شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

کدام کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند؟

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 618731
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه خیلی از کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند، گفت: ما نگفتیم آموزش و پرورش را بی‌برنامه پیش ببریم بلکه خودمان سند تحول داریم و نیازی به برنامه ۲۰۳۰ نداریم.
کدام کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند؟
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر عبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تلاش رسانه‌های بیگانه برای بازگرداندن سند ۲۰۳۰ به آموزش و پرورش، اظهار کرد: طبیعتا از رسانه‌های بیگانه انتظار بیشتر از این نیست.

وی ادامه داد: بعضی کشورهای غربی مثل آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سند ۲۰۳۰ را اجرا نمی‌کنند و می‌گویند خودمان سند داریم و بر اساس سند خود عمل می‌کنیم و نیازی به سند بین‌المللی نداریم. عبادی اضافه کرد: ما نیز نمی‌گوییم این سند کار نشود بلکه می‌گوییم خودمان سند داریم و بر اساس سند تحول کار می‌کنیم و اگر کاستی هم دارد، قابل برطرف کردن است.

وی افزود: بنابراین خیلی از کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند و نکته دوم نیز این است که همان کشورهایی که عمل می‌کنند آیا مسائلی مانند آزار و اذیت دانش‌آموزان در آن کشورها اتفاق نمی‌افتد. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: ما نگفتیم آموزش و پرورش را بی برنامه پیش ببریم بلکه خودمان سند تحول داریم و نیازی به برنامه ۲۰۳۰ از سازمان‌های بین‌المللی نداریم.

منبع: فارس
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا حرف آقای رحیم پور ازغدی درسته که اگه مردم در صحنه نبودن خواص انقلاب را براندازی میکردن.
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر خود تنظیم کنندگان سند 2030 به آن عمل نمی کنند پس برای چه کسانی آن را نوشته اند؟ شکی نیست که اینجا هم کلک و حقه ای در کار است و گرنه اگر راست می گویند خودشان اول عمل کنند بعد به بقیه کشورها دستور بدهند. (مثل تولید کننده مشروبات الکلی که خودش نمی خورد)!!
Iran, Islamic Republic of
هیچ عاقلی عمل نمی کند.