شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کشف بیش ازیک تن مواد مخدرتوسط پلیس کرمان

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 618088
مأموران انتظامی شهرستان‌های کرمان و سیرجان موفق شدند طی 24 ساعت گذشته بیش از یک تن مواد مخدر کشف کنند.
کشف بیش ازیک تن مواد مخدرتوسط پلیس کرمان
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا ایران‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان طی دو مرحله عملیاتی موفق به کشف و ضبط 478 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش و بیش از یک کیلو گرم هروئین شدند.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان موفق به کشف بیش از یک کیلوگرم هروئین به صورت بلع جاسازی شده شدند که در این محموله یک نفر متهم و یک خودرو توقیف شد.

عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران انتظامی بخش راین این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از نیت شوم قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر اطلاع یافتند.

وی بیان کرد: در این رابطه مأموران این بخش با همکاری ماموران پاسگاه گزک هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به 5 دستگاه خودرو مشکوک شده و آنها متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها 387 کیلوگرم حشیش و 191کیلوگرم تریاک کشف شد و ماموران 11 قاچاقچی را دستگیر کردند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *