سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

انگلیس پایتخت کوکائین اروپا است

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 618477
پژوهش‌ها نشان داد، انگلیس پایتخت «کوکائین» جهان و دارای بیشترین میزان مرگ و میر در اثر مصرف مواد مخدر و بیشترین افرادی‌ که هروئین تزریق می‌کنند است.
انگلیس پایتخت کوکائین اروپا است
به گزارش جهان نيوز، پژوهش‌ها نشان داده است، انگلیس پایتخت «کوکائین» جهان است؛ این کشور ضمن اینکه بیشترین میزان مرگ و میر در اثر مصرف مواد مخدر را دارد، دارای بیشترین افرادی‌ است که هروئین تزریق می‌کنند.

دیوید لمی نماینده پارلمان انگلستان، در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی دراین‌باره گفته است: ارزش بازارمواد مخدر انگلستان ۱۱ میلیارد پوند است که لندن به‌عنوان مرکز این باز محسوب می‌شود. 

براساس بررسی‌های سال ۲۰۱۷، در کشور انگلیس از هر ۱۰ بزرگسال، یک نفر از مواد مخدر غیرقانونی استفاده می‌کند؛ ضمن اینکه استفاده از کوکائین در رتبه اول قرار دارد.

طبق یک گزارش جدید از نرخ استفاده از کوکائین در اروپا، انگلیس تنها کشوری است که به شکل غیر قابل باوری نوجوانان و جوانان آن کوکائین مصرف می‌کنند. 

نویسندگان این گزارش می‌گویند، کوکائین به طور فزاینده‌ای در دسترس است و در سال ۲۰۱۶ میزان استفاده از آن به بالاترین نرخ  رسید.

منبع: فارس
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *