 ماده‌ای احیای زاینده‌رود راهکارهایی است که از مدت‌ها پیش در حال اجرایی شدن است.

رئیس این رژیم کودک‌کش به جای دخالت مستقیم در امور کشورها، اگر گریه‌های مادران فرزند از دست‌داده فلسطینی را نشنیده یا ویرانه شدن سرپناه هزاران خانواده فلسطینی را هنوز ندیده، بهتر است برای اثبات دوستی خود با ملت‌ها دست‌کم از تحریم شدن کشورها برای دریافت حداقل‌های پزشکی و دارو و سرگردانی میلیون‌ها بیمار و بی‌توجه رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به پیمان‌های بین‌المللی از جمله برجام حمایت نکند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برو گرگ درنده. ما خودمان متخصص آب زیاد داریم. فکر می کنیم و مشکل رو حل می کنیم. برو کودک کش خبیث. برو.