پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تهرانی‌ها چقدر به مردم فلسطین و یمن کمک کردند؟

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 618867
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس بیش از ۳۷۵ میلیون تومان به مردم فلسطین و یمن کمک کردند.
تهرانی‌ها چقدر به مردم فلسطین و یمن کمک کردند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران گزارشی از کمک‌های مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس ارائه کرد.وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال در روز قدس بسیار متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار شد، گفت: علی رغم شیطنت‌های رسانه‌ای که علیه کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز شده بود، مردم بار دیگر نشان دادند بر راهی که انتخاب کرده‌اند، ثابت قدم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به کمک‌های مردمی در روز جهانی قدس به این کمیته اشاره کرد و ادامه داد: مردم استان تهران بیش از ۳۷۵ میلیون تومان برای نیازمندان، مردم فلسطین و مردم یمن کمک کردند که نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

ولیئی افزود: از مبلغ ذکر شده بیش از ۲۳۸ میلیون تومان برای مردم فلسطین و ۵۰ میلیون تومان برای مردم یمن و بیش از ۸۷ میلیون برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به پایگاه‌های مستقر در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ پایگاه در سطح استان تهران فعالیت داشتند که از این تعداد، ۲۰۸ پایگاه در شهر تهران کمک‌های مردم را دریافت کردند.

وی به تعداد حامیانی که برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در پایگاه‌های جذب حامی کمیته امداد ثبت نام کردند، اشاره کرد و گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس ۸۲۵ نفر از نیکوکاران برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین استان تهران ثبت‌نام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *