پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۳

نظر الهام درباره رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 619075
غلامحسین الهام در واکنش به اصرار درباره رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد گفت:خدا ان شاءالله عاقبت همه ما را بخیر کند، بعدا صحبت می‌کنم.
نظر الهام درباره رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز، مراسم ترحیم حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس موسسه سمت، عصر امروز(دوشنبه 22 خرداد) با حضور چهره‌های دانشگاهی و سیاسی در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار شد. 
 
** یکی از حاشیه‌های این مراسم حضور مسئولان علمی کشور در سال‌های گذشته و حال حاضر  بود. از دانش آشتیانی و علی اصغر فانی وزرای آموزش و پرورش در دولت روحانی تا مصطفی معین و محمد فرهادی وزرای علوم دولت اصلاحات، از غلامی وزیر علوم کشور تا فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در مراسم حضور داشتند. 

** در حاشیه این مراسم، کتابچه‌ای کوچک شامل زندگی‌نامه علمی و سیاسی مرحوم دکتر احمدی به حاضران اهدا می‌شد. 

** یکی از شرکت‌کنندگان مراسم امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش بود که از درب مسجد تا انتهای خیابان را پیاده طی کرد و چند نفر از مردم عابر فریاد می‌زدند "سلام امیر" و وی نیز جواب سلام مردم را داد.

** حسین فریدون برادر رئیس جمهور که چندی است در مجامع عمومی بعد از یک غیبت طولانی مدت دیده می‌شود، از درب مسجد خارج شد و وقتی دید خودروی محقق داماد رد شد، دوباره بازگشت و با وی سلام علیک گرمی کرد.

** از حواشی دیگر این مراسم، مردمی بودند که نامه در دست به دنبال مسئولان دولتی می‌گشتند و به محض اینکه متوجه حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور شدند، به سمت درب مسجد نور واقع در خیابان فاطمی رفتند تا بلکه بتوانند معاون اول روحانی را ببینند. 
 
** یکی دیگر از شرکت کنندگان مراسم، غلامحسین الهام سخنگوی دولت و وزیر دادگستری دولت احمدی‌نژاد بود که مدت‌هاست هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده است. الهام در برابر اصرار خبرنگار  درباره رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد و اطرافیانش، با بیان اینکه "من را از مصاحبه معذور بدارید" اظهار داشت: "خدا آقای دکتر احمدی نژاد را بیامرزد. راهی است که همه می‌رویم. خدا ان شاءالله عاقبت همه ما را بخیر کند، بعدا صحبت می‌کنم."

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از تو یکی بهتره
Iran, Islamic Republic of
دروغ گناه است بخصوص در ماه مبارک رمضان
اولا دکتر الهام گفت : خدا دکتر احمدی را بیامرزد؛ نه این که گفته باشد: دکتر احمدی نژاد را بیامرزد!! همه قراین از قبیل مجلس ختم مرحوم دکتر احمدی و تقاضای معافیت از مصاحبه برغم اصرار خبرنگاران، و نوشته های دکتر الهام حتی پس از "رفتارهای اخیر احمدی نژاد و اطرافیانش" هم موید این موضوع است .
ثانیا به فرض محال که دقیقا گفته باشد خداوند دکتر احمدی نژاد را بیامرزد و خدا عاقبت همه مان را بخیر کند؛ خوب ؛ که چی؟؟ این حرف معنایش نارضایتی از رفتارهای احمدی نژاد است؟ یعنی نمی توانست یک امضا پای آن نامه کذایی سی و چندامضایی بیندازند و یک چندتا پست تپل برای خودش دست و پا کند؟ حتما باید بعد این همه مدت و اینقدر دوپهلو یک چیزکی بگوید؟؟
واقعا شما جماعت رسانه ای اصولگرا به چه درجه ای از درماندگی رسیده اید!! خدا عاقبت همه ما راختم به خیر کند!!!!!!!!!!!!!! چطور است ؟ هان؟
Iran, Islamic Republic of
انهایی که کینه دکتر احمدی نژاد را هنوز به دل دارند باید دقیقا اب رو بریزند اونجاشون که خیلی خیلی داره میسوزه . یعنی درست وسط ....