جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۱۱

اعلام رسمی شکست کمپین علیه کمیته امداد/ رکورد کمک‌های مردمی شکست

جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 618160
به دنبال راه‌اندازی کمپینی توسط برخی رسانه‌های معاند با هدف تحت فشار قرار دادن کمیته امداد و سلب اعتماد مردمی از این کمیته رئیس کمیته امداد از رکورد شکنی کمک‌های مردمی طی ۳ روز گذشته خبر داد.
اعلام رسمی شکست کمپین علیه کمیته امداد/ رکورد کمک‌های مردمی شکست
گروه سیاسی جهان نيوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی در واکنش به تلاش برخی شبکه‌های معاند به منظور  تحت فشار قرار دادن کمیته امداد برای کمک به مردم فلسطین و راه‌اندازی کمپین‌های مجازی برای تحت فشار قرار دادن این کمیته گفت: همه می‌دانند که 40 سال است که دستگاه‌های مختلف کشورمان کمک‌های مردمی که با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین در اختیارشان قرار می‌گیرد را به دست مردم ستم‌دیده از این منطقه دنیا می‌رسانند.
در این شرایطی وقتی مردم عالمانه قصد کمک به مردم مظلوم فلسطین را دارند چه باید کرد؟ جز آنکه امانتدار بوده و این کمک‌ها را به مردم فلسطین برسانیم؟

فتاح اضافه کرد: در مقابل ما با صدای بلند اعلام کرده و می‌گوییم که ما به هیچ وجه حق جابجا کردن کمک‌های داخلی مردمی را به خارج از کشور نداریم و این اتفاق نیز نیفتاده است.

وی گفت: این کمپین در حالی راه افتاد که برخی رسانه‌های معاند که جیره‌خواران اسرائیل هستند شیطنت کرده و به دروغ گفتند که کمیته امداد پول داخل را به خارج از کشور برده است؛ به هر حال ما از من و تو، آمدنیوز و جیره‌خواران اسرائیل انتظاری جز دشمنی با مردم ایران نداریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در پاسخ به این سوال که آیا این کمپین توانست از میزان کمک‌های مردمی به کمیته امداد و محرومان جامعه بکاهد یا خیر گفت: خوشبختانه این کمپین آنها نتیجه عکس داد و مردم بیش از پیش کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد قرار دادند؛ به عنوان مثال در این 3 شب گذشته بیش از 50 هزار نفر در سایت محسنین کمیته امداد ثبت‌نام کردند و با کمک‌های خود رکورد کمک‌های مردمی به این کمیته را شکستند.

فتاح افزود: دشمنان بدانند که مردم ما حاضرند برای مسلمانان مستضعفان جهان از مال و جان خود بگذرند و این وعده الهی است که خاموش نخواهد شد.

وی با تاکید مجدد بر حفظ امانت کمک‌های مردمی از سوی کمیته امداد برای صرف این کمک‌ها همسو با نیت خیرین گفت: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از تمام ظرفیت خیرین، مجلس و دولت برای رفع فقر و محرومیت نیازمندان کشورمان استفاده کنیم و دور نیست که بتوانیم از عهده رفع فقر در کشور برآییم.

پرویز فتاح در گفت‌وگو با تسنیم در راهپیمایی روز قدس امسال، با اشاره به حضور گسترده مردم در این نمایش اقتدار اظهار کرد: ما 40 سال است که این راه را ادامه می‌دهیم و شخصا حتی یک سال هم برای شرکت در این راهپیمایی غیبت نداشته‌ام و امسال شاهدیم که پس از گذشت 4 دهه به فضل خداوند مردم پرجمعیت‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته این راهپیمایی بزرگ را برگزار کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از هر زمانی ضعیف‌تر است گفت: ما شاهدیم که این رژیم در تمام این سال‌ها نقشه‌اش کوچک‌تر شده و حتی در داخل حصاری که به دور خود کشیده امنیت ندارد و عصبیت نتانیاهو نیز ناشی از همین موضوع است و به همین دلیل است که دائما ایران را خطاب حرف‌های خود قرار می‌دهد.

فتاح با بیان اینکه وعده امام خمینی در خصوص نابودی اسرائیل حتمی و حق است افزود: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که این وعده امام خمینی محقق خواهد شد لذا قصد دارند با اقدامات مختلف جلوی محقق شدن آن را گرفته و این سرنوشت‌شان را تغییر دهند همانطور که در برابر حضرت موسی چنین قصدی را داشتند ولی قطعا عمر آنها رو به زوال خواهد رفت و ماندگار نخواهند بود.

وی با اشاره به وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده ادامه داد: بر اساس این وعده، 22 سال از عمر این رژیم مانده و انشاءالله اگر عمری باشد جشن نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را در همین جا برپا خواهیم کرد و امروز شاهدیم که این رژیم غاصب شرایطش همچون شرایط یخ مقابل آفتاب است که روز به روز به زوال خود نزدیک‌تر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر امکان داره پس از این کمیته امداد نوع صندوقهای استفاده در درون مرز و بیرون مرز را حداقل با تفکیک رنگ برای مردم مشخص نماید تا تکلیف کمک کننده ها مشخص شود
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما اگه یک بار صدقه داده باشی مشخصه
البته صندوق های کشورهای دیگه بیشتر در مراسمات میارن مثل نماز جمعه
همچنین در پرداخت های غیر حضوری و اینترنتی هم که شما کاملا حق انتخاب داری
بد نیست یه سر به سایت کمته امداد بزنی
Iran, Islamic Republic of
دوست ساعت 19-37روزگاری سرپرستی 5خانواده کمیته امداد را تحت سر پرستی داشتم ولی الان باید خودم و خانواده ام را به کمیته امداد معرفی کنم
Iran, Islamic Republic of
مقصر برجامه که زود جونشو به شما داد و شما به این وضعیت دچار شدید
Iran, Islamic Republic of
سلام چون پرسیدید عرض میکنم از سال 74 تا سال 85 هر چه در توان داشتم انجام وظیفه کردم برای سه دختر از این پنج خانواده جهیزه خوب فراهم کردم و دو نفر گل پسر را با تمام هزینه هایشان داماد کردم و خرج تحصیل سه نفران تا لیسانس را پرداخت کردم سوای خرج اب و برق وکازو تلفن و خوردو خوراک انها .از ان تاریخ به بعد هر روز از هر روز دیگر ضعیفتر و ضعیفتر شدم چون دیگر پس اندازی برایم نمانده بود و بازار و اجناس هر روز گرانتر و گرانتر میشدو مجبور شدم عذرشان را بخواهم الان واقعا برای خرج خونه و زندگی گیر کرده ام راستش را بخواهید از کرده خود پشیمانم چون نمیبایست همه هستیم را خرج ان بزرگ گواران میکردم ولی خود کرده را تدبیر وچاره ا یی نیست
Iran, Islamic Republic of
صلوات زیاد بفرستید، نمازتان را هم اول وقت بخوانید ان شاء الله درست می شود.
وحیدی
Iran, Islamic Republic of
این سخن با وعده قطعی خداوند ناسازگار است. خداوند قول داده جزای عمل خیر را ده برابر می‌دهد، بنابراین اگر این ادعا درست باشد، شما حداقل باید ده برابر ثروت امروز می‌داشتی.
البته این وعده خداود مربوط به جایی است که فرد اولا اخلاص داشته باشد و ثانیا وظایف شرعی واجب خودش را انجام بدهد. متاسفانه زیاد دیده می‌شود افرادی که واجبات شرعی خود همانند خمس و زکات را انجام نمی‌دهند و با این حال بخشش‌های بزرگ مستحبی را انجام می‌دهند. این رویه باید اصلاح شود. بنده به شما توصیه میکنم محاسبه نفسی داشته باش، ببین مشکل کجاست. یقین بدان خداوند خلف وعده نمی‌کند. با رفع شدن عیوب و نواقص مطمئن باش اوج می‌گیری
Iran, Islamic Republic of
جناب وحیدی اگر دلداری نمیدی ... از موسی نبی الله تا امام علی در بین معصومین هم بودند کسانیکه در شرایط سخت و فقر زندگی کردند حصرت خدیجه سلام الله هم همه ثروتش رو در راه اسلام داد اما در فقر رحلت کرد تفکر صرف مادی تو اشتباه برداشتت از آیه قرآن رو به خورد دیگران نده در قرآن و از نظر خداوند دو جهان وجود داره و عمل بدون در نظر گرفتن جهان دیگر نیست بعضی افراد پاداش ده برابریشون رو در دنیا میگیرن که اگه تو جزوشونی خیلی نناز چون اصل پاداش در آخرته و افرادی که پاداش عمل خیرشون رو در آخرت میگیرن پاداش ۱۰ برابری آخرت قابل مقایسه با دنیای فانی نیست...درآوره
وحیدی
Iran, Islamic Republic of
به نظرت این بیان برای نصیحت و ارشاد، بیان مناسبی است؟! اگر پیامبر ص هم این گونه تبلیغ می‌کرد، دینش جهانی می‌شد؟
بله درست است که نتایج اعمال انسان فرادنیایی باید محاسبه شود ولی روایات فراوانی داریم که تصریح دارند، با صدقه نه تنها از دارایی افراد کم نمی‌شود، بلکه بر آن افزوده می‌شود، بنده به این فرمایش یقین دارم و تجربه هم کرده‌ام. باز تأکید می‌کنم اگر با شرایط که ائمه علیهم السلام در مورد صدقه و خیر‌خواهی بیان فرموده‌ام، عمل کنیم، بعید است گرفتار فقر شویم، این وعده اهل بیت است. اما این که پیامبران در فقر زندگی کردند و یا حضرت خدیجه .... مسائل دیگری هستند نباید با عرض بنده خلط شود.
حداقل اجازه بدهید، ایشان تأمل کند. از تامل و تفکر تاکنون کسی آسیب ندیده است.
Iran, Islamic Republic of
باید از دولت بنفش سوال کرد که چه اتفاقی افتاده که الان شما وضعیتت این شده؟
Russian Federation
ای شیطون چیکار کردی پولاتو
Iran, Islamic Republic of
قطعا مثل تو در روسیه خرج نکرده پولهاش و
Iran, Islamic Republic of
اما باز افرادی که نه اهل صدقه دادن هستند نه نماز جمعه میرن جوسازی میکنن
United Kingdom
... ان شاءالله که دیگه نتونه تهمت صدقه ندادن و بی نمازی بزنه به کسانیکه همفکرش نیستن .
Canada
متاسفانه برای بعضی از دوستان به ظاهر ارزشی تهمت زدن اولین سلاح هست
هاشمی
United States
بله دوست عزیز افرادبهانه جو همیشه و همه جا هستند
بنده حدود ۳۰ سال است سرپرستی شام شب عاشورا را در محل خود به عهده دارم
از افراد داوطلب پول جمع می کنیم و حدودا به اندازه ۱۵۰۰ نفر شام تهیه و در هیات توزیع می کنیم
و همیشه افرادی به اصطلاح روشنفکر به ما ایراد می گیرند
و پیشنهاد می کنند که این پولها را که جمع می کنید به جای اینکه بدهید به این افرادی که نیاز ندارند اینها را به فقرا بدهید
در جواب آنها هم ما همیشه گفته ایم که
۱-اولا از نظر شرعی پولی که افراد برای ترویج عزاداری امام حسین می دهند نمی شود خرج کار دیگری کرد
۲-اگر شما خیلی به فکر فقرا هستید بیایید مثل ما راه بیفتید و از مردم پول بگیرید برای کمک به فقرا
و خیلی هم پسندیده است
Iran, Islamic Republic of
چرا برای آقای هاشمی هر وقت یک پرچم میزنین?!
هاشمی
United States
دوست عزیز از توجه شما تشکر می کنم
والله خود بنده تو حل این قضیه مونده ام
که این پرچم های بیگانه بالای کامنت های بنده را جهان چرا می زند
چون بنده اصلا تا بحال با هیچ فیلتر شکنی ارتباط نداشته ام و اصلا آشنائی با فیلتر شکن ندارم
علاوه بر اینکه بنده هم داخل ایران زندگی می کنم
Iran, Islamic Republic of
بله آقای هاشمی اما همین پرچم اگه پای نظر دیگران باشه میشن آمریکایی سایت جهان نیوز بارها برای منم پرچم غیر ایران گذاشته اما در مورد خبر رئیس کمیته امداد رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون و اونچه ما از مصاحبه فتاح دیدیم خودش گویای همه چیز بود
هاشمی
United States
بنده در باره پرچم ها هیچ قضاوتی نمی تونم بکنم
چون برا خودم هم پرچم بیگانه می زنن
Iran, Islamic Republic of
همیشه نوع صندوق ها از هم جدا بوده و به زبان شیوای فارسی هم بر روی صندوق نوشته شده
Iran, Islamic Republic of
در کشور ما
اختلاف طبقاتی زیاده
افراد نیازمند زیاده
افراد خیر زیاده
خیرینی که نیازمندی در دور و اطراف سراغ ندارند و طریق رساندن کمکها و صدقات را نمیدانند زیاده

منسجم ترین تشکیلاتی ترین باسابقه ترین معتمد ترین و گسترده ترین نهادی که اطلاعات افراد نیازمند را دارد و خیرین آنرا میشناسند و بهترین واسطه نیکوکاری است همین کمیته امداد است با سیاست زدگی خود با خانواده بزرگ تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام بازی نکنید
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، من به توفیق خدا صدقه میدهم اما از وقتی خبر این کمپین رو شنیدم، یکراست رفتم و عضو سیستم پیامک صدقه شدم. به خاطر مخالفت با افراد مزاحمی که خودشون رو به هر بهانه ای مطرح می کنن و تو هر مسئله ای بدون کمترین آشنایی نظر میدن و سقف فکرشون اینه که برن بچه هاشون رو خارج دنیا بیارن تا بچه ها تابعیت دوگانه داشته باشن و در عین حال شعار ایران ایرانشون (به دروغ) گوش فلک رو کر میکنه
هاشمی
United States
عزیز من ساده نباش کسی که دنبال بهانه گیری است به هر حال بهانه جور می کند
اگر شکل صندوق ها را هم متفاوت کنند باز بهانه ی دیگری می گیرند
کسی را که خواب است می شود بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده نمی توان بیدار کرد
سیما
Iran, Islamic Republic of
کمک‌های مردمی برای بازسازی کرمانشاه که سلبریتی‌ها جمع کردند چی شد!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟
همه چی خوبه به به . اشکال نداره بیشتر بدید به فلسطین و سوریه و لبنان
United Arab Emirates
کی میدونه واقعیت چیه؟!!
امیر ت
Netherlands
هر سال همین مزخرفات از سوی معاندین بی مقدر تکرار میشود ولی مردم همیشه یاور محرومین در کمک به صندوقهای کمیته امداد بوده اند
United States
دم مردم عزيزمون گرم
ولى جناب دكتر شما كه افاضه فرموده بوديد دولت روحانى تمام بودجه و اعتبارات فقرزدايى رو تخصيص داده ديگه فكر نكنم تو مملكت فقيرى باشه آقاى دكتر پس به اين پول هم احتياجى نداريد
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا و استکبار جهانی که 40 ساله دارند توطئه میکنند و هربار بینی اونها به خاک مالیده شده
United Arab Emirates
فتاح جان خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
United States
خشکسالی و‌ دروغ
Iran, Islamic Republic of
جیره خواران داخلی و خارجی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی تو دهنی محکمی از مردم ایران خوردند باشد که درس عبرت گیرند.
Iran, Islamic Republic of
در راهپیمایی روز قدس امروز هم مردم کمک های قابل توجهی به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین کردند درود بر این مردم مهربان و انسان دوست که سرمایه های اصلی کشور هستند.
Iran, Islamic Republic of
مردمی که همسایشون گشنست اما برای مقاصد سیاسی شون به کشورهای دیگه کمک می کنند دمتون گرم مردونگی مال شماست بقیه اداتونو در میارن
Iran, Islamic Republic of
تو خودت تا حالا 1 ریال به فقرای اطرافت کمک کردی؟
Iran, Islamic Republic of
نه فقط تو کمک کردی
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام من با اطمینان به شما می گویم مردمی که شما با کنایه در موردشان صحبت کردید خیلی بیشتراز شما و کسانی که مانند شما فقط شعار می دهند به هموطنان خود کمک می کنند گواه این موضوع صندوق هایی است که در کنار هم برای کمک به دیگر مسلمانان (فلسطین ، یمن و ... ) و هموطنان قرار می گیرد و مردم به هر دوی آنها کمک می کنند در ضمن هموطن گرامی ایا ستمدیده و مظلوم ونیازمند از نظر شما با توجه به تمام آموزه های اخلاقی و دینی و فرهنگیمان فقط همسایه است و دیگران را شامل نمی شود به امید آنکه به دور از حاشیه ها و شعار و یا تبلیغات فضای مجازی بتوانیم صحبت کنیم
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر به فکر همسایه هستی چرا خودتون کمک نمی کنید,؟!
شما که دست کم پول خودتون و پول توجیبی بچه خاتون از کل درآمد ما بیشتره؟
Iran, Islamic Republic of
شما مگه میدونی کمک نمیکنه?
United States
خدا را شکر وصع مردم غزه خوب شد
Iran, Islamic Republic of
قطعا"آقای فتاح یکی از مومن ترین و خدوم ترین و صالح ترین مدیران مملکت است به وجود ایشان افتخار می کنیم .
United States
احوال ایشان را وقتی وزیر نیرو بود از زیر مجموعه بپرسید
سرور
Russian Federation
بنده خیلی از کارکرد وی در کمیته امداد نمی دانم اما؛ در زمان وزارت وی کارهای سدو شبکه آبیاری و تصفیه فاضلاب و نیروگاهی بهشت پیمانکاران بود و در دوره وزیر قبلی نیرو برزخ و در حال حاضر جهنم پیمانکاران داخلی.
چیزی که نمی دانید نفرمایید.
من خوزستانی ام برای ما عالی بود
United States
خب بپرسید
ایشان در وزارت نیرو نیز از پاکدست ترین وزیران بود
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
فتاح انقلابی و پاکدست و جهادی است
Iran, Islamic Republic of
پاکدست بودن خیلی خوب است و شرط لازم هست ولی کافی نیست
Canada
احسنت
Iran, Islamic Republic of
مطمئن ترین راه برای کمک به محرومان از طریق کمیته امداد هست اقای فتاح شما نمونه هستی تشکر از زحمات شما
علی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان چیز دیگری ندارند برای تشویش اذهان عمومی نظر مردم را به اینگونه الغاعات سوق می دهدند کمیته امداد کمیته امام (ره) است وپایدار خواهد ماند به کوری چشم اصلاح طلبان. هرچه کنید گند برجامتان پاک نمی شود ترقیب شدم که به این نهاد زحمت کش بیشتر از پیش کمک کنم .
هاشمی
Romania
به خاطر خدا و کوری چشم دشمنان خدا
امروز پنجاه هزار تومان برای کمک به مردم فلسطین در صندوقی که کمیته امداد امام خمینی برای این کار مشخص کرده بود انداختم و البته بیش از اینها باید کمک کرد
زکات مستحب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بنده هم همینطور همچنین به صندوق یمن و سوریه هم کمک کردم
بنده ماهانه حدود ۱۵۰ هزار تومان صدقه میدم به کمیته امداد که تا حالا فقط ماهانه ۱۰ هزارتومان برای کشورهای مسلمان و مظلوم بوده که قصد دارم ان شاالله سهم برادران و خواهران مسلمان در سایر کشورها رو بیشتر کنم
خدا توفیق بده
درضمن فکر نکنید وضع آنچنانی دارم کارمندم ۳ تا بچه دارم تهران زندگی میکنم خونه ندارم ماشینم پرایده و کلا ماهانه ۱.۵ میلیون تومان برام میمونه
خدا را شکر که تو مملکت شیعه زیر لوای رهبر بزرگوارم
کارمندی ۳ تا بچه داری . ماهی ۱.۵ میلیون میمونه ‌ خونه هم نداری ؟ عزیز شما کارمند نیستی دیگه احتمالا وصلی . چون ۱ کارمند حداکثر ۲،۵ میلیون میگیره . اگر ۳ تا بچه داری ۲ میلیون اجاره خونه ات هست در کمترین حالت خرج هر بچه هم هیچی نباشه ۳۰۰ تومان میشه ۹۰۰ تومان . ماشین پراید داری هیچی نباشه ماهی ۳۰۰ تومان خرج داره . خودت ک همسرت نون بربری با تخم مرغ هم بخورید نفری ۵۰۰ تومان خرج دارید .لطفا ۱ حساب و کتاب کن بعد دروغ بگو عزیز . البته دروغ گفتن برای شما راحترین کار دنیاست .
Iran, Islamic Republic of
مگه اینا ۱/۵ میگیرن ماهی خبر نداری برادر ما رو نبین که چند ماهم میشه حقوق نگیریم بعضی ارگانها علاوه برحقوق بالای ۴ میلیونی تا آجیل شب عیدشونم از جیب بیت المال میدن
سرور
Iran, Islamic Republic of
راحت به دیگران تهمت دروغ نبند بزرگوار. طرف گفته "کلا ماهانه 1.5 میلیون تومان برام میمونه" وی نگفته که درآمدش اینقدر است.
Iran, Islamic Republic of
سرور جان مگه در اصل ماجرا فرقی میکنه وقتی طرف نه خونه سازمانی داره که مفتی توش بشینه من که کل درآمدم ماهی ۲ تومنم نیست الانم تو شرایط تعدیلیم
سرور
Iran, Islamic Republic of
بله.طرف ممکن است مثلا ماهی 4 میلیون درامد داشته باشد و خرج در رفته یک و نیم براش بمونه.اوضاع غالب افراد جامعه زیاد خوب نیست اما می شود در حد توان به همنوع نیز کمک کرد.اولویت را هم می توان همانطور که قرآن کریم سفارش فرموده است رعایت کرد.حالا من و شما دوست داریم از همشهری و هم ولایتی شروع کنیم یا غیره.. شخص دیگر هم دوست دارد به سایر همکیشان خود کمک کند.
Iran, Islamic Republic of
مگه کسی میگه به همنوع کمک نکنید اول مشکلات داخل و حل کنید بعد برید به خارج کمک‌کنید
سرور
Iran, Islamic Republic of
احسنت حالا شد درست.
درضمن هرکس حق دارد از محل درآمد و مال خود به همنوع داخل یا خارج و هم‌کیش یا غیرهمکیش خود کمک مالی کند.
خیلی از مسلمانان در اروپا به یونیسف هم کمک می کنند که بنظر نمی رسد اشکالی داشته باشد.
Romania
وصل چیه
کارمندی که حدود ۱۸ یا ۲۰ سال سابقه داشته باشه با مدرک لیسانس مهندسی یا غیر آن و رسمی باشه به هر حال کل در آمد ماهیانه اش حدود چهار پنج تومنه
اگه حق مدیریت و ...نداشته باشه
این که من میگم مربوط به شهرستانه که خودم و همکارام هستن
و الا تو تهران که مطمئنا حدود یک الی یک ونیم باید به مبلغ فوق اضافه کرد
Iran, Islamic Republic of
همه مثل شما شانس ندارن که با پارتی استخدام شده باشن جایی با مدرک مهندسی ۴، ۵ میلیون بگیرن ما با مهندسی تو کارخونه هستیم یه ماه میدن یه ماه نمیدن حقوقمونم نه من همه همکارام ۱۵۰۰ هست
Iran, Islamic Republic of
اخه اينها شهروندان درجه يك هستند
United States
دوست عزیز تا حدودی حرفت را قبول دارم
ولی پارتی بنده فقط خدا بود و تلاش و درس خواندن خودم که آن هم لطف خدا بود
که در امتحان ورودی به دلیل معلومات علمی فوق العاده موفق شدم
ولی خب قبول دارم همه شانس استخدام ندارند
ولی بنده در سال ۷۸ که استخدام شدم حقوقم ۶۰ الی ۷۰ هزار تومن بود و به تدریج با تورم و همچنین افزایش سابقه بالا رفته
United States
از ۸۷ تا حالا حقوق ۶۰ ، ۷۰ تومنی شما رسید به ۴ ، ۵ میلیون در سال ۹۷ نرخ تورم رو هرکی میتونه حساب کنه
United States
عزیزم گفتم سال ۷۸ نه ۸۷
بعد هم افزایش حقوق در نظام اداری با دو آیتم است
ا
۱-تورم
۲ -افزایش سابقه و به تبع آن تجربه کارمند
۶۰ الی ۷۰ تومان اون موقع با حقوق یک کارمند صفر کیلومتر لیسانسه امروز که حدود ۱/۵الی ۲میلیون است قابل مقایسه است (البته کارمندان دولتی استخدامی نه شرکتی)
دانا
Iran, Islamic Republic of
امسال روز جهانی قدس با سومین روز شهادت حضرت علی (ع) عادل ترین مرد تاریخ همراه شده اگر بود هیچ وقت برای فلسطین چنین اتفاقی نمی افتاد، امروز صندوق های کمک به فلسطین رو دیدم و خوشحال شدم بابتش از کمیته امداد متشکرم کاش برای مردم غزه غذا و دارو تهیه کنن الان خیلی بهش نیاز دارن، داستان کمک به فلسطین منو به یاد فدک حضرت فاطمه (س ) میندازه که وقتی طلبش کرد برای این بود که می خواست ممالک اسلامی به دست کسی چون علی (ع) بیفته تا درست به همه رسیدگی بشه واقعا برای بعضی متاسفم که اصرار دارن اسراییلیها به کمک یهودیها و کشورهای غربی و آمریکاییها چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم حمایت بشن ولی برخی مسلمونا این کار رو برای هم کیشانشون حرام می کنن محض اطلاع دوستان بگم آیه ای در قران وجود دارد که می شه با اون ماترک برای مسلمون گذاشت می گن زمان حضرت مهدی(عج) مومنان برای هم ماترک می ذارن پس یکبار برای همیشه به خودمون بیایم و بفهمیم بین کشورهای اسلامی مرزی نیست و خوشبختی ما در گرو خوشبختی یه مسلمون اون سر دنیاست
بی سواد : عدو شود سبب خیر ...
Romania
از شبکه های معاند تشکر می کنم که با راه اندازی کمپین باعث شدند ما امسال بیشتر به مردم فلسطین از طریق کمیته امداد کمک کنیم
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
علی
Iran, Islamic Republic of
کمک ما به کمیته امداد برای خداست از نظر من کمیته امداد وکیل است که این کمکها را به هر بنده نیازمند خدت بدهد ایرانی و غیر ایرانی هم نداردبفهم!
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ ونگهدارخادمان صادق وچشم دشمنان کووووووور
بابا از این دیگه ساده تر؟
پول مردم ایران رو واسه خودشون خرج کنید.
اگه همه گرسنه ها سیر شدند و مشکلات حل شد بعد برین سراغ بقیه....تازه اون موقع هم باید اجازه بگیرین...دزدی هم آداب داره والا
قهوه ای
Iran, Islamic Republic of
من موندم این بدبخت سلطنت طلبا و دار دستشون رو هر چی دست میذارن گند میزنن. به نظر من بزرگترین مانع انقلاب در ایران خود انقلابیون هستن. آقا نمیخواد کمپین راه بندازی. عجب گیری افتادیما
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که شماها هیچ وقت سیر نمی شوید !
گمنام
United States
آقا از این روشن تر بگم
آقا من به فقرای فامیل کمک می کنم
به یه فامل نزدیک که برادر زاده ام هست و یتیم است ماهی ۳۰۰ هزار تومن کمک می کنم
به دو تا خیریه هم ماهانه مجموعا ۵۵هزار تومن کمک می کنم که قبض برایم می آورند
علاوه بر اینها به طور متفرقه در ماه شاید ۵۰ الی صد هزار تومن کمک دیگر هم می کنم
از این گذشته اخیرا دو میلیون برای شام شب های قدر به هیات کمک کردم
به فلسطینی ها هم کمک کردم ۵۰ هزار تومان در صندوق صدقات کمیته امداد
حال مدعیانی که هی می گویند چراغی که به خانه رواست ... و خوششان نمی آید که ما به فلسطینی ها کمک می کنیم
آنها بروند خودشان را معالجه کنند
آنها مشکل دارند
United States
آقا به کسی ربطی نداره
من در صندوق کمک به فلسطین پول می اندازم
شما چه کاره ای
United States
بنداز خب منم قبلا تو صندوق صدقات عادی مینداختم ولی از این به بعد نمیندازم شما چه کاره ای
Romania
من که ایرادی نمی گیرم
ولی بعضیا ایراد می گیرن که چرا به فلسطینی ها کمک می کنیم
ما هم به آنها و هم به محرومین هم وطن کمک می کنیم
ولی اگه شرط بذاریم اول اینا دوم اونا . نمیشه
Iran, Islamic Republic of
باید با کمک بیشتر به کمیته طرح صهیونیست ها وغربگراهای وطن فروش شکست داد .جنگ امروز ما در جبهه کمک مالی به مستضعفان است.ولو با کمترین کمک هم اجر اخروی دارد وهمددفع بلا میشه وهم بینی خائنین به خاک مالیده میشود.یاعلی مدد
Iran, Islamic Republic of
دست دشمنان درد نکند ، دیشب در شب قدر خوب ما را به فیض رساندند
همیشه حداکثر کمکم به صندوق کمیته امداد 5000 تومن بود ،در اثر این عنادها دیشب من را به فیض 400 هزار تومنی رساندند تا انشالله درین شب عزیز 1000برابر شود و هزاران بار هم بسوزد دشمنان نادان انقلاب و نظام را
United Arab Emirates
نمیدونم چرا با خوندن کامنت شما یاد خبر ۱۰ برابر شدن مردم در سروش افتادم خدا هدایتتون کنه برای رسیدن به اهدافتون هر دروغی میگید ولی بدونید خورشید هیچوقت پشت ابر نمیمونه معمولا تو شهر ما هر ۱ماه ونیم یکبار مامور کمیته میومد ما صندوق و بهش میدادیم پولهاش و خالی میکرد و رسید میداد و میرفت من برای اینکه کار مامور کمیته راحت تر بشه پولهای کمتر مثلا هزار تومنی رو اگه ۵ تا بود ۵ هزارتومنی میذاشتم پولهای درشت تر ۱۰ هزار تومنی هم که خودشون درشت بودن شمردنشون راحت بود اینجوری تحویل مامور میدادم حالا این دفعه که مامور اومد مشخص میشه واقعا مردم به این کمپین پیوستن یا نه فعلا برای قضاوت زوده
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش کمک های مردمی به کمیته امداد چند برابر شده است من خودم 1/5 میلیون کمک کردم تا رکورد شکسته بشود.
م
Iran, Islamic Republic of
معلومه حسابی سوختی یا امثال شما ها اگر صد سالم بگذره بازم آسمون ریسمون می‌بافند
Iran, Islamic Republic of
هروقت کم میارید بحث سوختن و مطرح میکنید باشه تو فکرکن سوختم تو فکر کن کسی از تلگرام استفاده نمیکنه همه رو گوشیشون سروش ریختن تو فکرکن کمپین هم شکست خورده اوناییکه تو سطل آشغال انداخته شد صندوق صدقات نبود
Iran, Islamic Republic of
دریا با دهن ... نجس نمیشه اگر تو صندوق صدقات ریختی تو سطل اشغالی دلیل نمیشه همه ریختن
Iran, Islamic Republic of
واقعیت هم با دروغ مخفی نمیشود اگر شما هنوز صندوق داری دلیل نمیشه بقیه هم نگه داشته باشنش
Iran, Islamic Republic of
صحبتهاي جناب فتاح كمي از روي دست پاچگي و نوعي فرار به جلوست . بهتر نيست قبل از اينكه رسانه معاند ديگري شيطنت كند ، اصل و حق و حقيقت داستان را رو راست به مردم بگوييم ...
Iran, Islamic Republic of
به نظر حقیر برای این که مشت محکمی باشد برای اینها صندوق هایی جدا در نظر بگیری برای کمک به مردم قزه تا ببینندمردم ایران از تمام مظلومان دنیا حمایت می کنند
محسن
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ کمپین علیه صدقه چه خنده دار ؟
آخه کدومشون صدقه میدن که کمپین راه بندازن
Iran, Islamic Republic of
خب اگه نمیدن چرا انقدر بحث و کش میدید اونایی که صندوق صدقاتشون و انداختن تو سطل آشغال که اصلا صدقه نمیدادن کمپینشونم که میفرمایید شکست خورد همونطور که قبلا میگفتید تلگرام‌ شکست خورد دیگه چرا بحث میکنید
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز درسته که صدقه نمی دن اما کمپینشون برای دلسردی انفاق کنندگانه
البته هدف دیگشون این بود که در آستانه روز قدس کاری کنند که مردم کمتر حضور داشته باشند
هرچند و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
یادمه یه وقتهائی تو مراسم ورویدادهای خاص برای مردم مظلوم فلسطین کمک جمع میشد ومردم نیز در این طرح شرکت فعال داشتند.چی شده که کمک به مردم فلسطین را از مردم پنهان میکنیم ؟
Iran, Islamic Republic of
برو عمو جون حنای هیچکدومتون دیگه رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
طبقه نوكيسه و نانجيبي كه براي ماشين زير پاي خود حداقل 500 ميليون تومان ارز از كشور خارج مي كند حق اظهارنظر در كمك هاي انساندوستانه ملت شريف و مسلمان ايران را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اونا ۵۰۰ میلیون از پول خودشون میدن ۵۰۰ میلیون کجا چند میلیارد کجا
Iran, Islamic Republic of
مسئله خروج ارز از كشوره در شرايط سخت اقتصادي.
فهميدن اين مسئله خيلي سخت نيستا!
تازه پول خودشون بعيد مي دونم باشه!
Iran, Islamic Republic of
اونها هم صدقه رو از پول خودشون ميدن به شما چه ربطي داره؟
Iran, Islamic Republic of
تعدادي پولبريتي فوتبالي . هنري. احتماعي كه در زلزله كرمانشاه همين روش را بكار بردند و به نان نوا رسيدن حالا ميخواند دوبار مردمو مايوس كنند تاصدقاتو بحساب انها بريزند.اين تبليغات توسط كارشناسان رسانه اي انها صورت ميگيرد
Iran, Islamic Republic of
اقای فتاح یک نییروی ارزشی وجهادی هستند ودر هر سمت وپستی که بوده اند خوش درخشیده اند همانطوری که می بینیم در کمیته امداد چه تحول بزرگی ایجاد کرده اند ان ااشاا.. خداوند همیشه یاورشان باشد
Iran, Islamic Republic of
جوک نگو
Iran, Islamic Republic of
بهایی های بی بی سی ذلیل شدند. شما وقتی به محسنین یا ایتام تحت سرپرستی کمیته امدا کمک می کنی. به راحتی می توانی با اون ایتام یا بچه بدسرپرست تماس بگیری و از واریزهای خودتون مطلع شوی. خداوند دشمن را رسواتر کند.
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خبرنگار بی بی سی کمپین و محکوم کرد شما خوابید
Iran, Islamic Republic of
حسنوند نماینده مجلس گفته دشمنان نظام برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده‌اند. تحریم نقشه دشمنان برای ایجاد فشار و در نهایت اعتراض عمومی‌ست. دشمن در پی تنگ کردن حلقه محاصره نظام است.
درست میفرمایند جناب فتاح مگه نه
United States
کمیته امداد در سال 1392، به نیازمندان 7 کشور شامل لبنان، افغانستان، عراق، سوریه، کومور، تاجیکستان و فلسطین کمک کرده است.
فلسطین >> ۳۰۶ میلیارد ریال !
Iran, Islamic Republic of
اشتباه خوندی ۳.۶ بوده یعنی ۳۶۰ میلیون تومان که بسیار ناچیز و جا داره تا هزار برابر این مبلغ کمک بشه
بنده حداقل سال ۷۰ ال ۸۰ هزار تومان رو کمک میکنم که باید بیشترش کنم اگه به طور میانگین ۵ میلیون ماهی ۵ هزار تومان بدهند میشه سالی ۳۰۰ میلیارد تومان برای مردم مظلوم فلسطین
در ضمن اون کمک هم مال مردم بوده که در عین نداری با کمال رضایت پرداختند شما چرا زورتون میاد
هر کس نمی تونه ببینه خودش بره به مردم فقیر کشورمون شخصا کمک کنه که خیلی هم خوبه
مشکل اینجاست که عده ای که شعارهای آزادیشون گوش فلک رو کر کرده حتی برای نحوه کمک کردن ما هم تصمیم می گیرند
United States
کمیته امداد زیر نظر رهبر انقلاب است و مسئولش مورد اعتماد و منتخب ایشان است
...
Iran, Islamic Republic of
كمك هاي يهوديان جهان و دولتهاي مستكبر به اسرائيل در سال گذشته حداقل 20 ميليارد دلار بوده. مي فهمي؟
United States
یهودیان ثروتمندترین مردم جهان هستند وبه مردم خودشون کمک کردند ایرانیها چی تویی که نمیفهمی
Sweden
سلام. فارغ از جناح بازیها و جوسازیها بنده که اصلا مذهبی هم نیستم هر وقت ایران میایم به صندوق صداقت اعتماد کامل دارم و خیرات و صدقات خودم و خانوادم را با کمال میل به این صندوقها و حسابهای وابسته به این نهاد ارزشمند واریز میکنم. آدمی بعنوان یک ایرانی نهادهای معتمد کشورش را زیر سوال نمیگیرد.
Denmark
بهتره کمک های مردمی به کمیته امداد خرج داخل کشور بشه تا شک و شبهه ای ایجاد نشه! کمک به سایر کشورها را از حقوق نمایندگان مجلس وزا کارمندان دولتی و لشکری و کشوری ...تامین کنید
United Arab Emirates
آقای فتاح سیل اخیر در آذرباییجان غربی باعث بی خانمانی عده زیادی از مردم شد برای اونا هم اگر فرصت کمک به فلسطین اجازه داد فکری بکنید تو ماه رمضون بعضی از مردم سقف بالاسرشون ندارن