چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پامپئو باز حرف خودش را زد

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 619062
وزیر خارجه امریکا در سنگاپور گفت که دیپلماسی آمریکا در قبال کره شمالی تغییر نکرده است و خلع سلاح اتمی هدف واشنگتن است.
پامپئو باز حرف خودش را زد
به گزارش جهان نيوز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در سنگاپورگفت که دیدار با رهبر کره شمالی، ماموریت صلح است.وی افزود، مقامات آمریکا و کره شمالی گفت‌وگوهای خوبی داشتند. وی افزود «ترامپ تایید کرد که فرصتی برای صلح و خوشبختی برای مردم کره شمالی است».

پامپئو گفت دیپلماسی آمریکا در قبال کره شمالی تغییر نکرده و تحریم‌ها بر جای خود باقی می‌ماند و هدف آمریکا خلع سلاح اتمی کره شمالی است.

وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت «گفتگوها به سرعت پیش می‌رود و ممکن است زودتر از انتظارمان به نتیجه‌ای منطقی برسد».

وی تاکید کرد دیپلماسی آمریکا در قبال کره شمالی تغییر نکرده و اگر این دیپلماسی شکست بخورد، اقدامات آمریکا تشدید خواهد شد و افزود در صورت خلع سلاح، آمریکا امنیت کره شمالی را تضمین میکند.

پامپئو افزود نشست کیم و ترامپ چارچوب لازم برای کار سخت را در آینده به دنبال خواهد داشت و باید دید که در نشست فردا چه چیزی حاصل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد که ترامپ با رویکردی مثبت به سنگاپور آمده است و افزود آمریکا خوشبین است که نشست فردا نتیجه مثبتی داشته باشد.

پامپئو گفت که در نهایت دو کشور اعتماد بیشتری به یکدیگر خواهند داشت و تغییری تاریخی در شبه جزیره کره و شرق آسیا روی خواهد داد.

وی مدعی شد کره شمالی قبلا وعده‌هایی را که داده ، عمل نکرده است.

منبع: فارس
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *