کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدیدترین خبر از دبیرستان غرب تهران

21 خرداد 1397 ساعت 14:11

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آخرین اخبار از حادثه در یکی از مدارس غرب تهران را تشریح کرد.


به گزارش جهان نیوز، سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین اخبار از وضعیت حادثه یکی از مدارس غرب تهران، گفت: متأسفانه موضوعی که در یکی از مدارس غرب تهران روی داد، از سوی رسانه‌ها نزد افکار عمومی بزرگ جلوه داده شد، واقعیت مطالب در حدی که در رسانه‌ها منتشر شده، نبوده است.

وی افزود: طبق پیگیری‌هایی که کمیسیون در این زمینه داشته‌، ناظم مدرسه مذکور در غرب تهران به قوه قضائیه معرفی شده‌ و 3 نفر از مدیران مستقیم و یا غیرمستقیم که در این ماجرا نقش داشته‌اند، فعلاً معلق شده‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش به بازرسی ویژه وزارتخانه تحت امرش مأموریت داده تا مسئله حادثه در یکی از مدارس غرب تهران را به‌صورت ویژه بررسی کند و گزارشی از آن ارائه دهد.

ابطحی ادامه داد: مسائل حاشیه‌ای پیرامون حادثه اخیر در یکی از مدارس غرب تهران مطرح شد و فضای مجازی هم به آن کمک کرد تا مطلبی بدون بررسی کارشناسانه مطرح شود؛ اما در نهایت مشخص شده که وضعیت در آن حدی که مطرح شده، نبوده و مسئله تجاوز ثابت نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: 7 دانش‌آموز این مدرسه اقدام عملی را منکر شده‌اند اما فقط در حد دعوت به مصرف مشروبات الکلی و این مسائل بوده است.   

منبع: تسنیم


کد مطلب: 619012

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/619012/جدیدترین-خبر-دبیرستان-غرب-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com