شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۳۱
ادامه حاشیه‌های سفر نمایندگان به جام‌جهانی

میریم روسیه، هرجور که صلاح بدونیم!

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۹
کد مطلب: 618442
سفر به روسیه هزینه‌بردار نیست. برخی از همکاران اعلام کرده‌اند برای هزینه به روسیه نمی‌روند. 30‌میلیون هزینه قابل توجهی نیست! برای چهار نفر 120 میلیون هزینه‌ای نیست! 120 میلیون به کجای کشور می‌رسد
میریم روسیه، هرجور که صلاح بدونیم!
گروه سیاسی جهان نيوز: ماجرای سفر همراهان تیم ملی ایران در سفر به جام‌جهانی روسیه، دیروز هم وارد مراحل تازه و البته جنجالی‌تری شد. پس از آن که انتقادها به سفر جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به روسیه بالا گرفت، امروز برخی از آنان در نخستین روز کاری هفته به این انتقادها پاسخ دادند. پاسخ‌هایی که البته کمتر از انتشار لیست اولیه، جنجالی نبود. اتفاقی که در داخل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم افتاد و مسوولان فدراسیون و وزارتخانه را وادار به موضع‌گیری و واکنش کرد.

دیروز شاید جنجالی‌ترین گفت‌و‌گوها مربوط به خانم «پروانه سلحشوری» بود. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که نه تنها بر خلاف بعضی از همتایانش از این سفر به‌خاطر هزینه از بیت‌المال انصراف نداد بلکه از آن دفاع کرد و اعلام کرد که با هزینه شخصی و برای آماده‌سازی زمینه حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه‌ها سفر به جام‌جهانی روسیه را تجربه خواهد کرد.

می‌روم که زنان به ورزشگاه بیایند
 سلحشوری دیروز به «فارس» و در جواب چرایی سفرش به جام‌جهانی 2018 روسیه گفت: «‌در سفرهایی که کمیسیون فرهنگی معرفی می‌کند، بنده تاکنون از طرف کمیسیون به سفر خارجی نرفته‌ام،
به همین دلیل نوبتم بود که به جام‌جهانی بروم؛ چون نوبت من بود، برای این سفر اسم بنده را دادند، ممکن بود سفر به کشور دیگری باشد، ولی الآن به‌عنوان ناظر به جام‌جهانی می‌روم.» او در واکنش به خبرها مبنی بر این‌که سفر این گروه از نمایندگان با درخواست وزارت ورزش و با هزینه این وزارتخانه انجام خواهد شد، گفت: «بنده به وزارت ورزش اعلام کردم با هزینه خودم به روسیه می‌روم. با آقای خادم صحبت کردم و گفتم هزینه را شخصاً متقبل می‌شوم. بنده هم به خاطر همین شرایط اقتصادی جامعه با هزینه شخصی خودم به این سفر می‌روم، وگرنه که وظیفه کمیسیون یا وزارت ورزش یا مجلس یا دولت است، که هر کدام که سفر را ترتیب می‌دهند، هزینه آن را بپردازند. این وظیفه آن‌هاست که هزینه این سفر را متقبل شوند، اما بنده به خاطر شرایط اقتصادی مردم این کار را می‌کنم و با هزینه شخصی خودم به جام‌جهانی می‌روم.» سلحشوری البته در کانال تلگرامی‌اش هم دلیل جالبی برای سفر خود به روسیه عنوان کرده و نوشته است: «جام‌جهانی روسیه را فرصتی مغتنم می‌دانم تا تابوی غیرقانونی و غیرشرعی ممنوعیت ورود زنان ایران به ورزشگاه‌ها که برخی با سلیقه‌های مردسالارانه خود ایجاد کرده‌اند، شکسته شود.»

چرا نماینده‌ها را تشویق نمی‌کنید؟
به گزارش صبح نو، از سویی دیگر، یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز، رقم پیش‌بینی شده برای هزینه سفر نمایندگان مجلس به جام‌جهانی روسیه را زیاد ندانست. آقای «عبدالرضا عزیزی» در این‌باره به یکی از برنامه‌های ورزشی رادیو گفته است: «‌شنیده‌ام که قرار است چند نماینده مجلس به روسیه بروند. سوالی دارم. آیا مشکل کشور حضور این چهار نماینده در جام‌جهانی است که این قدر رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون به آن پرداخته است. حتی رییس‌جمهوری کشورهای دیگر برای تشویق ملی‌پوشان‌شان به روسیه می‌روند.» او افزود: بحث حضور در روسیه مطرح نیست و حتی بحث نظارت که در برخی رسانه‌ها مطرح شده است هم وجود ندارد. معتقدم حضور چند نماینده و مدیر باعث تشویق ملی‌پوشان می‌شود و میزان اهمیت به فوتبال را مشخص می‌کند.

عزیزی گفت: «سفر به روسیه هزینه‌بردار نیست. برخی از همکاران اعلام کرده‌اند برای هزینه به روسیه نمی‌روند. 30‌میلیون هزینه قابل توجهی نیست! برای چهار نفر 120 میلیون هزینه‌ای نیست! 120 میلیون به کجای کشور می‌رسد! اتفاقاً رسانه‌ها باید نمایندگان را تشویق کنند تا در جام‌جهانی حضور یابند و باعث دلگرمی شوند.»
خبری که از وزارتخانه تکذیب شد

دیروز البته نقل قولی جنجالی هم از معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در «باشگاه خبرنگاران جوان» منتشر شد که سرو صدای زیادی به پا کرد و البته تکذیب هم شد. باشگاه خبرنگاران جوان مدعی شده بود آقای «امیررضا خادم» درباره سفر نمایندگان مجلس به روسیه و براساس نامه درخواستی این وزارتخانه گفته است: «‌منطقی نیست که ما درخواست کنیم نماینده‌های مجلس با ما به روسیه بیایند. درخواست اعزام از سوی نمایندگان بوده است. به‌زودی در بیانیه‌ای این موضوع را شفاف‌سازی می‌کنیم.» این خبر اما، از سوی وزارت ورزش و جوانان تکذیب شد و نوشت: «وزارت ورزش و جوانان مصاحبه معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های این وزارتخانه را با باشگاه خبرنگاران پیرامون شرایط حضور نمایندگان در جام‌جهانی مسکو تکذیب کرد.» در این تکذیبیه آمده است: امیر رضا خادم، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، گفت‌وگویی در این خصوص با باشگاه خبرنگاران نداشته و این خبر کذب است.

تواشیح‌خوانی که پرچم پخش می‌کند
شاید اما جالب‌ترین حاشیه‌ها درباره همراهان اعزامی به جام‌جهانی روسیه، از داخل فدراسیون فوتبال باشد. جایی که یکی از توییت‌های خبرنگاران حاضر در روسیه، مسوولان فدراسیون را وادار به پاسخی عجیب و قابل تأمل کرد.این خبرنگار در توییتی عجیب، خبر از حضور گروه سه‌نفره تواشیح برای دومین دوره متوالی در جمع کاروان تیم ملی فوتبال ایران داد. اظهاراتی که پاسخ عجیب‌تر رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال را در پی داشت. آقای غلامحسین زمان‌آبادی در این‌باره به «ایکنا» گفت: «چنین موضوعی به هیچ‌وجه صحت نداشته و ساخته و پرداخته ذهن برخی افراد است. برخی افراد برای اینکه فعالیت‌های فرهنگی فدارسیون فوتبال را لوث کنند، دست به چنین شایعاتی می‌زنند.» زمان‌آبادی با اشاره به اینکه در روسیه با انجمن اسلامی دانشجویان مسکو و در ایران نیز با نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور دانشجویان خارج از کشور هماهنگی‌هایی برای انجام کارهای فرهنگی صورت گرفته است، گفت: «هماهنگ شده است تا برنامه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی که در نظر گرفته شده است، حساب‌شده باشد.» جالب‌ترین بخش پاسخ زمان‌آبادی اما اشاره او به ترکیب همراهان تیم ملی بود. رییس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه تعدادی از همکاران ما به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات فرهنگی حضور خواهند داشت، در مورد فعالیت‌های این افراد در کشور روسیه اظهار کرد: «این افراد فعالیت‌هایی همچون توزیع پرچم، پیشانی‌بند، حمایل و‌... در بین تماشاگران را انجام خواهند داد.» او در‌عین‌حال این را هم گفت که یکی از افراد اعزامی از سوی کمیته فرهنگی به روسیه برای ارائه خدمات به ملی‌پوشان، عضو یکی از گروه‌های تواشیح کشور است. اما اینکه ما بخواهیم گروه تواشیح اعزام کنیم که در کشور روسیه به اجرای برنامه به زبان عربی بپردازند، اصلاً چنین موردی نیست و کاملاً این خبر را تکذیب می‌کنم. حالا باید منتظر ماند و دید سرنوشت کاروان پرحاشیه و جنجالی تیم ملی در سفر به جام‌جهانی روسیه به کجا خواهد انجامید و ماجرای دفاع‌های عجیب و تکذیب‌های عجیب‌تر این سفر چه سرانجامی خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نماینده با این سطح فکر هرگز قادر به حل مشکلات مردم نبوده و نخواهد بود
حکمرانی این طیف از تفکر حاصل عملکرد خود مردم در رای دادن کیلوئیست
Iran, Islamic Republic of
دقیقا. خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر آنکه خودشان بخواهند. حاصل رای دادن های کیلویی به نمایندگان مجلس و رای های از سر هیجان های کاذب ساخته شده توسط شعارهای توخالی و فریبنده از این بهتر نمیشود.
دقیقا 24 میلیون نفر حق اعتراض ندارند.
دقیقا 24 میلیون نفر حق اعتراض به وضع موجود را ندارند.
دقیقا 24 میلیون نفر حق اعتراض به وضع موجود و صحبت از مشکلات را ندارند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
میریم روسیه، هرجور که صلاح بدونیم!
یعنی بسوزید.
Iran, Islamic Republic of
توبگو ۱ریال من که هرگز حلال نمیکنم از پول ما برن خوش گذرونی اگه ۱۲۰ م جیزی نیست از جیب خودش بره
Iran, Islamic Republic of
جهیزیه 10 تا 15 دختر دم بخت که جهیزیه ندارند می شود.
Iran, Islamic Republic of
من با 120 میلیون میتونم یه مرده متحرک (خودمو) را زنده کنم. شما دستاتون خیلی بی برکت است که با 120 میلیون نمیتونید کاری کنید!
با این پول یه خونه رهن میکنم و یه شغل میزنم به عبارتی با پول چند روز ... شما یه خانواده را نجات میدم
Iran, Islamic Republic of
بقول آقای روحانی برو به جهنم
Iran, Islamic Republic of
برای من 1 میلیون تومان مقدار زیادی پول به همراه کلی فکر و ایده برای کار است.
Iran, Islamic Republic of
با یه میلیون تومن چه ایده کاری؟ نهایت بتونی یه موتور بگیری بری پیک موتوری
Iran, Islamic Republic of
... که 120 میلیون را پول خردتون میدونید
Iran, Islamic Republic of
1- تیم ملی نیازی به نظارت شما ندارد .
2 - رفتن شما به روسیه و دیدن بازی دردی از زنان را دوا نمی کند .
3- اگر 30 تومن چیزی نیست خب خرج افراد بی بضاعت کن .
4- اگر قرار باشد کسانی برای نظارت برود اون اشخاص باید از اهالی فوتبال باشند مثل دایی کریمی خداداد و .... نه شما .
5- یعنی چی که من سفر خارجه نرفتم و نوبت من است . مگر نوبتیه ؟ نه اینکه شما با شعار خدمت به مردم اونجایید . عوض اینکه به فکر معیشت مردم باشید دغدغه شما رفتن به روسیه و دیدن فوتباله ؟
Iran, Islamic Republic of
الکی ترین و هردمبیل ترین آرا ارای مردم تهران است ... از بس گیر یه لقمه نون هستند
Iran, Islamic Republic of
زبونتو گاز بگیر مردم تهران خودشونو شهروند درجه یک و ما (بقیه کشور)رو درجه دو و سه و چها می دونن
میگی نه الان به منفی های کامنت من نگاه کن
United Arab Emirates
بهتره نرید روسیه چون در جواب خبرنگارانی که میپرسن چرا زنان رو در کشورتون به ورزشگاه راه نمیدید اما خودتون به ورزشگاه در کشوری دیگه اومدید چیزی ندارید بگید چون الان دنیا به ایران به دیدی نگاه میکنه که در گذشته به عربستان داشت
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر میکنید جهانیان مثل شما سطح پایین فکر میکنند!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
این خانم از اون دست آدمهاست که فکر میکنه با نماینده شدن باید به نون و نوایی برسه و باید از مجلس بهره کافی برد!
قضیه روسیه ناخواسته آشکار شد اما خدا میدونه واسه سودجستن بصورت پنهانی چه ها میکنه!
مجید
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها کاری که برای کشور انجام نمیدن البته اگر آسیب وارد نکنند، آونوقت برای جذب بعضی افراد حرف هایی مانند حضور زنان در استادیوم های ورزشی و حجاب اجباری می زنن. البته خودشون هم می دونن که این حرف ها برای مردم نون نمیشه ولی خب مجبورند که بگن، آخه چیزی برای گفتن ندارن.
ali
Iran, Islamic Republic of
یادمان نرفته اتوبوسی سفر می کردند !!!ااز جام جهانی و نیو یورک
Germany
آقای «عبدالرضا عزیزی» در این‌باره به یکی از برنامه‌های ورزشی رادیو گفته است: «‌شنیده‌ام که قرار است چند نماینده مجلس به روسیه بروند. سوالی دارم. آیا مشکل کشور حضور این چهار نماینده در جام‌جهانی است که این قدر رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون به آن پرداخته است. حتی رییس‌جمهوری کشورهای دیگر برای تشویق ملی‌پوشان‌شان به روسیه می‌روند.» او افزود: بحث حضور در روسیه مطرح نیست و حتی بحث نظارت که در برخی رسانه‌ها مطرح شده است هم وجود ندارد. معتقدم حضور چند نماینده و مدیر باعث تشویق ملی‌پوشان می‌شود و میزان اهمیت به فوتبال را مشخص می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. منفی
مجسن ؛ پ
Iran, Islamic Republic of
آقا ترا بخدا اجازه بدید بیشتر بروند؛
بودنشان چه خیری دارد؟ خدا را چه دیدی!!!
شاید هیچگاه برنگشتند انشاء الله انشاء الله
Iran, Islamic Republic of
پولشو بدن ورزشکارا بیشتر تشویق میشن
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
United Arab Emirates
خانم نماینده من حقوق نگرفتم ازاسفندماه البته نه من بلکه کلیه کارگران شیشه فلوت قزوین لطف کن بیاربده به ما حداقل پول نون داشته باشیم ممنون
شکم سیرچه میدونه ازگرسنه
..
دکتر محسن
Iran, Islamic Republic of
بخدا پول ما دکتر ها را هم ندادند ، فقط شما نیستید، قبول نداری؟ به علوم پزشکی ها یک سری بزن
Iran, Islamic Republic of
با پول کی میرید ؟
Iran, Islamic Republic of
بیت المال
Iran, Islamic Republic of
بعضیا بیت المال رو مال البیت میدونن
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها هم بیت الحال
اسفندیار همافر
Iran, Islamic Republic of
16میلیون تحصیل کرده دانشگاه ها که 4.5 میلیون آن مهندس هستند در جایگاه تخصصی خود حضور ندارند؛ ما در یک اوج (پیکPick) جمعیتی جوانان تحصیل کرده بیکار هستیم، که اگر درست مدیریت نشود حتماً به فنا می رویم؛ هنگام انتخابات، التهابات سیاسی ایجاد می شود که یک عده با هر قیمتی شده به مجلس بروند که نتیجه آن افاضات امثال این خانم است؛
قرآن مبین: ان الله لا یغیر بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم ...
امیر ت
Iran, Islamic Republic of
بله ! حتما تشریف ببرید !
الحمدالله به واسطه حضور شما و سایر نمایندگان محترم بویژه عزیزان اصلاح طلب و.اعتدال عزیز مردم کشور ما هیچ گونه مشکلاتی ندارن و اهم مشکلات باقی مانده نظارت وجود پر برکت شما بعنوان ناظر است و حضور مورد تایید شرع بانوان چهل میلیون بانوی ایرانی در ورزشگاه !!
هر روز خبر خوش کاهش قیمت خودرو و قیمت دلار و طلا باعث شده که به اینده امیدوار شویم !! هر روز درخواست همکاری برای جوونا میاد ولی اونا برای کار افتخار نمی دهند !
دیگر وقت اولویتهایی چون کنسرت و ورزشگاه و حصر و قصر است
کسی هست کمک کنه و بگه کلمه خجالت رو درست نوشتم یا نه ؟
mahmoudsusani@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
این که گفته به عنوان ناظر به روسیه می رود خیلی با حال بود!!!!!
بعد میگن چرا از این مجلس کار درخور توجه بیرون نمی یاد. چرا برجام تصویب می شه، چراFATF تصویب می شه.
تصور کنید این خانم هیجانی، صفر کیلومتر در فوتبال بره روسیه، بعد اونجا بخواهند سندی را در مورد فوتبال تصویب کنند. نظرات این خانم فکر می کنید، چی باشه؟
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید علی برکت الله. کار نماینده کشاندن خانمها به ورزشگاههاست!!!! در حوزه ای که انتخاب شده اید بعضی ها پول خرید نان را ندارند. بعضی ها در یک ما رنگ گوشت را در سفره نمی بینند. 120 میلیون 600000 قرص نان یا3500 کیلو گوشت. بهتر بگم هزینه یک ماه حد اقل 200 خانواده فقیر.
م ج
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم سلحشوری شما هم مثل بعضی از هم کاران مجلسی خود دنبال همین باشید
که شاید چند نفری هم بکشید به ورزشگاه
شاید گرفتاری مردم حل شد چون این کار
شما از نان شب هم واجب تره?
محسن
Iran, Islamic Republic of
خیلی دلم می خواهد بدانم با همین پوشش مقدس چادر می رود ؟
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
یعنی با پول خودش هم نره ؟
ای بابا .
Iran, Islamic Republic of
يعني واقعا" فكر ميكني با پول خودش ميره؟؟!! پول خوشو از كجا آورده؟؟؟؟؟؟؟ !!
Iran, Islamic Republic of
يعني بايد به هوش وذكاوت و بصيرت و جريان شناسي مردم تهران ,بعد از گذشت 4 دهه از پيروزي انقلاب , غبطه خورد و هزاران آفرين گفت!!!!
آخه اينا هم نماينده ان كه شما تهرانيها با رأي كيلويي تون به مجلس فرستاده و در رأس همه امور قرارشون داده ايد؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بنام خداوند رنگین کمان!

خدا شاهده ما بهشون رای ندادیم ولی تقریبآ همه فامیل هایمان که پای ثابت برنامه های سیاسی ماهواره بودند و رسیور داشتند و برای سفرشون به پاتایا آنتالیا بوئینگ میخواستند و میگفتن اگه اینا نباشن جنگ میشه به این جماعت عشق سفر خارجه رای دادند. باور کن اگه مردم تهران رسیور نداشتن و عوام بجای مسخ شدندجلوی برنامه های ماهواره اهل حداقل مطالعه ای بودند بهشون رای نمیدادند حتی با اون هزینه های حیرت انگیز و سنگینی که برای تبلیغاتشون کردند.
Iran, Islamic Republic of
من تهرانی ام. به خدا ما داریم قربانی... میشیم. هیچ کدام از نمایندگانی که من به آنها رای دادم راهی مجلس نشدند.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
اگه پول مفتی داره و برای او چیزی نیست؛چرا خرج کم بضاعتها و فقرای جامعه نکنه؟؟؟
یعنی شما راست میگی که با هزینه شخصی می روی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
آیا واقعا حرف این نماینده برای هزینه ها، کافی نیست؟"آیا این کافی نیست؟"
بهرام
Iran, Islamic Republic of
ایشان همسر دکتر قبادیان کاندیدای رد صلاحیت شده ... شورای نگهبان .....
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
فقط اینو میگم با انقلابی که به وقوع پیوست قرارنبود این وضعیت باشه!
بلی 30 میلیون تومان برای این خانم چیزی نیست و جالب اینه که بعنوان " ناظر" میخواد به جام جهانی بره اما برای بعضی ها هزارتومانی هم خیلیه و دنبال نان صلواتی می گردند!
Germany
و قرار هم نبود وضعیت اون باشه
Iran, Islamic Republic of
البته که 120 میلون برای کسی که میلیاردهای تومان پول ملت را نابود می کنند چیزی نیست این خانم هم جز افرادی است که ... 120 تومان را پول نمی دانند
Iran, Islamic Republic of
شما ... بری روسیه؛ بشین کارتو انجام بده؛ 120 میلیون تومان حقوق 12 ماهه 10 خانواده است
Iran, Islamic Republic of
برای چهار نفر 120 میلیون هزینه‌ای نیست! 120 میلیون به کجای کشور می‌رسد ( آیا این برای شما کافی نیست)
Iran, Islamic Republic of
دیگه لیست امیده!
Germany
همون سی بر صفر معروف
مولیان
Iran, Islamic Republic of
خسته نشدی اینقدر طوطی وار گفتی سی بر صفر؟؟؟؟
سی بر صفر فله ای، از عملکرد نمایندگان منتخبت هم بگو
انتخابات وکری خوندن های بچگانه ی امثال شما خیلی وقته تمام شده هنوز تو فضای انتخابات موندی چرا؟؟؟
احتمالا چون لیست فله ای ومنفعل هیچ کار قابل طرح ودفاعی نداره ترجیح میدی همچنان مثل بچه ها بگی سی بر صفر درسته؟؟؟؟
Germany
سی بر صفر واقعیته و شما باید قبول کنین انتخاباتو باختین و چاره ای جز صبر تا انتخابات بعدی ندارین پس لطفا به رای مردم اخترام بزارین
Iran, Islamic Republic of
برای گفتن حقیقت نباید صبر کرد
Iran, Islamic Republic of
بچه ای دیگه با سی بر صفر خوش باش
ما که تو خیابون اردو کشی نکردیم که میگی به رای مردم احترام بذارین، من میگم پسر خوب شما پیروز انتخابات درست، شما جزء تکرار سی بر صفر چه حرف دیگه ای داری؟؟؟
از عملکردشون بگو...
Iran, Islamic Republic of
جناب آلمانی نادان؛
اولاً نتیجه انخابات رو باختیم. اما قطعاً نتیجه انتخابات، ارزش نیست. ارزش تقواست که شما افسادطلبان و دوستانش و دنباله روهایش و امیدوارانش، قطعاً ندارید. در آخرت، جا برعکس است. پس اینقدر بوی زباله را خوشایند ندان.
ثانیاً، ما نتیجه انتخابات را قبول کرده بودیم. مگر ما مثل شما گروه بی ایمان، وحشی بودیم که در فتنه 88، با هوچی گری و چهره واقعی تان را با آتش زدن مردم، نشان دادید. پس از کدام عدم پذیرش نتیجه حرف میزنی؟ یا از نظر عقلی مشکل داری، یا از جای دیگر، گرفتار فشاری که دروغ میگی. اگر مشکل عقلی داری که هیچ. اما اگر دچار فشاری، از تشت آب یخ و گل گاوزبان استفاده کن.
ثالثاً، ما فقط نتیجه انتخابات رو قبول کردیم، نه نتیجه خیانت را. خیانت نمایندگان شما، نه قابل پذیرش است، نه قانوناً کسی در برابرش موظف به سکوت است. نماینده بعد از انتخاب شدن، فقط مسئول و پاسخگو است، نه صاحب. حالا شاید در آبادی شما در آلمان، رأی مصونیت می آورد. خیر ایران، هرتی پرتی نیست. نمایندگان بی کفایت شما، اگر 300 بر صفر هم برنده می شدند، باید پاسخگو باشند و اگر نباشند و امام، اجازه دهد، ما، به همراه همان گروه رأی دهنده اما عاقل و ناظر، دهان 300 بر صفری ها را، به راحتی خرد میکنیم.
در نهایت رابعا، اگر سر درآخور دشمن نداری، به جای موضوع پیروزی، به موضوع ارزیابی بپرداز. اول هم ارزیابی کن مراقبت افسادطلبان بر بیت المال را.
حامد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز رأی و نظر مردم در طول زمان عوض می شه. همان طور که قبلا اصول گرایان پیروز بودند امروز نیستند. معلوم نیست نظر مردم هنوز همون نظر قبلی باشه. مردم هم دارن به تدریج می فهمن اینا کی هستند که 30 میلیون تومان رو ناچیز می دونن
Iran, Islamic Republic of
ما در پیروی از مولایمان علی علیه السلام؛ رای مخالفان به ابوموسی اشعریها رو پذیرفته و گردن گذاشته ایم؛ لذا به خیابان نریختیم وآشوب و فتنه نکردیم و حسینیه و مسجد و تکایای امام حسین رو آتیش نزدیم.
Iran, Islamic Republic of
همون رپرتاژ آگهي زيرنويس شبكه بي بي سي فارسي رو ميگي ديگه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام خوب شما اصلاح طلبان می خواهید به ورزشگاه بروید اول خودتان با خانواده بروید
Iran, Islamic Republic of
به عنوان ناظر میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
میره رو روند جام جهانی و برگزاری مسابقات و شرایط کلی و جزئی و نحوه برگزاری توسط روسیه نظارت داشته باشد. مشکلی هست ؟
Iran, Islamic Republic of
سلام. این موضوع هم ارزش تیتر شدن دارد:
آقای «عبدالرضا عزیزی» در این‌باره به یکی از برنامه‌های ورزشی رادیو گفته است: «‌شنیده‌ام که قرار است چند نماینده مجلس به روسیه بروند. سوالی دارم. آیا مشکل کشور حضور این چهار نماینده در جام‌جهانی است که این قدر رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون به آن پرداخته است. حتی رییس‌جمهوری کشورهای دیگر برای تشویق ملی‌پوشان‌شان به روسیه می‌روند.» او افزود: بحث حضور در روسیه مطرح نیست و حتی بحث نظارت که در برخی رسانه‌ها مطرح شده است هم وجود ندارد. معتقدم حضور چند نماینده و مدیر باعث تشویق ملی‌پوشان می‌شود و میزان اهمیت به فوتبال را مشخص می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم كه بازيكنان تيم ملي باديدن اين نماينده ها بخصوص اين خانم ,ذوق زده شده و روحيه ميگيرن!!!
Iran, Islamic Republic of
اینا چطور برای زیرساخت های ورزش و حمایت از فوتبال پایه هیچ کاری نکردند؟ آخه چه دلگرمی ای میگیرن بازیکنا با دیدن اینا؟ اگه راست میگین از بازیکنان بپرسین ببینین اصلا شما رو می شناسن؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اونایی که لیستی رای دادند. خخخخخخ.
Germany
افتخار میکنم به لیست امید و روحانی
Iran, Islamic Republic of
افتخا کن بدبخت اینهااز جیب تو می خورند و می چرند و فقط لبخند می زنند
Iran, Islamic Republic of
درست مثل نمایندگان اصولگرا
Germany
میزان رای ملت است و افتخار به رای ملت
سرور
Iran, Islamic Republic of
ما هم به تو افتخار میکنیم.بارکلا پهلوان بارکلا قهرمان!
Iran, Islamic Republic of
تو یه جیره خواری که به اونا وصلی وگرنه توی این گرانی از عاملین گرانی حمایت نمی کردی
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت احتمالا از اون مرفهان بیدردی بازم خوش به حالت
امیر
Iran, Islamic Republic of
به نظر. من چرا ایشون میرن ورزشگاه روسیه؟ همین ایران راهشون بدید . ایشون هم دووووست داره بیاد. خب بیاد. ما هم دوست داریم ایشون بیاد. اصلا فائزه هم بیاد. همه شون بیان. خوبه.
ایشون بیاد. ...
Iran, Islamic Republic of
از لیست فله ای های ... امید بیشتر از این انتظار نمی رود . ...
Germany
خسته نشدی از اهانت به رای ملت؟ البته باخت سی بر صفر باعث این بغض و کینه شده حق داری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
می روم تا زنان به ورزشگاه بیایند!!!
چرا منت گردش و تفریحتون را میزارید سر ما؟ اگه راست میگی برو همین ورزشگاههای ایران و فرهنگ سازی را آغاز کن. با منم که علاقه ای به رفتن به ورزشگاه ندارم نقدی حساب کن...
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگر نباید در انتخابات مجلس شرکت کنند این نمایندگان نمایندگان ملت نیستند بیشتر نماینده خودشان و دولت هستند
موسوی
Iran, Islamic Republic of
با 30 میلیون می توان چندین زندانی مالی را ازاد کرد وبا 120 میلیون تومن می توان زندان ها را خلوت کرد
ولی برای شما مرفهین بله البته پول پاستیل بچه هایتان هم نمی شود
حامد
Iran, Islamic Republic of
من کسانی رو می شناسم نیازمند 10 میلیون پول برای تأمین جهیزیه دختر هستند چون پول ندارند خواستگارها را رد می کنند. اون وقت هزینه یک فوتبال دیدن اینا 30 میلیون می شه می گن ناچیز است. همین 30 میلیون ها هستند که جمع می شن و می شن صدها میلیاردی که معلوم نیست در سال چی می شه و به جیب کی می ره .
حامد
Iran, Islamic Republic of
جهان جان! برای این مطلب زیاد نظر دادن خواهشا این یکی رو هم تأیید کن.
من هر ماه کمتر از 200 هزار تومان پس انداز می کنم. حقوقم یک میلیون و چهارصد هزار تومن است و هنوز بچه ندارم ماشین هم ندارم مدرک فوق لیسانس دارم و تحصیل کرده دانشگاه علم و صنعت و معلم ابتدایی هستم! حالا این یک بحثی است که چرا دانشجوی دکتری فیزیک ترم آخر باید در ابتدایی تدریس کند برای حقوق کارگری. اما باید حدود 12 سال پول جمع کنم تا بشه حدودا 30 میلیون. حالا شما بگو 30 میلیون ناچیز است؟
United States
هرگز کسانی را که تو رو به مجلس فرستادند حلال نمیکنم....
Germany
تو کی هستی که ملتو حلال کنی یا نکنی؟ ملت هم به کسانی که رای آنها را قبول نکند نه میگویند
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی که از طرف ملت حرف می زنی؟
Iran, Islamic Republic of
لعنت به اونایی که به شماها رای دادن ..دندشون نرم
Germany
سی بر صفر بدجور فشار اورده ولی چاره ای جز گردن نهادن و احترام به رای مردم ندارین
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر ؟؟؟ از این فوتبالی حرف زدنت تو این شرایط بد اقتصادی که یقه ی مردمو گرفته کاملا معلومه که چقدر بچگانه فکر میکنی حداقل از این 30 تا نماینده که سنگشون به سینه میزنی یه عمل مثبت اسم ببر که یه جا به درد مردم خورده باشن بعد بگو 30 بر 0 فعلا تا سال 98 با این ادبیات بچگانه ت خوش باش
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
ما نجیبانه رای اکثریت رو پذیرفتیم؛ فتنه گری نکردیم؛به خیابون نریختیم حسینیه و مسجد آتیش نزدیم؛مردم رو نکشتیم؛شهر رو به آشوب نکشیدیم؛پیاده نظام نتانیاهو نشدیم
ولی؛ ولی حرفمون رو میزنیم و شعار : درود بر مخالف هم سر نمیدیم.
Iran, Islamic Republic of
احسنت. آفرین به حرف حق و به شما.
Iran, Islamic Republic of
در اين پنج سال بيت المال شده بيت الحال
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ نگو قبل از این ۵ سال نبود که جناب خاوری با ۳۰۰۰ میلیارد رفت کانادا
Iran, Islamic Republic of
فرق خاوری با اینا اینجاست که ااون اختلاسگر بود و ایشون نماینده مردم
مرده متحرک
Iran, Islamic Republic of
خانم پروانه سلحشوری که به گفته خودت مدافع حقوق ما زنان هستی و 30 میلیون برات مبلغ قابل توجهی نیست من نیازمند 30 میلیون تومان وام برای اشتغال و استقلال هستم. شماره حساب بدم یا حضوری باید بیام؟ باتشکر
Iran, Islamic Republic of
در زمان دکتر احمدی نژاد به این صراحت از بیت المال سهم خواهی برای مسافرت خارجی تفریحی نمی کردند.
Iran, Islamic Republic of
والا برای ما 30 میلیون قابل توجه است. خیلی هم قابل توجه است.
از نظر بیت المالی هم حساب کنی الان پول سفر به خارج برای نماینده های محترم اصلا ضرورت ندارد. میخواهند بروند مرخصی بگیرند و با پول خودشان تشریف ببرند بلاد روس.
احمد
Iran, Islamic Republic of
این که شما تحت هرشرایطی با هزینه بیت المال می خواهید به روسیه بروید به تنهایی کافی نیست که به فکر مردم وانجام وظیفه خود نیستید؟
Iran, Islamic Republic of
بعله،.زحمات امت همه چیز فهم تهران( البته نه همشون بشتر غربگداها) همین لیست یئس ،وقتی رهبریذمیگه به لیست بی بی سی رای ندید اونا خیر ما نمیخان،مردم گوس نمیکنن نتیجه اش میشه برجام ۲۰ دقیقه ای و۳ بار استیضاح الکی،باز پس گیری سوال از ریس دولت،عدم رای به شفافیت مالی مسولین نظام،واینم مورد اخری تنها قطرهای از گنداب ایناست،بله راست میگه ۱۲۰ م برای حضرات چیزی نیست.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نماینده های اصیل انقلابی مخالف چنین ریهت وپاشهایی هستن
Iran, Islamic Republic of
نماینده انقلابی فقط اقای ذارع که برای عدم رای به برجام زجه زدو گریه کرد واشک ریخت، ...
Iran, Islamic Republic of
در هیچ جای دنیا اگه کشوری شرایط اقتصادی نامساعدی داشته باشه نمایندگان ملت با وجود تمکن مالی به خودشون اجازه نمیدن سفرهای غیر ضروری انجام بدن و بعد استدلال بیارن که ما با پول شخصی خودمون رفتیم. این دون شخصیت نمایندگیه!!
Iran, Islamic Republic of
این نمایندها.... رفتن خودشون را توجیه میکنن اینها نماینده مردم نیستن ...
Iran, Islamic Republic of
رای کیلویی بهتر از این جواب نمیده ...
Iran, Islamic Republic of
اگه راست ميگي همين ورزشگاه خودمون برو ! نمي خواد بري روسيه كه خانما بيان !!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما به عنوان ناظر می روید یا احیای حقوق زنان ایران برای ورود به ورزشگاه ؟
مگر نظارت شما جه تاثیری در کیفیت جام جهانی یا نتایج تیم ملی خواهد گذاشت؟
احیای حقوق زنان را در روسیه به گوش چه کسانی می خواهید برسانید؟ این جا با این همه امکانات ، کافی نیست؟
آیا با ورود برخی زنان به ورزشگاه ، حقوق واقعی آنان ادا خواهد شد؟
United States
سند تاریخی؛ وقتی ایران در سال ۱۹۷۷ (سال ۱۳۵۶) داوطلب میزبانی جام جهانی ۱۹۹۰ شد اما...

با انقلاب ایران درنهایت ایتالیا میزبان مهم‌ترین رویداد فوتبالی دنیا شد چون ورود زنان به ورزشگاهها ممنوع و حرام بود...
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
عارف
Iran, Islamic Republic of
عسلم یکم تاریخ بخون . . .
اما به دلیل بخور بخور در بودجه های ساخت 5 ورزشگاه در کشور، درخواست میزبانی المپیک و جام جهانی همون قبل از انقلاب پس گرفته شد...
علی برکت الله
گل زمینی
Iran, Islamic Republic of
«بنده هم به خاطر همین شرایط اقتصادی جامعه با هزینه شخصی خودم به این سفر می‌روم،»
حضراتی که از هر چیزی برای خود نمدی می‌دوزید و بدون برداشتن کمترین گام به نفع فقرا، هر از گاهی دم از فقرا می‌زنید و انتظار دارید حتی هزینه‌های دفاعی هم تحویل فقرا شود، حالا این همه که جوالدوز به دیگران می‌زنید، ی سوزن هم به خودتون بزنید. شما که شب و روز به یاد فقرا هستید، بهتر نیست این سی ملیون تومان ناچیز!! را صرف تهیه جهیزیه فقرا یا زندانیان مالی غیر عمد بکنید؟
وحیدی
Iran, Islamic Republic of
حیف به این همه پولی که صرف فوتبال می‌شود. فوتبالی که اگر قهرمانی را هم برای ما بیاورد، افتخار کاذبی بیش نخواهد بود. واقعا چرا باید این همه سرمایه‌ها و فرصتهای مادی و معنوی صرف این خزعبلات شود.
البته بنده مخالف ورزش نیستم، خودم ورزشکارم ولی این هزینه‌ها را پوچ و مخرب می‌دانم. فکرش را بکنید اون پولی که به کی‌روش داده شده، صرف تولید اشتغال یا تحقیق می‌شد، چه آثاری داشت و حالا که برای فوتبال کردیم، چه آثاری دارد؟!!!
رجائی
Iran, Islamic Republic of
حرف حسابی است. ولی متاسفانه نظام سرمایه‌داری که بر پایه پول و غفلت‌زایی و لذت‌گرایی بنا شده است؛ باعث شده حتی ما مسلمانان در تصمیم‌هایمان، عقل و شرع را کنار بگذاریم. چون در جهان فوتبال طرفدار دارد؛ برایش هزینه سنگین می‌شود پس ما هم بدویم که عقب نمانیم؛ بدون این که توجه داشته باشیم مسیر دویدن غیرعقلانی و بر اساس هوس است. انتهای آن پوچی و برهوت است.
United Arab Emirates
همه چی حل شدفقط مشکل رفتن به ورزشگاه خانمامونده
سکه ۲۴۰۰۰۰۰
خانم نماینده به فکراقتصادمردم باشید به خدا اوضاع خیلی خرابه
Iran, Islamic Republic of
یادتونه آقای رسائی می خواست بره برزیل چه جنجالی همین طیف به پا کردند حالا خوشون بدتر عمل می کنند خدا این دو سال رو این طیف بخیر کنه
حامد
Iran, Islamic Republic of
سی میلیون؟ اولا مطمئن هستم بیشتر از سی میلیون می شود و هزینه هر فرد بالای 100 هزار تومان است. هزینه هتل و غذا و تفریحات و هواپیما و احتمال زیاد حق مأموریت ! و امثال آن. بعید نیست همراه خانواده هم ببرند.

اما من دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک و معلم هستم. حقوق من یک میلیون و چهارصد هزار تومان است. 30 میلیون می شه حقوق 21 ماه من . یک نزدیک به دو سال. امثال من باید دو سال کار کنیم چنین پولی به دست بیاوریم.

نماینده ای که برای او 30 میلیون پولی نباشد چطور نماینده مردمی مانند من است؟

البته از یک جهت راست گفته. اینا این قدر پول دارند و میلیارد ها برای انتخابات خرج کرده اند و صدها میلیون پول جابجا می کنند که چنین پول هایی چیزی نیست.
محسن
Iran, Islamic Republic of
نتیجه رای دادن ازتو لپ لپ
United States
... کدام آدم عاقلی دلیل رفتن به روسیه را برای کشاندن زنهای ایرانی به استادیوم بیان میکند. واقعا باید بحال مملکت و کسانی که به ایشان رای دادند تاسف خورد.
عارف
Iran, Islamic Republic of
والا تو همین یزد خودمون مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی خانم ها میرن ورزشگاه خیلی هم خوبه به هیچ کسم توهین نمیشه، مهم فرهنگ برخورد با این مسئله است!!!
اینا دغدغه شون فرار از پاسخگویی به مشکلات جامعه هست!
والا نصف + 49 درصد زنان کشور دغدغه میعشت خانواده شون رو دارند نه دغدغه ورزشگاه رفتن!!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نمایندگان مجلس در طول انقلاب با پول مردم با بهانه های مختلف به خارج از کشور می رفتند همان دولت پاک دست مگر نبود که با خانواده و مرتبتین به امریکا رفتند...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم کیلویی رای میدهند وهمه چیز را بغیراز مصالح کشور ونظام را در نظر می گیرند نتیجه اش می شود همین
Iran, Islamic Republic of
ناظر جام جهانی
یعنی چی؟ مثلا شما می شی داور پنجم؟ رای می دی که کی برنده هست؟ به مربی تیم ملی نظارت می کنی؟ به بازیکنا؟ به تماشاچی ها؟ خوب اینو تعریف کن
همه اونایی که می رن تماشای بازی ناظرن یعنی دارن نگاه می کنن، ولی با پول خودشون می رن
بی خود برای خودتون وظیفه تعریف و بیت المال رو هدر می دید
خدا شماها رو حذف کنه از امورات این مملکت که گند زدید به زندگی ملت
Iran, Islamic Republic of
کشور توسط عقلایی مثل توئه که الان گل و بلبله همه چیز!
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
ذات اصلاح طلبی رو داره به وضوح نشون میده. با تَکرار و عوامفریبی رأی جمع میکنن و بعد که خرشون ازپل گذشت تا میتونن به ریش ملت میخندن و تا یکی اعتراض کنه میگن سهممون رو از سفره انقلاب برداشتیم. لابد سفر به روسیه سهم این خانم از سفره انقلابه. البته تا مردم به فهم و بصیرت درست نرسن امثال این خانم همچنان میان و میرن و دردی از ملت دوا نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
برای خانم مومنه و محجبه خوب نیست پای لخت فوتبالیستها را ازنزدیک ببیند گناه داره
Iran, Islamic Republic of
بفرمائید تشریف ببرید روسیه و هوایی عوض کنید. اتفاقا" علت انتخاب شما برای نمایندگی در مجلس، حضور در جام جهانی روسیه بود و از این بابت باید به شما تبریک گفت.
Iran, Islamic Republic of
تو روسیه که آزادی برای ورودی زنان به ورزشگاه هست شما محبت کن به ورزشگاه کشور خودت برو اگه خیلی شجاعی
کورش
... برا مردمی که رای دادنت متاسفم
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات حل شده فقط روسیه رفتن مانده نماینده ای که حتی با هزینه شخصی به روسیه برود خیانت میکند چون تو مملکت کسانی هستند که پول یک توپ بادی را ندارند واین ولخرجی ها را به اسم نماینده میبینند
Iran, Islamic Republic of
لیست فله ای های امید همین هستند .
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...