کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهار پیام حضور حماسی مردم در روز قدس

17 خرداد 1397 ساعت 18:26

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی مرگ تدریجی خود را مشاهده می‌کند و دیوانه‌وار و وحشیانه از روی موضع ضعف اقداماتی انجام می‌دهد، گفت: امروز حضور ما تعیین‌کننده بوده و نسبت به حمایت از جبهه مقاومت بسیار کارآمدتر است.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: روز قدس به معنای  پایبندی بر اصول و ارکان انقلاب و وفاداری به راه امام خمینی(ره) است؛ روز قدس نشان می‌دهد انقلاب از اصول و راه و هدفش به معنای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم و ستمگر خسته نشده است.

وی ادامه داد: امسال این جلوه انقلاب پررنگ‌تر و جدی‌تر است زیرا جبهه استکبار و صهیونیست خشن‌تر چهره خود را نشان می‌دهد؛ امروز جبهه استکبار مثلثی از نفاق و جریان آل سعود، صهیونیست و آمریکا را شکل داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم شب قدر را با روز قدری بزرگ همراه می‌کنند، گفت: امسال بر اساس آنچه می‌دانیم روز قدر مانند شب قدر اهمیت دارد امروز هر گامی در روز قدس برداشته شود به عنوان گامی در روز قدر و هزاران برابر نسبت به امور دیگر دارای ارزش و قیمت است و یقین دارم امسال مردم حماسه‌ای بی‌نظیر خواهند آفرید.

وی خاطرنشان کرد: زمانی رژیم صهیونیستی دم از نیل تا فرات می‌زد ولی امروز موجودیت خود را در خطر مشاهده می‌کند و روزی با سنگ فلسطینی‌ها مواجه بود و اکنون سنگ‌ها به موشک تبدیل شده است.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه رژیمی که مرگ تدریجی خود را مشاهده می‌کند دیوانه‌وار و وحشیانه از روی موضع ضعف اقداماتی انجام می‌دهد گفت: امروز حضور ما تعیین‌کننده بوده و نسبت به حمایت از جبهه مقاومت بسیار کارآمدتر است.

وی با اشاره به 4 پیام حضوری حماسی ملت در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: پیام روز قدس برای دشمنان این است که انقلاب خسته نشده و از حرکت نایستاده و تا پای جان آنها ادامه دارد؛ همچنین پیام حضور ملت به جبهه مقاومت این است که ما هستیم و کنار شما می‌جنگیم و پیام این روز به مسؤولان نظام این است که بدانید یگانه راه مقابله با استکبار ایستادگی و مقاومت است و سازش نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: همچنین پیام حضور با صلابت ملت در روز قدس به رهبر معظم انقلاب این است که خسته نشده‌ایم و همچنان با فرمان شما آماده همه نوع فداکاری هستیم.


کد مطلب: 618083

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/618083/چهار-پیام-حضور-حماسی-مردم-روز-قدس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com