سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

واکنش لس آنجلس تایمز به راهپیمایی روز قدس

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 618409
رسانه آمریکایی با پوشش مراسم روز جهانی قدس نوشت که حاضران در این مراسم بی‌اعتمادی خود به آمریکا و اروپا و حمایت از مردم فلسطین را اعلام کردند.
واکنش لس آنجلس تایمز به راهپیمایی روز قدس
به گزارش جهان نيوز، روزنامه آمریکایی «لس آنجلس تایمز» در گزارشی پیرامون برگزاری مراسم روز جهانی قدس در ایران نوشت: «تظاهرات کنندگان ایرانی  با سوزاندن  عروسک "دونالدترامپ" رئیس جمهور آمریکا ملبس به پرچم اسرائیل انزجار خود از وی و (رژیم) اسرائیل را نشان دادند.»

به نوشته این روزنامه، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی به نفع غزه، همبستگی خود را با اهالی فلسطین نشان دادند.

بر پایه این گزارش، این تجمع که از سال 79 میلادی به این سو در آخرین هفته ماه رمضان در این کشور برگزار می‌شود، بیانگر خشم و دشمنی ایران با اسرائیل، آمریکا و عربستان است. مراسم سال جاری نیز بیانگر خصومت ایرانی‌ها با دولت آمریکا و به خاطر خروج از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها بود.»

به نوشته این روزنامه ، «علی حسن زاده» یکی از ایرانیان حاضر در تظاهرات روز جمعه در اظهار نظر کوتاهی گفت: «ما به آمریکا یا اروپا در مذاکرات اعتمادی نداریم.»

یک شهروند دیگر ایرانی به نام «علی» که با چهار فرزند خود در این مراسم حاضر بود، به خبرنگار لس آنجلس تایمز گفت: «از منظر اسلامی ،وظیفه ما شرکت دراین راهپیمایی است و ما پیرو رهبرمان هستیم.»

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» نیز با پوش دادن این مراسم نوشت: «مردم ایران از ساعات اولیه صبح جمعه راهپیمایی ضداسرائیلی روز قدس را در سراسر این کشور آغاز کردند تا اشغال اراضی فلسطین توسط اسرائیل را محکوم کنند».

راهپیمایی روز قدس از ساعت 10 و 30 دقیقه روز جمعه همزمان در تهران و شهرهای سراسر کشور آغاز شد و مردم روزه‌دار کشوربا حضور میلیونی خود در سی‌ و نهمین سال پی‌ در پی حمایت خود از آرمان فلسطین را اعلام کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *