شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جهانبخش در میان ۶ استعداد ناشناخته جام جهانی

يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 618440
نشریه گاردین انگلیس با انتشار گزارشی، شش بازیکن حاضر در جام جهانی را نام برده که می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.
جهانبخش در میان ۶ استعداد ناشناخته جام جهانی
به گزارش جهان نيوز، نشریه گاردین انگلیس با انتشار گزارشی، ۶ بازیکن حاضر در جام جهانی را نام برده که می‌توانند در این جام شگفتی ساز شوند. در میان بازیکنان این فهرست ۶ نفره نام علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی ایران هم وجود دارد.

در این گزارش گاردین آمده، ایرانی‌ها هنوز گل زیبای مهدی مهدوی‌کیا هافبک مدافع راست تیم ملی در جام جهانی ۹۸ که باعث پیروزی ایران مقابل آمریکا شد را فراموش نکردند. سال‌ها جهانبخش با مهدوی‌کیا مقایسه می‌شد، اما درخشش او در فصل قبل در باشگاه آلکمار نشان داد که او می‌تواند بهتر از ستاره سابق فوتبال ایران عمل کند.

براساس این گزارش، جهانبخش که وارد ۲۵ سالگی می‌شود یک تمام کننده تمام عیار است و می‌تواند برای پرتغال و اسپانیا مزاحمت ایجاد کند.

در پایان این گزارش آمده است، جام جهانی پلی برای حضور جهانبخش در لیگ‌های مطرح و معتبر جهان باشد. الکساندر گولوین، هافبک وسط روسیه، سرگیی میلینکوویچ هافبک صربستان، پیونه سیستو بازیکن دانمارک، دنیس زکریا هافبک تیم ملی سوئیس و کریستین کیووا بازی‌ساز تیم ملی پرو دیگر بازیکنان ناشناخته‌ای هستند، که گاردین اعتقاد دارد می‌توانند در جام جهانی بدرخشند.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *