پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت پرونده آزار دانش‌ آموزان

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 618219
هفت دانش‌آموز قربانی آزار و اذیت ناظم مدرسه در تهران دچار آسیب روانی شده‌اند. جلسه تحقیق از متهم و دانش‌آموزان در دادسرای ارشاد برگزار شد.
آخرین وضعیت پرونده آزار دانش‌ آموزان
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام‌جم، این پرونده با شکایت اولیای 15 دانش‌آموز پسر یکی از مدارس غیرانتفاعی غرب تهران که قربانی آزارو اذیت معاون مدرسه شده بودند در دادسرای ارشاد تهران مطرح و تحقیقات آغاز شد.

با دستور قضایی معاون مدرسه بازداشت و روانه زندان شد. این در حالی است که جلسات تحقیق در دادسرای ارشاد از متهم پرونده ادامه پیدا کرد.

در یکی از این جلسات دادستان تهران حضور داشت. همچنین بازپرس پرونده از متهم، دانش‌آموزان و خانواده آنها نیز تحقیقات انجام داد و دانش‌آموزان به پزشکی قانونی معرفی شدند.

مهدی صابری، رئیس بخش معاینات روانپزشکی، سازمان پزشکی قانونی کشور درباره بررسی ‌های پزشکی قانونی از قربانیان این پرونده به ایرنا گفت: هفت نفر از دانش‌آموزان حادثه غیراخلاقی دبیرستان تهران، برای انجام معاینات روانشناسی به پزشکی‌قانونی مراجعه و پس از معاینه آنها مشخص شد که دچار آسیب روانی شده‌اند.

وی در مورد سن دانش‌آموزان مراجعه‌کننده به پزشکی قانونی هم گفت: آنان در پایه هفتم و هشتم تحصیل می‌کنند و حدود 13 تا 14 ساله‌اند.

با توجه به سوال‌هایی که از این دانش‌آموزان پرسیده شد، متوجه شدیم که آنها تجربه اذیت و آزارهای جنسی را نداشتند. در واقع مطالبی که از سوی متهم به آنها گفته شده برای آنها جذاب بود و موجب کنجکاوی آنها شده و از آنها سوء‌استفاده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *