پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۹

خاتمی: عارف اصلاح‌طلب‌تر از روحانی نیست/ مخالفت با ریاست جمهوری عارف از همین حالا!

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 618790
خاتمی می‌گوید عارف، اصلاح‌طلب‌تر از روحانی نیست.
خاتمی: عارف اصلاح‌طلب‌تر از روحانی نیست/ مخالفت با ریاست جمهوری عارف از همین حالا!
گروه سیاسی جهان نيوز، ، یک فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب از اظهارات انتقادی رئیس دولت اصلاحات در مورد محمدرضا عارف خبر داد.

به گزارش جهان نيوز، سایت اصلاح طلب انتخاب به نقل از زهیر موسوی نوشت: «سیدمحمد خاتمی در جلسه با اعضای ستاد امید(گروهی از جوانان اصلاح‌طلب) مطرح کرد، شخصا آقای عارف را اصلاح‌طلب‌تر از روحانی نمی‌دانم».

این توییت با فشار برخی جریان‌ها، ساعاتی بعد حذف شده است. انتخاب می‌افزاید: طی سالهای گذشته، انتقادات وسیعی نسبت به عملکرد «محمدرضا عارف» رئیس فراکسیون امید در افکار عمومی و رسانه‌ها وجود داشته است و بسیاری او را با عنوان «مرد سکوت‌های عارفانه» می‌شناسند که نسبت به هیچ‌یک از اتفاقات و حوادث مسائل روز، موضع مشخصی نمی‌گیرد. به نظر می‌رسد، این انتقادات به حدی تشدید شده که صدای خاتمی را هم درآورده است؛ به طوری که او صراحتا اصلاح‌طلب بودن عارف را زیر سوال برده است.

با این حال، سطح اعتماد به نفس عارف روز به روز در حال گستردگی است، به طوری که هفته گذشته اخباری مبنی بر تمایل وی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 منتشر شد.

این سایت اصلاح طلب در ادامه نیز تصریح می کند: با این حال، در هفته ی گذشته، پس از شکست عارف در انتخابات ریاست مجلس، اخباری در مورد تمایل برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به رسانه ها درز کرد. برخی این اظهارنظر خاتمی را واکنشی به طرح کاندیداتوری 1400 عارف می دانند که رییس دولت اصلاحات، با طرح این دیدگاه، نه تنها مخالفت خود را با کاندیداتوری 1400 وی ابراز کرده، بلکه در واکنش به انفعال شخصیتی وی در مجلس، شاید عدم تمایل خود نسبت به کاندیداتوری عارف در مجلس 98 را نیز اعلام کرده است.

یادآور می‌شود برخی مدعیان اصلاح‌طلبی، پیش از این، از عارف به عنوان اصلاح‌طلب بدلی و قلابی و برانگیخته نهادهای امنیتی نام برده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بدرد ریاست جمهوری یا قالیباف یا احمدی نژاد می خورد. بقیه هیچ
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر دو سال آخر را درست تر و در خط ولایت عمل می کرد برای همیشه این افساد طلبان و به ظاهر اعتدالگرایان برای همیشه به تاریخ می پیوستند. ولی افسوس که حلقه های مشایی و رحیمی و بقایی و... و ای کاش ....
البته قالیباف هم با توجه به حاشیه های موجود در اطراف، گزینه چندان مناسبی نیست.
بهترین گزینه و اصلح همان رئیسی است.
Canada
ممنون از انصاف اقاى خاتمى، بالاخره ايشون بهتر از هر كسى دكتر عارف رو ميشناسه و حرفش بايد براى خيليها حجت باشه. اميدوارم كانديداى نهايى همفكران ما براى انتخابات اينده، دكتر ظريف يا مهندس جهانگيرى باشه و مطمئن هستم هر كدام از اين دو بزرگوار هم بيان موفق خواهند بود!!!!!!!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش
حتما
مردم یا یک مرد پاکدست پرتلاش می خوان (جهانگیری) !!!!
یا دوست دارند با یک برجام دیگه 8 سال دیگه برن سرکار (ظریف)!!!!
Iran, Islamic Republic of
چون عارف فرد واقع بيني است و حقايق را به خوبي درك مي نمايد و منافع كشور را بر منافع فردي و حزبي ترجيح مي دهد هر چند اصلاح طلب است ولي باب ميل عده اي كه دنبال التهاب در كشور هستند قرار نمي گيرد
Canada
خاتمی متعلق به نسلهای گذشته و بالای 50 سال است خصوصا با آن توهین معروف "آدم باشین" او به دانشجویان عزیز ایران. جوانان و نسل امروز دنبال فردی با افکار نو و جوان هستند نه خاتمی نه چندان مودب.
علی
Iran, Islamic Republic of
چه نظر جالبی , تاحالا از این زاویه به موضوع نگاه نکرده بودم. اگر خاتمی سنش بالاست و مودب نیست پس خیلی از مسولان در کشور باید بازنشسته بشن و برن تو خونه بنشینن
Canada
مثل همیشه نتیجه گیریهای آبدوخیاری از نوع اصلاح طلبی.
علی جان! پسرم! گوش کن!
این بنده خدا نگفته خاتمی بازنشسته بشه یا بره خونه بشینه. اتفاقا تو این سن و سال نشستن برای خاتمی خوب نیست بلکه بجای آن باید زیاد پیاده روی کنه و ببینه که جامعه عوض شده و از شعارهای لمپنی اصلاح طلبان رویگردانه.
...
Iran, Islamic Republic of
هر کی بیاد رییس جمهور آینده ایران آیت الله رئیسی هستن
Canada
جهان از طرف خودت اين همه علامت تعجب نزار. يه امتياز منفى گرفتى بابت اين كار
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اینها همش بحث های انحرافی است. آنچه که مهم است رابطه افرادی همچون محمد خاتمی با غرب است که رابطه مراد و مریدی و اصالت دادن به لذت های بدون قید و بند انسان است. و این دقیقاً اساس مشکل ما با این جماعت بدور از آرمان و راه امام خمینی رهبر کبیر انقلاب و امام خامنه ایی در حال حاضر است.
لابد به فرموده شریعتمداریتون ؟!
از خبرهای فوق سری در مورد بن سلمان خبر چه خبر؟!!!!!!!
بیچاره
Iran, Islamic Republic of
چه اوضاع بدی شده برای اصلاح طلبا... مخصوصا شعارهای دی ماه سال گذشته
Germany
نگران خودت باش بیچاره
بیچاره
Iran, Islamic Republic of
چه زوری بهت اومد... اوه اوه
Iran, Islamic Republic of
فعلا که به تو زور اومده که بیچاره شدی
خاتمی محبوب دلها است
با نفرت پراکنی چیزی عایدتون نمیشه
خاتمی محبوب دلهاست
با نفرت پراکنی چیزی عایدتون نمیشه...
40 ساله فقط شعار می دید و دشمن دشمن می کنید این شده وضعیت اخلاق و فرهنگ و دین و اقتصاد مملکت..
خودتون عرضه ندارید میندازید گردن دشمن!!!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی سید مظلوم و محبوب قلب ملت