پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فراخوان مقام صهیونیست به آتش زدن مزارع غزه

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 618763
یکی از اعضای سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد باید در واکنش به بادبادک‌های شعله‌ور فلسطینی‌ها، مزارع آن‌ها آتش زده شود و رهبران حماس ترور شوند.
فراخوان مقام صهیونیست به آتش زدن مزارع غزه
به گزارش جهان نيوز، «آریه الداد» از اعضای سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد حالا که مزارع شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه با بادبادک‌های شعله‌ور سوخته باید مزارع فلسطینی‌ها در نوار غزه نیز سوزانده شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، الداد که به مواضع افراطی خود معروف است همچنین باید در پاسخ به این بادبادک‌های آتش‌زا، رهبران حماس نیز ترور شوند.

الداد در ادامه گفت: حماس از محبوبیت مردمی بسیاری در نوار غزه برخوردار است و ۸۰ درصد ساکنان این منطقه، حماس را قبول دارند؛ برخی گفته‌ها درباره اینکه برخی مخالف با حکومت حماس در غزه هستند، صحت ندارد.

فلسطینی‌های نوار غزه بادبادک‌های کاغذی ساده را به ابزاری مقاومتی تبدیل کرده‌اند به این صورت که به انتهای آن یک ظرف حاوی موارد آتش‌زا به همراه پارچه‌ای شعله‌ور وصل می‌کنند و بادبادک را به سمت اراضی اشغالی می‌فرستند.

این بادبادک‌ها از زمان آغاز راهپیمایی بازگشت (در ۳۰ مارس) در مرز نوار غزه تا کنون هزاران متر از اراضی کشاورزی صهیونیست‌ها را سوزانده و این رژیم برای مقابله با این پدیده به وسایل مختلفی از جمله پهپاد‌های پیشرفته روی آورده، اما در این امر موفق نبوده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *