جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قالیباف: دشمن می‌خواهد ما «ما» نباشیم

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 618357
محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز قدس به برخی ترفندهای دشمن برای تضعیف کشورمان اشاره کرد.
قالیباف: دشمن می‌خواهد ما «ما» نباشیم
به گزارش جهان نيوز، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که روز گذشته به خیل عظیم راهپیمایان در روز جهانی قدس پیوسته بود و دوشادوش مردم به حمایت از مردم غزه می‌پرداخت، مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر به برخی از راهکارهای دشمن برای از بین بردن عزت و اقتدار کشور عزیزمان اشاره کرد.

قالیباف در اینستاگرام خود نوشت:

این قدم‌ها که امروز در جای جای ایران به سوی نماز جمعه روان شد، این دستها که دیشب و امروز برای احقاق حق مظلومان و محو ظالمان به آسمان بلند شد، این حنجره‌ها که در نفی ستم به صدا درآمد، از آنِ مردمی است که ۴۰ سال پیش، با اقتدا به مولایشان هم‌قسم شدند تا در کنار هم یار ستمدیدگان و مستضعفان، و دشمن ستمکاران و مستکبران باشند.

جلوه خارجی این هم‌پیمانی را همه در دفاع ملت ایران از مظلومان جهان و به طور خاص ملت ستمدیده فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی دیده‌اند؛ امروز هم تصویر دیگری از این دفاع از حق و مبارزه با باطل در سراسر ایران دیده شد.

جلوه داخلی این همدلی هم باید خودش را در اصلاح کج‌کارکردی‌ها و کج‌فهمی‌هایی نشان بدهد که باعث استضعاف و بینوایی بخشی از جامعه ایرانی شده است و این کار بخش مهمی از وظیفه امروز همه ماست.

اهل باطل همه بر کوبیدن این ملت متفق شده‌اند. آنها می‌خواهند ایران و ایرانی نه عزت بین المللی داشته باشد و نه قدرت ملی. فشارهای جدید خارجی و جنگ‌های روانیِ تازه «نقطه قوت» ملت را نشانه گرفته است: وحدت. دشمن می‌خواهد «با هم بودن» ما را در برابر خودش و برای حل مشکلات‌مان از بین ببرد؛ می‌خواهد ما، «ما» نباشیم، «من»های کوچکی باشیم، که به هم مشغولیم و با هم درگیریم و از بین بردن‌مان دیگر کاری ندارد.

به فضل الهی و با هوشیاری مردم عزیز این خواب آشفته هرگز تعبیر نخواهد شد و دشمنان ملت آرزوی ذلت ایران و ایرانی را به گور خواهند برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *