پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۰۴

شعار در حمایت از احمدی‏‎نژاد خودجوش بود یا صحنه‌سازی؟

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 618811
یکی از نزدیکان رئیس دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه اعلام حمایت‌ها از احمدی‌نژاد صحنه‌سازی نیست و مردم واقعا در حمایت از او شعار می‌دهند، گفت: احمدی‌نژاد مجموعه‌ای ندارد که بخواهد افرادی را برای این کار با هم هماهنگ کند. او دفتری دارد که مردم آنجا برای ملاقات می‌آیند.
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام بهمن شریف زاده در واکنش به نظر برخی کاربران که شعارها در حمایت از احمدی‏‎نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس را سازمان دهی شده خوانده و شعاردهندگان را حامی او نامیدند نه «مردم» و حواشی حضورش در این راهپیمایی گفت: خبرنگاران و عکاسان می دانند که هر شخصیتی از کدام نقطه به راهپیمایی ملحق می شود، طبیعتا در آن نقاط می ایستند تا شخصیت ها بیایند و از ورود آنها خبر تهیه شود. 

وی با بیان اینکه اعلام حمایت ها از احمدی نژاد صحنه سازی نیست و مردم شعار می دهند، ادامه داد: آقای احمدی نژاد مجموعه ای ندارد که بخواهد افرادی را برای این کار با هم هماهنگ کند. او دفتری دارد که مردم آنجا برای ملاقات می آیند. بنابراین مجموعه ای نیستند که بنشینند و شعار تهیه یا کارهایی را هماهنگ کنند!

این فعال سیاسی نزدیک به رئیس دولت نهم و دهم اقبال های عمومی به احمدی نژاد را خودجوش خواند و اظهار کرد: وقتی آقای احمدی نژاد به یک محل عمومی همچون راهپیمایی روز قدس وارد می شود، ممکن است چندنفری هم او را همراهی کنند ولی آن چندنفر به موج جمعیتی که سمتش می آیند، ربطی ندارد.

وی افزود: همان روز راهپیمایی قدس وقتی موج جمعیتی به سمت آقای احمدی نژاد آمد، شعارهایی را سر می دادند که با «مرگ بر اسرائیل» فرقی نمی کرد. مثلا «احمدی ساده زیست، دشمن صهیونیست» یکی از شعارها بود. البته آقای احمدی نژاد به جمعیت اطراف خود می گفت «امروز روز مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاست، این شعارها را بدهید».

شریف‌زاده با بیان اینکه شعارهای حمایتی از احمدی نژاد در روز قدس جز شعار «احمدی ساده زیست، دشمن صهیونیست» جدید نبود و قبلا هم بیان می شد، اظهار کرد: وقتی آقای احمدی نژاد به جمعیت اطراف توصیه می کرد شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بدهند، من در گوش ایشان گفتم «از آنجا که اسرائیل دشمن شما است، شعارهایی که در حمایت از شما می دهند با شعار مرگ بر اسرائیل فرق زیادی نمی کند چون موجب ناراحتی اسرائیل می شود»، آقای احمدی نژاد هم لبخندی زد.

منبع:خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
United Arab Emirates
و درود بر شما جهان نیوز بخوای یا نخوای باورکنی یا نکنی و همینطور به تخریبت ادامه بدی مثل تمام این ۷ سالی که احمدی نژاد و تخریب کردی خیلیها دوستش دارن و محبوبیتش از جناب زاکانی و رسایی و امثالهم خیلی بیشتره ضمنا شما که خودتون استاد صحنه سازی هستید و اونجور حرکتها رو خودجوش مینامید چرا دردتون گرفتن احمدی نژاد در تبریز حرف حق زد مردم حمایتش کردند چون باور دارن از جنس مردمه
تبلیغات منفی علیه احمدی نژاد واکنش معکوس دارد
Germany
سالها پیش به چند کشور اروپای شرقی سفر کردم. مردم آنها که از طبقه متوسط بودند، از شجاعت و تلاش دکتر احمـــــــــــــــدی نژاد تعریف می کردند و از اینکه فردی راه امام خمیـــــــــــــــنی را دنبال و در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده است ، تمجید می کردند.
استاد
Iran, Islamic Republic of
برای دشمنان انقلاب وولایت همین که ببینه دوتا انقلابی این طور روبروی هم ایستادندبسه,حضرت آقابرای اینکه این تقابل پیش نیاد بود که فرمودندبه صلاح شما وطرفداراتون نیست نامزد شوید.تورو خدا این غیضتونا بگذارید برادشمنای اصلی.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ، ایکاش این عقده ای که نسبت به احمدی نژاد داری میذاشتی کنار و انرژیت ، صرف بصیرت زاکانی و صفار هرندی و بقیه اصولسوارها میکردی
United States
بپرس ازشون خود زاکانی چقدر طرفدار داره
Iran, Islamic Republic of
درود براحمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
به مرگ و درودش کاری ندارم ولی امروز مردم حسرت احمدی نژاد می خورند
Iran, Islamic Republic of
بهرحال دو ميليون نفركه بعد از سالها با طرح مسكن مهر خانه دارشدن و يك ونيم ميليون نفر كه سالها در يوغ شركتهاي تامين نيروي انساني بودند و در دوران دكتر تكليفشان مشخص شد و خيل عظيمي كه از نعمت يارانه بر خوردار شدن و كار هاي فراواني كه ايشون انجام دادند از ياد مردم نميره .خصوصا الان مقايسه ميكنند كه وي منشا چه خدمات بوده و دولت فعلي فقط دنبال بر جام بود كه بر بادفنا رفت يك شبه
Iran, Islamic Republic of
استدلال هایی رو که روتین کردید رو جملگی قبول دارم ولی انتقاداتی هم به دیگر عملکرد اقای احمدی نژاد هم وارد است از جمله.بردن ایران به سمت تحریم های ظالمانه.حیف و میل ثروت نفت.خالی کردن خزانه.بجان هم انداختن مردم با ایجاد دوقطبی وفقط برای رای جمع کردن.خود کامگی به نحوی که از رهنمودهای دلسوزانه رهبری هم روی گردان بود.خود را علامه دهر میدانست .
Iran, Islamic Republic of
چرا اگر كسي حقيقت را مي گويد عده اي بدشان مي آيد مگر كروبي از شهرام جزايري پول مفت نگرفته بودتا بوسيله او از رانت اقتصادي استفاده نمايد و استفاده هم كرده بود .چطور مي خواهيد جلوي رانت خوار و مفساد اقتصادي گرفته شود جز با بيان حقيقت و افشاكري حقيقي طور ديگري مي توان اين كار را كرد .
...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
ثروت نفت را احمدی نژاد صرف پیوستن ایران به 5 کشور دارای چرخه ی هسته ای، رتبه ششم ایران در نانوتکنولوژی، رتبه دهم ایران در بیوتکنولوژی، پیوستن ایران به کشورهای دارای فناوری فضایی و ارسال موجود زنده به فضا، پیشرفت فزاینده در حوزه دفاعی و موشکی، ساخت هزاران کیلومتر راه شهری و روستایی، نوسازی خانه های روستایی، محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور، ساخت بیش از 2 میلیون مسکن مهر برای اقشار کم درآمد، اجرای قانون بیست سال بر زمین مانده ی یارانه ها، توزیع عادلانه ثروت در تمام نقاط کشور و بسیاری از خدمات بی نظیر دولت های نهم و دهم کرد...
حالا شما بفرما روحانی با ثروت نفت چکار کرد و خدمات دولتش را لطفا نام ببر...!!!
Iran, Islamic Republic of
استخوان نداره که تو گلو گیر کنه
Iran, Islamic Republic of
آنچه مرا آزار میدهد مظلومیت احمدینژاد است. واقعیت این است که او در تامین امیال دنیوی مورد نظر بخش بزرگی از ملت بیشترین توفیق را داشت. با اینحال مورد سنگین ترین هجمه ها بدلیل عدم تامین امیال دنیوی عده ای دیگر قرار گرفت. البته انتظار زیادیست که رئیس اجرا علاوه بر تامین دنیای مردم آخرت آنها را نیز تامین کند. میشود پرسید که بقیه چه کار میکردند؟
United States
وای چه دروغی احمدی دو ماه بعد از سرکار آمدن جشن هسته ای گرفت و ناجوانمردانه تلاش های دولت های قبلی را به نام خود به خورد مردم داد زهی بیشرمی
به 03:40 عزیز
Iran, Islamic Republic of
خوب
حالا بفرمایید تلاشهای دولت های قبلی چه بود و محصولش چه بوده؟
به قولی یزد دور و گز نزدیک!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقایان اصولگرا، مثلا یکی از انها همین آقای زاکانی، هیچکدامتان با هم فرق نمی کنید، زاکانی،لاریجانی،ولایتی،رسایی،روحانی،ناطق،جلیلی،مصباح،آیت الله یزدی،جنتی، و. ...هیچکدامتان با هم فرق ندارید، تنها کسی که از غماش شما نبود ، همین احمدی نژاد بود، و دوست عزیزی که بیان نمودید ایشان ما را به سمت تحریم های ظالمانه برد، یا نمی فهمی یا فهم سیاسی ندارید، توافق سال 83 (سعد آباد )را یاد بیاور که ... سرهم کردند و با بدقولی آمریکا، و به دستور رهبری از سرگیری فعالیت هسته ای آغاز گردید، و در سال 86 به غنی سازی بیست درصد رسیدیم، و تحریم ها از همان موقع آغاز شد و در سال 88 و با آن اتفاقات به اوج خود رسید، این تصمیم نظام بود و نه احمدی نژاد، و الان نیز که تحریم ها با این برجام اتفاق افتاده است هم دوباره می گویم کار نظام بوده است و هیچ ربطی به روحانی به صورت تنها ندارد، اون فقط می خواست بیان کند برجام کار او بوده است ، آنهم خوبی هایی که هیچ موقع نداشته است،ئ همه میدانند برجام حاصل توافق یک کشور بوده است و نه تنها یک رییس جمهور و یک هئیت دولت، فقط بدانید آن کارکردی که احمدی نژاد داشت ،کشور بیشتر به سمت عدالت پیشرفت ... نیازی هم نداریم امثال شما وابسته ها از احمدی نژاد دفاع کنید، که اگر شماها دفاع کنید ، احمدی نژاد هم مثل شماها می گردد و انموقع از چشم همه می افتد، حتی دیگر خدا هم یاور او نخواهد بود، او که به این شخص عزت داد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد جز حق و حقیقت ... چیزی بیان نکرد و سران فتنه بودند که نتایج انتخابات را بر نتافتند و هم صدا با مخالفین نظام و شبکه های معاند، برخی مردم را به جان هم و برخی مردم را به جان کشور انداختند...!!!
عئالتخواه
Iran, Islamic Republic of
پیوند و تعلق خاطر بین احمدی نژاد و حضرت آقا ناگسستنی و قلبی ست و اختلاف نظرهای جزئی هم دلیل بر مخالفت نمیشهو طبیعی ست.
ریشه یابی در حقیقت آنجاست که:
دشمنان داخلی و خارجی احمدی نژاد و به فراخور دشمنان کشور، پس از محبوبیت بیش از پیش احمدی نژاد در سال 88 و خدمات بی نظیرش، زنگ خطر بیخ گوش خود احساس کردند و برای زمین زدن دولت احمدی نژاد و کشیدن فیتیله ی اقتدار و پیشرفت ایران عزیز، برای رسیدن به هدف خود، به درستی دو موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
1- پیوند احمدی نژاد با ولایت
2- وضعیت اقتصادی کشور
که با توجه به اتحاد افولگراها و افسادطلب ها و دشمنان خارجی و شبکه های معاند وابسته، و برخی حاشیه رفتن های احمدی نژاد از سر تنهایی و هجمه های زیاد، تا حدودی هم موفق شدند اما به لطف خدا و بصیرت مردم، نسخه شان در حال پیچیده شدن است و به زودی رسوا و نابود خواهند شد چون خداوند در قرآن می فرماید:
"عزت به دست اوست"
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
این دست خبرها حکایت از عصبانیت و رسوایی جریانات سیاسی مخالف احمدی نژاد و رسانه های وابسته به آن ها را دارد که برای طرفداران احمدی نژاد، بشارتی بس سرورآفرین می باشد.
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 تاثیری تو تحریمها نداشت؟شما با یدتحلیلگر سیاسی می شدید.برو عزیزم ببین پرونده هسته ای از کی و کدام دولت که تمام امتیازها را به امریکا داد شروع شده است.تا سال نود و حمله به سفارت انگلیس هنوز ایران به مشکل جدی نخورده بود.چه کسانی حمله به سفارت انگلیس را برنامه ریزی کردند؟چرا دولت فعلی که تمام دست اوردهای هسته ای را نابود کرد.تحریم ها را برنداشتند.انها تحریمها را برای دولت ها درنظر نمی گیرند انها می خواهند جمهوری اسلامی را نابود کنند اگر روحانی هم مثل احمدی نژاد ایستادگی می کرد مطمعن باشید وضع خیلی بهترازاین بود.حالا دوباره برگشتیم به سال نود.ازاول شوک به اقتصاد ایران واردشد.اگرماهمان راه را ادامه می دادیم دیگریک سخنرانی ترامپ دلار را سه هزارتومان بالا نمی برد.چون کاری دیگرازدستشان برنمی امد.مردم هم داشتند به ان وضع عادت می کردند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا تكرار ميكنم واقعا شما تا حالا نفهميدي چه كسي كشور را به سمت تحريم برد ؟؟؟؟؟؟ واقعا نفهميدي !!!!! روحاني با تعليق داوطلبانش در دوران خاتمي كشور را به سمت تحريم برد يك نفر به شما و روحاني بگه اين چه داوطلبانه اي بود وقتي قطعش كرديم تحريم كردن كشور هرجا پاي اصلاح طلب ها بوده مخصوصا روحاني بسيار بسيار ضربه خورده فهميدنش خيلي هوش نميخاد يك مطالعه ساده كفايت ميكنه
به 09:58 عزیز
Iran, Islamic Republic of
عزیزدل! شما طرح های عینی و ملموس و به تعبیر رهبری : "روی زمین موجود است" را روتین می نامید، آن وقت خودت تعدادی کلیات کاملا غیرمستند را به طرف می بندی و اسمش رو می گذاری نقد؟
به کدام دلیل احمدی نژاد ایران رو به سمت تحریم های ظالمانه برد؟ اقل اقل فایل گفتگوی تلفنی مهدی هاشمی و نیک آهنگ کوثر رو یک بار گوش بده. کدوم حیف و میل در ثروت نفت رخ داده؟خواهشا پرونده بابک زنجانی رو با دقت و موشکافی رصد کن . کجا خزانه رو خالی کرده؟ اقل اعترافات بعد از دروغ صدروزه، 35 میلیارد دلار موجودی خزانه است. کی مردم را به جان هم انداخت؟ مقابل صدتا دروغ و هزار تا تهمت دوتا سئوال ازعملکرد بعضی آقازاده ها پرسید. کی و کجا ازرهنمودهای رهبری روی گرداند؟
این رسم انصافه برادرمن؟
امیر عباس جعفری مقدم
United States
با سلام
بنده دو بار با افتخار به احمدی نژاد رای دادم، از او حمایت کردم و فراوان برایش تبلیغ کردم، حتی در دولت او هم کار کردم؛ الان هم در مسکن مهر زندگی می کنم، ولی از وقتی با ولایت فقیه زاویه گرفت، دیگر او را قبول ندارم.
با افزایش خطاهایش و به ویژه بعد از ورود به انتخابات بر خلاف امر رهبر معظم انقلاب، دیگر از او متنفرم.
این گونه نیست که هر کس خدمات احمدی نژاد را دیده یا در مسکن مهر است، خطاها و انحرافات او را نادیده بگیرد؛ در جمهوری اسلامی ما یک شاخص داریم و آن ولایت فقیه است، والسلام.

خودم را که معرفی کرده ام، با اجازه جهان نیوز فقط برای این که تصور نشود پیام جعلی است، وبلاگم را معرفی می کنم:
http://peirang.mihanblog.com
لطفا نظر من را کامل پخش کنید
Germany
یک دقیقه خدمت مخلصانه و صادقانه احمدی نژاد به تمام عمرِ مدیرانِ اشرافیِ تجمل گرایِ غرب پرست می ارزد چـــــــــــــــــرا؟
احمدی نژاد باعث شد رتبه علمی ایران در سطح جهان ترقی پیدا کند
احمدی نژاد باعث شد علوم هسته ای و فضائی در کشور پیگیری و به سرانجام برسد
احمدی نژاد باعث شد عده ای فقیر که توان نجات از اجاره نشینی نداشتند، صاحب مسکن شوند
احمدی نژاد باعث شد فقرا و محرومین ذره ای طعم عدالت را در کشور بچشنند
احمدی نژاد باعث شد که عزت جمهوری اسلامی حتی در مرزهای اسرائیل با لبنان دیده شود
احمدی نژاد باعث شد که مردم یک مدیر دلسوز و ساده زیست و عاشق کار را ببینند
احمدی نژاد باعث شد تا برای نخستین بار به طور منظم از نقاط محروم کشور سرکشی شود و....
زنده باد احمدی نژاد هرچند عده ای آقازاده و وابسته به غرب با تخریب و تبلیغ، سعی بر بدنامی او داشتند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
مردی که فاتح قلبهاست نیازی به مجیز گویی و دغل بازی ندارد...
آنانکه از سال 88 ترس و وحشت این را داشتند که محبوبیت او دارد به جایی می رسد که موقعیت خیلی ها در خطر است شروع کردن به داستان پردازی و چون هیچ چیز برای ارائه نداشتند تنها به مشایی و بقایی گیر دادن و به طرز مضحک و غیرقانونی مثلا تخریب احمدی نژاد را انجام دادند...
تنها چند روز به پایان ماه رمضان مانده ، ای همه آنهایی که به طروق مختلف در طول این چند سال به ایشان اتهام، دروغ، فحش و ناسزا بستید و ای کسانیکه سکوت کرده اید و این ظلم آشکار را نمی بینید بدانید که فرصت به پایان می رسد پس توبه کنید نزد پروردگارتان..
United Arab Emirates
این حرفها و کنایه ها ناشی از حسادت به جایگاه مردمی دکتر احمدی نژاد است.
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا" متوجه شده كه تحصن فايده ندارد ، و بايد برگرده بياد تو ريل .
Iran, Islamic Republic of
ازاحمدی نژاد عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید
مقداد
Iran, Islamic Republic of
شعار هرچی مرده احمدی بر می گرده
Iran, Islamic Republic of
ملت حق دارند بادیدن دکتر احمدی نژاد احساس خوشحالی کنند چرا که او نماد عزت وغرور ملی است خصوصا الان که عزت ملت بااین برجام لگد مال شده است
م ج
Iran, Islamic Republic of
دورد بر احمدی نژادو طرف دارانش هر کس برای رضا خدا وبرای مردم کار کنه مردم آنها را دوست دارند؟کار هایی که در مدت 40 ساله شده و مردم لمص کرده اند ای کاش دولت های گذشته هم مثل دولت مردمی احمدی نژاد کار می کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟ نه که فقط شعار میدادن ونه شعاربدن؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در قلب ماست
msadra48@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
ان شالله که رئیس جمهور آینده خواهد شد
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
خدا را صد هزار مرتبه شکر که معاد و حساب کتابی وجود دارد که آدمهایی مثل شما .را به حسابشان رسیدگی کنند
سید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز نماینده جناح واخورده اصلاح طلب و جناح افراطی اصولسواراست. لطف کنید اینبار با عینک مردم به آنچه در جامعه ما می گذرد نگاه کنید.هرچه تلاش کنید احمدی نژاد را منزوی سازید نخواهید توانست چون احمدی نژاد ریگ در کفشش نیست و متاسفانه کفشهای امثال جهان نیوز ریگزار متعفنی است که دومی ندارد....چراغی را که ایز بر فروزد هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
Iran, Islamic Republic of
املای نانوشته غلط ندارد خصوصا در سپهر سیاست و دکتر احمدی‌نژاد کم غلط ترین بود
پرتلاش ، دلسوز ، ساده زیست وطن دوست ، مردم دوست ، شجاعت ووو
بازتاب حضورش در بین مردم در مقایسه با سایر دولت مردان و سیاسیون و مسئولین جدای از مقام معظم رهبری گویاست
بهترین احساسی که با یادآوری نام این مرد به انسان دست میدهد غرور ملی و همدلی و هم زبانی ست اما افسوس.....
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد اشرافي گر نبود ساده زيست و در خدمت مردم بود برادر و فاميل اختلاسگر نداشت با مردم رو راست بود براي رفع محروميت شهر به شهر و روستا به روستا مي گشت .
ولي مواضع و رفتار اخير وي تمام ان زحمات را تحت شعاع قرار داد
Iran, Islamic Republic of
قسمت اول حرفات رو تایید کردم و قسمت دومت رو واقعا ریشه در جو موجود میبینم و بهت حق میدم اشتباه بفهمی
Iran, Islamic Republic of
جناب چرا اما افسوس! رو به آخر مطلب اضافه کردید
امانت دار باشید
شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز سلام
من سه بار به احمدی نژاد رأی دادم و پشیمان هم نیستم ولی جدا از ایشان ناخشنودم چراکه اطرافیانش گویی منت بر سر مردم دارند که برایشان کار می کردند در حالی که فرصت خدمت امانتی بود که مردم به دست آنان دادند و دیگر توقع نداشتند پایان دوره شانزده میلیارد تومان پول برای دانشگاه خودشان از بیت المال بگیرند البته این مبلغ را پس دادند ولی برای من که به پاکدستی آقای احمدی نژاد ایمان داشته و دارم بسیار سنگین بود!!!!!!!!...
United Arab Emirates
منم ۳ بار به احمدی نژاد رای دادم اما دو سال آخرش ت
از عملکردش ناراحت بودم اگرچه قلبا اعتقاد داشتم احمدی نژاد مرد کاره اما با سخنرانی تبریزش همه کدورتها رو برطرف کرد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
البته ممکن است این افراد از طرف احمدینژاد نباشند ولی دشمنان بدنبال ایجاد اختلاف همیشه اپوزیسون ها را باد میکنند.
امیر ت
Iran, Islamic Republic of
هرکس که برای اطرافیانش خط قرمز بسازد مطرود است
حالا احمدی نژاد باشد یا هاشمی و روحانی
هر وقت توانستیم مثل کره جنوبی رییس جمهوری که فساد مالی دارد برکنار و محاکمه کنیم انروز روز نابودی رانت و فساد و ... است
اگر سال ۹۶ همین احمدی نژاد که به توصیه رهبری
مبنی بر صلاح نبودن برای کاندید شدن در این مقطع
توجه نکرد اگر فرضا تایید می شد و رای می اورد ایا امرور که ترامپ برجام را پاره کرد و قیمت دلار و طلا تا دو برابر افزایش یافت دچار خسارت نمی شد و برعکس روحانی قهرمان نمی شد ؟ با لجبازی و یکدنگی ایشان وضع بهتر از سال ۹۱ و ۹۲ که دلار از هزار وسیصد تومن به ۳هزار و پانصد رسید نمی شود
هیچکس بی عیب نیست پس دوستان صفر و صد نباشید
Iran, Islamic Republic of
آقاجون آخه مگه شما قانون اساسی ندارید که آقا باید بیاد بگه احمدی نژاد در انتخابات شرکت نکنه!!!!!
عزیز من همین کاراست که مملکت را به بیراهه می بره وقتی چیزی سر جاش نباشه میشه هرج و مرج
امیر ت
Netherlands
دوست عزیز
اقا نفرمود احمدی نژاد در انتخابات شرکت نکنه
اقا گفت برای خودش و کشور بهتره که در انتخابات شرکت نکنه در واقع ایشون با نوجه به عاقبت برجام بدلیل علاقه به احمدی نژااد به ایشان توصیه کرد و علیرغم حضور احمدی نژاد در انتخابات که نشانه شحصیتش شد و خود بنده که عاشق سینه چاکش بودم متنفرش شدم کسی هم ایشون را معترض نشد و همواره در مجالس مخصوص رهبری میهمان ایشان است
ولی رفتار نانجیبانه و در واقع از جنس نامه به خاتمی بود
Iran, Islamic Republic of
شما دوست گرامی تکلیفت با خودت هم معلوم نیست جملتون رو یه بار دیگه بخون!!!
نفرمود ولی گفت...
مشکل اینجاست که خیلی از انسانها نمی خواهند اشتباهشون رو بپذیرند...
در ضمن احمدی نژاد همین صراحت و صداقتش باعث محبوبیت شده است..
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگید یه نظر سنجی تو جامعه کنید تا بفهمید اکثریت مردم چه کسی را قبول دارند همین و بس
سروش
Iran, Islamic Republic of
میدونی در این مدتی که صرف برجام شد آب چاه ها چقدر پایین رفت و هر روز بیشتر.
Iran, Islamic Republic of
احمدینژاد بعنوان برادری مومن باید آن توصیه را دریافت میکرد که کرد. و احمدینژاد برای اثبات برادری خود و ورود به وادی خطر باید اعلام آمادگی میکرد که کرد.
چنانچه احمدینژاد را از چاهی که امکان داشت در آن بیفتد غافل بدانیم، در حقش جفا کرده ایم. آنچه اتفاق افتاد همه حق بود. همه از آن بیاموزیم.
گناه احمدی نژاد چیست؛ عدالت
Germany
به نظر من همین الان آقای احمدی نژاد بیشتر از مسئولین دولتی با مردم و برای مردم است
احمدی نژاد دست آقازاده ها را از بیت المال قطع کرد و همانطور که روش همیشگی تاریخ بوده، کسانی که در مقابل زیاده خواهی اشراف بایستند ، با تبلیغات و افتراها، نزد مردم عوام تخریب خواهند شد اما مردم فهیم ما می دانند که چه کسی با ساده زیستی و تلاش شبانه روزی به دنبال خدمت به همه مردم خصوصا استان های محروم بود هرچند عده ای کارشکنی کردند
Iran, Islamic Republic of
انتقاد به رفتارهای اخیر احمدی نژاد نباید باعث شود تا چشم خود را به واقعیت ها ببنیدیم.
طبق اخرین نظر سنجی معتبر جهانی که طی ان سردار سلیمانی محبوبیت 83 درصدی داشت، احمدی نژاد هم 48% داشت.
ضمنا به گونه ای رفتار میشود که انگار طرفداران احمدی نژاد جزو مردم نیستند
Netherlands
البته که احمدی نژاد هم مثل اصلاح طلبان طرفدار دارد
ولی کسانی هم هستند که از مردم نیستند و برای موج سواری یک روز پشت خاتمی و روزی پشت احمدی نژاد سینه می زنند
در واقع منافقینی که دنبال موج سواری هستند
Iran, Islamic Republic of
الان همه قبول دارند هشت سال باان گرانی که بود مردم وضع شان خیلی خیلی بهتر از این پنج سال گذشته بود.درودبرحاج محمود
Iran, Islamic Republic of
مردم بی صبرانه منتظر حضور مجدد دکتر احمدی نژاد عزیز هستند .
Iran, Islamic Republic of
تا جمع کند بساط نجومی بگیران واداده رانت خور را !!تا تن پرز تو گور بلرزد ونتان یاهو سر به دیوار بزند.
Iran, Islamic Republic of
بیش از هشتاد درصد مردم ایران خواهان ریاست جمهوری احمدی نژاد هستند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
والا در روز قدس ما دیدیدم که مردم بر ضد احمدی نژاد شعار مرگ بر ضدولایت فقیه میدادند اما حلقه ی چندین نفره ی دور احمدی نژاد که مثل بادی گارد رفتار میکردن به توهین و حتی در چند نوبت ضرب و شتم مردم پرداختند. هررهگذر منصفی میتونست تشخیص بده ی که حلثه ی دور احمدی نژاد کاملا سازماندهی شده رفتار میکردند وگرنه عموم مردم برضد احمدی نژاد شعار میدادند
Iran, Islamic Republic of
بوالله من هم دیدم در یکی از تقاطع های نبش خیابان انقلاب (بسیار نزدیک تر به میدان انقلاب تا به چهارراه ولیعصر ) احمدینژاد و عده ای ایستاده و حدود 50 نفر هم دورشان جمع شده بودند . کمی اینطرف تر عده ای هم مرگ بر منافق می گفتند . حال این شریف زاده هرچه می خواهد بگوید . بالاخره یک عده بر علیه و عده ای ممکن است بنفع او شعار داده باشند که من شخصا ندیدم ولی اینها خیلی سعی دارند ریزترین مسائل را مصادره به مطلوب کنند چون دستشان خالی است . نه اینکه از این دولت دل خوشی داشته باشم یکی از ان یکی بدتر.
مردم
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم جهان
یک سوال داشتم . ما در ایام ماه مبارک رمضان بسر می بریم . طبیعتا در این ماه باید خویشتن دار تر باشیم . این کاربر بنام " مردم " که ظاهرا طرفدار اقای محمود احمدینژاد است چه نوشته که قابل پخش نبود؟ طبیعتا کلمات مناسب و محتوای منطقی را بکار نبرده است . به این برادر عصبانی و بی صبر توصیه می کنم که شیوه دفاع امثال اینها از احمدینژاد به او بیشتر ضربه می زند . اینطوری می خواهند دفاع کنند ؟ اگر برای تخلیه خودشان می ایند و می نویسند که غیر از کوچک شدن هیچ اثری ندارد . طرف رفته جلوی سفارت انگلیس حکم قوه را با ادعای اینکه دستور انگلیسی ها بوده اتش زده اینها یک چیزی هم طلبکارند؟ امثال بنده نه طرف این نجومی بگیرای لیبرالیم و نه طرف کس دیگر . به غیراز خدا و ائمه و بعداز ان رهبری و انهایی که واقعا در خط اویند به هیچ کس دیگر اعتماد نداریم از جمله این اقای محمود خان .
Iran, Islamic Republic of
جناب ماه مبارک رمضان بسر می بریم !
جناب عالی ازکجا فهمیدی "مردم" چی نوشته؟؟
الان مثلا نگران ضربه دیدن احمدی نژاد یا کوچک شدن امثال بنده هستی؟؟
برو جمع کن کاسه و کوزه ات رو ؛ ژست اخلاق مداری و تقوا و "به هیچکس جز خدا و ائمه و رهبری و ... اعتماد نداریم" و ... به شما جماعت اصلا و ابدا نمی خوره.امتحان های شاهکاری پس دادید!!
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم جهان
واقعا بنده باید چه جوابی به این کاربر ( به اصطلاح مردم ) بدهم ؟ هرچه را که باید بنویسم قبلا نوشتم و پناه می برم بخدا از شر زبان تلخ و افکار مغشوش و تهی این افراد . اینترنت است دیگه !!!!!!
خداحافظ شما
امیر عباس جعفری مقدم
United States
احسنت
عباس
Iran, Islamic Republic of
قشنگ معلومه که راهپیمایی نیومدی و زیر باد کولر لم داده بودی (حالا نمی گم آب پرتقال می نوشیدی!).
Germany
دانشگاه ایرانیان ثبت نام کنید، مدرک بگیرید، همکار مشایی، بقایی و بقیه دوستان شوید و زندگی خوبی داشته باشید. 16 هزار میلیارد تومان را با چه مجوزی به خودشان تخصیص دادند؟
Iran, Islamic Republic of
از16هزارمیلیاردگفتنت معلومه که تازه جیره خواراصلاح طلبهاشدی/صفرکیلومتری بابا
عدد و رقم علی برکت اللهی
Germany
هموطن عزیز به قول اسحاق جهانگیری یا پول ندیدی یا عدد و رقم سرت نمیشه!!!
می دونی 16 (((هـــــــــــــــــــــــزار))) میلیارد تومان آن هم برای یک دانشگاه یعنی چی؟ شما که از آلمان پیام میگذاری دیگه چرا؟
سا
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبا کلا سانتریفیوژتون بر مبنای دروغ و شایعهو بزرگنمایی کاذب میچرخه... مثلا یه نمونه اش اینه که 16 میلیاردتومان رو میکنید 16 هزار میلیارد!!!! اخه چرا شما اینقدر ذاتتون خورده شیشه داره؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
... احمدی نژاد اگر مطیع رهبری شد کارش درست میشه و گرنه با بقیه منحرفان فرقی نداره
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم کشور هرگز دولت امید و بهار را دوباره تجربه نکند .هرگز .
Iran, Islamic Republic of
یک بنده خدای دیگری هم چنین امیدی بست ، کلی هم زحمت کشید و به نتایجی هم رسید ، اما
یهویی تو استخر سکته کرد .
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
این دست خبرها حکایت از عصبانیت و رسوایی جریانات سیاسی مخالف احمدی نژاد و رسانه های وابسته به آن ها را دارد که برای طرفداران احمدی نژاد، بشارتی بس سرورآفرین می باشد.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
چرا آمارسازی میکنید هر یک تاییدیه ای که میزنیم دو امتیاز وارد میشه؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بعضی وقتا تو جهان نیوز ۵ بار هم تایید میشه می بینید که تو بعضی خبرها بعضیا از جهان نیوز میخوان مثبت و منفیها رو دستکاری کنه به نفع تفکر خودشون (تفکر حاکم بر جهان نیوز)
Iran, Islamic Republic of
این امری بدیهیست. در خبر های پر بازدید و خصوصا در ساعات اولیه که چند نفر همزمان سایت یا صفحه ای را باز کرده و امتیاز دهی میکنند، ممکن است شاهد پرش دو امتیاز یا بیشتر نیز باشند. این اتفاق در همه سایت ها می افتد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عزیز چقدر علیه تو تیتر زدند دروغ گفتند و کاریکتور ساختند اما همه به خودشون برگشت همونطور که خدا در قران وعده داد و تو الان عزیزتر از گذشته شدی و تو قلب تک تک مردم ایران جا داری
امیر عباس جعفری مقذم
United States
بسم الله النور
با سلام
1- وقتی مشایی سخن از دوستی با مردم اسرائیل گفت، احمدی نژاد گفت این دقیقا نظر اسلام (!!!) است. با این حساب هیچ وقت درود بر احمدی نژاد مساوی مرگ بر اسرائیل نیست!
2- کلا احمدی نژاد از چاپلوسی خوشش می آید و شریف زاده هم که به چاپلوسی اعتراف کرده است.
Germany
تاریخ را تحریم نکن.
سخنان مشائی را نیز تقطیع نکن
Iran, Islamic Republic of
آخه این خزعبلات نوشتن داره ! خدا شفاتون بده .
ایشان معجزه هزاره سوم هستند مگه یادتون رفته؟!!!
United States
آره واقعاً معجزه است ، يك تنه كل تپه هاى مملكت رو آبيارى كرد !
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
بعضی هم تو آبیاری کم آوردن دست به دامن ترکیه شدن.
Romania
...
United Arab Emirates
احمدی نژاد مرد انقدر تبلیغش نکنید کم پدر مردم رو در اورد کو دل رهبر را خون کرد . مردم هر روز صبح باید تمام تنو بدنشون می لرزید
جهان نیوز بعید می دونم پیام من به شما خوش بیاد
Iran, Islamic Republic of
بقول دکتر احمدی نژاد عزیز معلوم است که خیلی ناراحتی و داری میسوزی . تنها راهش این است که اب رو دقیقا بریزی اونجات که خیلی خیلی داره میسوزه .
حسين
Iran, Islamic Republic of
اكثر فرمايشات رهبر معظم انقلاب در روزهاى اخير گوياى انحراف دولتهاى روحانى وخاتمى از مسير انقلاب ودر مقابل نشاندهنده همسويى دولت احمدينژاد با فرمايشات امام ومقام معظم رهبرى هستش، لطفا كسانى كه دل در گرو امام و رهبرى وانقلاب دارند وروحيه ساده زيستى واستكبار زيستى آقاى دكتر احمدينژاد را بارها ديده وميبينند بدون بغض وكينه ازش حمايت كنند وحداقل به رسم آزادمردى برخى موضعگيريهاى ايشان را منعكس كنند تا مشتى باشد ...
سالوس
Netherlands
اگر دین و انصاف ندارید و به اخرت اعتقادی ندارید لا اقل جوانمرد و ازاده و صادق باشید ،چه توهین هایی ،چه تهمت هایی،به احمدی نژاد زدید.و می زنید.چه قبول کنید و چه قبول نکنید خا لی از اقراق و زیاده گویی احمدی نژاد سمبل و نماد ضد اشرافیت و زبان گویای صداقت و ساده زیستی است ،بهانه وقوع تحریم هم یک دروغ بزرگ است،سوزش امریکا و غرب از تکمیل و تحول انرژی هسته ای در دولت احمدی نژاد بود،مگر نه دیگر چیزی نبود که بر باددهندگان با ان قمار کنند،چرا الان کره شمالی حاضر به مذاکره و معامله است چون با دست پر به معامله میرود،ولی ساده اندیشان و بعضا مغرضان سود سیاسی کسب شده را باختند و با بی حرمتی از پشت میز معامله به بیرون انداخته شدند،افسوس که در قاموس فرهنگ لغت ایران کلماتی مانند استعمار و استثمار محو شده که حالا عده ای ازتحصیلکرده های ما شیفته و مجنون لیبرال دمکراسی شوند به شرف همگی مان اینها و اشرافیان وطنی خودمان بر اساس ایده ماکیاولیستی و همه چیز و همه کس در خدمت سود پشیزی و ذره ای اعتقاد به ازادی،انسانیت،عدالت،و صداقت ندارند ،با ابراز انزجار از فرهنگ و اقتصاد اشرافی و تکیه به ارزشهای خودی با تلاش و کوشش هم بهره دنیا و هم عزت و اعتماد خویشتن خویش باز یابید،مردم سخت کوش المان در صد سال اخیر چند بارکشورشان با خاک یکسان شد ،سالها حتی نان نداشتند ،ولی با تلاش و پایداری و اتحاد کشور را دوباره ساختند درود و سلام بر کسانی که منافع ملی را بر منافع شخصی ارجح میدانند،...
Iran, Islamic Republic of
من به احمدی نژاد دو بار رای دادم و با توجه به رقبای او در این دو انتخابات، هیچ پشیمان نیستم. اما عملکرد او در این چند سال نشان داد که او انسانی خود شیفته و دارای اطرافیان فاسدو متملق میباشد و هزینه بسیاری برای رهبری و افراد معتقد به ولایت فقیه داشته است.
با انکه در شروع باعث امید اقشار پایین جامعه و افراد معتقد به انقلاب بود ولی در نهایت موجب سرافکندگی این دسته شد تا انجایی که سازشکاران و افرادی که دیگر به اهداف انقلاب اعتقاد ندارند به قدرت رسیدند.
افسوس از این قابلیت از دست رفته
United States
۸۰% مردم او را دوست دارند.
Iran, Islamic Republic of
او قطعا رییس جمهور بعدی است و کسی هم نمیتواند جلوی خواسته اکثریت ملت بایستد
Romania
عکس العمل مردم ناشی از تشخیص خوب و بد است ,کتمان این واقعیت مشکلی را حل نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
چه بخواهیم وچه نخواهیم، دوستان اصولگرا فعلا فردی که بتواند رای قاطبه مردم را بسوی خود هدایت کند جز شخص احمدی نژاد کسی دیگری سراغ نداریم پس خودمان را فریب ندهیم وبا ایجاد جمنا ها باعث گستگی بیش از بیش نیروهای خود نشویم وفقط یه کمی سیاست را از گروه مقابل «اصلاح طلبان» یاد بگیریم وبدانیم کسی که شناخته شده ورای ندارد بیخود بزرگش نکنیم .ما باید در چنین شرایطی به فردی که توانست با تمام سنگ اندازی های خارجی وداخلی راه انقلاب مردم ایران که در مسیر ضد ارزشها وخارج شدن از آرمانها قرار گرفته بود به ریل خود باز گرداند از وی حمایت کرده واو را دوباره کمک کنیم تا به عرصه خدمت به مردم بر گردد وکاری که دشمن خارجی وداخلی نسبت به وی دارد را خنثی کنیم و واقعیت های موجود را در موردش با صداقت بیان کنیم .به هر حال همه در دوران حکومت خود بالا وپایین داشتن ولی الان جریان انقلابی برای بالا آمدن به شخص او نیاز دارد .مطمئنا دوستان اوضاع واحوال کشور را که حتما مشاهده میکنند ونیازی هم نیست عینک به چشم بزنند .آنچه مشاهده میشود این است که دولت محترم اعتدال، کشور را به حال خود رها کرده تا هر بلایی که بر سر مردم می آید بیاد واین سرانجام انتخاب شورای محترم نگهبان و24میلیون انسان است
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
....
United States
نوچه هاش هنوز مزه ی حاتم بخشی از بیت المال زیر زبانشانه چرا طرفداری نکنند . ...
Iran, Islamic Republic of
بله زیر زبان مردم شیرینی ساده زیستی ،مروت،مردانگی، کار وتلاش بی وقفه،مردمداری،صداقت،دشمن ستیزی وتعهد او مزه میکنه
Iran, Islamic Republic of
از شما که کلا خودجوش خودجوش مثل روز قدس و 22 بهمن ....
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب : خدمات این دولت(نهم) در یکصدسال گذشته بی سابقه است
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر محمود
United States
تعداد بالای کامنت خود بیانگر خیلی چیز ها است. اگر جرات دارید یک نظر سنحی در سایت تان بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
کدم تعداد بالای کامنت ؟؟؟ حرف های غیر تخصصی و کودکانه .
Iran, Islamic Republic of
کاش به کینه قبلی خودنسبت به احمدی نژاد برنگردید ومسیرخودراهمگام باملت تصحیح کرده باشید.درود بردکتراحمدی نژاد