جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دستگیری چند تیم تروریستی در غرب کشور

پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 618077
وزیر اطّلاعات از شناسایی و دستگیری چند تیم تروریستی در مناطق غربی و جنوب غربی کشور طی روزهای اخیر خبر داد.
دستگیری چند تیم تروریستی در غرب کشور
به گزارش  جهان نيوز، سیّدمحمود علوی وزیر اطّلاعات، امروز(پنجشنبه 17 خرداد) در حاشیه دیدار با ملوانان آزاد شده از دست دزدان دریایی سومالی، از شناسایی و دستگیری چند تیم تروریستی در مناطق غربی و جنوب غربی کشور طی روزهای اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه این تیم‌های تروریستی با اقدامات به موقع اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند اظهار داشت: از این گروه های تروریستی مقادیر زیادی اسلحه و مواد انفجاری کشف و ضبط شد که اطّلاعات کامل آن به زودی منتشر می‌شود.  

وزیر اطّلاعات با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بر امنیت کامل برگزاری این راهپیمایی در نقاط مختلف کشور تأکید کرد و گفت:‌ تمام اقدامات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس در اقصی نقاط مختلف کشور صورت گرفته است و نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه سایر نیروهای امنیتی و نظامی، امنیت برگزاری این مراسم را برعهده دارند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهزاد
Iran, Islamic Republic of
ماشاالاه چه زود دستگیر میشن.