کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم وقوع تصادف فوتی در 24 ساعت گذشته

21 خرداد 1397 ساعت 11:14

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای بزرگراهی پایتخت به صورت پرحجم گزارش شده است.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر،‌ مقاطع و بزرگراه‌های تهران اظهار داشت: در حال حاضر غرب به شرق بزرگراه حکیم از خیابان پیامبر، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قبل از بزرگراه اشرفی اصفهانی، شیخ فضل‌الله از روی پل جناح، همت از محدوده قبل از بزرگراه ستاری و آزادراه تهران - کرج از محدوده پل غربی استادیوم دارای بار ترافیک صبحگاهی است. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تصریح کرد: در شرق به غرب بزرگراه بابایی ترافیک متراکم و پرحجم و در بزرگراه زین‌الدین ترافیک سنگین مشاهده می‌شود. 

این مقام ارشد راهور تهران بزرگ ادامه داد: در جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) ترافیک سنگین و در بزرگراه نواب ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. 

وی با اعلام این مطلب که بار ترافیکی امروز تهران نسبت به روزهای گذشته عادی است، از عدم وقوع تصادف فوتی یا حادثه ترافیکی سنگین در 24 ساعت گذشته در تهران خبر داد. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، یکی از دلایل حواس‌پرتی رانندگان را استفاده از تلفن همراه عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از تلفن همراه می‌تواند منجر به بروز تصادفات رانندگی شود؛ بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود که به هیچ عنوان در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند. 

منبع: فارس
  •  
     


کد مطلب: 618903

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/618903/عدم-وقوع-تصادف-فوتی-24-ساعت-گذشته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com