جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
حکیم:

نباید فرصت و اجازه دستکاری نتایج انتخابات را داد

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 618985
سید عمار حکیم با اشاره به اینکه نباید فرصت و اجازه دستکاری نتایج را داد، همگان را به خویشتن داری، حفظ ثبات سیاسی و آرامش فکری و به دور از احساسات در مرحله کنونی و مرحله پیش رو فراخواند.​
نباید فرصت و اجازه دستکاری نتایج انتخابات را داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، "سید عمار حکیم" رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی این کشور، با ابراز نگرانی شدید از حادثه آتش سوزی انبار کمیسیون انتخابات، که منجر به آسیب دیدن بسیاری از صندوقها و دستگاههای انتخابات شد، نسبت به از دست رفتن آرای شهروندان عراقی هشدار داد.

وی با اشاره به این موضوع که رأی دهندگان تمام سختیها را پشت سر گذاشتند تا نمایندگان خود را انتخاب کنند، از مسئولان بلند پایه کشوری خواست تا برای بررسی دلایل این نقض حقوق آشکار کمیته تحقیقاتی تشکیل دهند.

رئیس جریان حکمت ملی عراق همچنین با دعوت از نهادهای مربوطه به احتیاط کامل در محافظت از محلهای نگهداری صندوقهای رأی در سراسر عراق خواهان محاکمه مسببان این امر و کشف انگیزهایی شد که در پس پرده این موضوع قرار دارد.

حکیم با اشاره به اینکه نباید فرصت و اجازه دستکاری نتایج را داد، همگان را به خویشتن داری، حفظ ثبات سیاسی و آرامش فکری و به دور از احساسات در مرحله کنونی و مرحله پیش رو فراخواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *