پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

گوگل مپ از فردا پولی می‌شود

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 618748
طبق اعلام قبلی گوگل، دسترسی به خدمت گوگل مپس از فردا با پرداخت هزینه و یک کلید «آ پی آی» معتبر ممکن خواهد بود.
گوگل مپ از فردا پولی می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ونچوربیت، از فردا توسعه دهندگان برای دسترسی به خدمت گوگل مپس باید یک حساب کاربری پرداخت (billing account) داشته باشند.
این در حالی است که در ماه می‌گوگل از تغییراتی بزرگ در کسب و کار گوگل مپس خود خبر داد. در همین راستا از فردا (۱۱ ژوئن) کاربران باید یک کلید API معتبر و یک حساب کاربری برای پرداخت هزینه خدمات داشته باشند تا بتوانند از گوگل مپس استفاده کنند.

پلتفرم جدید گوگل مپس برای کاربران محصولات ساده API، طرح تک نرخی و پرداخت همزمان برای استفاده از خدمت، پشتیبانی رایگان و راه حل‌های جدید ارائه می‌کند.

گوگل در سال ۲۰۰۵ خدمت گوگل مپ را برای توسعه دهندگان فراهم کرد. کسب وکار API‌های مپس از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی نکرده است. این درحالی است که حل مشکلات مکان یابی با استفاده از API‌ها هر روز پیچیده‌تر شده است.

قرار است پلتفرم گوگل مپس با ارتقای کسب و کار خود این مشکل را برای توسعه دهندگان برطرف کند و درهمین راستا از کاربران هزینه‌ای دریافت می‌کند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *