پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۵۲۵
حاشیه سازی جدید مشاور هاشمی

آیت الله هاشمی روز وفات از پله‌ها می‌دوید/ هاشمی دهه شصت معتقد بود که رهبری مدت دار بشود/ توجیه آیت الله هاشمی برای حضور در کاخ رضا شاه

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 618327
فیلم آخرین روز هاشمی را من منتشر کردم. دوربین‌های مدار بسته گرفته بودند. ما صحبت کردیم، یک مکثی کردند و مثل همیشه پله‌ها را طی کردند و دویدند. من هم در فیلم برمی‌گردم و پشت سرم را نگاه می‌کنم…آن هاشمی که ما دیدیم ده، پانزده سال دیگر همین هاشمی بود، ایشان پله‌ها را می‌دوید. ما مشهد چند جا برای بازدید رفتیم و واقعاً ایشان در سن هشتاد و یک سالگی پله‌ها را می‌دوید.
آیت الله هاشمی روز وفات از پله‌ها می‌دوید/ هاشمی دهه شصت معتقد بود که رهبری مدت دار بشود/ توجیه آیت الله هاشمی برای حضور در کاخ رضا شاه
گروه سیاسی جهان نيوز: غلامعلی رجایی مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی عموما با بیان نظرات سیاسی دوپهلو حاشیه ساز شده است. وی که دارای گرایشات خاص سیاسی است اخیرا یک بار دیگر تلاش کرده تا علت مرگ آیت الله هاشمی را به نوعی غیرطبیعی نشان بدهد. این در حالیست که بارها گزارش پرونده پزشکی علت وقات آیت الله هاشمی توسط نهادهای دولت اطلاع رسانی شده و برخی از اعضای خانواده هاشمی نیز آن را تایید کرده اند.

به گزارش جهان در ذیل بخش های از اظهارات غلامعلی رجایی در گفتگو با سایت اصلاح طلب انصاف نیوز را مشاهده می کنید:

تغییرات هاشمی در اواخر عمر سیاسی
مشاور آیت الله هاشمی درباره تغییرات سیاسی هاشمی در اواخر عمر گفته است:

*اقای هاشمی ۶۰ با هاشمی ۷۰ با دهه ۸۰ و ۹۰ به طور قطع فرق می‌کند؛ یعنی به نظر من حتی اقای هاشمی در بعضی از مواضع به طور کامل از آن طرف میز آمدند این طرف میز.

*از نوع صحبت‌هایی که در جلسات‌ و ملاقات‌ها می‌کردند و ما شاهد بودیم، یک منتقد نجیب بودند و در عین حال با زیرکی نظرات خودشان را هم در آن انتقادات می‌گفتند؛ گاهی هم اصرار می‌کردند که فرض بفرمایید که نظرات رهبری هم همین است و نظر خودشان را می‌گفتند.

*از موضوعاتی که نظر آقای هاشمی در آن عوض نشد، بحث این بود که ما قانون اساسی خوبی داریم و این قانون اساسی ظرفیت‌های خوبی دارد و اینکه شاید می‌توانستیم بهتر از این بنویسیم، ولی همین هم که نوشته شده  است بسیاری از مشکلات را می‌توانست حل بکند. یا اینکه ما در جنگ به طور مثال بهتر بود فاو را اینقدر ادامه ندهیم، هیچوقت ایشان نظرش عوض نشد!

*اینکه در قضیه‌ی لانه جاسوسی ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم؛ در این قضیه تفاوت‌هایی با بعضی از مسوولین داشتند؛ ایشان و شهید بهشتی از معدود شخصیت‌هایی بودند که نرفتند لانه جاسوسی، بازدید نکردند، معترض بودند که این شکل، شاید شکل درستی نباشد؛ حالا امام که فرمودند انقلاب دوم بود، محترم و به جای خود محفوظ بود و در نهایت هم تقریبا همه تابع نظر امام شدند.

*آقای هاشمی در مقطعی در همین دهه ۶۰ معتقد است که باید رهبری مدت دار بشود، ولی حرفش در بین خبرگان مسموع نمی‌شود.

*باید به حق داوری کرد که آقای هاشمی مردمی‌تر شد! یعنی هاشمی حاکم با هاشمی غیر حاکم، تفاوت‌هایی دارد. قاعدتاً وقتی آدم از حاکمیت دور می‌شود به یک سری از واقعیت‌ها نزدیک‌تر می‌شود.

*آن چیزی که ما در جلسات ایشان با مردم می‌دیدیم، آن هاشمی مشرف و با نگاهی از بالا و حاکمیتی نبود، در این دیدارها یک چیزی مثل گله‌هایی که بعضی‌ها می‌رفتند پیش آقای منتظری می‌کردند پیش می‌آمد. خب قاعدتاً به آقای منتظری اطلاعاتی می‌رسید که ممکن بود آن اطلاعات نتواند به دفتر امام برسد و خب ایشان هم می‌آمد و به امام انتقال می‌داد و آن اطلاعات متاسفانه غالباً هم منفی بود.

توجیه آیت الله هاشمی برای حضور در کاخ رضا شاه
غلامعلی رجایی در بخشی از گفتگو خود درباره توجیهه آیت الله هاشمی برای حضور در کاخ رضا شاه نیز گفته است: آقای هاشمی استدلالش این بود، به جای اینکه ما بیاییم پول بدهیم و در جمهوری اسلامی هزینه‌ای تأمین و تحمیل کنیم، ما می­آییم همین ساختمان را مجمع تشخیص می‌کنیم؛ پایین را صحن می‌کنیم. شما در صحن مجمع تشخیص چه تشریفاتی دیدید؟

حاشیه سازی درباره فوت آیت الله هاشمی
غلامعلی رجایی درباه علت فوت هاشمی رفسنجانی نیز گفته است:
* من اشرافی بر چیزی بیشتر از آنچه که بچه‌ها گفته‌اند ندارم؛ حتی اطلاعات آنها را هم ندارم، ولی می‌دانم اتفاقی افتاده است، و آن اتفاق مرگ طبیعی و سکته نیست، نه من آدم امنیتی هستم که بتوانم جزییات واقعه را تجزیه و تحلیل کنم و نه اطلاعات لازم را دارم، تنها می‌دانم که اتفاقی افتاده است.

*بر حسب قاعده آقای هاشمی شاید خود را در معرض ترور می‌دیده است. فاطمه خانم هم یک بار چیزی گفت: «یک کسی با موتور نزدیک شده و گفته است که به پدرتان بگوید که می‌خواهند بزنندش» و بعد هم رفته است… حالا آن شخص چه کسی بوده، و از کجا گفته این حرف‌ها را من نمی‌دانم.

* به نظر من باید منتظر باشیم مقامات امنیتی اظهارنظر بکنند؛ چون در این قضیه نظر دادن من مبنای کارشناسی ندارد. حالا به هرحال ابهاماتی وجود دارد، نکاتی هست که به طور حتم در چند دهه‌ی دیگر روشن خواهد شد. ولی آن چیزی که ما از آقای هاشمی سراغ داشتیم که آخرین روز را هم من فیلمش را منتشر کردم…

* فیلم آخرین روز هاشمی را من منتشر کردم. دوربین‌های مدار بسته گرفته بودند. ما صحبت کردیم، یک مکثی کردند و مثل همیشه پله‌ها را طی کردند و دویدند. من هم در فیلم برمی‌گردم و پشت سرم را نگاه می‌کنم…آن هاشمی که ما دیدیم ده، پانزده سال دیگر همین هاشمی بود، ایشان پله‌ها را می‌دوید. ما مشهد چند جا برای بازدید رفتیم و واقعاً ایشان در سن هشتاد و یک سالگی پله‌ها را می‌دوید.

محتوای وصیت نامه هاشمی
غلامعلی رجایی درباره وصیت نامه هاشمی نیز گفته است:
* می‌گویند ما هنوز چیزی به اسم وصیت‌نامه نتوانسته‌ایم پیدا کنیم؛ حالا یا ننوشته یا اگر نوشته نتوانسته‌اند پیدا کنند. گویا برای آنژیو که رفته بودند با اینکه نمی‌خواستند، فاطمه خانم گفته است بنویسند. یک سری صفحه از این صفحه‌های بزرگ نوشته بودند که من دیده‌ام. با خودکار آبی هم نوشته بودند، یکی دو جا هم خط خوردگی داشت؛ شش هفت ماده هم داشت که به‌طور مثال راجع به وصی خودشان محسن است و اینکه اموالشان چه می‌شود؛بعد از آن من دیگر نشنیدم که چیزی نوشته باشند، گفته‌اند چیزی در حد چند ده صفحه نوشته شده، آن را هم شاید نشود اطلاق وصیت‌نامه کرد ولی آخرین حرف‌ها را در مورد این قضیه باید خود محسن بزند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب شد که استخر فرح به کمکمان آمد!
شما فک کن الان چیزی از موشک و اقتدار منطقه ای برای ایران باقی نمونده بود؟
Iran, Islamic Republic of
اوووه

این همه فوتبالیست وسط فوتبال در سن جوونی ایست قلبی کردند و فاتحه

اینکه روز آخر پله ها رو دویده (به فرض صحت !) دلیل نمیشه که!!!
اصلا شاید به همین دلیل تموم کرده آخه پله خودش ضرر داره، پیر که باشی بیشتر، از پله بدوی که بیشتر بیشتر


در هر صورت هاشمی هم تمام شد خدا آخر عاقبت همه روختم به خیر کنه
Iran, Islamic Republic of
هاشمی که می گفت من تغییر نکردم بلکه اطرافیان تغییر کردند ایشون میگه هاشمی دهه های مختلف با هم فرق دارند شاید هم چون تغییر مسیر تدریجی هست انسان متوجه نشود
Iran, Islamic Republic of
هاشمی همان هاشمی است که از روز اول بود اگر بعضی ها تغییر کردن تقصیر هاشمی نیست
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، متاسفانه یک عادت ناپسند در ما وجود دارد که همه چیز را سیاه یا سفید و یا صفر و یک می بینیم. هر انسان عادی دارای صفات خوب و بد است. آقای هاشمی هم محاسن و هم اشکالاتی داشت. نباید علاقه و یا عدم علاقه نسبت به یک شخص باعث عدم قضاوت صحیح در مورد آن فرد بشود.
شخصاً در ابتدا یکی از طرفدارن آقای هاشمی به دلیل عملکرد انقلابی ایشان بوده ام اما به تدریج فاصله گرفتن ایشان از مواضع اصولی انقلاب و آرمانها را هم نمی توانم ندیده بگیرم. یادمان نرود که رهبر در خصوص ایشان در سال 76 فرمود "هیچ کس برای من هاشمی نمی شود" در عین حال در پیام خود به مناسبت درگذشت ایشان می توان به زاویه داشتن آقای هاشمی در اواخر عمر با رهبر پی برد. و همانگونه که رهبر انقلاب برای ایشان دعا کرد ما هم امیدواریم خدا ایشان و ما را مشمول مغفرت خویش قرار دهد.
Germany
هاشمی همان ابر مرد قبلی بود و تا پایان هم ابر مرد باقی ماند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
يعني ميخواي بگي هاشمي از همان روز اول با چارچوبها و ارزشهاي انقلاب و رفتار انقلابي مشكل داشت؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
جالبه ک هاشمی وصیت مکتوب نداشته
امید
Iran, Islamic Republic of
چون هیچکس فکر نمی کرد که هاشمی هم بالاخره روزی خواهد مرد! وبه همین دلیل در اساسنامه دانشگاه آزاد چگونگی انتخاب جانشینش را مشخص نکرده بودند!
Iran, Islamic Republic of
از حال و روز پیدا بود که اصلا به مردن فکر نمیکرد ما هم همگی باید از غفلت‌ها دوری کنیم.
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
و الذین کذّبوا بآیاتنا سنستدرجهم من حیث لایعلمون
سنت الهی استدراج را فراموش نکنیم که اگر خدا کمکمان نکند گریبانمان را میگیرد.
Germany
لطفا آیات قرآن را وارد بحثهی سیاسی و جناحی نکنیم و تفسیر قرآن را به مفسرین واگذاریم
Iran, Islamic Republic of
قرآن وعترت ملاک ومبنابرای همه ی امور هستن مگه میشه به پیوند دین وسیاست معتقد بودولی از آیات قرآن بهره نگرفت؟؟؟سیاست ما عین دیانت ماست
قرآن رو هم مفسران تفسیر کردن حالا ما باید از این کتاب وتفسیرش بهره ببریم
Iran, Islamic Republic of
قرآن ملاک هست نه با تفسیر به رای. تفسیر قرآن را به مفسران قرآن واگزارید
Iran, Islamic Republic of
الان اصلا کسی تفسیرقرآن کرده که تفسیر به رای باشه یانباشه ؟؟؟
نه تفسیری در کار بوده نه تاویلی، آیه ای ذکر کردن واشاره ای به معنی آیه داشتن .
خوبه که فرق بین معنی کردن، تفسیر کردن وتاویل آیات رو یاد بگیری.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز وقتی وسط بحثهای سیاسی آیات مقدس قرآن را وارد میکند مگر جز برای این است در راه مطلب و مقصودت از آن استفاده کنی؟ به نظر شخص بنده این کار مناسب نیست و فرقی بین تفسیر و تر جمه وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه از آیات وروایات بهره نگرفت؟؟؟؟
نظر شما نظر درستی نیست مگه میشه توی مباحث سیاسی از آیات قرآن استفاده نکرد!!
ا مام خمینی(ره) می فرماید: «آیة الله کاشانی در قلعۀ فلک الافلاک محبوس بود. رئیس زندان آن جا روزی در کنار گفت و گو با آقای کاشانی گفته بود: شما چرا در سیاست دخالت می کنید. سیاست شأن شما نیست... ایشان به او گفتند: اگر من دخالت در سیاست نکنم، کی دخالت بکند؟»امام در ادامۀ سخن فرمودند: «مرا نزد رئیس سازمان امنیت بردند او ضمن صحبت هایش گفت: آقا سیاست عبارت از دروغ گویی است. عبارت از خدعه است. عبارت از فریب است. عبارت از پدرسوختگی است. این را بگذارید برای ما. من به او گفتم: این سیاست مال شماست. البته این سیاست هیچ ربطی به سیاست اسلامی ندارد، این سیاست شیطانی است و اما سیاست به معنای این که جامعه را راه ببرد و هدایت کند به آن جایی که صلاح جامعه و صلاح افراد هست، این در روایات ما برای نبی اکرم(ص) با لفظ سیاست ثابت شده است.... در آن روایت هم هست که پیامبر اکرم(ص) مبعوث شد که سیاست امت را متکفل باشد.»
Iran, Islamic Republic of
استفاده از آیات مقدس قرآن برای دعواهای سیاسی که حق و باطل درشان ممزوج است و هر کس خود را حق میداند و دیگری را باطل به هیچ عنوان صحیح نیست. اگر خود استفاده کردیم آنوقت طرف مقابل هم میتواند این آیات را به نفع خود تفسیر کنید. یا اگر گروهی خود را تشبیه به ائمه کردند و طرف مقابل را دشمنان ائمه خواندند و همین کار را طرف مقابل انجام دهد شک نکنید مقدسات آسیب جدی خواهد دید. دیگر خود دانی برادر
Iran, Islamic Republic of
مفسرین برای در و دیوار تفسیر کنند؟!!!!!
مفسر قرآن فرمودند با آمریکایی های دست دادید انگشتانتان را بشمارید!
گوش شنوایی داشت؟
Iran, Islamic Republic of
بعععععله! گوش شنوایی داشت؛ گفتند هر توافقی بهتر از عدم توافق هست
Iran, Islamic Republic of
... دیوار تحریم ها ترک برداشت بعدش فرو ریخت و ...؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نتيجه هر توافق را هم كه اين روزها داريم با گوشت و پوست و استخوانمان لمس مي كنيم! تازه هنوز تا رسيدن كامل گلابيهاي با مزه !! اين توافق مونده!!!
Iran, Islamic Republic of
تفسیر به رای قران از گناهان کبیره است که که مجازات سختی در پی دارد. ما حق نداریم برای بازیهای سیاسی و جناحی از قران سو استفاده کنیم
Iran, Islamic Republic of
گناه کبیره طبق آیات وفرامین قرآن عمل نکردنه، کسی هم اینجا کلاس تفسیر قرآن بر گذار نکرده اشاره ای به معنی آیه کردن.
Germany
تفسیر قرآن را باید مفسر قرآن انجام دهد و کار هر کسی نیست. اگر شما مفسر قرآنی اعلام کن تا بدونیم و اگر مفسر نیستی هم دیگر تفسیر نکن
Iran, Islamic Republic of
کارشناسعلوم قرآن وحدیث هستم
به شماگفتم تفسیر نکردن معنی آیه رو بیان کردن، از این آیه ومعنی اون برای بیان مقصودشون استفاده کردن، سنت استدراج متوجه شدید؟؟؟
حالا دوباره بیا بگو تفسیر کردن، وتفسیرکار مفسران هست
ضمن اینکه شما از کجا میدونی فرضا تفسیر ی هم بیان کردن تفسیر به رای بوده واز کتب تفسیری نقل نکردن؟؟؟؟
شما توان تشخیص داری؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برادر کارشناس علوم قرانی سلام علیکم. فقط یه سوال دارم وقتی وسط یک بحث سیاسی شما آیات مقدس قرآن را وارد میکنید معنایش چیست؟ شما که بدون دلیل این آیه رو وارد نکردی و حتما منظوری داشتی؟ اصلا مهم نیست شما تفسیر کرده باشی یا معنی آیه را آورده باشی مهم اینه آیات مقدس قران را وارد بحثهای جناحی و سیاسی کرده ای و هدفی از این کارت داشتی. و حتما هم قبول دارید هیچکدام از مفسرین، تفسیر آیات قران را وارد بحث های سیاسی و جناحی نکرده اند. این استنباط بنده بود و اگر حرفی به شما زدم که ناراحت شدین ببخشد
Iran, Islamic Republic of
برادرم
توی چند کامنت بالا تر در پاسخ به همین سوال مطلبی از امام نقل کردم که اگر منصف باشید با مطالعه ی اون توی این مسئله تجدید نظر می کنید. این چند جمله رو هم خیلی ساده خدمت شما عرض می کنم.
آیات مقدس قرآن برای استفاده ی ماست نه اینکه به بهانه ی تقدس آیات از اون ها توی بحث های سیاسی استفاده نکنیم، مگه سیاست ما از دین ودینداری ما منفک هست که از آیات قرآن استفاده نکنیم؟؟؟
قرائت قرآن، تدبر وتفکر در آیات ونهایتا عملی کردن اون ها در همه ی ابعاد زندگی میشه پیروی از قرآن.
سنجیدن موضع گیری وعمل سیاستمدران وجامعه با آیات قرآن برای انطباق نظر وعمل اونها با فرامین الهی جای هیچ اشکالی نداره!!!
Iran, Islamic Republic of
بنده کارشناس ارشد تفسیر و علوم قرآنی هستم کی گفته که ما نباید در مسائل سیاسی از قرآن بهره نگیریم امام حسین ع و یارانشان با یزید و ابن سعد ملعون اختلاف سیاسی داشتند هر دو جبهه شهادتین میگفتند نماز میخواندند و روزه میگرفتند بعضی از خوارج پیشانیشان پینه بسته بود ولی جبهه باطل بودند و با علی ع اختلاف سیاسی داشتند همه به ظاهر مسلمان بودند و خیلی صحبتهای دیگر که اینجا محل ذکرش نیست بله نبایستی قرآن را دستاویز غرض ورزی و هواهای نفسانی خودمان قرار دهیم ولی برای تبیین سیاست حق حتما باید از قرآن که کتاب هدایت است بهره جست........
skandary
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست میگه هاشمی اون روزی که با توصیه و دخالت او رهبری مادامالعمر تصویب شد در خبرگان گمان داشت بعد امام حتما توجه بسوی او است لذا نوشت مادامالعمر.
اما وقتی دید رهبری معظم اگر خدا بخواهد سالهای سال سایه شان بر سر ملت مستدام خواهد بود و امیدش از نوبت رهبری خودش به نومیدی مبلدل شد یعنی بعد یکدوره آخر ریاست مجلس و دو دوره ریاست جمهوری با وجود رهبری معظم و قانون مادام العمر. به ریاست وی پایان داد و اگر رهبری مجمع تشخیص را فعال نمی کردند. هاشمی کاملا فراموش می شد.
از این رو هاشمی باز هم تغییر کرد و شد مخالف مصوبه خودش چرا چون دید با دست خودش خودش را از رسیدن بهرمقام رهبری دور کرده. پس رفت طرف نخالفان ولایت و ضدولایتها و در فتنه اونها شرکت کرد و مردم را بصورت خانوادگی دعوت به اردو کشی خیابانی در حمایت از سران فتنه کرد.
هاشمی حرص و طمع داشت و برآوردن این حرص و طمع را در داشتن بدن سالم می دید از این رو از ورزش و نرمش و شنا و پیاده روی دور نمی شد و غرق شدن ایشان هم در استخر شهبانو فرح دلیل میل عجیب ایشان به ورزش و سالم نگهداشتن بدن و امید به زندگی تا زمان رسیدن به مقام رهبری بوده. تاریخ زندگی هاشمی و کتابهای او و نوشته های اطرافیانش مانند همین رجایی همه گویای علاقه هاشمی به ریاست و حکومت و التهاب و دلتنگی وی از خانه نشینی و تقلا برای رسیدن به مقام نفر اول کشور بودن می باشد. تا اونجا که اگر می توانست قانون را مطابق میل خود و رسیدن خود به حکومت تغییر میداد. از همینرو آخر عمر دنبال قانون مدت دار کردن رهبری بود.
Iran, Islamic Republic of
احسنت کاملا با این تحلیل موافقم.
Iran, Islamic Republic of
دلیلش خیلی محکم است اصلا در فیلمی که هست چند وقت قبل از فوتش و دارد ازرد صلاحیت حسن خمینی انتقاد می کند توان ایستادن ندارد بعد می گوید داشت می دویدواگربه یک دکتر بگویید یک نفر درسن هشتاد سالگی می دود می گوید لطفا اهسته تر حرکت کنید ضربان قلب بالا می رود احتمال سکته هست.مرحوم هادی نوروزی هم احتمالا ان روز در تمرین قد تمام عمر ایشان دویده بود.همه مدارک و حرف هایشان همین است.از کسانی که از کسی حمایت می گردند که می گفت مگر می شود فلان قوم ما را ول کنند وبه دیگری رای بدهند در انتخابات 88 بیشتراز این انتظاری نیست
Germany
بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
حالا تو زیادی هاشمی دونت رو جر نده خطرناک است .
Germany
تو نگران خودت باشی خیلی بهتره اگه میدونستی چقد وضعت خرابه سراغ دیگران نمیرفتی
Iran, Islamic Republic of
الان کدوم نهضت منظورته؟
Iran, Islamic Republic of
همان نهضتی که خمینی بت شکن رهبرش بود و هاشمی فرمانده کل قوایش
Netherlands
...
بهرام
Iran, Islamic Republic of
مگه هاشمی یا دیگران چه فرقی با عامه مردم دارند
Iran, Islamic Republic of
هاشمی یکی از نزدیکان امام خمینی در دوران مبارزه، ایام پیروزی انقلاب و فرمانده کل قوا در زمان جنگ هشت ساله و در بعد از جنگ هم هشت ساله ریاست جمهور و امامت جمعه و ریاست مجلس خبرگان و سالهای متمادی نیز ریاست مجلس بودند... اگه بازم هاشمی رو نشناختی دیگه مشکل از جای دیگه ایه
Iran, Islamic Republic of
منتظری هم قائم مقام امام بود بالا تر از این منصب چی بوده؟؟؟
ایشون توی این مناصبی که گفتی بودن درست، اما مرحوم هم با امام زاویه داشتن هم با رهبری مهم اینکه شما این زاویه گرفتن ها رو ببیند ومبنابراتون تقرب وتبعیت از مقام ولایت باشه، سیف الاسلام هایی هم بودن که بعدها مقابل ولایت قرار گرفتن
Germany
دقت کن برادر بعد پیام بزار. هاشمی تا آخر با امام و از یاران نزدیک و فرمانده کل قوایش بود و هیپگاه جدایی بین امام و یار نزدیکش هاشمی پیش نیامد
Iran, Islamic Republic of
برا در‌شما دقت کن چون با جود بینات مسلم وانکار ناپذیر همچنان بر رای خودت اصرار داری که هاشمی زنده است ونهضت زنده است و...
برادر من مگه ایشون کم با حضرت آقا زاویه داشتن این مهم نیست؟؟؟؟
گیریم که ایشون زمان امام هم کاملا تو خط امام حرکت کرده باشند آیا ایشون بعداز امام هم تو خط ولی فقیه بودن؟؟؟؟
نقطه ی عطف این تقابل سال 88بود دیگه.
Iran, Islamic Republic of
السابقون السابقون اولئک المقربون
Iran, Islamic Republic of
هاشمی رفت خدا همه رو ببخشه

ولی متأسفانه تفکر هاشمی هنوز وجود دارد

به امید رفتن تفکر هاشمی
Iran, Islamic Republic of
به امید رفتن تفکر هاشمی[!]
خیلی قشنگ بود مرسی.
United States
امام خمینی: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. پس برادرا شک نداشته باشن تفکر هاشمی از بین رفتنی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به حرف امام استناد نکنید.امام در وصیت نامه خود نوشته اند(نقل به مضمون)«بعضی افراد را تایید کرده و این تایید مربوط به زمانی است قابل تایید بوده اند»
Iran, Islamic Republic of
هاشمی تا آخرین لحظات پر برکت عمر امام مورد تایید امام و از یاران نزدیکش بودند. برادرا کلمات امام را که بی ارتباط با هاشمی هست تکرار نکنند که دردی ازشون دوا نمیشه
Germany
بله برادر اگر کمی فکر میکردی مبفهمیدی هاشمی تا آخر مورد تایید امام بوده کمی تفکر بد نیست
Iran, Islamic Republic of
مورد تایید یاران نزدیک امام؟؟؟
یه زحمت بکش وراجع به انتقادات مرحوم سید احمد خمینی رحمت الله علیه به سیاست های دوران ریاست جمهوری اقای هاشمی نظر بده
تقابل ایشون با حضرت آقا که دیگه اظهر من الشمس هست
تقابل ایشون با نظرات وراه امام هم که دیگه بر همگان آشکار شده، بعنوان مثال امام فرمودن اگر آمریکا لا اله الا الله هم گفت باور نکنید، انوقت اقای هاشمی امضای جان کری رو تضمین میدونستن
بیژن
جام زهر را کی به امام نوشاند؟
Iran, Islamic Republic of
مگه امام بچه بود که کسی بهش جام زهر بنوشانه؟ این حرف نشات از عدم شناخت امام داره. یعنی امام کسی رو که بهش زهر داده تا آخرین لحظات عمر مثل جانش دوست داره؟ برادر بیژن یکم فکر کن بعد پیام بزار
Iran, Islamic Republic of
مگه زمانی حکمیت ابو موسی اشعری رو به مولا علی علیه السلام تحمیل نکردن؟؟؟؟
مگه خود حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نفرمودن با قائم مقامی منتظری موافق نبودم چه کسی این مساله رو به امام تحمیل کرد؟؟؟؟
بله جام زهر رو هم عده ای به امام تحمیل کردن، این تعبیر خود امام رحمت الله علیه است که جام زهر رو نوشیدم، اینکه شما بگی مگه امام بچه بود حرف درستی نیست، بهتره به نقش خواص وبصیر ت داشتن ونداشتن اونها توجه کنید
Germany
وقتی هاشمی تا آخرین لحظه با امامه و مهمترین متصب یعنی فرماندهی کل قوا را امام در اختیارش گذاشته یعنی به امام تحمیلش کردن؟ مگه امام کسی بود که بشه بهش کسی و چیزی رو تحمیل کرد . معنی جام زهر رو نوشیدم با اینکه مجبورم کردن بنوشم خیلی فرق داره. کمی تفکر برادر
Iran, Islamic Republic of
معنی جام زهر را نوشیدم اینکه
کسی به اختیار خودش جام زهر سر نمی کشه، جام زهر رو حتما تحمیل می کنن به آدم، شما جام زهربه اختیار سر می کشی؟؟؟؟
بنی صدر هم رییس جمهور بود مورد تایید امام بود؟؟؟
اقای هاشمی تو هر منصب وجایگاهی هم که بودن دلیل بر تطهیر ایشون نمیشه، خوبه به انتقادات سید احمد خمینی به دولت سازندگی توجه کنیدبرادر من!!!!
همون طور که ایشون از نگاه اصلاح طلبان یه زمانی عالیجناب سرخ پوش بودن وبعدها آیت الله، میشه فرمانده کل قوا باشه ومرد نقد قرار بگیرن.
Iran, Islamic Republic of
برادر جان وقتی هاشمی تا آخرین لحظه با امامه و مهمترین منصب یعنی فرماندهی کل قوا را امام در اختیارش گذاشته یعنی چه؟ معنای خیلی واضحی داره و اون اینکه هاشمی مورد تایید و اعتماد امام بوده. حالا اگر شما اصرار داری کسی امام رو مجبور کرده که جام زهر رو بنوشه اون رو باید در دشمنان امام جستجو کنی نه یاران امام.
بیژن
آقای عقل کل :بی بصیرتی که در خواص پیدا بشود همان می شود جام زهری که هاشمی و واداده های زمان به امام نوشاندند!امثال هاشمی و طرفداران بی بصیرت مثل شما که اشرافیگری را ترویج می کنید معلوم هست که امام را شناخته اید؟امام فرمود :من موی کوخ نشینها را به تمام کاخ نشینها معامله نمیکنم!آیا هاشمی شما کجا مرد؟
Germany
برادر بیزن بازم زدی خاکی هیچ کس قدرت زهر نوشاندن به امام را نداشت این حرفارو از کجا درآوردی؟
Iran, Islamic Republic of
همون هایی که برجام رو به نظام تحمیل کردن توانایی جام زهر دادن رو هم داشتن.
Iran, Islamic Republic of
میفهمی داری چی میگی برادر بیزن؟ برجام تصمیم کل نظام و همه مسولان کشور بوده و مسئله ای نبوده که یک شخص بتونه به تنهایی براش تصمیم بگیره
بیژن
لطفا برای من چرت نگو!برجام فقط کار روحانی ، ظریف و عراقچی بود!اینقدر از نظام هم هزینه نکنید!
United States
... چرا مثل آدم حرف نمى زنى ؟! ...
بیژن
...
Iran, Islamic Republic of
هاشمی جان امام بود و مورد تایید و اعتمادش و تا آخرین لحظه با امام بود نگرانی برادر بیزن و همفکراش از ادامه راه این ابر مرده و خیال میکنن با اهانت به هاشمی میتوانند هاشمی را کوچک کنند ولی مردم با رای دادن به کاندیدای مورد حمایت هاشمی و همچین با رای قاطع به محسن هاشمی و خلق حماسه بیست و یک بر صفر قددرانی خود را از این ابر مرد به روشنی بیان کردند
United States
فرمانده کل قوای خمینی کبیر حضرت آیت الله هاشمی تا آخرین لحظات حیات امام مورد تایید و اعتماد امام بود. ا
Iran, Islamic Republic of
مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع هاشمی قدردانی خود را بخوبی اثبات کردند
Iran, Islamic Republic of
من خودم ونجا بودم اولا میلیونی نبود دوما خیلی ها هم بخاطر آقا و جلوگیری از سوء استفاده فتنه گران آمده بودند در هر صورت خدا انشاأاله بخاطر خدماتش از سر تقصیراتش بگذرد
United States
جمعیت میلیونی قابل انکار تیست و شما حتما به غیب متصل نیستی که بدونی علت حضور مردم چیه و این بهانه ها دردی ازت دوا نمیکنه. ودر ضمن اول به فکر تقصیرات خودت باش بعد مشغول دیگران شوکه این به صواب نزدیکتره
Iran, Islamic Republic of
لابد شما به غیب متصلی هستی که میگی همه برای قدردانی از هاشمی اومدن درسته؟؟؟
از شعارهایی که میدادن معلوم بود چرا اومدن ... این جماعت چی بود این وسط؟؟؟؟
Germany
درک اینکه مردم برای تشییع جنازه یه بزرگی شرکت میکنن نیاز به علم غیب نداره. شما یه چیزی به ملت نسبت دادی که فکر کردم به غیب وصلی که از غیب خبر میدی
Iran, Islamic Republic of
درد اینکه عده ی شعارهایی میدادن که آدم شک می کنه برای تشییع جنازه اومدن یا فتنه گری؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه مردم چی میگفتن که به شک افتادی؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از آمریکا برای وی دلسوزی می شه جالبه!!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
فیلتر شکنم نمیتونی تشخیص بدی؟
Iran, Islamic Republic of
همین مردمی که میگویی بین احمدی نژاد و هاشمی احمدی نژاد را انتخاب کردند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جمعیت میلیونی کجا بود ؟! حداکثر 10 هزار نفر در تشییع جنازه آمده بودند.
United States
باشه تو راست میگی برادر ولی جمعیت انبوه داخل دانشگاه تهران و خیابانهای اطراف اگه ده هزار نفر میشه باید برای بقیه مراسم هم ده هزار نفر بشه. و دیگه هیچ وقت از جمعی میلیونی حرف نزن
Germany
جمعیت مملو داخل دانشگاه و خیابانهای اطراف 10 هزار نفر بود؟ عجب رویی داری برادر
Iran, Islamic Republic of
جمعیت مملو داخل دانشگاه و خیابانهای اطراف 10 هزار نفر بود؟ مگه میشه مگه داریم
Iran, Islamic Republic of
این برادر اگه بخوان همه چی امکان داره میتونی جمعیت میلیونی رو ده هزار و جمعیت ده هزار نفری رو میلیونها اعلام کنن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بد خواهان بدانند بدخواهان بدانند بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
هاشمی رفسنجانی مرحوم شد و رفت اما نهضت هنوز ادامه دارد.
United States
راه هاشمی زنده است و این چیزی است که عذابتان میده. و هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
United States
مرد نکونام نمیرد هرگز
Iran, Islamic Republic of
ولی هاشمی دو بار کاندید شد همین مردم بهش رای ندادند
Iran, Islamic Republic of
فعلا که ایشان رفته و نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
دقیقا داری حرفی میزنی که خودتم بهش اعتقاد نداری. جان برادر همینکه از هاشمی داری حرف میزنی یعنی هاشمی زنده است مرده که حرف زدن نداره. پس امام خیلی بیشتر از شما میفهمه که میگه: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان که از شمر و یزید وفرعون و... نام برده میشود آنها هم زنده هستند برو کشکتو بساب
Iran, Islamic Republic of
یار خمینی کبیر و فرمانده کل قوای پیر جماران شمره؟ به کجا چنین شتابان برادر؟ به عاقبت فکر کن به کجا داری میری؟ خودتو نابود کردی حتما هم به خاطر تقرب الی الله داری توهین میکنی تقبل الله برادر
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی رحمت الله علیه ملاک حال فعلی افراد است

شما که اینقدر به فرمایشات حضرت امام پایبند هستین چرا توجه نمی کنید که ایشون فرمودن آمریکا اگر لا اله الا الله هم گفت باور نکنید
رابطه ی ما با آمریکا رابطه ی ظالم ومظلوم هست
و....
خوبه به سایر بیانات حضرت امام هم توجه کنید
United States
فرمانده کل قوای خمینی کبیر حضرت آیت الله هاشمی تا آخرین لحظات حیات امام مورد تایید و اعتماد امام بود. این حرفارو برای کسای دیگه ای گفتن و حالا شما چرا در صدد سو استفاده هستی بهتره جواب بدی؟
Iran, Islamic Republic of
به قول خودت به غیب متصلی که از دل امام خبر میدی ومیگی برای کسان دیگه ای گفته؟؟؟؟
امام برای همه گفتن وهمه مخاطب این صحبت امام هستن شما جواب بده چرا هاشمی رو مستثنی از این قاعده می کنی مگه ایشون معصوم بودن؟؟؟؟
در ثانی خیلی برام جالبه نظرت رو راجع به عالیجناب سرخپوش بودن اقای هاشمی از نظر طیف هم فکر خودتون در گذشته بدونم انوقت اعتقاد به نهضت نداشتین یا به هاشمی؟؟؟؟
راجع به رفتار جماعت هم فکرتون توی مجلس ششم هم که اقای هاشمی از اون بعنوان بدترین دوران سیاسی شون یاد می کنن صحبت کنید آن وقت رابطه ی نهضت وهاشمی یادتون نبود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یه چیزای کاملا واضحه و نیازی به غیب وصل بودن نداره. اینکه هاشمی تا آخر عمر با برکت امام خمینی یار و همراه ایشان و فرمانده کل قوایش بود که نیازی به غیب دانستن نیست. اگر شما اینارو نمیدونستی مشکل خودتونه ولی واقعیتیست که همه میدانند
Iran, Islamic Republic of
کجا امام گفتن این حرفا رو برای کسای دیگه ای غیر از هاشمی گفتن؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی هاشمی تا آخرین لحظه حیات مبارک امام یار نزدیک و مورد اعتمادشونه و فرمانده کل قوا که مهمترین منصب مملکت هست رو به هاشمی میده یعنی به هاشمی اعتقاد و اعتماد کامل داره حالا چرا شما این امر به این روشنی رو متوجه نشدی الله اعلم
Germany
و حتما ملاک را هم شماها مشخص میکنین؟ نه برادر جان هاشمی تا آخر مورد تایید امام بود دنبال بهونه دیگری بگرد
Iran, Islamic Republic of
مواضع و مبانی امام، بطور کاملا روشن در اختیار ماست. امام همه این مبانی را در وصیتنامه خود تکرار و تاکید کرده اند. دگر دیسی مبنایی هاشمی، مربوط به بعد از رحلت امام است. هاشمی دهه 80 و 90 را با مبانی و اصول اندیشه امام ارزیابی کنیم تا معلوم شود آیا وی همچنان در مسیر امام بوده یا نه؟ این کار بسیار ساده ای است. فرض کنید من درباره یک آدم مومن و با تقوا، تعریف و تمجید کنم و پس از مرگم، آن آدم، عوض شود و تغییر ماهیت دهد. آیا درست است که بگویند تعریف و تمجید من از او، شامل مرحله تغییر او هم می شود؟ تردیدی نیست که هاشمی دهه 80 و 90، صریحا با برخی از مبانی تفکر امام، فاصله و حتی تقابل دارد، در این صورت چگونه می توان به تعریف و تمجیدهای امام از او استناد کرد و نتیجه گرفت که انحرافات اخیر هاشمی نیز مورد تایید امام بوده است؟!
Iran, Islamic Republic of
تفکر هاشمی تفکر اشرافیگری و تجمل گرایی بود که در دولت فعلی هم ادامه دارد.
بیژن
امام خمینی:ملاک حال فعلی افراد است!اواخر عمری چه زاویه هایی که با ولایت و اسلام به خاطر منافع شخصی و گروهیش که درست نکرد؟
Iran, Islamic Republic of
برادر بیزن خوب توجه کن . آیت الله هاشمی فرمانده کل قوای خمینی کبیر تا آخرین لحظات حیات امام مورد تایید و اعتماد امام بود. هاشمی همان هاشمی بود همان ابر سیاستمدار
بیژن
جام زهر را که به امام نوشاند؟انشاالله باهاش محشور بشی!
Germany
هاشمی جام زهر را به امام نوشاند؟ اونوقت امام نشست و نظاره کرد و همچنان مثل جان هاشمی را دوست داشت و همچنان فرمانده کل قوایش کرد؟ محشور شدن با امام و یار باوفایش آرزوی من است و شما هم با دشمنان هاشمی محشور باش
Iran, Islamic Republic of
میشه بگید امام دقیقا کجا وکی فرمودن که هاشمی رو مثل جان دوست دارم؟؟؟؟
خاطرات حاج عیسی خادم امام از گریه های امام بعدازظهر نوشیدن جام زهر رو حتما بخون
Iran, Islamic Republic of
امام اگر هاشمی را از جان بیشتر دوست نمیداشت هیچگاه ایشان را جانشین فرماندهی کل قوا نمیکرد. شما دنبال چی میگردی برادر؟ امام با عملش اثبات کرد که هاشمی از جان برایش عزیزتر است
Iran, Islamic Republic of
عجب استدلالی!!!!!
حالا از چون جان خویشتن دارم رسیده به اینکه امام بیشتر از جانش هاشمی رو دوست داشته!!!!!!
از جماعتی که عالیجناب سرخپوش رو بکنن آیت الله البته این بعید نیست!!!!!
خجالت نمی کشی خدا وکیلی این حرفها رو به امام نسبت میدی؟؟؟؟
جان همه فدای امام وراه امام، چه جانی عزیزتر وگرامی تر از جان امام؟؟؟
صد بار گفتم دو باره هم میگم رنج نامه حاج احمد آقا خمینی رو بخون، تقابل هاشمی رو با امام ورهبری ببین واینقدر طوطی وار هاشمی ونهضت نکن برادر من.
Iran, Islamic Republic of
...
United States
روح حضرت آیت الله هاشمی شاد که بقول سعدی علیه الرحمه مرد نکونام نمیرد هرگز
Iran, Islamic Republic of
...
United States
بازم سانسور جهان؟ خوبه دیگه نمیگی بیشتر دقت کن
Iran, Islamic Republic of
انتخابات سالهای 76 و 84 و 88 نشان داد که مردم تفکر هاشمی رو قبول ندارند.
United States
شما در گذشته بمان و از 92و96و انتخابات مجلس و سی بر صفر و بیست و یک بر صفر غافل شو
Iran, Islamic Republic of
همان 92 و 96 هم اگه احمدی نژاد کاندید میشد هیچ کس دیگه ای رای نمیاورد
Germany
بدجور تو گذشته گیر کردی فکر کنم انتخابات بعدی و پیروزیهای مکرر لیست امید از یادتون رفته باشه
Iran, Islamic Republic of
درختی که در طول چهار سال برجام گندیده را بار بده در چهار سال بعدیش چی می ده؟
Iran, Islamic Republic of
مردم بعد از جهار سال دوباره به روحانی و سیاستهایش رای دادند. میزان رای ملت است و چاره ای نداری تا در مقابل رای ملت تسلیم باشی
Iran, Islamic Republic of
اینو به رئیسات بگو که سال 88 گفتن بریزید توی خیابونا
Iran, Islamic Republic of
اکبر گنجی: «آقای هاشمی رفسنجانی می‌فرمایند وزارت اطلاعات در دورة ایشان تمیزترین دوران را داشته و قتل‌های زنجیره‌ای پس از اتمام دورة ایشان و آغاز به کار دولت خاتمی به وقوع پیوسته است. من آقای هاشمی رفسنجانی را دعوت به یک مناظره علنی دربارة قتل‌های زنجیره‌ای در دورة ریاست جمهوری ایشان می‌کنم. اگر در این مناظره نتوانم وقوع قتل‌ها در دوران ایشان را اثبات نمایم، حاضرم داوطلبانه روانه زندان شوم، اما در صورتی که وقوع قتل‌ها در دوران ریاست جمهوری ایشان را اثبات کردم، قضاوت نهایی در خصوص مدعیات و عملکرد آقای هاشمی با مردم خواهد بود.»
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
غلامعلی رجایی در بخشی از گفتگو خود درباره توجیهه آیت الله هاشمی برای حضور در کاخ رضا شاه نیز گفته است: آقای هاشمی استدلالش این بود، به جای اینکه ما بیاییم پول بدهیم و در جمهوری اسلامی هزینه‌ای تأمین و تحمیل کنیم، ما می­آییم همین ساختمان را مجمع تشخیص می‌کنیم؛ پایین را صحن می‌کنیم. شما در صحن مجمع تشخیص چه تشریفاتی دیدید؟

جناب رجایی پس چرا مرحوم هاشمی و برخی همفکرانش به مرحوم مهندس بازرگان زمانی که نخست وزیر بود ایراد می گرفتند که بنزهای باقیمانده ازآن رژیم را ( که همه هم مستعمل بودند ) سوارمی شود؟
آیا استفاده ازآن بنزها حرام بود و استفاده از کاخ ها و استخرهای رژیم طاغوت حلال؟!
United States
هاشمی ابر سیاستمدار ایران زمین که نامش برای همیشه زنده است
Iran, Islamic Republic of
پیروزی با دستان خالی حلاوت دیگری برای هاشمی داشت
Germany
و این نتیجه اجر یک عمر مبارزه بود
م
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم.
Iran, Islamic Republic of
خودت هم میدونی داری دروغ میگی
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
پیروزیهای روحانی و سی بر صفر و بیست و یک بر صفر دروغ نیست واقعیست واضح و آشکار
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام هاشمی اگر کمی سیاست میدانست هرگز نمیگفت دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک ها !!
United States
ئنیای دیروز امروز و فردا دنیای مذاکره است و البته باید مجهز باشیم
Iran, Islamic Republic of
باید مجهز به چی باشیم؟
موشک؟
نفرمایید زمان زمان مذکره است نه موشک
الان همه جا با مذاکرات مشکلات را حل میکنند
فقط بفهمند دستت خالیست چنان مذاکره ای باهات میکنند که هیچ داعشی تا حالا نکرده باشد
Germany
هاشمی خودش از پایه گزاران صتعت دفاعی و موشکی و هسته ای بود چون در زمان جنگ فرمانده کل قوا بود خدایش بیامرزد
United States
ابر سیاستمدار مدار ایران زمین سیاست نمیدانست؟ اگر سیاست نمیدانست چگونه با دستان خالی این همه پیروزی را پایه گذاری کرد
Iran, Islamic Republic of
اون سیاست نمیدونست
ولی تو جوجه مبدونی!
United States
خیال میکردند بعد از رد صلاحیت هاشمی برای همیشه از دستش راحت میشوند ولی هاشمی با دستان خالی و با حمایت از روحانی پیروزی کاندیدای مورد نظرش را سرعت بخشید و همین باعث کینه شدیدی به هاشمی شد که تا الان هم ادامه دارد
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: به آقای هاشمی فرزند برومند اسلام تبریک می‌گویم که در راه هدف تا نزدیک شهادت به پیش رفت. سلامت و ادامه خدمت ایشان را از خدای تعالی خواستارم.
Iran, Islamic Republic of
بلی مرحوم هاشمی از روحانی حمایت کرد اما ایکاش زنده بود و می دید که این دولت چه بلاهایی برسراین ملت آورده است!
Iran, Islamic Republic of
نتیجه حمایت جنازه برجام است
Iran, Islamic Republic of
وقتی بعد از چهار سال مردم به روحانی مجددا اعتماد کردن حرف شما چیه؟ شما باید چهار سال صبر کنید شاید مردم بهتون رای دادن اونوقت هر کاری دلتون خواست بکنین
Iran, Islamic Republic of
نه ما میدونیم هاشمی یه شخص نیست یه تفکر هست شما هم این رو بدون که ماهیچ وقت از مبارزه با لیبرال های وطنی که معتقدن عده ای باید زیر چرخ های توسعه له بشن ودم کداخدارو باید دید و.....دست نمی کشیم
Iran, Islamic Republic of
از این حرفا سالهاست میزنین و مردم در انتخاباتهای اخیر بخوبی نظر خود را بیان کردند
مولیان
Iran, Islamic Republic of
دلخوش به این رای آوردن ها نباشیدچون اقبال مردم همیشگی نیست.
بعنوان مثال شما سال 88نظر مردم رو دیدید که چی بوده انوقت هم همین نظر رو داشتین یا توی خیابان مشغول اردو کشی علیه رای مردم بودین؟؟؟؟
مجلس رو هم که دید ید اقای کواکبیان گفتن ما فکر می کردیم در اکثریت هستیم ولی نبودیم، شما هم از توهم انتخابات اخیر در بیادیگه
United States
شما دلتونو خوش کنین ولی پیروزیهای سی بر صفر و بیست و یک بر واقعیتی انکار ناپذیر است
Iran, Islamic Republic of
حجه الاسلام هاشمی اگر اقبال مردمی داشت در انتخابات سال 78 مجلس ششم نفر سی و یکم نمی شد و در انتخابات سال 84 شکست نمی خورد.
Germany
اگر هاشمی اقبال مردمی نداشت رد صلاحیت نمیشد و بعد از رد صلاحیت کاندیدای مورد نظرش رییس جمهور نمیشد
Iran, Islamic Republic of
نییجه اون پیروزی چی بود؟ دلار 7000 تومان
Iran, Islamic Republic of
نتیجش اثبات ابر سیاستمدار بودنه نتیجش حلاوت پیروزی شیرین با دستان خالیه.
Iran, Islamic Republic of
اگه مردم نبودند هاشمی که هیچ گنده تر از او هم کاری نمیتوانستند انجا، بدهند
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است و مردم با حمایت از هاشمی و رای به کاندیدای مورد نظرش همه چیز را بخوبی اثبات کردند
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد کاندید میشد بعد هم همین حرف را میزدی
Iran, Islamic Republic of
گرونی به دهنت خیلی شیرینه!
Iran, Islamic Republic of
شیرینی به دهنت خیلی گرونه
Iran, Islamic Republic of
ای والله
مرجان
Iran, Islamic Republic of
اینهمه آه وناله ملت بدرقه ی راه آخرت هاشمی ست، بابت روی کارآمدن دولت ...حسن روحانی ودوستان اصلاح طلب !!!!!!!!!!!!،
Germany
تشییع میلیونی ملت عمق سپاس مردم از مرحوم آیت الله هاشمی بود و مردم خدمتگزاران را فراموش نمیکنند
Iran, Islamic Republic of
حالا کی تشییع پرشکوه برجام صورت می گیرد؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا تو کف اون تشییع میلیونی بمون و هی از این شاخه به اون شاخه نپر اگه حرفی نداری مجبور نیستی اینجا پیام بزاری راحت بشین و تماشا کن
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم بدونم وقتی برادر نام مبارک آیت الله هاشمی را بر میادین و بزرگراههای کشور میبینن چه حالی پیدا میکنن!!!!!!!!!!!!!!!
مولیان
Iran, Islamic Republic of
شخصا احساس می کنم کسی با نامگذاری خیابون ومیدون و...به اسمش ماندگار نمیشه، واینکه نام نیک به این واسطه ازکسی به یادگار نمیمونه تنها یک چیز بنی آدم رو بلند آوازه می کنه اون هم همراهی وتبعیت بی چون وچرا از ولایت هست، هر کسی در راه ولایت حضرت مولا علی علیه السلام، علی عالی اعلا حرکت کنه نامش در دو جهان بلند آوازه میشه.
United States
لطفا بگو چه حالی میشی؟ توضیح نمیخوام فقط حرف دلتو بگو برادر میخوام بدونم با دیدن نام مبارک آیت الله هاشمی بر بزرگراهها و میادین چه حالی پیدا میکنین
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه؟؟؟
بسکه نوشتی تا نهضت زنده است هاشمی زنده است و
سی بر صفر ویک بر دو وسه در چهار، فحوای کلام وجواب رو متوجه نمیشی دیگه!
Iran, Islamic Republic of
باید هزاران بار گفته بشه تا بعضی بفهمن که نظر امام در مورد یاران نزدیکش چی بود و چه کسایی برای این مملکت زحمت کشیدن و چجور یه عده تازه از راه رسیده به خود اجازه میدن به چنین بزرگ مردی اهانت کنن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم.
یه چیزی می ذارند کف دستشون که هی این دو سه تا جمله را توی کامنتهای سایتهای خبری کپی پیست کنند! سرمایه داریه دیگه، با پول رای می خره.
Iran, Islamic Republic of
علیجناب سرخپوش مفهوم است
Iran, Islamic Republic of
عالی جناب سرخپوش یادته
Germany
سخت ترین لحظاته مخالفان وقتی نام هاشمی را بر درو دیوار و میداین و بزرگراهها میبینن
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست گفتی . ...
Iran, Islamic Republic of
به زودی نامهای زیبای شهدای مدافع حرم جایگزین این نام خواهدشدان شاءالله
Germany
عزیز دل برادر وقتی دستاته خالیه قرار نیست از نام مقدس شهدا سو استفاده کنی؟ حرفی نداری بزنی سکوت کن
Iran, Islamic Republic of
حرف تو چیه انوقت؟؟؟
جزتکرار سی بر صفر وتا نهضت زنده است هاشمی زنده است؟؟؟
نام شهدا از هر نام دیگه ای زیبنده تره.
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر و بیست و یک بر صفر تا ابد باید تکرار بشه تا بدونین نظر ملت چیه و اندازه خودتونو بدونین
Iran, Islamic Republic of
اگه احمدی نژاد کاندید میشد همین حرف را میزی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نظر ملت اگر برای دار و دسته اشراف و لیبرالها مهم بود سال هشتاد و هشت مثل وحشیها توی خیابون آشوب نمی کردند.
Iran, Islamic Republic of
فقط اسهال شدید به مردم دست می دهد .
Iran, Islamic Republic of
با اون سن و سال روی پله می دوید؟ خب اگر سکته نمیکرد تعجبه.
United States
بقول خمینی کبیر هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
شايد تسخير استخر بوده چون استخر زنانه بوده و براي مرد ساخته نشده استو مناسب مرد نبوده است
Germany
برادر استخری بازم که داری به درو دیفار میکوبی
Iran, Islamic Republic of
کاخ رضاشاه! استخر فرح! فساد مالی مهدی هاشمی ..قدرت ابدی... کلا هاشمی یادش رفته بود انقلاب شده....
Germany
برادر استخری بازم افاضه فرمودند؟
خیلی ادم باید بی مقدار باششه که به فرمانده جنگ و شاگرد ممتاز خمینی کبیر اینگونه جسارت کنه
اول حرفت رو مزمزه کن ...
Iran, Islamic Republic of
شاگرد وپیروامام خمینی هیچ وقت در تقابل با میراث جاودانه امام که ولایت فقیه هست قرارنمیگیره
اشهید بهشتی گفت ای امریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
شما هم تا قیامت از دست هاشمی بزرگ و امیرکبیر زمانه عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید...
Iran, Islamic Republic of
حالا که فعلن ایشون مرده!
Iran, Islamic Republic of
اگه مرده بود پس چرا داری ازش حرف میزنین؟ چرا از بغضش دارین خفه میشین؟ مرده که ترس نداره
Iran, Islamic Republic of
نکنه مثل مسیح عروج کرده
Iran, Islamic Republic of
بازم پریدی یه شاخه دیگه؟ سوال این بود اگر هاشمی مرده چرا ازش حرف میزنین؟ چرا از بغضش دارین خفه میشین؟ مرده که ترس نداره
Iran, Islamic Republic of
...
United States
این برادری که استخر استخر میکنه آیا از عاقبت خودش خبر داره که قراره کجا جون بده؟
Iran, Islamic Republic of
این برادرا که مرگ ندارن رویین تنن
Iran, Islamic Republic of
اگه این برادر میدونست کجا میخواد جون بده آیا جرات میکرد استخر استخر کنه
Iran, Islamic Republic of
این برادر استخری یا باید جواب بده کجا قراره جون بده یا کلا ساکت بشه
United States
برادر استخری اعتراف کن
Iran, Islamic Republic of
قطعا تو استخر فرح جون نمیده
تو کاخ هم جون نمیده
شهادت یا مرگ با عزت (نه در استخر فرح ورختخواب و....)روزی همه ی کسانی است که تو خط ولایت حرکت می کنن
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری از کجا میدونی تو استخر فرح جون نمیدی؟ نکنه بازم به غیب وصل شدی؟ ولی باور کن از یک لحظه بعد هم خبر نداری حتی یک لحظه . به خود بیا برادر
بیژن
معلومه !طبقه اشرافی در استخر فرح جون میدند!ما کوخ نشینها چه به استخر فرح؟
Iran, Islamic Republic of
چرا؟ برادر استخری همونی بود که تو استخر فرح تموم کرد. شما چرا عصبانی هستی؟
Germany
برادر استخری اونیه که میاد اینجا هی استخر استخر میکنه چون حرف دیگه ای بلد نیست. حالا بگو ببینم میدونی قراره کجا جون بدی؟
Germany
برادر استخری برند اختصاصی خودته به دیگران نسبتش نده اخوی
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری مخصوص خودته به هیچکس دیگه ای نمیچسبه
Iran, Islamic Republic of
آدم خوب یا توفیق شهادت پیدا میکنه یا در حال عبادت از دنیا می رود.
Germany
یعنی بقیه آدما بدن؟ به نظرت خودت در چه وضعیتی از دنیا میری؟ بهش فکر کردی
Iran, Islamic Republic of
بقیه آدم ها بد نیستن، حتما همه هم خوبن نیستن.
بالاخره یکی در بستر میمیره
یکی در استخر
یکی در حال خدمت
یکی در حال دفاع از ارزش های الهی در میدان جنگ
اینکه کجا محل میقات عابد ومعبود باشه هم مهمه نیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر کس یه جا جون میده و هر کس یه پیمانه و تو هم یه پیمانه ای داری که وقتی پیمانه پر شد در هر جا و مکانی باشی جان بدر خواهد رفت پس تسلیم امر پروردگار باش و به جای پرداختن به دیگران مشغول به خود باش تا پیمانه ات پر شود
Iran, Islamic Republic of
‌شما هم بجای دفاع نابخردانه از کسی که تقابل اون با آرمان های امام آشکار و واضح تر از اون هست که ب‌شه انکارش کردسرت گرم خودت باشه ودعا کن محل میقات تو وخدا مسلخ عشق باشه نه استخر فرح و....
Germany
از خودت بگو استخری جان
Iran, Islamic Republic of
برادر سی بر صفر ونهضتی چطوری؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بعید می دونم حالش خوب باشه
Iran, Islamic Republic of
میشه قضیه استخر بگی چیه؟
Iran, Islamic Republic of
این برادر استخری هی استخر استخر میکنه فقط یه سوال ساده ازش کردم نمیدونم چرا طفره میره؟ سوالم این بود تو که از جون دادن تو استخر ایراد میگیری فکر میکنی خودت کجا جون میدی؟
Iran, Islamic Republic of
مطمئنن توی استخر کاخ سعادت باد جون نمی ده. اگر گفتی چرا؟
Iran, Islamic Republic of
به هیچ چیز مطمئن نباش چون حتی از یک دقیقه بعد خودتم خبر نداری
United States
یکی از پایه گذاران اولیه صنعت موشکی کشور هاشمی بود و حالا نمیدونم چطور بعضی ها هر چی دلشون میخواد میگن
Iran, Islamic Republic of
پایه گذار صنعت موشکی کشور شهید تهرانی مقدم رحمت الله علیه بود تفکر هاشمی همان تفکری است که صنعت هسته ای رو سیمان کرد و امروز بدنبال برجام موشکی و منطقه ای است .
Germany
شهید تهرانی مقدم که در سطوح بالای تصمیم گیری سران نظام نبودن این شهید بزرگوار یکی از موثرین صنعت موشکی بودند ولی تصمیم نظام در سطوح بالاتری گرفته میشد
Iran, Islamic Republic of
اون مرحوم پایه گذار اشرافی گری بودن نه برنامه موشکی
نماز جمعه ای که سفارش به مسولین در سطوح بالا برای تجمل گرایی کردن رو بیاد میارید؟؟؟؟
فرضا که ایشون هم پایه گذار صنعت موشکی ایران بودن اما این اواخر گویا از کرده ی خودشون پشیمون شدن چون فرمودن دنیای ما دنیای مذاکره است نه موشک
Iran, Islamic Republic of
فرمانده کل قوای زمان جنگ هم در مورد صنعت موشکی و هم هسته ای و هم تمام موارد دفاعی از بنیانگذاران بودند
Germany
همیشه همین بوده افراد تازه به دوران رسیده توان تحمل افراد با سابقه را ندارند چون در سایه آنها قرار میگیرند
United States
ضربه ای که از هاشمی خوردید خیلی دردناک بود و باورتون نمیشد هاشمی با دستان خالی ضربه فنی تان کند و شکست های پی در پی بعدی که نصیبتان شد همه از تیز هوشی هاشمی بود و حالا با این حرفا فکر نکنم اروم بشین برادر
Iran, Islamic Republic of
تو همون سی بر صفر نیستی؟؟؟؟
نظرت راجع به صحبت های کواکبیان چیه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سی بر صفر نتیجه رد صلاحیت گسترده شورای نگهبان بود و اگر این رد صلاحیتها نبود لیست امید مجبور با ائتلاف با افراد دیگر نمیشد
Iran, Islamic Republic of
سلفی خفت بار نمایندگان با موگرینی و تصویب عوارض خروج از کشور 220 هزار تومانی توسط مجلس مردم رو از رای به لیست امید نا امید و پشیمان کرد.
Germany
از طرف مردم حرف نزن مردم تو انتخاباتهای گذشته خیلی واضح حرفشونو زدن با انتخاب مجدد روحانی و لیست امید
Iran, Islamic Republic of
کل ایران رو همون هایی که رای به روحانی دادن نپندار
اولا درصدی از مردم رای ندادن،یه عده هم از رایی که دادن پشیمون شدن وکمپین من پشیمانم راه میندازن ودعوت افطاری رد می کنن و...
دوما 16 میلیون هم به شما گفتن نه
می بینی که خیل عظیمی از مردم هم فکر شما نیستن
Iran, Islamic Republic of
میزان رای اکثریت ملت است که دو دوره پشت هم به روحانی رای دادن
Iran, Islamic Republic of
انتخاب مجدد روحانی == گوشت کیلویی 60 دلار 7000 و سکه 24000000
Iran, Islamic Republic of
شامل انتخابات 88 هم می شه یا اون موقع مردم از نظر شما نفهم بودند؟
Iran, Islamic Republic of
بازم که شاخه به شاخه پریدی بابا مجبورت نکردن که اینجا پیغام بزاری
Iran, Islamic Republic of
نکنه محله ی شما ارزون تره؟
Iran, Islamic Republic of
چرا بابا خود خودشه
Iran, Islamic Republic of
سال 84 که له شد
Iran, Islamic Republic of
و از 92به بعد له کرد و ضربه فنی با دستان خالی
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً خیلی بیکاری امریکایی... برای پرشدن اوقات فراغتت بیشتر مطالعه کنی برای آیندت خیلی بهتره بنظرم نوع کتاب و نوشته شم برای یکی مثل شما مهم نیست مهم اصل مطالعه است ... تا بتونی با قوه استدلال و منطق جواب مخالفینتو بدی نه با تکرار صدباره حرفهای هزاربار شنیده شده.
Iran, Islamic Republic of
ضربه ای که از هاشمی خوردید خیلی دردناک بود و باورتون نمیشد هاشمی با دستان خالی ضربه فنی تان کند و شکست های پی در پی بعدی که نصیبتان شد همه از تیز هوشی هاشمی بود و حالا با این حرفا فکر نکنم اروم بشین برادر
United States
برادران مراقب باشند تا مشمول این سخنان امام خمینی قرار نگیرند. امام میفرمایند بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
بله اين حرف مال دهه شصت و ترور هاشمي است مال همو موقع ها كه منتظري قائم مقام رهبري بودند ولي آيا امام خميني نگفتند ملاك حال افراد است؟ و بخاطر همين حال منتظر رو بركنار نكردند؟!
Iran, Islamic Republic of
..... من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوس و اسلام نمایی بعضی از افراد ذکری از آنان و تمجید کرده ام، ولی بعد فهمیدم از دغل بازی آنان اغفال شده ام. آن تمجیدها درحالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می نمایاندند. نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود و میزان در هرکس، حال فعلی اوست.» این آخرین جمله حضرت امام است. امام با همه عظمت و جایگاه رفیعی که دارد، خاضعانه تعبیر می کند که در اثر دغل بازی آنها اغفال شده ام. به هر حال آیا این مسئله مخصوص به زمان حضرت امام است؟ دو جور است، بعضی ها با دغل بازی و سالوسی خودشان را اسلام نما جلوه دادند، درحالی که نبودند؛ بعضی ها شاید واقعاً پیرو امام بودند، علاقمند به امام بودند، ولی یک روز دچار ارتداد - ارتداد به معنای سیاسی و انقلابی و خط امامی- دچار برگشت و سقوط شدند. نمونه بارزش شیخ علی تهرانی است. شیخ علی تهرانی از آنهایی بود که به عنوان یک شاگرد علاقمند به امام، افراط گری زیادی هم در تعبیراتش نسبت به حضرت امام داشت...
United States
فرمانده کل قوای خمینی کبیر حضرت آیت الله هاشمی تا آخرین لحظات حیات امام مورد تایید و اعتماد امام بود.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
همان امام فرمودند ملاک حال فعلی افراد هست. ان شاء اللّه با هاشمی همجوارو محشور بشی.
Germany
و حتما ملاک را هم شماها مشخص میکنین؟ نه برادر جان هاشمی تا آخر مورد تایید امام بود دنبال بهونه دیگری بگرد
United States
روح ملکوتی فرمانده کل قوای خمینی کبیر شاد
Iran, Islamic Republic of
چند میگیری مجیزگویی می کنی ؟!
Germany
قیاس به نفس نکن اخوی
United States
اداره مملکت بعد از جنگ از شاهکارهای بیاد ماندنی آیت الله هاشمی است
Iran, Islamic Republic of
انحراف انقلاب هم از همین کارهای هاشمی که شماها بهش میگید سازندگی شروع شد
Germany
اگر معیار شماها باشین بدون شک منحرف شده ولی اگر معیار انقلاب باشه هاشمی استوار و پابرجا بر مسیر مستقیم انقلاب بوده
Iran, Islamic Republic of
معیار نه ماییم ونه شما ونه هاشمی
معیار ولایت وتابع امر ولایت بودن هستن، شما هاشمی رو با این معیار بسنج، لیست تقابل هاشمی با حضرت آقا رو خدمتتون بدم؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تورم 50 درصدی و چندین برابر شدن نرخ دلار و مسکن و بنزین و افزایش فاصله طبقاتی و بیکاری در سالهای 68 تا 76 واقعا"شاهکار !!! حجه الاسلام هاشمی رفسنجانی بود.
Germany
فرماندهی کل قوای امام خمینی در زمان جنگ و اداره کشور جنگ زده بعد از هشت سال جنگ با تمام مستکبرین جهان در حالی که قیمت نفت 12 دلار بیشتر نبود واقعا شاهکار هاشمی بود و البته مشکلاتی هم وجود داشت
Iran, Islamic Republic of
ته شاهکارش هم شد جام زهر خوراندن به امام
Iran, Islamic Republic of
زهر را به مخالفای امام خورند
Iran, Islamic Republic of
پهلوانان نمیمیرند هاشمی زنده است
United States
برادر استخری کجا رفتی؟ پرا جواب نمیدی کجا قراره جون بدی
Iran, Islamic Republic of
بچه های آقای هاشمی چکار میکنن در مملکت؟؟؟؟؟؟
Germany
پسر بزرگ آیت الله هاشمی در لیست پیروز بیست و یک بر صفر نفر اول منتخبین مردم بود و هم اکنون ریاست شورای شهر تهران را به عهده دارند
Iran, Islamic Republic of
همونی که می خواست شهردار بشه و هرچی زور زد نشد؟
Iran, Islamic Republic of
ریاست شورای تهران با پیروزی بیست و یک بر صفر از هر مقامی بهتره چون با رای مستقیم مردم بوده
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
پسر دوم ایشان هم به جرم مفاسد اقتصادی و امنیتی در زندان اوین بسر می برند.
گورژل لو
Iran, Islamic Republic of
اندیشه هایی که هم در دهه 60 هم وجود داشت ولی جلوه گری نمی کرد: اگر خاطرات ایشان را با دقت نظر بخوانیم متوجه روحیه اشرافیگری و افزون طلبی شخص شخیصش و همراهان و همفکران ایشان می شویم؛ دلیل آن هم 8سال فعالیت در راس بالاترین مقام اجرایی کشور و نهادینه سازی تفکرات اقتصاد لیبرالی مبتنی بر پندارهای سرمایه داری کلان است که این سرزمین دارد الان چوبش را بدجوری می خورد ...
United Arab Emirates
ایشون اصلا تو استخر فرح چی کار میکردن؟؟؟
انگار چیزی هم بدهکار شدیما!!!!!
این چیزها باید دست موزه باشه برای ثبت تاریخ
نه وسیله ...برای ایشون
انقلاب نکردیم که ایشون برن استخر یه خانم اونم فرح
Germany
برادر استخری آخر نگفتی یادت باشه
Iran, Islamic Republic of
انقلاب نکردیم که ایشون برن استخر یه خانم اونم فرح... خوبه ما شدیم برادر استخری ولی هاشمی نشده حاجاقا استخری... مایی که یکبار هم تا دو کیلومتری استخر فرح راهمون ندادن...
Iran, Islamic Republic of
از خودت بگو استخری جان قراره کجا جون بدی اخوی؟
Iran, Islamic Republic of
...
سقا
Iran, Islamic Republic of
خدای متعال به اندازه ی ایشون به من عمر بده میگم عمر طولانی وان شاالله با عزتی داده، ماشاءالله سن وسالی از ایشون گذشته بود!!!
مثلا کی ایشون رو ترور کرده؟؟؟!!!!!
دشمن داخلی یا خارجی؟؟؟؟
دشمن خارجی که فکر کنم ایشون نداشتن چون هم باامرای عربستان رفیق گرمابه وگلستان بودن هم مخالف شعار مرگ بر آمریکا بودن وهم معتقد بودن دوران موشک گذشته الان دوران مذاکره است!!!
دشمن داخلی ایشون هم یه زمانی اصلاح طلبان بودن که ایشون رو عالیجناب سرخ پوش میدونستن البته یه زمانی، اخیرا که مراد اصلاح طلبان بودن!!!!
Iran, Islamic Republic of
من متوجه نشدم که نظر ایشان در باره ی مفاسد اقتصادی فرزندشان آقا مهدی چه بوده است. ظاهرا چشمان فساد بین ایشان، قادر به تشخیص ام المفاسد رشد یافته در زیر عبایشان نبوده است. مرحوم منتظری هم همین ویژگی را داشت، تا فساد سید مهدی هاشمی رو شد، او هم مردمی و ضد نظام شد. نکته این نیست که مرحوم هاشمی و منتظری مردمی یا اشرافی شدند، نکته این است که با پیشرفت فساد های زیر عبایشان ضد نظام شدند.
Iran, Islamic Republic of
پنجم خردادماه ۱۳۵۸، سالروز پیام تاریخی حضرت امام خمینی(س) به آیت الله هاشمی رفسنجانی است که در پی ترور این یار دیرین امام صادر شد.
رهبر کبیر انقلاب در این پیام، با خطاب قراردادن «جناب حجت الاسلام مجاهد متعهد، آقای هاشمی عزیز» می فرمایند: مرحوم مدرس که به امر رضاخان ترور شد، از بیمارستان پیام داد: «به رضاخان بگویید من زنده هستم».
ایشان می افزایند: مدرس حالا هم زنده است. مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است (امام خمینی ره)
Germany
کسی که تا آخر با امام بود قطعا حالش خوبه شماها نگران حال خودتون باشین
Iran, Islamic Republic of
هرکی حالش خوبه خوش به حالش ولی شما ظاهراً حالت خیلی خوب نیست شاید به مغزت استراحت بدی یک کم حالت بهتر شه ...
Iran, Islamic Republic of
حالت بده که به یار امام گیر میدی. و حالم خیلی خیلی خوبه که از یار امام و فرمانده اش هاشمی عزیز دفاع میکنم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شما غیر از این یک جمله امام جمله دیگری از امام را هم قبول دارید؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت!
United States
هاشمی ابر سیاستمداری که خیلی جلوتر از مان بود
Iran, Islamic Republic of
همین برجام بی فرجام و تشدید تحریمهای ظالمانه نتیجه سیاست غلط ایشان و عدم شناخت ایشان از شیطان بزرگ بود.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی اگر کمی سیاست میدانست هرگز نمی گفت کشور رو باید مثل ژاپن و آلمان خلع سلاح کنیم !
Iran, Islamic Republic of
اواخر عمر مثل آقای منتظری شده بود.
.
مشخص شد چرا حضرت آقا در هنگام خواندن نماز میت بخشی از نماز را نتوانستد نخواندندو جمله دیگری را جایگزین آن کردند.
.
یاد حضرت امام افتادم که چه خون دلهایی از دست منتظری خورد و دست آخر هم برای خود از خداوند طلب مرگ کرد تا بیشتر از این خیانت اطرافیان را نبیند.
Iran, Islamic Republic of
...
United States
پنجم خردادماه ۱۳۵۸، سالروز پیام تاریخی حضرت امام خمینی(س) به آیت الله هاشمی رفسنجانی است که در پی ترور این یار دیرین امام صادر شد.
رهبر کبیر انقلاب در این پیام، با خطاب قراردادن «جناب حجت الاسلام مجاهد متعهد، آقای هاشمی عزیز» می فرمایند: مرحوم مدرس که به امر رضاخان ترور شد، از بیمارستان پیام داد: «به رضاخان بگویید من زنده هستم».
ایشان می افزایند: مدرس حالا هم زنده است. مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
حامد
Iran, Islamic Republic of
پیرمرد که بدود این جور از دنیا می رود. عزرائیل که شوخی نداره. خیلی از جوان های 20 ساله در حال دویدن جان باخته اند. خدا ایشان را بیامرزد...
Iran, Islamic Republic of
راس میگه

مثلا وسط زمین فوتبال
United States
امام خمینی: مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
Iran, Islamic Republic of
اخبار رو یکبار میگن هی تکرار نکن .
Germany
بعضی اخبار بارها و بارها باید تکرار بشه تا بعضی ها یادشون نره و نتونن انکارش کنن
Iran, Islamic Republic of
آقا یکی دکمه ریپیت اینو خاموش کنه یه موقع دیدی دود از کله امریکاییش بلند شد زحمت آتش نشانا رو زیاد کرد...
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
sina
سلام خدمت دوستان...همه میدانن که ایشان چه شخصیت بزرگی در سیاست واداره کشور بود وچه زحمات زیادی برای این کشور از زمان انقلاب،جنگ و... کشیده هست...فقط در ایران این برخوردها وبی احترامی ها رو نسبت به شخصیتهای بزرگ انجام میدیم...بدونه اینکه چیزی ثابت شود به آن دامن میزنیم ......روزی هم باید پاسخگو باشیم...خدا بیامرزدش...روحش شاد
Iran, Islamic Republic of
فعلا یه منفی دشت کن تا حالت جا بیاد
Mohammadmehdi
Iran, Islamic Republic of
شما هم همینطور
Iran, Islamic Republic of
ولی حالت جا نمیاد برادر چون بغض هاشمی تا ابد گلویتان را میفشارد
مجید
Iran, Islamic Republic of
با هاشمی محشور بشی آقا سینا
Iran, Islamic Republic of
الهی آمین.
محشور شدن با شاگرد خمینی توفیق می خواد
شما هم با دشمنان هاشمی محشور بشید انشاء الله
Iran, Islamic Republic of
خدایا مرا با یاران خمینی محشور بفرما
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدایا مرا با خود خمینی محشور بفرما...
United States
شما هم با دشمنان هاشمی محشور بشی
Iran, Islamic Republic of
ما که آرزومونه لیاقت پیدا کنیم با دشمنای تفکر هاشمی که دوستان
واقعی تفکر اصیل خمینی کبیر هستند محشور بشیم... ولی شما سعی کن کتاب و نوشته در مورد راه های افزایش خلاقیت رو بیشتر مطالعه کنی تعداد مثبت هات رو بالاتر ببری تعداد همفکرات بیشتر بشن...
Iran, Islamic Republic of
فقط مراقب باش با اونایی که روی هاشمی اسلحه کشیدن محشور نشی . در ضمن هیچوقت دلتو به مثبت منفی های اینجا خوش نکن
Iran, Islamic Republic of
پیر جماران: به آقای هاشمی فرزند برومند اسلام تبریک می‌گویم که در راه هدف تا نزدیک شهادت به پیش رفت. سلامت و ادامه خدمت ایشان را از خدای تعالی خواستارم.
آصف
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کاش شخصیتی مثل آقای هاشمی تا آخر هاشمی می ماند
Iran, Islamic Republic of
انسان فناپذیر وآنچه ماندنیست حی لایموت است .شخصیت مرحوم ابعادبسیارگوناگونی داشت دهه اول ، انقلاب به اونیازمند بود و عدم وجوداوگاهی امکان ساقط شدن نظام سیاسی بتمام معنی وجودداشت ازدهه دوم ببعد بتدریج زمان اورابه عقب برد وعده ای را که کم هم نبودند، زمان با خود برد.تعدادکسانیکه درجنگ با صدام درگیربودندکم نبودندوصرفنظرازحوادث و جریاناتی که دردرون انقلاب میگذشت گاهی مصالح آنچنان برجسته اقضاء میکردکه بودن عده ایی ارزشمندترازنبودنشان باشد بنابراین خطاهای آنها کمتربحساب میآمد.اما زمان که گذشت و استوانه های انقلاب که ازاستحکام کافی برخوردارشدند .امکان اینکه به نتیجه رسیده باشندکه نبودنشان ارزشمندترازبودنشان هست دریک مدار۳۶۰درجه خلاف عقربه های زمان حرکت کرده تا بدنجا برسد که ازحرکت بازایستد.وشاید عدم وجود فردی ، پایه های سست شده یک نظام سیاسی را محکمترازقبل کند حال ممکن است کسی را با میل شهید محسوب کنند وگاهی این امکان ممکن است باشد که با بی اطلاعی رجعتی بی بازگشت رابرای آنچه که برایش هزینه بایدداد رقم زده باشند که خود هم از آن بی اطلاع باشد.
Iran, Islamic Republic of
شما خودت دقیقا می فهمی چی می نویسی؟
دقیقا می دونی منظورت چیه؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
بدقت به کلمات توجه کن خواهی فهمید !
Iran, Islamic Republic of
شهیدآوینی: زمان ما رابخودبرده است....
-بازی سیاست
-فروکش کردن کشمکشها
-پایان دادن به اما و اگرها
Iran, Islamic Republic of
خمینی کبیر: به آقای هاشمی فرزند برومند اسلام تبریک می‌گویم که در راه هدف تا نزدیک شهادت به پیش رفت. سلامت و ادامه خدمت ایشان را از خدای تعالی خواستارم.
Iran, Islamic Republic of
...
بی خبر
کاش ادمین معلوم الحال پیام مرا منتشر میکرد
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم مثل بقیه انسانها مرحوم شدن.... حالا رفتار وسیاستهای ایشان گذشته چه نونی برای شماها داره. خودت چکاری؟!!! یک قرن نگذشته است هی خاطره تعریف می کنی. می خواهی چه چیز ی القا کنی. مردم ایران دراین چهل سال انقلاب حضور و درک سیاسی داشته و شناخت ازایشان دارند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
اینها ظاهرا اراده خدارا نادیده می گیرند واعتقادی به پر شدن پیمانه عمر ندارند جوری صحبت می کنند انگار هر کس بخواهد بمیرد قبل از آن معاذالله خداباید با آنها هماهنگ کند واجازه بگیرد یکی شهید می شود یکی تصادف میکند یکی هم غرق میشود !
احمد
Iran, Islamic Republic of
قران درمورد اشرف مخلوقاتش می فرماید همانا تو میمیری وآنها هم می میرند هاشمی که جای خوددارد !
Iran, Islamic Republic of
شما حتی معنی زنده موندن را نفهمیدی برادر. زنده بودن به جسم نیست زنده بودن به ادامه راهت است
Iran, Islamic Republic of
اصلن ایشون عروج کرده
Iran, Islamic Republic of
نگرانیت قابل درکه برادر
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
United States
هاشمی گل و بلبل بود و برجام را مدیون این ورزشکار قدیمی هستیم. فقط فرصت نکرد که موشک ها را هم بده بره...انشالله همشون در کنار هم و کنار استخر فرح محشور شوند با همدیگر.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم هزاران مثبت به کامنت شما .
Iran, Islamic Republic of
وباز حاشیه برای فرار از پاسخ گویی
Iran, Islamic Republic of
همین جناب نبود که باعث پیروزی غرب پرستای برجامی شد؟
Germany
نظر مردم روحانی و برجام بود
Iran, Islamic Republic of
حاجی! خیلی وقته برجام مرده خبر شو نخوندی هنور؟
Iran, Islamic Republic of
مهم نظط مردمه نه شماها
Iran, Islamic Republic of
حاجی! خیلی وقته برجام مرده خبر شو نخوندی هنور؟
Iran, Islamic Republic of
رای ملت در پای صندوق رای به روشنی مشخص کرد چه کسی زنده است
Iran, Islamic Republic of
...والا بدبخت میشدیم طرف میگفت مثل ژاپن والمان خلع سلاح بشیم ،بزرگوار خیلی میفهمید،اونم وسط منطقه گرگستان وزامبیهای داعشی وهابی وطالبان
Iran, Islamic Republic of
همین جناب خان خان .نبودند که برجام کردن تو پاچه ملت
Iran, Islamic Republic of
ملت با رای مجدد به روحانی هم روحانی و هم برجام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!را تایید کردند لطفا از طرف ملت حرف نزنید
Iran, Islamic Republic of
حالا همه مردم متوجه شدند که برجام خسارت محض بود و از رای به روحانی هم پشیمان و نادم هستند.
Germany
نظر مردم تو انتخابات معلوم میشه و شما حرف خودتو بزن و مردم هم حرفشونو تو انتخابات گفتن
Iran, Islamic Republic of
رای مجدد روحانی= ادامه ی رکود اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است و مردم اسلام را می خواهند
Iran, Islamic Republic of
این فرمایش حضرت امام خمینی قدس الله هست
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است و نظر مردم با انتخاب مجدد روحانی به روشنی بیان شد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باور به هاشمی باور به تجمل ونتوانستن نمیشه ونمتونیم بدیم بره چوب حراج زدن به دارای اقتصادی امنیتی کشور،همش تقصیر دیگران و.. میباشد .
....
Iran, Islamic Republic of
ایشون خاطره بود در خاطرات زندیگی کرد ودر استخر خاطره ای فرح عروج که نه چنان عمیق فرو رفت که دیگه تا الانش به اعماق نرسیده...
Iran, Islamic Republic of
عمق کینه این برادر را ببینید؟ خیلی دوست داشتم بدونم بعد از شکست سی بر صفر چه حالی داشتند
Iran, Islamic Republic of
عمق کینه شما رو در سال 88 دیدیم که سطل زباله و اتوبوس و بانک آتش زدید و به مساجد و عزاداران حسینی حمله کردید.
Germany
برادر استخری قرار بود بگی کجا قراره جون بدی پس چی شد اخوی؟
Iran, Islamic Republic of
عمق کینه شما رو در سال 88 دیدیم که سطل زباله و اتوبوس و بانک آتش زدید و به مساجد و عزاداران حسینی حمله کردید.
Germany
برادر استخری اگه گفتی قراره کجا جون بدی یه جایزه بهت میدم
Iran, Islamic Republic of
عمق کینه شما رو در سال 88 دیدیم که سطل زباله و اتوبوس و بانک آتش زدید و به مساجد و عزاداران حسینی حمله کردی
Iran, Islamic Republic of
عمق کینه شما رو در سال 88 دیدیم که سطل زباله و اتوبوس و بانک آتش زدید و به مساجد و عزاداران حسینی حمله کردید.
Iran, Islamic Republic of
مرحوم مغروق در استخر فرح...
روحش شاد یادش گرامی!!!
Iran, Islamic Republic of
الان که خیلی خوشحالیم! برجام خیلی زود به فرجامش رسید
Iran, Islamic Republic of
بی خود نبود به ایشون می گفتنن حاج آقای خاطره
ضد اشرافیت
Iran, Islamic Republic of
مرحوم مغروق در استخر فرح...
روحش شاد یادش گرامی!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیگی خودت قراره کجا جون بدی؟ اگه میدونستی کجا میمیری تا ابد ساکت میشدی
Iran, Islamic Republic of
انسان خوب پای سجاده نماز و در حال عبادت از دنیا خواهد رفت .
Germany
یعنی بقیه انسانها بد هستن؟ عبادت از نظر شما چیست؟ ذکر خدا در هر حالی عبادت است
Germany
از خودت بگو استخری جان به انسانهای دیگه کار نداشته باش فکر میکنی کجا قراره جون بدی؟
Iran, Islamic Republic of
این برادر فکر میکنه کجا قراره مغروق بشه؟ آیا به عاقبتت فکر کردی
Germany
برادر استخری هیچوقت نمیتونی بگی کجا قراره جون بدی و از عاقبتت خبر نداری پس چیزی نگی سنگینتری
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا میدونه برادر استخری کجا قراره جون بده.
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام خمینی(س) طی پیامی به آیت الله هاشمی رفسنجانی، به افرادی که چشم دیدن این «مجاهد متعهد» را ندارند، فرمودند: بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد می باشد
United States
فرمانده کل قوای خمینی کبیر حضرت آیت الله هاشمی تا آخرین لحظات حیات امام مورد تایید و اعتماد امام بود. این حرفارو برای کسای دیگه ای گفتن و حالا شما چرا در صدد سو استفاده هستی بهتره جواب بدی؟
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد می باشد
Germany
و حتما ملاک را هم شماها مشخص میکنین؟
Iran, Islamic Republic of
نخیر شماها از دیار غرب و آمریکا مشخص می کنید
Iran, Islamic Republic of
ملاک حق و باطل و قسیم نار و الجنه ما هستیم
Iran, Islamic Republic of
بله این ماییم که میگیم کی حقه کی باطل بله این ماییم که به غیب وصلیم حرفیه؟
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است
United States
برادر استخری شنا بلده؟
تازه به دوران رسیده هایی که عمر سیاسیشون که هیچ بلکه عمرشون قد نمیده اول برن یه کوچولو تاریخ بخونن و کمی با مجاهدتهای امیرکبیر زمان و نزدیکترین فرد به امام آشنا شن بعد دهانشون رو به گزافه گویی باز کنن!!
Iran, Islamic Republic of
خواهشا"تن مرحوم امیرکبیر رو توی گور نلرزانید !
Germany
شما نگران گور خودت باش اخوی
Iran, Islamic Republic of
عالیجناب سرخپوش آسوده بخواب! یک کامنت نویس هوا شما را توی کامنت های این خبر داره
Iran, Islamic Republic of
بابا خیلی باحالی...رفیقم از شدت خنده داره سرشو می کوبه به کاناپه میگه بنویس به عدد روزهای عمر مرحوم لایک داری...
Iran, Islamic Republic of
مراقب باش زیاد نخندی ممکنه برات مشکل ایجاد بشه این خنده نیست این گریه است گریه ای دردناک
Iran, Islamic Republic of
مخلصیم
Iran, Islamic Republic of
خیلی مخلصیم
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد می باشد
Iran, Islamic Republic of
سوزنت بد جور گیر کرده ولی اینا دوای دردت نیست
Germany
آیت الله هاشمی رفسنجانی در کتاب خاطراتشان از سفر با بالگرد به دریاچه سد لتیان برای آب تنی و جت اسکی بازی در روز تاسوعا می گویند.
United States
ملت با رای مجدد به روحانی هم روحانی و هم برجام را تایید کردند لطفا از طرف ملت حرف نزنید
Iran, Islamic Republic of
خدا ذلیل کنه مسببین فقروفلاکت مردم را که مردم دین وایمانشان را ازدست داده اند چند سال پیش به چندخانواده کمک می کردم حالا خودم محتاج ککمک هستم مرد نابود شده اند نه کار هست نه زندگی
Iran, Islamic Republic of
قرار بود 100 روزه هم چیز گل و بلبل بشه! گویا 100 روز مریخی بوده
Iran, Islamic Republic of
والا اگر به شبانه روز کره مریخ هم حساب کنیم الان باید وقت بهبود زندگی مردم فرا رسید باشه
United States
روح هاشمی شاد که بغضش همچنان گلوی مخالفانش را فشار میدهد و خواب و خوراک و آرامش را از آنها گرفته
Iran, Islamic Republic of
هاشمی آسوده بخواب! یک کامنت نویس هوایت رو توی کامنت های این خبر داره
حیران الزمان
Netherlands
یعنی کسیکه می تواندبدود، عزرائیل سراغش نخواهدآمدآنهم درسن ۸۳سالگی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عزرائیل سراغ شما هم خواهد آمد لطفا کمتر عزرائیل عزرئیل کن
Iran, Islamic Republic of
حضرت عزرائیل هم یکی از فرشتگان خداست. از دیدن فرشته بدت میاد؟
فکر بد به سرت راه نده. اونهایی که تو فکرشون هستی حورالعین بهشتی هستند.
Iran, Islamic Republic of
یه سولل ایا امام علی ع هم استخرخصوصی داشتند پسرمن 1ساله دلش می خواد بره استخراب بازی پول نداریم یه استخرساده بره واین ها بادیگار استخرررشاهانه ملک ویلایی ماشین ضدگل وله جمع کنید امام اومد کوخ نشین. وکاخ نشین مثل هم بشن نشد ...
Germany
مراجعه کن به برادر استخری راهنماییت میکنه عجله کن تا دیر نشده
Iran, Islamic Republic of
آقای استخری که الان زیر خاک دفن شده اند شما که مدافع ایشان در این کامنت گذاری ها هستید پاسخ دهید.
Germany
نه عزیز دلم آقای استخری اینجا داره استخر استخر میکنه ولی فقط نمیدونه کجا قراره جون بده این مشکلو حل میکرد دیگه استخر استخر نمیکرد
Germany
برادر استخری برند اختصاصی خودته نمیتونی به دیگران حواله بدی
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری کجایی اخوی
Iran, Islamic Republic of
آقای استخری که الان زیر خاک دفن شده اند شما که مدافع ایشان در این کامنت گذاری ها هستید پاسخ دهید.
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری نمیتونی فرار کنی اخوی باید بگی کجا قراره جون بدی؟
Iran, Islamic Republic of
...
mahmoudsusani@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
اولا اگر مامور امنیتی نیستی و تخصص نداری غلط می کنی اظهارنظر می کنی.
ثانیا کسی که با این استدلال میرود در کاخ شاه، با چنین مرگی هم مواجه می شود و این طبیعی است. ساکن درکاخ شاه، مرگ در استخر فرح، یاد هر دو کله سوخته را زنده کرد.
....
Iran, Islamic Republic of
آینده معلوم خواهدشد که چه کسانی غلط خواهند کردپسر کوچولو !اظهارنظر کردن زمانی که بن بست رسیده اید ازچشمتان کور-مرگتان باد-غلط میکنید -بتوچه-توچیکاره ایی وامثال این کلمات استفاده میکنید درصورتیکه سیمای اسلام هیچگاه از کلمات شبیه به زبان شما استفاده نکرده بلکه زبانی را مراد خود قراردادکه جهان برآن افتخار میکند داعشی هم زبان داردبترسید از داعشیهای زمان خود که هیچگاه لباس دین ندارند.
Iran, Islamic Republic of
خب راست می گیه وقتی طرف خودش اذعان می کنه من کارشناس نیستم برای چی اظهار نظر می کنه؟
Iran, Islamic Republic of
بعضي شهادت ويا مرگ و وفاتشان مايه اتحاد و همبستگي ملي مي شود .بعضي تا زنده هستند مايه دو دستگي بين مردم و بعد از مرگ هم حرف و حديث اطرافياتشان هم مايه اتهام زني به كشور و در مظان اتهام قرار دادن ديگران و هم مايه دو دستگي بين مردم مي شوند .
خداوند همه را عاقبت به خير بفرمايد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اجازه نمی دهند روح مرحوم در قبر آرام بگیرد هر روز تک.نش میدن بهتر ایشان فراموش شوند تا مردم کمتر نفرین کنند
Iran, Islamic Republic of
تکونش مال اورانیوم توی میتش است که برای تهران کاملا خطرناک است .
Iran, Islamic Republic of
برادر جان تکونی که حس میکنی از لرزشیه که به خاطر شکست خرد کننده سی بر صفر بهت وارد شده
Iran, Islamic Republic of
عجب تکونی داشته این سی بر صفره، تمام قیمت ها رو سر به فلک برده، برای اطلاع، قیمت سکه دو میلیون و چهار صد
وقت کردی برو یه سرچ بزن ببین قبل از سی بر صفره سکه چند بوده
Iran, Islamic Republic of
برادر یا خواهر جان یک نفر هم تو کل ایران برای مرحوم نفرین کند کافیست تا در قبر بلرزد می خواهید باور کنید یا باور نکنید
Germany
اگر میلیونها نفر دعا کنند نفرین آن یک نفر قطعا به خودش بر میگردد
Iran, Islamic Republic of
خدا از تقصیراتش بگذرد
Iran, Islamic Republic of
شما نگران خودت باش و به دیگران مشغول نشو
Germany
آنچنان تکانی که تا ابد خواهید لرزید و هرگز فراموش نخواهید کرد سی بر صفر را
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ
اورانیوم رو خوب اومدی
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی فکر میکنی خیلی هنربندی؟
Germany
نظر مردم در تشییع میلیونی هاشمی و همچنین در رای مردم به فرزند هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران به عنوان نفر اول معلوم شد. شما به فکر آرامش قبر خودت باشی خیلی بهتره
Iran, Islamic Republic of
صد حیف که این فرزند هاشمی شهردار نشد :(
Iran, Islamic Republic of
اِ وا پس چرا شهردارش نکردن؟
Iran, Islamic Republic of
قرار نیست رییس شورای شهر شهر دار بشه. شورا شهردار تعیین میکنه
Iran, Islamic Republic of
پس چرا تلاش می کرد شهردار بشه ولی سید خندان نپذیرفت؟
Germany
شما الان نگران فرزند هاشمی هستی؟ احسنت به این برادر قدر شناس خاندان هاشمی
Iran, Islamic Republic of
این برادرا از قدر شناسیشونه که نگران آقا محسن شدن احسنت برادرا
Iran, Islamic Republic of
چون ژنش زیادی خوب بود
Iran, Islamic Republic of
خدا از گناهانش بگذرد
Iran, Islamic Republic of
کسی که خود را فراموش کند و مشغول دیگران شود خسرالدنیا و الاخره میشود
نمي دانم منظورشان از اين گونه بحثها چيست چرا يك عده بيكار دايم مي خواهند هم مطرح شوند و هم جامعه را به هم بزنند خدا اقاي رفسنجاني را رحمت كند و ديگر هيچ
Iran, Islamic Republic of
خدا برجام رو هم رحمت کنه
بیژن
قطعا برجام لعنتی است ،نه رحمتی!
Iran, Islamic Republic of
البته از این که یک عده را سر عقل آورده باشد، رحمت است.
عجب پس اتفاقی افتاده؟؟؟؟ آره ایشون تو استخر قبض رسید رفتن به آخرت را گرفتند
Iran, Islamic Republic of
کدوم استخر؟ مگر غریق نجات نداشته؟
Iran, Islamic Republic of
اکبر مرد و تمام شد ...
Iran, Islamic Republic of
گیم آور! :)
Iran, Islamic Republic of
اگر مرد چرا ازش حرف میزنی؟ چرا همچنان وحشت زده ای؟ این چه مرده ایه که بازم از نگرانی خواب و خوراک ندارین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقن هم خواب داریم هم خوراک به قول رئیس جمهور یک مزاحم کم شد
Germany
همینکه اینجا ازش حرف میزنی و وحشت داری یعنی اینکه خواب و خوراک نداری و الا اگر وحشت نداشتین اینهمه ناراحتی و نگرانی برای چی بود
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
بعد از 80سال عمرتازه دنبالند مرگش را به قتل تبدیل کنند !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر قتل نبوده بریزید توی خیابونا!
Iran, Islamic Republic of
مثلن اون وقتی که ریختید توی خیابون بجز آتیش زدن سطل زباله چیکار کردید؟
Iran, Islamic Republic of
پیروزری سی بر صفر آنقدر خرد کننده بود که نیازی به خیابون ریختن نداره کسانی که مردم بهشون رای دادن نیازی به خیابون ریختن ندارن
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم، اعتراف خوبی میکنی، یعنی اگر شکستی بود نیازی به ریختن توی خیابون هس؛ همون کاری که سال ۸۸ شد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات 88با حمایت علنی تعدادی از تعضای شورای نگهبان از یک کاندیدا تا ابد زیر سواله
United Arab Emirates
تا قبلش می گفتید تقلب شده، نتونستید اثبات کنید حالا حمایت علنی یه عده را بهانه میکنید؛
آیا این بهانه تعریض به جان و مال مردم رو فراهم می کنه؟ همتون تا ابد پاتون گیره...
Iran, Islamic Republic of
حتی سازمانهای نظر سنجی امریکا هم صحت انتخابات 88 رو تایید کردند.
Iran, Islamic Republic of
این همه ساختمان بود چرا از بین آنها کاخ رضا شاه؟!
Iran, Islamic Republic of
به همان دلیلی که از این همه استخر، در استخر کاخ سعادت شنا می کردند.
Iran, Islamic Republic of
ادعای مرگ مرموز ایشان هم مثل ادعای تقلب 88 است
Iran, Islamic Republic of
اون آقایی که کامنت می ذاره و می نویسه «فرمانده کل قوای خمینی کبیر حضرت آیت الله هاشمی»، پاسخ بده این چه فرمانده ای هست که آخر عمرش می گیه ما نباید مثل ژاپن و آلمان نیروی مسلح داشته باشیم؟؟؟؟؟
خدا وکیلی از این فرماندهها کجا دنیا پیدا می شن؟
Germany
هاشمی کجا گفته ما نباید نیروهای مسلح داشته باشیم؟ لطفا مستندات رو ارائه کن اگر واقعا هاشمی گفته ما نیروی مسلح لازم نداریم حق با شماست و اگر نگفته خود دانی و اعمالت
Iran, Islamic Republic of
توی آپارات یه سرچ بزن صوت و تصویر با کیفیت اچ دی موجود است.
Iran, Islamic Republic of
قبل از این سخنرانی هم توئیت زده بود «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست، نه‌موشک‌ها»!
Iran, Islamic Republic of
منظور اون برادریه که میگه هاشمی گفت ما نباید نیروهای مسلح داشته باشیم
Germany
توی آپارات سرچ کنم؟ اینم شد سند؟ دیدی دستت به جایی بند نیست اخوی
Iran, Islamic Republic of
راس می گه من گشتم دیدم
Iran, Islamic Republic of
چی دیدی برادر؟ میشه توضیح بدی
Iran, Islamic Republic of
چو دانی و پرسی سوالت خطاست
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
خود رهبر انقلاب در هنگام مرگ هاشمی چند بار طلب عفو برایش کرد یعنی اینقدر کارنامه اش خراب بود یا جمله ای که در نماز میت معمولا می خوانند ا"انا لانعلم منه الا خیرا" را برای هاشمی نخواند یا ایشان تابوت شهید محسن حجی و صیاد شیرازی را بوسیدند ولی تابوت رفسنجانی را نبوسید این ها همه یک دنیا حرف است برای نکته دانها . یا چند مدت پیش آقا فرمودند خدا از سر تقیراتشان بگذرد که منظورش رفسنجانی بود یعنی اینکه دل اقا از دست رفسنجانی خون است یا در پیام تسلیت برای مرحوم مهدوی کنی این مصیبت را به حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف تسلیت گفتند ولی برای هاشمی فقط به خانواده اش تسلیت گفت
Iran, Islamic Republic of
ممنون؛ تا حالا به این موارد دقت نکرده بودم؛
Iran, Islamic Republic of
می خواهند یاد و خاطره هاشمی را زنده نگه دارند ولی نمی دانند چطوری باید زنده نگهداشت با این روش بدتر مردم بدشان خواهد آمد الان خیابان به نام ایشان زده اند مردم ... بهتر بود این کار را نمی کردند
Germany
مردم با تشییع میلیونی و رای به کاندیدای مورد نظر هاشمی به خوبی ارادت خود را به هاشمی ابراز کردن شما نگران خودتان باشین برادر
Iran, Islamic Republic of
درست می فرمایید ایکاش کمی تدبیر می کردند مثلن ا س ت خ ر کوشک رو بنام ایشان می زدند
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری چرا از عاقبت خودت چیزی نمیگی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی اگه یار امام بود بدون اطلاع امام با آمرییکاییها قرار مذاکره نمی گذاشت.(ماجرای مک فارلین)
که امام بعد از اطلاع پیدا کردن چنان به هاشمی و دار ودستش(جناب روحانی تون) توپید که هاشمی تا چند وقت جرائت نداشت جلو امام آفتابی بشه.
Iran, Islamic Republic of
آقایون طرفدار هاشمی اگه خیلی راست میگن باید از ته دل دعا کنن که در آخرت با جناب ایشون محشور بشن.
Iran, Islamic Republic of
آرزومه با امام و فرمانده کل قوایش هاشمی عزیز محشور بشم و شما هم دعا کن با دشمنان هاشمی محشور بشی
دربان برزخ
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم بشه. یکیشونو انتخاب کن!
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی سال 1365 : «تا هنگامی که آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کند، دشمنی ما به قوت خود با آمریکا باقی است .»

رفسنجانی سال 91 : بالاخره سبکی که الان داریم که با آمریکا نه حرف بزنیم و نه رابطه داشته باشیم، قابل تداوم نیست. آمریکا قدرت برتر دنیا است. مگر اروپا با آمریکا، چین با آمریکا و روسیه با آمریکا چه تفاوتی از دید ما دارند؟ اگر با آنها مذاکره داریم، چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟ معنای مذاکره هم این نیست که تسلیم آنها شویم. مذاکره می‌کنیم اگر مواضع ما را پذیرفتند و یا ما مواضع آنها را پذیرفتیم، تمام است.
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی سال 61 : شعار "مرگ بر آمریکا" را ضعیف و کم نکنید، آن شعار بزرگی است که می دهید و دارید با همین شعار دنیا را تکان می دهید.

رفسنجانی سال 94:«...موافق نبودیم که در مجامع عمومی مرگ کسی را شعار دهیم. مثلاً در اجتماعات ما «مرگ بر بنی صدر» شعار داغ مردم بود که در نماز جمعه خواهش کردم که نگویند. «مرگ بر بازرگان» بود که خواهش کردم نگویند. «مرگ بر شوروی» بود که گفتم الان با شوروی مشکل آنچنانی نداریم. درباره آمریکا هم گفته بودم. من ذاتاً با حرف‌های تند و فحاشی‌ها مخالفم و آن‏ها را مفید نمی‌دانم.»
Iran, Islamic Republic of
هاشمی همون کسی هست که اشرافیگری رو در بین مسئولین رواج داد.و مسئول اشرافی هم که درد مردم رو نمیفهمه همش به فکر خودش واطرافیان و هم حزبیانش است.در نتیجه مملکت میشه اینی که هست: گرانی - بیکاری- فقر بیشتر مردم- و. . .
وبرای خود مسیولین هم : حقوق نجومی - پاداش نجومی زندگی در کاخ و ویلاهای آنچنانی با خدم و حشم و. . .
Iran, Islamic Republic of
در سال ۲۰۰۷ مدیرعامل و چند کارمند شرکت نفتی توتال توسط مقامات قضایی فرانسوی به اتهام پرداخت حدود ۶۰ میلیون یورو رشوه به مقامات ایرانی برای مشارکت در احداث میدان گازی پارس جنوبی بازداشت شدند و نام مهدی هاشمی به عنوان فردی که بخشی از این مبلغ را دریافت کرده مطرح شد.
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Romania
فعلن که نهضت بدون هاشمی زنده است
Iran, Islamic Republic of
این برادرمون حتی معنای کلمان امام را هم نفهمیدند اخوی دوباره دقت کن به سخنان امام خمینی: مردان تاریخ تا آخر زنده هستند
Iran, Islamic Republic of
جهان چرا نظر من رو منعکس نکردی؟
Iran, Islamic Republic of
کسی که در سن هشتاد به بالا از پله ها بدوه و شبم بره استخر معلومه سکته میکنه اینکه واضحه
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
فکر نمی کنی طرف ورزشکار بوده
Iran, Islamic Republic of
رهبر کبیر انقلاب خمینی بت شکن: مرحوم مدرس که به امر رضاخان ترور شد، از بیمارستان پیام داد: «به رضاخان بگویید من زنده هستم».
ایشان می افزایند: مدرس حالا هم زنده است. مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
Romania
مخصوصا اگر دفتر کار این مردان در کاخ اصلی رضاخان باشه، و آب تنیشون در کاخ سعدآباد
Iran, Islamic Republic of
مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
Iran, Islamic Republic of
خمینی بت شکن: مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
Iran, Islamic Republic of
روح امام و یاران با وفایش شاد
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی:
«…اظهار فقر و بیچارگی کافی است. این رفتارهای درویش‌مسلکانه، وجهۀ جمهوری اسلامی را نزد جهانیان تخریب کرده است.

زمان آن رسیده که مسؤولین به مانور تجمل روی آورند. از امروز به خاطر اسلام و انقلاب، مسئولین وظیفه دارند مرتب و باوقار باشند… هرچند ما فقیر باشیم و اقتصادمان به سامان نباشد، اما برای آنکه در دیدگان سایر ملل مسلمان و غیرمسلمان، ملتی مفلوک جلوه ننماییم، لازم است تا جلوه‌هایی از تجمل در چهرۀ کشور و مسؤولین حاکمیتی رویت شود…»
Iran, Islamic Republic of



«بدانید که امام شما از دنیایش به دو جامه فرسوده و دو قرص نان بسنده کرده است»(نهج البلاغه، نامه45)
Iran, Islamic Republic of
خطبه‌ی معروف به مانور تجمل هاشمی
Iran, Islamic Republic of
حالا حالاها باید قد بکشی تا حرفهای این بزرگمرد رو درک کنی!!
Iran, Islamic Republic of
باید جلوی دشمنان از اظهار عجز خودداری کنیم این که حرف بسیار خوبیه
Iran, Islamic Republic of
هاشمی توی استخر - سونا - جکوزی(کاخ فرح پهلوی)فوت کرد و تمام شد .
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری آخر نگفتی قراره کجا جون بدی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا یک عده (نجومی بگیر و رانت خوار) هنوز دارند از مرده اکبر هاشمی دفاع می کنند چون می ترسند که حقوق نجومی شان و زندگی اشرافی شان که رفسنجانی ان را بنا کرده قطع شود و نابود شوند .
Iran, Islamic Republic of
و باز هم قیاس به نفس
Iran, Islamic Republic of
یعنی یکنفر نبود که به هاشمی بگوید که با نزدیک 90سال سن و با شکم پر توی استخر -سونا - جکوزی (کاخ فرح پهلوی ) نرود که نتیجه اش غزل خداحافظی خواندن است !!!!!!!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
برادر استخری چرا زیر آب قایم شدی فقط یه سوال ساده بود اگه تونستی بگی کجا قراره جون بدی؟ وقتی نمیتونی بگی کجا قراره جون بدی پس چرا مشغول به دیگران میشی
Romania
قضیه استخر چیه؟
Iran, Islamic Republic of
یه سوالی از برادر استخری کردیم و پرسیدیم تو که هی استخر استخر میکنی فکر میکنی خودت کجا جون میدی ولی این برادر فقط بلده استخر استخر کنه و این سوالو جواب نداد
Iran, Islamic Republic of
هاشمی مردی بزرگ بود اما مثل هر انسانی خطا داشت. در حیرتم کسانی که خود را میراث دار انقلاب و نظام می دانند چگونه تا این اندازه بی محابا به بزرگان انقلاب و نظام می تازند؟
چطور در قبال خمینی کبیر احساس شرم نمی کنند؟ امام ره به هاشمی بیش از هرکس دیگری اعتماد داشت چون هاشمی صداقت داشت حرفش را می زد هرچند تلخ یا اشتباه.
چاپلوسان نزد امام اعتباری نداشتند.
درورد بر خمینی کبیر، خامنه ای عزیز و هاشمی بزرگ
Iran, Islamic Republic of
اهانت کننده هیچ نسبتی با خدا و انقلاب ندارد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگه گفتی خودت قراره کجا جون بدی یه جایزه پیش من داری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بغض و کینه هاشمی داره نابودشون میکنه و نمیدونن چی دارن میگن
United Arab Emirates
چرا انقدر خبر روز فوت کسی که چند سال پیش فوت کرده رو میذارید ایشون خوب یا بد فوت کردن حالشونم در عالم برزخ خدا میدونه نه من و شما
Iran, Islamic Republic of
مفسر بزرگ و عارف گرانقدر جوادی آملی فرمود: قبر ایشان روضه ای از رضوان بهشت است
رحمة الله علیه
فرح
United Arab Emirates
... این سالهای اخر چه خونی به دل اقا کرد .فقط وقتی رهبری تو پبامشون اظهار تاسف کردن برای ناراحتی ایشون غصه ام گفت . ...
Iran, Islamic Republic of
آقای طرفدار هاشمی عزیز اشرافی!
تو که اینقدر هاشمی نهضتی ! رو قبول داری دعا کن که در آخرت با خود هاشمی محشور بشی. چرا الکی از امام مایه میزاری.
چرا شماها سعی دارید هاشمی رو به امام بچسبونید؟
..
Iran, Islamic Republic of
راستی از فائزه خانم وآقا مهدی ؛ فرزاندان عزیز
هاشمی ... چه خبر برادر؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
لیست پیروز بیست و یک بر صفر با سر لیستی محسن هاشمی رفسنجانی و رییس شورای شهر تهران با رای مستقیم مردم قدر شناس تهران
Iran, Islamic Republic of
فائزه را بچه ها تو ساندویچ فروشی دیده بودند ولی از مهدی خبری نیست شاید رفته پیتزا بخوره.
Iran, Islamic Republic of
آقا ما یه سوال مهم داریم
اصلا هاشمی توی نهضت چکار میکرده ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
وقتی که نمیدونی هاشمی تو نهضت چه کاره بوده اونوقت اومدی اینجا دنبال چی میگردی؟ با این حرفت هم خودت و هم همفکراتو زیر سوال بردی
Iran, Islamic Republic of
آقای ( هاشمی زندست نا نهضت زندست) چه خبر از بچه های جناب هاشمی ...
Iran, Islamic Republic of
فرزند برومند هاشمی رییس شورای شهر تهران هستند و در پیروزی خرد کننده بیست و یک بر صفر نفر اول بودند
Iran, Islamic Republic of
رفسنجاني وقتي مرد كه از ارزش هاي انقلاب فاصله گرفت و در دام ليبرال هاو غربگراياني كه وي را در هر كاري متهم قلمداد مي كردند و انواع بي احترامي را در حق وي روا مي داشتند گرفتار شد و وقتي كه موجب اشاعه اشرافي گري در كشور شد و تا جايي پيش رفت كه مخالف تقويت دفاعي كشور شد حالا شما مي فرماييد سر پله دويده است كل مردم كار مي كنند مي دوند و فغاليت دارند
Iran, Islamic Republic of
هاشمی همان هاشمی روز اول بود هاشمی از نزدیکان امام و مورد اعتماد امام بودند شاخص هاشمی امام بود و آرمانهای انقلاب بود
United States
یا من بدنیاه اشتغل / قد غره طول الامل . الموت یاتی بغتتا/ القبر صندوق العمل . اقای رجایی فرموده اند مرحوم اقای هاشمی روز فوتشان از پله ها میدویدند و از این جهت نسبت به فوت ایشان تعجب میکنند . !اقای رجایی ! خیلی ادمها تا لحظات قبل فوتشان هم نعوذ بالله برای خدا هم رجز خوانی میکردند .! اما " الموت یاتی بغتتا " مرگ ناگهانی میاید . ما که چشم بصیرتمان بسته است و روز فوت اقای هاشمی در محضر ایشان نبودیم تا دویدن ان مرحوم را ببینیم ولی اگر کسی با چشمان بصیرت باز دویدن ان مرحوم را می دید مشاهده میکرد که او به طرف مرگ میدود و میرود ! در هر حال خداوند ایشان و ما و همه را رحمت کند و عاقبت همه ما را ختم به خیر فرماید .
Iran, Islamic Republic of
خداوند حضرت آیت الله هاشمی را رحمت کند و عاقبت همه ما را ختم بخیر بگرداند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
هر چه بود خدا از سر تقصیراتش بگذرد وبیامرزد
Iran, Islamic Republic of
اول به فکر تقصیرات خودت و آمرزیده شدن خودت باش و وقتی مطئن شدی آمرزیده شدی به سراغ دیگران برو
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
طبیعتا ادم دروقت حکومت باوقت بیکاری فرق داره ودرثانی جناب رجاایی بالاخره هرکسی برابر مفاد قرارداد وپولی که میگیره مسیولیت داره وشماهم ضررمالی بزرگی کردید درجریان فوت حجت الاسلام هاشمی ولی انصافا باتوجه به دبدبه وتشریفات خاص خودش وبیتش ایا عقل قبول میکنه که یک موتورسوار توخیابان بیاد کناراین خاندان وحرفی بزنه ؟ بالاخره مردم میبینن که نسل پنجم فامیلهای ایشان هم چه تشریفاتی دارن چراحرف خاله زنکی میزنید ؟ ولی احتمال داره مادرفاطمه درخواب دیده باشه که یک موتورسو.ار اونجوری بگه وثالثا قدری تفکربدنیست چراکه مگرورزشکاران نمیمیرن؟ پس هاشمی چرامرد برای مسلمان حرف خوبی نیست
Iran, Islamic Republic of
هاشمی زنده است چون نهضت زنده است مردان خدا هرگز نمیمیرند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا یک عده (نجومی بگیر و رانت خوار) هنوز دارند از مرده اکبر هاشمی دفاع می کنند چون می ترسند که حقوق نجومی شان و زندگی اشرافی شان که رفسنجانی ان را بنا کرده قطع شود و نابود شوند .
Iran, Islamic Republic of
و باز هم قیاس به نفس
م
Iran, Islamic Republic of
...
خيرالله خيری
Iran, Islamic Republic of
دنبال می‌کرد رهبری مدت‌دار؛ ولی رياست جمهوريش مادام العمر شود. عجب روزگاری!!!
محمد
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
....