جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری نماز عید فطر

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 618724
قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تمهیدات و تدابیر شهرداری برای برگزاری نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.
تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری نماز عید فطر
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، شهریار افندی زاده در شصت و دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس راهور برگزار شد، گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای برگزاری نماز عید سعید فطر برنامه ریزی کرده و بر این اساس قطارهای مترو در خطوط ۱و۳ به منظور سهولت دسترسی نمازگزاران به مصلی افزایش می‌یابد.

افندی زاده همچنین با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی برای نماز عید فطر گفت: اتوبوسرانی نیز بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس را برای نماز عید سعید فطر پیش بینی کرده که این اتوبوس‌ها از ساعت ۵:۳۰ صبح از ۲۱ میدان و تقاطع شهری در پایتخت نمازگزاران را به مصلی می‌برد.

وی با بیان اینکه همچنین ۲۰۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها نیز در اختیار مساجد قرار گرفته است، افزود: ۳۵۰ دستگاه ون نیز برای انتقال نمازگزاران به مصلی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه قطارهای مترو به فاصله هر چهار دقیقه و از ساعت ۵:۳۰ صبح نمازگزاران را به طور رایگان به مصلی می‌رساند، گفت: طبق پیش بینی‌های ما امسال برای خودروهای شخصی محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مصلی اعمال خواهد شد. بنابراین توصیه ما این است که نمازگزاران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی خود را به مصلی برسانند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *